Παρασκευή, 25 Οκτωβρίου 2013

Το ημερολόγιο ενός μηχανολόγου, part 3

Δευτέρα, 21 Οκτωβρίου 2013: Η καλή εβδομάδα...
Κι εκεί που λέω, όλα ωραία, όλα καλά, το έκανα το κωλοσχέδιο, τελείωσε, δε χρειάζεται άλλο, αρχίζω να το συζητάω με τους συμφοιτητές, συναδέλφους, συναγωνιστές, συντρόφους και συνημίτονους (βρείτε τι δεν ταιριάζει και κερδίστε μια εσπρεσιέρα ντελούξ), κι εκεί που ήμουν ευτυχισμένος στην άγνοιά μου, μαθαίνω ότι οι αξονικές μου ήταν εντελώς λάθος κι άρα πρέπει ως εκ τούτου να τις ξανακάνω απ'την αρχή.
Γαμάτο; Όχι, πείτε μου, γαμάτο;
Σε περίπτωση που αναρωτιέστε τι είναι οι αξονικές γραμμές, είναι ένα είδος γραμμών. Που χρησιμοποιούνται για να υποδηλώνουν άξονες. Κι αυτή είναι μια γνώση που δεν πρόκειται να σας χρειαστεί ποτέ αν δεν σας τη δώσει αύριο να γίνετε κι εσείς μηχανολόγοι.
Κι είμαι σίγουρος ότι αυτό δε θα συμβεί, γιατί ήδη έχω κάνει πολύ καλή δουλειά να σας δυσφημίζω τη σχολή με κάθε ευκαιρία που βρίσκω.
Γυρνώντας από το μάθημα οδήγησης, στο οποίο ευτυχώς δε σκότωσα κανέναν, έκανα ξανά απ'την αρχή τις αξονικές, και μετά αποφάσισα να κατεβάσω το Octave, στο οποίο θα δουλεύαμε την προγραμματιστική γλώσσα που μαθαίνουμε στη σχολή, μπας και κάνω λίγη εξάσκηση μόνος μου και καταλάβω τι στον πούτσο γίνεται.
Η πρώτη εκδοχή που κατέβασα πάγωνε κάθε φορά που την άνοιγα, η δεύτερη δεν άνοιγε καθόλου, τελικά δούλεψε η τρίτη, αφού στο ενδιάμεσο είχε πέσει τρεις-τέσσερις φορές το ίντερνετ.
Ήταν σίγουρα η κατάλληλη μέρα να πάω να παίξω ένα Τζόκερ. Δεν το έκανα.
Και σαν να μην έφτανε αυτό, απεδείχθη ότι το torrent που είχα κατεβάσει από το βιβλίο της Φυσικής, γιατί το χάρτινο αναμένεται να το παραλάβουμε γύρω σε αυτή τη μεγάλη γιορτή της Χριστιανοσύνης που λέγεται "του Αγίου Πούτσου ανήμερα", ήταν μούφα.
Να θέλει ένας μηχανολόγος να διαβάσει ρε πούστη μου και να μην μπορεί.
Αυτό ας μείνει ασχολίαστο.
Τρίτη, 22 Οκτωβρίου 2013: Γίναμε αξιοθέατο
Σας είχα μιλήσει για τη Μάγδα, ε; Εκείνη την παλιά μου συμμαθήτρια απ'το σχολείο, που ήθελε να μπει στην Ιατρική αλλά δεν τα κατάφερε και κατέληξε να βωλοδέρνει στους Πολιτικούς Μηχανικούς (των οποίων η ΕΑΑΚ λέγεται Αντιδομή, το οποίο δεν είναι ακρωνύμιο όπως το ΑΡ.ΑΓ.Ε των μηχμήχ ή το Φ.Ε.Ρ.ΜΑ των μαθηματικών, αλλά έχει το "δομή" που παραπέμπει στο αντικείμενο της σχολής, και περιέχει και το "αντί-", που πάντα βοηθάει σε μια αριστερή παράταξη).
Την Τρίτη το πρωί, λοιπόν, η αγαπητή και συμπαθέστατη κατά τ'άλλα Μάγδα, αφού μου έδωσε την εξής άχρηστη πληροφορία ότι μόνο έναν γλυκούλη έχει στους Πολιτικούς, αποφάσισε ότι το μάθημα που είχανε εκείνη την ώρα ήταν πολύ βαρετό και είχε τη φαεινή ιδέα να έρθει να παρακολουθήσει τα μαθηματικά που κάναμε εμείς οι μηχμήχ.
Μπαίνει λοιπόν στην αίθουσα, κάθεται σε μια γωνιά μαζί με μια φίλη της, εμείς μας ζαλίζει το κεφάλι παρέχει πολύτιμες μαθηματικές γνώσεις ένας διδακτορικός φοιτητής που μπήκε να μας κάνει ασκήσεις, τελειώνει η διδακτική ώρα, πάω κι εγώ και ρωτάω τη Μάγδα πώς της φάνηκε, και μου δίνει την εξής αποστομωτική απάντηση: "Ούτε κι εσείς έχετε ωραίους".
Άκου λέει!
Η απάντηση που έδωσα εγώ σε αυτό ήταν η "Ντάξει, δεν μπορούν όλοι να είναι σαν κι εμένα, τι να κάνουμε", κατόπιν της οποίας επαίνεσε την απέραντη μετριοφροσύνη μου, που είναι ένα από τα χιλιάδες προτερήματά μου.

Τετάρτη, 23 Οκτωβρίου 2013: Διαδραστικό μάθημα
Το πρωί, ο βοηθός του καθηγητή της πληροφορικής που ήρθε να μας κάνει μάθημα (κι έχει το ίδιο κατεψυγμένο χιουμοράκι με τον καθηγητή) είχε την ιδέα, αφού ρωτήσει διάφορους μαθητές αν θα τρέξει ή δε θα τρέξει ένας αλγόριθμος, να θέσει τις προτάσεις που ακούστηκαν σε ψηφοφορία και να μας δείξει τι θα γίνει μετά το διάλειμμα.
Για την ιστορία, την πλειοψηφία συγκέντρωσε η πρόταση "Δε θα τρέξει, αλλά δεν εξηγώ γιατί", που αποδεικνύει αν μη τι άλλο πόσο αγαπάμε εμείς οι μηχανολόγοι τη λογική.
Το κακό, το πολύ κακό μπορώ να πω, που συμβαίνει τις Τετάρτες στο ωρολόγιο πρόγραμμά μας, είναι ότι έχουμε Μαθηματικά τέσσερις με εφτά η ώρα. Και αυτό είναι κακό, γιατί τα Μαθηματικά είναι ένα δύσκολο μάθημα, επίσης είναι ένα σημαντικό μάθημα, και από τις τέσσερις μέχρι τις εφτά είναι κατάλληλη η ώρα για να κάνεις οτιδήποτε άλλο εκτός από το να παρακολουθείς σημαντικά και δύσκολα μαθήματα.
Καθώς, λοιπόν, προσπαθούσαμε όλοι εκεί μέσα να την παλέψουμε χωρίς να βαρέσουμε πρέζες, η καθηγήτρια μας δείχνει μια σχέση που αφορούσε τους γραμμικούς πίνακες (δε θυμάμαι τώρα τι ακριβώς κι ούτε και σας νοιάζει άλλωστε), και κάνει την εξής βαρυσήμαντη δήλωση: "Όποιος μου εξηγήσει γιατί ισχύει αυτή η σχέση, θα πάρει μία μονάδα παραπάνω στο εξάμηνο".
Ήταν λες και την έτρωγε ο κώλος της να γίνει το μάθημα εντελώς μπουρδέλο.
Αρχίζουν διάφορα ψουψού και μουμού δεξιά κι αριστερά, μέχρι που μια κοπελίτσα στις μπροστινές σειρές απάντησε σωστά, κι η καθηγήτρια, επειδή προφανώς ακόμα την έτρωγε ο κώλος της, είπε "μπράβο, να γράψεις στο γραπτό σου τον Ιανουάριο ότι εσύ απάντησες σε αυτή την ερώτηση, για να σου δώσω τη μονάδα σου".
Και τότε πετάγεται ένας, από την εντελώς άλλη άκρη της αίθουσας, και φωνάζει "εγώ της το είπα!".
Η επόμενη αντίδραση της αίθουσας ήταν να ξεσπάσει ολόκληρη στο γέλιο αυτό που ξεσπάνε οι γριές στο Αλ-Τσαντίρι Νιουζ κάθε φορά που ο Λαζόπουλος θα πει κάποιο ανέκδοτο με κλανιές.
Πέμπτη, 24 Οκτωβρίου 2013: ...και το κακό συναπάντημα
Την Πέμπτη, είμαι σίγουρος ότι δε θα τολμούσατε να το φανταστείτε ποτέ, το Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών του Πολυτεχνείου της Θεσσαλονίκης είχε κατάληψη. Από την άλλη, στο MIT (Metsoveio Institute of Technology) ούτε που γραφτήκανε ακόμα, άρα καλά πάμε.
Έτσι, το πρόγραμμα περιλάμβανε καφέ με το Γρηγόρη, γιατί και το Μαθηματικό είχε κατάληψη (προκοπή λέμε). Στο δρόμο, θυμήθηκα αυτά τα ποστ του 9gag, με τίτλο "Trust Μe, I'm An Engineer", στα οποία απεικονίζεται κάποια τρελή πατέντα που συνήθως περιλαμβάνει μονωτική ταινία.
Κι ο λόγος ήταν η εξαιρετικά χάι-τεκ μέθοδος, η οποία επιλέχθηκε σε ένα αστικό λεωφορείο για να μην μπορεί να ανοίγει ο πάσα ένας (sic) το μπροστινό παράθυρο.
Ναι, αυτό που βλέπετε είναι όντως μια βίδα μαγκωμένη στην ασφάλεια του παραθύρου. Στιβ Τζομπς, πέθανες και τόσο ιδιοφυή εφεύρεση δεν έκανες.
Φτάνοντας στην καφετέρια που είχαμε δώσει ραντεβού με το τροφαντό αγόρι, απογοητεύτηκα ελαφρώς, γιατί μου είχε υποσχεθεί μεγάλη παρέα με πολλές κοπέλες, και τελικά η μεγάλη παρέα αποτελούνταν από το Γρηγόρη. Και μόνο τον Γρηγόρη. Καταλήξαμε να με ξεσκίσει σε όλες τις φιλοσοφίες της Ράνιας (πόρτες, πλακωτό και φεύγα).
Και μεταξύ πλακωτού και φεύγα, έρχεται κάποια να πιει καφέ στην ίδια καφετέρια με εμάς.
Ποιος μπορεί τώρα να μου πει ποια ήρθε;
Θα σας δώσω μια βοήθεια. Ήταν η Γιούλη.
Έπρεπε στ'αλήθεια να πάω να παίξω ένα Τζόκερ. Δεν το έκανα. Θα μπορούσα τώρα να σας γράφω το "Ημερολόγιο Ενός Πρώην Μηχανολόγου-Νυν Καλοπερασάκια Που Την Αράζει Στις Μαλδίβες".
Εν τέλει με χαιρέτησε, τη χαιρέτησα και συνέχισα να χάνω στο τάβλι από το Γρηγόρη, ο οποίος, βλέποντας την δεσποινίδα από κοντά, απεφάνθη ότι "παραείναι τσουπωτή". Εγώ, με τη σειρά μου, αποφαίνομαι ότι αυτή είναι μια δήλωση που θα έπαιρνα πολύ ευκολότερα στα σοβαρά αν δεν την έκανε ένα άτομο του οποίου η ζυγαριά κάνει τα 0-100 σε τρία δευτερόλεπτα.
Εν πάσει περιπτώσει, αφού φύγαμε από την καφετέρια και παρέδωσα την αναθεματισμένη εργασία του σχεδίου, καταλήξαμε να βωλοδέρνουμε στο κέντρο της ερωτικής πόλης, όπου ανακαλύψαμε ότι το H&M, για να τιμήσει τον Πολιούχο και Σήμα του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου, Άγιο Δημήτριο, έβγαλε μια πολύ ενδιαφέρουσα κι εξίσου μεροληπτική προσφορά:
Μέχρι να βγούμε από το κατάστημα, αποκαλούσαμε ο ένας τον άλλον Δημήτρη.
Παρασκευή, 25 Οκτωβρίου 2013:...από τη Δευτέρα φαίνεται
Με ιδιαίτερη εθνική υπερηφάνεια (που είναι εθνική επειδή βασικά πλησιάζει 28η Οκτωβρίου, αλλιώς δεν είχε καμιά δουλειά) δηλώνω ότι απέτυχα στην εργασία του σχεδίου.
Πριν αρχίσετε να μου πετάτε φιστίκια σε ένδειξη αποδοκιμασίας, δηλώνω ότι καμιά δεκαριά άτομα σε όλη τη σχολή το πέρασαν με την πρώτη, η δε αιτιολογία του καθηγητή ήταν ότι "δεν ένωσα σωστά τα σημεία που ενώνονται οι κύκλοι με τις ευθείες".
Προφανώς έπρεπε να μυρίσω τα νύχια μου για να καταλάβω πώς ήταν το σωστό, γιατί ακόμα δεν έχουμε κάνει εργαστήριο σχεδίου.
Και το σούπερ-ουάου-φοβερό-τρομερό-υπέροχο-συναρπαστικό-άμα μου κάτσει η Γιούλη λιγότερο θα ενθουσιαστώ, είναι ότι αν δεν το περάσω κι αυτή τη φορά, πάει το εξάμηνο. Και ξανά next year.
ΓΑΜΑΤΟ; ΟΧΙ, ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ, ΓΑΜΑΤΟ;
Επίσης, την ώρα της φυσικής επέλεξε η Πολεμική Αεροπορία του ένδοξου ελληνικού έθνους να κάνει πρόβα για την παρέλαση της 28ης Οκτωβρίου (powered by Vardinogiannis). Ως εκ τούτου, δεν μπορούσαμε να ακούσουμε τον καθηγητή να μιλάει, κάτι που σίγουρα διευκόλυνε πολύ το μάθημα.
Επίσης, σήμερα έκανα το πρώτο μου εργαστήριο πληροφορικής, και με ιδιαίτερη εθνική υπερηφάνεια (αυτή είναι για την 26η Οκτωβρίου που γιορτάζει η ερωτική πόλη) δηλώνω ότι κατάφερα να βγω λιγότερο χαμένος απ'ότι μπήκα.
Μπορώ να πω ότι ήταν κατόρθωμα.
Αυτά, και να προσέχετε όταν κάνετε εργασίες μηχανολογικού σχεδίου, γιατί είναι πολύ σημαντικό να μη σας ξεφύγουν οι γραμμές και μπορεί να χάσετε το εξάμηνό σας κι αυτή η τακτική λέγεται "τα λέω στους άλλους για να τα ακούσω μόνος μου" και δεν ξέρω αν είναι ιδιαίτερα επιτυχημένη, θα το διαπιστώσω τώρα.

20 σχόλια:

  1. Έχασες ένα εισαγωγικό, αυτό μπορεί να σου καταστρέψει ολόκληρο πρόγραμμα.

    Τα υπόλοιπα τα ήξερε ήδη. Πφφ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έπρεπε να μην προλάβεις να το διορθώσεις, για να σε ρωτήσω "Ποιος τα ήξερε", να μου απαντήσεις "Η μάνα σου" και να κάνουμε ωραίο διάλογο, αλλά είσαι ξενέρωτος. Κι επίσης διόρθωσα το εισαγωγικό, οπότε πλέον δεν έχεις τίποτα να προσφέρεις στο διάλογο. Πες τη γνώμη σου για όσα συνέβησαν, γαμώτη μου!

      Διαγραφή
    2. Σου την έχω πει, εκατόν πενήντα δώδεκατρεις φορές!

      Διαγραφή
    3. Πλάκα πλάκα, αυτό με τη μάνα σου θα ήταν ωραίο, δεδομένης της πληροφορίας που μου έδωσες εσχάτως
      Να διαγράψω τη διόρθωση;

      Διαγραφή
    4. Να την πεις και στους υπόλοιπους άλλες εκατόν πενήντα δώδεκατρεις φορές, για να συμπάσχουμε όλοι μαζί.

      Διαγραφή
  2. Καλό τρολλ ο τύπος που πετάχτηκε. Από τα λίγα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος25/10/13 22:17

    Μην ασχολείσαι συνεχώς με γυναίκες και με τον Γρηγόρη.
    Διάβαζε και λίγο. Αρχίσαμε!!!!

    Και σα πολλά να στα λέει ο Γρηγόρης για την μάνα σου. Ελπίζω να κυριολεκτεί....

    Μαμά Κρήτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωχ μωρέ, σαν να ακούω τη μάνα μου.

      Διαγραφή
  4. Τουλάχιστον τη μισή ανάρτηση δεν την κατάλαβα!!!Τι μαθηματικά και φυσικές ειναι αυτες βραδιατικά;;Για όνομαα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν περίμενα να καταλάβεις, έτσι κι αλλιώς.

      Διαγραφή
  5. Τελικά τι απόδοση δίνει αν παίξω το ματσάκι Θωμάς-Γιούλη διπλό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν σε βλέπω καλά, ούτε στο τάβλι δεν μπορείς να έχεις επιτυχία....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όποιος χάνει στο τάβλι κερδίζει στην αγάπη. Ή τουλάχιστον έτσι νομίζω.

      Διαγραφή
  7. Μπουγατσούλη μου,λέω να τσοντάρουμε όλοι μαζί,για να πληρώσουμε ένα άκρως ηθικό στοιχείο να μετρήσει τα παΐδια του καθηγητή,που τόλμησε να σε κόψει.Ή να του στείλω εγώ,προσωπικώς,ένα ταψί μουσακά.Το ίδιο είναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι. Δε θέλω τέτοια. Με το σπαθί μου και με την αξία μου θα περάσω το μάθημα. Και τονίζω το "θα".

      Διαγραφή
  8. Έλα, ρε τρελέ, ζεις; Σας έχουν σκίσει στη φυσική και τα μαθηματικά; Έχετε τίποα σε φάση μηχανολογικό σχέδιο κλπ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σχεδόν η μισή ανάρτηση περιέγραφε το πέος που έφαγα στο μηχανολογικό σχέδιο. Άρα δε με προσέχεις, δε με προσέχεις και θυμώνω. Αλλά σε συγχωρώ.

      Διαγραφή

Ξέρετε, πολλές φορές συμβαίνει τα σχόλια να είναι ακόμη πιο έξυπνα, εύστοχα ή ουσιαστικά από την εγγραφή καθεαυτή. ΟΧΙ ΕΔΩ. Αν σας έρθει καμιά εξυπνάδα, κρατήστε την για τον εαυτό σας.