Παρασκευή, 11 Οκτωβρίου 2013

Το Ημερολόγιο Ενός Μηχανολόγου, part 1

Δευτέρα, 7 Οκτωβρίου: Καλημέρα Σας, Έχετε Χρόνο Να Μιλήσετε Για Τον Κύριο Ημών Ιησού Χριστό;
Πρώτη μέρα στη σχολή, λοιπόν, μπαίνω μέσα χωρίς να ξέρω κανέναν, πέρα από έναν παλιό μου συμμαθητή από τα Αγγλικά και έναν Δαπίτη από μεγαλύτερο έτος που μόλις πήγα να γραφτώ με άρχισε στα "είμαι απ'το Σύλλογο Φοιτητών και ήρθα εδώ να σε βοηθήσω σε ό,τι χρειαστείς, μπλα μπλα μπλα" και λοιπά και λοιπά.
Αποφασισμένος, όμως, να μην ξανακάνω τα ίδια λάθη του παρελθόντος, όπου έφτασα στην πενταήμερη και μιλούσα με τρία άτομα, μπήκα δυναμικά κι έψαξα αμέσως να βρω ανθρώπους να κάνω επαφές. Και στην πρώτη μου απόπειρα ψώνισα από σβέρκο.
Μόλις μας αδειάζουν απ'την αίθουσα, χώνομαι σε μια παρέα που μου φαίνεται εντάξει, συστηνόμαστε, δε θυμάμαι πώς τους λέγανε τους άλλους, Θωμάς, χάρηκα πολύ, αρχίζουμε να συζητάμε περί ανέμων, υδάτων, φωτιάς, γης και γκέι καρδιάς, κλόπιραϊτ Μαλάκιους, και σε κάποια φάση γυρνάει το θέμα στη θρησκεία κι αναφέρω, έτσι κάζουαλι (που λέμε κι εμείς οι Εγγλέζοι), ότι δεν πιστεύω. Και τότε λαμβάνει χώρα ο εξής εκπληκτικός διάλογος:
-Α, εμείς συναντιόμαστε κάθε Κυριακή στις 2, στη Ροτόντα.
-Ποιοι εσείς; ρωτάω εγώ.
-Οι Μάρτυρες του Ιεχωβά.
"Ωχ, αρχίσαμε", σκέφτομαι, και συνεχίζουν με το εξής εκπληκτικό:
-Οπότε, τώρα κανονικά δεν είναι σωστό να κάνεις παρέα μαζί μας ενώ δεν πιστεύεις, γιατί εμείς συναναστρεφόμαστε κυρίως άτομα της θρησκείας μας.
"Τα'πιασες τα λεφτά σου, μάστορα", έπρεπε να του πω, αλλά κρατήθηκα.
-Αλλά αν θες, μπορείς να έρθεις την Κυριακή στη συνάντησή μας, να το συζητήσουμε.
Κάπου εκεί λέω ένα αόριστο "θα το σκεφτώ", αυτοί αρχίζουν να συζητάνε μεταξύ τους για ένα μπαρ που πήγε ο ένας και σούρωσε τόσο που μετά δε θυμόταν πού ήταν, κι εγώ σηκώνομαι και φεύγω, και δεν πρέπει να με πήρανε καν χαμπάρι ότι έφυγα. Αλλά αν μη τι άλλο δε βρίσκομαι να σας χτυπάω κουδούνια, το οποίο είναι κάτι πολύ θετικό.
Τέλος πάντων, ξαναμπαίνουμε στην αίθουσα, κι εκεί, αγαπητοί φίλοι, όπως θα έλεγε κι ο αρχηγός των ανυπόταχτων Γαλατών, μου έπεσε ο ουρανός στο κεφάλι. Είναι κοπέλα. Είναι όμορφη. Όχι μεταξύ των τυφλών η μονόφθαλμη. Όχι η λιγότερο άσχημη απ'όλες τις άλλες άσχημες. Όμορφη. Αρχίζω να αναρωτιέμαι τι γυρεύει εκεί μέσα, μήπως χάθηκε, δεν ξέρω κι εγώ τι.
Με το που τελειώνει η ώρα, την πλησιάζω. Ποιος εγώ, που για να μιλήσω σε κοπέλα και μάλιστα όμορφη ήθελα πρώτα να υπογράψει υπεύθυνη δήλωση ότι δε θα με φάει. Με αυτήν ακριβώς την ερώτηση. Τι κάνει μια κοπέλα στο λάκκο με τ'αρχίδια που λέγεται μηχανολόγοι μηχανικοί. Αλλά με πιο όμορφη διατύπωση. Πιάνει ψιλοκουβέντα. Γιούλη, χάρηκα πολύ.
Δεν είναι από δω, μένει μόνη της, οι μηχανολόγοι ήταν η πρώτη της επιλογή κι έγραψε καλύτερα μαθηματικά στις Πανελλήνιες από μένα. Στ'αρχίδια μου όλα, εγώ εκείνη τη στιγμή νιώθω σαν μικρός θεούλης, σαν Μάικολ Τζάκσον, και τα μουνιά στα κάγκελα.
You've been hit by, you've been struck by, a smooth criminal.

Ίσως θα παρατηρήσετε ότι σε αυτή την πρώτη ανάρτηση του ημερολογίου ενός μηχανολόγου θα ασχοληθώ πολύ λιγότερο με το μηχανολόγο και πολύ περισσότερο με τη Γιούλη. Άλλωστε αν άρχιζα να σας αναλύω για τα μαθήματα θα πέφτατε όλοι για ψόφο από το πρώτο ανοιχτό παράθυρο που θα βρίσκατε. Fear not, though, αγαπητοί συνοδοιπόροι και συναγωνιστές. Δεν πρόκειται να περάσουμε νέα Χριστινιάδα. Το πράμα θα ξεκαθαρίσει λίαν συντόμως. Ελπίζω.
Τρίτη, 8 Οκτωβρίου: Τηλεφώνησέ Μου, Ίσως Να Σου Βγει Σε Καλό
Σκάω μύτη ωραίος κι άνετος στη σχολή, και στο πρώτο διάλειμμα (το οποίο διάλειμμα ουσιαστικά είναι το λεγόμενο "ακαδημαϊκό τέταρτο", το οποίο και τηρείται απαρεγκλίτως γιατί έχουμε και μια οργάνωση) συναντάω τη Μάγδα. Η Μάγδα ήταν συμμαθήτριά μου στο σχολείο. Επίσης είναι η κλασική πονεμένη ιστορία που δεν μπήκε Ιατρική και κατέληξε να βωλοδέρνει στο Πολυτεχνείο.
Κι επίσης έπαιξε το δικό της σημαντικό ρόλο στη Χριστινιάδα, παίρνοντας από μόνη της την πρωτοβουλία να πιάσει την Ακατονόμαστη και να της πει "ξέρεις, ο Θωμάς σε γουστάρει". Της αναγνωρίζω μεν καλές προθέσεις, αλλά ξέρετε τι λένε για τις καλές προθέσεις; Αν ξέρετε, πέστε μου κι εμένα, γιατί εγώ δεν ξέρω.
Χαιρετηθήκαμε, είπαμε δυο κλασικές παπαριές, πάει αυτή στο μάθημά της, εγώ στο δικό μου.
Στο μεταξύ, εγώ έκανα την μνημειωδώς ηλίθια παράλειψη να ενημερώσω τον πατέρα μου ότι έχω μάθημα ως τις 3, κι έτσι από τις 2 έως τις 3 με πήρε δεκαπέντε φορές τηλέφωνο. Όταν εν τέλει το σήκωσα και τον ρώτησα τι ήθελε, μου είπε "τίποτα σημαντικό", μια απάντηση που αν δε μου την έδινε ο πατέρας μου (ή αν ήμουν το σπουργίτι του Αρκά) θα σήκωνε πολλές χριστοπαναγίες. Αλλά δεν το γαμάς.
Το σημαντικό της ημέρας ήτανε ότι, για άλλη μια φορά, ο smooth criminal μέσα μου έδρασε άψογα, Άνι είσαι εντάξει, είσαι εντάξει Άνι και ξέρετε εσείς. Πλησιάζω που λέτε τη Γιούλη, τάχα μου δήθεν μου και καλά ας πούμε να πούμε αδιάφορα (ο λεκτικός πληθωρισμός χρησιμεύει για να υπερτονίσει την έμφαση) και της λέω, αδιάφορα πάντα, να ανταλλάξουμε τηλέφωνα, μια και θα είμαστε συμφοιτητές και λοιπές μπούρδες.
ΚΑΙ μου το δίνει!
ΚΑΙ είναι όντως το αληθινό της τηλέφωνο, κάτι το οποίο δεν είμαι σίγουρος ότι θα έπρεπε να θεωρείται δεδομένο.
ΚΑΙ, ακόμα καλύτερα, είναι What's Up, πράγμα που σημαίνει ότι δε θα υποφέρει η κάρτα μου για πάρτη της.
Ναι, είμαι πάντα τόσο ρομαντικός.
Τετάρτη, 9 Οκτωβρίου: Το Τμήμα Που Καλέσατε Είναι Κατειλημμένο
Ω, ναι. Ήταν απόλυτα προφανές, φαινόταν από χιλιόμετρα μακριά, από το διάστημα μη σας πω, καλά το γάμησα, ότι δε θα πήγαινε καλά η χρονιά μας άμα δεν κάναμε κατάληψη. Η οποία κατάληψη αποφασίστηκε στη συνέλευση της Τρίτης, για την οποία μπήκανε μάλιστα και κάτι Κνίτες, ή ΕΑΑΚίτες, ή δεν ξέρω κι εγώ τι, στην ώρα της Φυσικής, να μας ενημερώσουν για το δικαίωμά μας να λέμε τη γνώμη μας και να αποφασίζουμε, αρκεί φυσικά η γνώμη μας να συμφωνεί με τους ταξικούς αγώνες, το προλεταριάτο και το διαλεκτικό προτσές ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων.
Το ωραίο με την ΕΑΑΚ είναι ότι τα παραρτήματά της, σε κάθε τμήμα, έχουν ευφάνταστα ακρωνύμια. Όχι βέβαια τόσο ευφάνταστα όσο τα δικά μου, σας θυμίζω τη Μ.Α.Λ.Α.Κ.Ι.Α και τη Σ.Κ.Α.Τ.Ο.Φ.Α.Τ.Σ.Α, αλλά και πάλι είναι ευφάνταστα. Για παράδειγμα, σε εμάς τους μηχανολόγους λέγονται ΑΡ.ΑΓ.Ε. Γιατί άραγε; Δε θα μάθουμε. Αλλά το καλύτερο, για το οποίο με πληροφόρησε το τροφαντό (που όλο λέει ότι θα κάνει δίαιτα κι όλο πίτσες τρώει) αγόρι ονόματι Γρηγόρης, είναι του μαθηματικού, στο οποίο λέγονται Φ.Ε.Ρ.ΜΑ.
Σε περίπτωση που είστε τριτοδεσμίτες, παίζετε μπουζούκι σε ρεμπετάδικο ή είστε εγκζέκιουτιβ μάνατζερ γιδοβοσκός στο χωριό σας, ο Φερμά ήταν ένας από τους μεγαλύτερους μαθηματικούς ανά τους αιώνες. Και τώρα κοσμεί μια αριστερή φοιτητική παράταξη μπαφιάρηδων που προσπαθούν να τους κάτσει καμιά αξύριστη.
Μεγάλες δόξες λέμε.
Εκμεταλλευόμενος το ότι δεν είχαμε μάθημα, πήγα και πήρα τα εργαλεία που μας παραγγείλανε για το μηχανολογικό σχέδιο: ένα κάρο τρίγωνα, τετράγωνα, κύκλους και τέθοια, διαβήτη με προέκταση για ραπιδογράφο, μηχανικά μολύβια με εικοσιέξι διαφορετικές μύτες, ένα ταυ μήκους εβδομηνταπέντε εκατοστών, χάρη στο οποίο θα μπορέσω επιτέλους να τη βγάλω και να τη μετρήσω σαν άνθρωπος, και φυσικά το καμπυλόγραμμο, το οποίο είναι ένα όργανο που μοιάζει με σουρεαλιστικό υπερμεγέθες αστεράκι σουρικέν:
Με τέτοιες ομορφιές θα δουλεύουμε εκεί μέσα.
Πέμπτη, 10 Οκτωβρίου: Σήμα Καμπάνα
Την Πέμπτη δεν είχε σχολή. Δηλαδή είχε, η κατάληψη προς υπεράσπιση των διοικητικών υπαλλήλων που θα θυσιάζονταν άδικα στο βωμό της Τρόικας έληξε προς το παρόν, αλλά εγώ πήγα κι έδωσα σήματα. Βέβαια δεν άφησα τη γνώση να πάει χαμένη. Ζήτησα να μου κρατήσουν σημειώσεις. Σε αυτό το σημείο ο διορατικός αναγνώστης έχει ήδη καταλάβει, αλλά αν δεν έχει ήδη καταλάβει τις ζήτησα από τη Γιούλη.
Smooth as fuck, που λέμε κι εμείς οι Εγγλέζοι.
Πέρασα που λέτε στα σήματα with flying colours, που λέμε κι εμείς οι Εγγλέζοι. Την κυρία δεν τη βρήκα. Βρήκα όμως την ανορθογραφία της εβδομάδας:
Πράγματι, πολύ αυστηρός αυτός που απαγορεύει τα διαφημιστικά.
Παρασκευή, 11 Οκτωβρίου: Η Χιονάτη, Οι Εφτά Μηχανολόγοι Και Το Μήλο
Πόσο χρόνο χρειάζεται ένας άνθρωπος για να φάει ένα μήλο; Πέντε λεπτά; Δέκα; Βαριά δεκαπέντε; Εγώ κατάφερα να το παιδέψω μία ώρα. Το μισό το έφαγα στο ακαδημαϊκό τέταρτο και το άλλο μισό σιγά σιγά, στο μάθημα, προσπαθώντας να μην ακουστεί πολύ το κρατς κρατς από κάθε δαγκωματιά. Ναι, έτρωγα μέσα στο μάθημα. Οι άλλοι άφηναν τα κινητά τους να χτυπάνε και καπνίζανε μέσα στην αίθουσα, εγώ θα τους έφταιγα;
Τελειώνοντας τέλος πάντων το μάθημα, πάω να βρω τη Γιούλη να τη ρωτήσω τι θα γίνει με εκείνες τις σημειώσεις, και επαληθεύω αυτό που ήξερα από την αρχή: ότι μια όμορφη κοπέλα στο τμήμα των Μηχανολόγων δεν υπάρχει περίπτωση να μην της την πέσουν οι μισοί. Εκείνη τη στιγμή ήταν δυο-τρεις, κι επειδή, όπως είπε ένας αρχαίος Κινέζος φιλόσοφος, "έχε τους φίλους σου κοντά και τους εχθρούς σου πιο κοντά", πήγα κι εγώ και χώθηκα, έτσι απρόσκλητος.
Ο ένας κοντοχωριανός της, κι ο άλλος με μηχανή. Και η κυρία, μόλις άκουσε μηχανή, κάτι έπαθε. Έχει καβαλήσει πολλές. Μηχανές, πρόστυχοι άνθρωποι. Κι εγώ ο μαλάκας το μόνο που ξέρω από μηχανές είναι ότι έχουν δύο ρόδες κι ένα τιμόνι. Κι έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης. Και μια εξάτμιση. Κι ένα φρένο. Και αναρτήσεις. Τέλος πάντων το γάμησα αλλά καταλάβατε.
Βέβαια άφησα κι εγώ ευκαιρίες ανεκμετάλλευτες. Σε κάποια φάση φτάνει η συζήτηση στον καιρό με κάποιο τρόπο, και πετάω ένα "it's raining cats and dogs που λέμε κι εμείς οι Εγγλέζοι" (ναι, εκεί το πήγαινα με τις εκατό φορές που επανέλαβα αυτή τη φράση σήμερα). Κι η δικιά σου, σε μια ξαφνική έκλαμψη απορίας ξανθιάς, με ρωτάει αν είμαι απ'την Αγγλία.
Κι εγώ ο μαλάκας, αντί να συνεχίσω τη μούφα και να αρχίσω να λέω ότι ναι, η μάνα μου είναι από το Μάντσεστερ, ήρθε για διακοπές μια φορά στα ελληνικά νησιά, ο πατέρας μου ήταν ο κλασικός γκρηκ λόβερ με τρίχα για πουλόβερ, την έριξε, έμειναν εδώ κι έκανε εμένα, γιατί εδώ μέσα αν δεν πουλήσεις λίγο μούρη όλοι σ'έχουνε χεσμένο που λέει κι ο Μοντεχρήστος, απλά της είπα ότι όχι, δεν είμαι απ'την Αγγλία. Είμαι άξιος της μοίρας μου.
Αλλά πρόλαβα να της προτείνω να πάμε για καφέ. Με την πρόφαση να της επιστρέψω τις σημειώσεις της βέβαια, αλλά πάλι μετράει. Τι, όχι; Καλά.
Αυτά, και να προσέχετε στις παραδόσεις για να μη χρειαστεί μετά να πλακωθείτε να τα μάθετε όλα τον Ιανουάριο.

54 σχόλια:

  1. Εννοείται ότι μετράει ρε! Ειδικά άμα δέχτηκε! Αλλά γράψε την και λίγο, μην της κολλάς σαν όλα τα λιγούρια εκεί μέσα. Και μην της το παίζεις φίλος, γιατί η friendzone καραδοκεί!

    Και έλα ρε μαλάκα να βγούμε που θα κάτσεις να δεις την εθνική, μη χέσω την Πτολεμαΐδα μου μέσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά όλα τ'άλλα, αλλά η Πτολεμαΐδα πού κολλάει;

      Διαγραφή
    2. Ρε, αυτό το "αυστηρός" είναι κοντά στο σπίτι μου ή μου φαίνεται; Σαν κάπου να το έχω δει... Στην Ιασονίδου, ίσως;

      Διαγραφή
    3. Και οι μηχανές έχουν δύο φρένα. Σαν να μην το ξέρεις μου φαίνεται.

      Διαγραφή
    4. Κάπου στη Φιλίππου αν θυμάμαι καλά.
      Υ.Γ. Να, είδες; Ούτε αυτό δεν ξέρω για τις μηχανές. Φαντάσου δηλαδή.

      Διαγραφή
    5. Πολύ πιθανό, περνάω αρκετές φορές.

      Διαγραφή
  2. Ψήνεται το γκομενάκι βλέπω!χαχαχαχα!!!
    Καλά αμα ρίξεις τη μοναδική ομορφη μέσα στο μηχανολόγων σε παραδέχομαι!!Θα σαι μαστερ!!:Ρ

    ΥΓ:Λίγα για τους τριτοδεσμιτες γιατί θα σου κάνω τη μούρη κρέας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άμα καταφέρω να ρίξω τη μοναδική όμορφη στο μηχανολόγων, θα είμαι μάστερ, άρα σιγά και μη σε φοβηθώ. Άμα πάλι φάω πίτα βλέπουμε.

      Διαγραφή
    2. Το ότι θα είσαι μάστερ δε σημαινει ότι δε μπορώ να σου κανω τη μούρη κρέας!:Ρ

      Διαγραφή
  3. Ακόμα δεν πάτησες στη σχολή άρχισες τα γκομενίσματα. Άντε καλό βόλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω θέσει προτεραιότητες στη ζωή μου, δεν μπορείς να πεις.

      Διαγραφή
  4. Ανώνυμος11/10/13 23:00

    άντε καλή αρχή! στη δική μας σχολή οι δαπίτισες την επεφταν στους πρωτοετείς άρα μπορεί να τσίμπαγες καμιά γκομενίτσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω σοβαρότατες ιδεολογικές διαφωνίες με το να μου την πέσει Δαπίτισσα, και πολύ περισσότερο κι η ίδια η Δαπίτισσα θα είχε πολύ σοβαρές ιδεολογικές διαφωνίες με το να μου την πέσει.

      Διαγραφή
  5. Ανώνυμος11/10/13 23:37

    Υιέ μου, ανησύχησα πάρα πολύ με τη Γιούλη. Λες να πάει καλά; Ή είναι καμιά βλαμμένη που θέλει βόλτες, μηχανάκια και κεράσματα; Να έχεις τα μάτια σου ανοιχτά και μην ερωτευτείς ακομη. Περίμενε λιγάκι.

    Μαμά Κρήτη.

    ΥΓ Μήπως να της μιλήσεις για το blog σου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mεταξύ μας, η ιδέα του υστερόγραφου είναι μάλλον καλή!

      Διαγραφή
    2. Μεταξύ μας, η ιδέα του υστερόγραφου είναι η χειρότερη ιδέα μετά τη Γραμμή Μαζινό.

      Διαγραφή
    3. Η Γραμμή Μαζινώ ήταν επιτυχημενη,ανιστορητε!

      Διαγραφή
    4. Αν θεωρείς επιτυχία ότι η Γαλλία παραδόθηκε στους Ναζί μέσα σε δύο βδομάδες, τότε ναι.

      Διαγραφή
    5. Η γραμμή Maginot ήταν επιτυχημένη;Θα ξεχάσουμε κι αυτά που ξέρουμε μ' εσένα,Ρασκώλε.Κανόνισε να βγεις να διδάξεις!

      Διαγραφή
    6. Και μετά λέει για μένα δηλαδή.

      Διαγραφή
    7. Ήταν επιτυχημενη γιατι οι Γερμανοί δε πήγαν κατά πάνω της,αλλά αναγκάστηκαν να κάνουν το κύκλο!!Και έχασαν σε δυο βδομάδες γιατί ειχαν την πιο άχρηστη ανώτατη διοικηση σε ολη τη νεωτερικοτητα!!Θα χαν καθαρισει το πολεμο σε πεντε μερες αν εκαναν επιθεση οταν οι γερμανοι πολεμουσαν στην Πολωνια,ΑΛΛΑ ΗΤΑΝ ΚΟΤΕΣ!σας καλυψα;:p

      Διαγραφή
  6. πάντα να ξέρεις ότι η πρώτη γκόμενα που πας να διπλαρώσεις στη σχολή είναι μέγιστη μούφα....θα το μάθεις αγαπητέ Γουώτυσον με τον πιο σκληρό τρόπο. Τώρα απλά εθελοτυφλείς, αλλά θα με θυμηθείς αργότερα......δυστυχώς

    (ωραία ανάρτηση)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος12/10/13 04:21

      Γάμα τα ρε Χώστη.
      Είναι μέχρι να πάθεις για να μάθεις.
      Και εγώ κάπως έτσι την είχα πάθει.
      Όχι μόνο με "επέλεξε" από τους εκατό ψωλαράδες του έτους,αλλά μου έδωσε και το τηλέφωνο της μόνης της συναντώντας με στο διάλειμμα και λέγοντας μου το επικό "τώρα θα με ανεχτείς θέλεις δεν θέλεις",αφού προηγουμένως την είχα γράψει στα αρχίδια μου την ώρα της διάλεξης.
      Τελικά πήρα τα αρχίδια μου...Απλά πράγματα.

      Διαγραφή
    2. Αγαπητέ Σέρλοκ, κάτσε πρώτα να δούμε άμα θα πέσει και μετά το ξανασυζητάμε.

      Διαγραφή
    3. εσένα αδερφέ δηλαδή σου είπε ότι θασου κάνει βαθύ φίστινγκ στα ίσα!!
      Μαλάκα από τη μία μισώ το θράσος της κι από την άλλη θαυμάζω τη ντομπροσύνη της.....τσούλα με αρχές.

      Θωμά,πρόσεξε και μελέτα αν πραγματικά θέλεις να πέσει....Δεν είναι καν απαραίτητο να πέσει για να σε σέρνει από το καυκάλι του πουλιού σου

      Διαγραφή
    4. OK, got it που λέμε κι εμείς οι Εγγλέζοι.

      Διαγραφή
    5. Καλησπέρα και επώνυμα λοιπόν, αφού εγώ είχα κάνει το σχόλιο παραπάνω αλλά πού υπομονή για log in 4:30 το πρωί.
      Περίεργα πράγματα ρε φίλε Θωμά.
      Η εμπειρία λέει ότι ο χρόνος που μεσολαβεί μεταξύ της προσαρμογής στην νέα ζωή,βλέπε ανεξαρτησία,υπακοή στις ακαδημαϊκές υποχρεώσεις,στις μετακινήσεις,δικτύωση με παρέες του ίδιου φύλου
      και σχέσεων είναι μεγάλος.
      Θα το δεις και μόνος σου ότι τα γαμήσια θα αρχίσουν δειλά-δειλά από τα μέσα Νοεμβρίου.
      Από την άλλη οι γυναίκες είναι χάζες και όταν βρίσκονται στην θέση της πλήρως ανεξαρτησίας επιζητούν την καθοδήγηση ενός γαμιά.
      Και αυτό θα το δεις μόνος σου.
      Καθώς περνάει ο καιρός και μπαίνεις σε μαθήματα βαρύτητας για τον μηχανολόγο όπως στοιχεία μηχανών,θερμοδυναμική και μηχανική ρευστών, θα δεις ότι οι γκόμενες δεν θα μπορούν να τα φέρουν εις πέρας.
      Ξέρω ότι με τα παραπάνω επιχειρήματα αλληλοαναιρέθηκα πολλές φορές άλλα μάλλον έγκειται στην ικανότητα του καθένα πώς θα διαβάσει τα σημάδια και εν τέλη πως θα πείσει την γκόμενα να του κάτσει.
      Μου φαίνεται πως πρέπει να δώσω άρθρο στο λαό πως να έχεις τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα με την λιγότερη δυνατή προσπάθεια.

      Διαγραφή
    6. Γαμήσια λέει. Εμείς εδώ μέσα το ραντεβού για καφέ θεωρούμε πρόοδο. Αλλά βλέπω ξέρεις πολλά για το αντικείμενο. Συνάδελφος κι εσύ ή απλά έψαξες στο google τι μαθήματα κάνουμε;

      Διαγραφή
    7. Συνάδελφος σε τι στα γαμήσια ή στο engineering ??
      Ξέρεις ποιο αξίωμα της θερμοδυναμικής καταρρίπτει μια παλία θεωρεία που έλεγε ότι μπορούμε να παράξουμε μηχανικό έργο από την διαφορά θερμότητας του περιβάλλοντος και της θάλασσας ??
      Αυτό κατ επέκταση καταρρίπτει και την υλοποίηση του αεκείνητου πρώτου είδους.
      Αν το βρεις τότε θα μπορέσεις να καταλάβεις και την σχέση μεταξύ των δύο φύλων.Ξέρεις φιλοσοφία με επιστημονικές παραπομπές κι 'ετσι.
      Νομίζω σε βοήθησα αρκετά.
      Οι μηχανικοί ξέρουν....και ασε τους φυσικούς να ψάχνουν ακόμα για αεκείνητα.
      Τώρα για το αν είμαι συνάδελφος το αφήνω στην κρίση σου.

      Διαγραφή
    8. Συνάδελφος στο engineering εννοούσα, οπότε μάλλον εκεί καταλήγουμε.

      Διαγραφή
  7. Δεν κατάλαβα,η Γιούλη είναι όντως ξανθιά ή απλώς έχει απορίες ξανθιάς; Τέλος πάντων,όπως και να 'χει,εννοείται ότι μετράει. Ιδίως αν δέχτηκε. Αλλά μην της πεις για το μπλογκ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καστανόξανθη θα την έλεγα, αλλά η απορία ήταν τελείως ξανθιά, ειδικά από τη στιγμή που δε μοιάζω καν για μισός Άγγλος.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος14/10/13 11:36

      Μπράβο Κατερίνα που δε ζηλεύεις!!

      Να μην της πεις για το μπλογκ γιατί εγώ έκανα τη μαλακία και το είιπα στη δικιά μου. Και όταν αποφασίσω να ξαναγράφω πιο συχνά θέλω να γράψω ένα αντιρομαντικό κείμενο και κολλάω...

      Πρόεδρας ΑΠΙ

      Διαγραφή
    3. Καλά, μη δέσετε κόμπο ότι θα γίνει "δικιά μου", γιατί όπως είπαμε ο ανταγωνισμός είναι σκληρός, οι υποψήφιοι πολλοί και οι πιθανότητές μου τείνουν στους -273,15C σε Κέλβιν. Προς το παρόν πάντως την κρατάω σε μια απόσταση, όχι για να την καψουρέψω αλλά γιατί είμαι κρυωμένος.

      Διαγραφή
  8. Πού να δεις απορία που άκουσαν τα δικά μου (τριχωτά πλέον) αυτάκια όταν συστηθήκαμε μαζί με τον κολλήτό και συνονόματο, σε φίλες της κοπέλας του:
    [Αυτός] - Γιώργος...
    [Εγώ ] - Κι εγώ Γιώργος.
    [Αυτή] - Δίδυμοι είστε;
    Η απορία στο πρόσωπό της μεγάλωσε ακόμα πιο πολύ, όταν της απάντησα
    "Όχι, μόνον εγώ", καθώς τυγχάνει να είμαι δίδυμος στο ζώδιο...


    ΥΓ:
    Μήπως το Φ.Ε.Ρ.ΜΑ.τονίζεται στο έψιλον και αναφέρεται σ' αυτόν;

    ΥΓ 2:
    Για την γόμινα δεν έχω να δώσω συμβουλή, εγώ στα μέσα του δευτερου έτους μάμησα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού λέμε μαθηματικό, ο Φερμά ο μαθηματικός κολλάει. Αλλά αυτή η απορία ήταν ό,τι έπρεπε για να καραφλιάσω πριν της ώρας μου.

      Διαγραφή
  9. Θα καταφέρει ο Θωμάς ο Βάρβαρος να ρίξει το κορίτσι; Η συνέχεια στο επόμενο επεισόδιο *brings Doritos γιατί τα ποπκορν είναι πολύ mainstream*
    Υ.Γ. Αν ποτέ ανοίξει η σχολή μου, ίσως κάνω κι ανάρτηση ημερολογίου. Του χρόνου με το καλό που θα ανοίξει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δηλαδή εσείς δεν ανοίξατε ακόμα;

      Διαγραφή
    2. Όχι βέβαια! Μη μας προσβάλλεις!

      Διαγραφή
  10. Ο δρόμος προς την Κόλαση είναι στρωμένος με καλές προθέσεις* (αυτό λέτε για τς καλές προθέσεις εσείς οι Εγγλέζοι).

    Περιμένουμε συνέχεια.

    _______The road to hell is paved with good intentions. Παροιμία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέρω τι λέμε εμείς οι Εγγλέζοι για τις καλές προθέσεις, απλά ήθελα εκείνη τη στιγμή να κάνω κωμικό εφέ.

      Διαγραφή
    2. Αχ με προλάβατε Δάφνη, τό χα διαβάσει σε βιβλίο του Stephen King κι έκτοτε στρώνω κολασμένους δρόμους με χαμόγελο!

      Πολύ ωραία ανάρτηση!

      Διαγραφή
    3. Χαίρομαι που σας άρεσε.

      Διαγραφή
  11. εγώ τυχαία βρήκα το blog σου αλλά θα ήθελα να σχολιάσω κάποια πράγματα.
    1ον: είσαι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ τυχερός που υπάρχει έστω και μία ωραία γκόμενα. όταν σπούδαζα εγώ, στο έτος μου ήταν μόνο δέκα ''κοπέλες'' οι οποίες by the way ακόμα στοιχειώνουν τους χειρότερους εφιάλτες μου.
    2ον: παίζει να είναι λίγο κλαρινογκομενάκι or is it just me?
    3ον: ο τρόπος που γράφεις μου θυμίζει πάρα πολύ έντονα (και μη θιχτείς) τον ρόπο που μιλάει (και γράφει) μια πιτσιρίκα που ξέρω, λίγο άκυρο αλλά νταξ'

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το κατά πόσον είναι κλαρινογκομενάκι θα το διασταυρώσουμε στο εγγύς μέλλον ή σε κάποιο από τα πάρτι της ΔΑΠ, δεν ξέρω.
      Υ.Γ. Για τι είδους πιτσιρίκα μιλάμε;

      Διαγραφή
    2. μαλάκα steven ελπίζω να αστειεύεσαι. εγώ το μόνο κοινό που βρίσκω είναι το hint ότι ίσως και οι δύο πιστεύουν ότι σαλονικιοί δεν ξέρουν να γραφουν πινακίδες. κατα τ' άλλα όχι. ούτε καν.

      Διαγραφή
    3. το λες επειδή σου 'θιξα την κόρη.

      Διαγραφή
    4. ίσως. όπως και να'χει δεν το δέχομαι.

      Διαγραφή
    5. Πότε είπα εγώ ότι δεν ξέρουμε να γράφουμε πινακίδες;

      Διαγραφή
    6. μην τους δίνεις σημασία. θα μπορούσαν να τσακωθούν και για το αν ο ήλιος είναι μπλε ή φούξια παρόλο που κι οι δύο ξέρουν ότι και οι 2 απόψεις είναι ανοήτες. είναι η φυσική τους κατάσταση. they can't help it. simple as that.

      Διαγραφή
    7. Οκ, αλλά ποιοι είστε όλοι εσείς κι από πού με βρήκατε;

      Διαγραφή
    8. εγώ σε βρήκα by mistake. Μου φάνηκε ότι είχες κάποιες ομοιότητες με την φίλη μου από πάνω και σε έστειλα στην υπόλοιπη παρέα (που προφανώς διαφωνεί) για κουτσομπολιό. όπως συμβαίνει συνήθως δηλαδή.

      Διαγραφή

Ξέρετε, πολλές φορές συμβαίνει τα σχόλια να είναι ακόμη πιο έξυπνα, εύστοχα ή ουσιαστικά από την εγγραφή καθεαυτή. ΟΧΙ ΕΔΩ. Αν σας έρθει καμιά εξυπνάδα, κρατήστε την για τον εαυτό σας.