Παρασκευή, 8 Νοεμβρίου 2013

Το ημερολόγιο ενός μηχανολόγου, part 5

Κόντρα στο ανελέητο δούλεμα του Κρητικού ρεμπεσκέ Χωστήρα, η περιπλάνηση στο μαγευτικό κόσμο του Αούθ και της φοιτητικής μου ζωής συνεχίζεται ακάθεκτη.
-Μήπως θα έπρεπε να αφήσεις λίγο στην άκρη την πολλή φοιτητική ζωή και να διαβάσεις και λίγο;
Ναι, μπαμπά, έχεις δίκιο.
Δευτέρα, 4 Νοεμβρίου 2013: Δευτέρα κάτι έχω, την Τρίτη δεν αντέχω
Το δευτεριάτικο μάθημα κύλησε όπως θα περιμένατε να κυλήσει ένα κλασικό δευτεριάτικο μάθημα, περιγράφεται δε με μία και μόνο λέξη ειπωμένη από τον μικρό θεούλη Έρικ Κάρτμαν: boring. Το πιο ενδιαφέρον που συνέβη κατά τη διάρκεια του μαθήματος ήταν ότι πέρασα κάτι πίστες στο Candy Crush.
Α, όχι, ψέματα. Επίσης ένας καθηγητής, γνωστός για το κατεψυγμένο του χιουμοράκι, πήγε κατά λάθος να πει "όπα, τι στον πούτσο συμβαίνει εδώ", κάτι που ξύπνησε λίγο την αίθουσα, αλλά πρόλαβε και το μπάλωσε σε "τι στην ευχή", που ήταν πολύ λιγότερο ενδιαφέρον.
Αμέσως αφού τελείωσε το μάθημα, πήγα να βρω το μεγάλο έρωτα της ζωής μου Γρηγόρη, τον οποίο δεν είχα δει όλο το ΠΣΚ γιατί ήτανε στην Αθήνα κι έκανε όργια με την Ιωάννα και την Κατερίνα κι εμένα δε με πήρε μαζί, το κωλόπαιδο.
Κι εκεί που καθόμασταν και συζητούσαμε για το V For Vendetta που θα βλέπαμε την Τρίτη το απόγευμα, μου έρχεται η ιδέα να προτείνω και στη Δήμητρα (την οποία αποφάσισα να αποκαλώ Ντέμι γιατί το Δήμητρα μου φαίνεται εξαιρετικά κακόηχο και σας το λέω αυτό μόνο για να μη ρωτάτε ποια είναι η Ντέμι και τι απέγινε η Δήμητρα) να έρθει μαζί μας.
Κανονικά δε θα σκεφτόμουν κάτι τέτοιο, αλλά εν τέλει το σκέφτηκα γιατί ο Γρηγόρης σπατάλησε γύρω στις πέντε αστρικές περιστροφές του Άλφα του Κενταύρου για να με πείσει ότι δεν είναι ανασταλτικός παράγων το να έχει η άλλη γκόμενο κι ότι δε με έχει βάλει στο friendzone και μπλα μπλα μπλα.
Συμφώνησε και συνεχίσαμε να ακούμε μεταλλικές καφρίλες στο τέρμα.
Τα καλά του να μένεις σε φοιτητοπολυκατοικία, όπου δεν υπάρχει ο κίνδυνος να σου χτυπάει η κωλόγρια από κάτω με το σκουπόξυλο το ταβάνι για να χαμηλώσεις τη μουσική και μετά να βάζει τον Ευαγγελάτο σε όση ένταση πιάνει η τηλεόραση γιατί έχει να αλλάξει μπαταρία στο ακουστικό της από το πρώτο επεισόδιο της Λάμψης.
Εν τέλει, κάτι πολύ περίεργο για μένα, υλοποίησα αυτή την ιδέα, αλλά η μανδάμ μου έριξε ευγενικά άκυρο, λέγοντας ότι έχει να πάει γυμναστήριο.
Και τώρα ξέρουμε ότι πρέπει να πάω να γραφτώ στο γυμναστήριο του Αούθ χθες κιόλας.
-Θωμά, τσίμπα τραγουδάκι αφιερωμένο:

Απαξιώ να απαντήσω στις γελοίες κατηγορίες σας. Ο σκοπός μου, με το να γραφτώ στο γυμναστήριο, δεν είναι το να μου κάτσει η Ντέμι και η κάθε Ντέμι. Ο σκοπός μου είναι να επιτύχω σωματική και ψυχική ευεξία, να βιώσω την χαρά του να ευοδώνεται η σκληρή σωματική και πνευματική μου προσπάθεια, η καλή υγεία μου, η τόνωση της ψυχολογίας μου, η αναπλήρωση της χαμένης μου αυτοπεποίθησης και η ολοκλήρωσή μου σαν άνθρωπος.
-...αυτές τις μαλακίες που λες τις πιστεύεις κιόλας;
Ενίοτε.
Τρίτη, 5 Νοεμβρίου 2013: Remember, remember...
... the fifth of November, the gunpowder treason and plot, από την γνωστή ταινία V For Vendetta, την οποία ο Γρηγόρης μου έπρηξε τ'αρχίδια ότι αν δεν την έχεις δει δεν αξίζεις να ζεις και να αναπαράγεσαι πάνω σε αυτόν τον πλανήτη.
Θα την έβλεπα μαζί με το Γρηγόρη και κάτι νόστιμες φίλες του απ'το μαθηματικό.
Αλλά την τελευταία στιγμή ο χοντρός με ξενέρωσε και το ακύρωσε, γιατί, έτσι ακριβώς μου το είπε, "είχε περίοδο".
Τι να πεις; Γυναίκες.
Την ταινία βέβαια την είχε και το Σταρ, αλλά προτιμώ να αυτοκτονήσω κόβοντας το πέος μου με σκουριασμένο νυχοκόπτη και πεθαίνοντας εν τέλει από την ακατάσχετη αιμορραγία, παρά να κάτσω να δω ταινία στο Σταρ.
Δεν πειράζει, του χρόνου πάλι.
Τετάρτη, 6 Νοεμβρίου 2013: Σε απεργία για πάντα

Εκτός από τον Καλαμάρη και τον Μπομπ, σε απεργία ήταν επίσης η ΓΣΕΕ, η ΑΔΕΔΥ, ο ΟΑΣΘ, το Silver Alert και το πατσατζίδικο του Μίλτου εδώ λίγο παρακάτω στη γωνία. Και το τμήμα Ηπατολόγων-Φυματικών Μηχανολόγων Μηχανικών του Αούθ τελούσε υπό κατάληψη, κάτι που δεν έχει ξανασυμβεί στα παγκόσμια χρονικά, σε ένδειξη στήριξης στον αγώνα του σκληρά δοκιμαζόμενου Έλληνα εργαζόμενου και στην επόμενη μαλακία που θα πω στη σειρά κάποιος να με πυροβολήσει.
Έτσι, πήρα την απόφαση να περάσω από το παλιό μου σχολείο και να χαιρετήσω τους καθηγητάς μου, οι οποίοι με είχαν πολύ μεγάλη αγάπη (ειδικά η λατρεμένη μαθηματικός με το διακριτικό άρωμα και την αποτελεσματικότητά της κατά των διαταραχών του ύπνου).
Επομένως, έπρεπε να απαντήσω σε έναν-έναν με τη σειρά όλους, πώς είναι η σχολή, αν είναι δύσκολα, πώς είναι οι καθηγητές, τι κλίμα επικρατεί στη σχολή, πώς είναι οι συμφοιτητές μου και αν υπάρχουν καθόλου κοπέλες εκεί μέσα.
Εικάζω ότι κάποιος τους μοίρασε ερωτηματολόγιο πριν έρθω.
Πέμπτη, 7 Νοεμβρίου 2013: Like a baws


Επειδή σε αυτό το επεισόδιο πιθανότατα κοντεύατε να ξεχάσετε γιατί το ημερολόγιο λέγεται "του μηχανολόγου", η αλήθεια είναι ότι κι εγώ κόντευα να το ξεχάσω, χθες γύρισα όλο το κέντρο για να παραλάβω τα συγγράμματά μου. Μαζί μου ήταν ο φίλος μου ο Γιώργος, ο οποίος είχε να παραλάβει ένα σύγγραμμα στην αρχή της Μελενίκου, εγώ νόμιζα ότι ήταν από την άλλη μεριά και τελικά την ανεβοκατεβήκαμε δύο φορές γιατί κανένας απ'τους δύο δε βλέπει μπροστά του.
Δεν πειράζει. Καλύτερη γυμναστική απ'το να περπατάς φορτωμένος τρεις τόνους βιβλία δεν έχει.
Το απόγευμα είχε σχέδιο, με τον αγαπημένο καθηγητή-Μαγικό Πολυκόφτη 3000, κι εκεί επέδειξα σε όλη την ομάδα την άπειρη γαματοσύνη μου, με το να είμαι άπειρα γαμάτος.
Πιο συγκεκριμένα, ο κύριος καθηγητάς, που αντλεί μια διεστραμμένη ευχαρίστηση να μας ψαρώνει, μας λέει "βγάλτε ένα χαρτί να γράψετε τεστ πώς κάνατε τη γεωμετρική κατασκευή της εφαπτομένης των δύο κύκλων".
Μα, μου, όλοι από κάτω, τι είναι αυτά, τεστ, δεν είμαστε πια στο λύκειο, εγώ πάλι ρίχνω το σατανικό μου γέλιο, σηκώνομαι like a baws, μου λέει ο κύριος καθηγητάς "τι, τελείωσες; φέρ'το στην έδρα" και το πάω στην έδρα, με το γνωστό μοντελίσιο μου βήμα, like a baws λέμε, και το παραδίδω, με όλη την αίθουσα να με κοιτάζει με βλέμμα "τι έκανε ο πούστης;".
Τι είχε συμβεί; Πολύ απλά, θυμόμουν από την άλλη φορά ότι μας είχε ζητήσει να δείξουμε πώς θα γίνει η γεωμετρική κατασκευή στο σχήμα, κι εγώ προνόησα και το έγραψα σε ένα χαρτί απ'το σπίτι μου. Κάτι που προφανώς κανείς άλλος δεν είχε σκεφτεί.
Κι επίσης πέρασα την εργασία με την πρώτη.
Τα αυτόγραφα μετά, παρακαλώ.
Παρασκευή, 8 Νοεμβρίου 2013: Μη με ξυπνάς απ'τις έξι
Πολυκόφτη συνέχεια, γιατί ο λατρεμένος καθηγητής του σχεδίου είχε τη φαεινή ιδέα να μας αναπληρώσει μάθημα που δε θα γίνει τη Δευτέρα στις οκτώμιση η ώρα το πρωί.
Αυτό αποτελεί κατάφωρη παραβίαση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων.
Καθώς συναντηθήκαμε με κάτι παιδιά στο λεωφορείο και πηγαίναμε μαζί απ'τη στάση στη σχολή, μας σταματάει ένας τύπος που έκανε τζόγκινγκ και μας λέει σε κάτι περίεργα Αγγλικά "where is Aristotelous".
Του λέμε κι εμείς this way ντουγρού, και μετά μας λέει, οκτώμιση η ώρα το πρωί αν έχετε τον Αλλάχ σας, "do you know where to find 'aschisch"?
Εμείς, σαν καλά παιδάκια-μηχανολογάκια που δεν έχουμε μπλεξίματα με 'ασίσια, μαρι'ουάνες και λοιπά διαόλια, του είπαμε "we don't know". Αλλά ο αλλοδαπός μπαφιάρης φίλος μας επέμεινε, υποστηρίζοντας μάλιστα ότι "all young people know 'aschisch!" (όλοι οι νέοι ξέρουν από 'ασίς).
Τέλος πάντων, με τα πολλά και με τα λίγα τον στείλαμε στη Ροτόντα, που είναι γνωστή ότι μαζεύει τους ρεμπεσκέδες και τους 'ασισοπότηδες, και συνέχισε να τρέχει. Αν βρήκε κανένα πρόθυμο μπαφοκονέ πρωινιάτικο, αυτό θα το κρίνει η ιστορία.
Και τελικά, μπαίνοντας στην αίθουσα, ο κύριος καθηγητάς έφαγε μισή ώρα προσπαθώντας να στήσει τον προτζέκτορα, μετά συνειδητοποίησε ότι ήταν χαλασμένος, μας έκανε μισή ώρα ψευτομάθημα χωρίς παρουσίαση και μετά μας έδιωξε.
Όπως λέει και το γνωστό ανέκδοτο, τη γαμάς ή δεν τη γαμάς κύριε πρόεδρε;
Αυτά, και να προσέχετε μη σας την πέσει ένας μαστούρης στη Ναβαρίνου επειδή τον έστειλαν κάτι μηχανολόγοι να ψάχνει να βρει 'ασίς.

16 σχόλια:

  1. Κι εγώ πήγα από το σχολείο μου την Τρίτη (πριν το κάνεις εσύ γιατί είμαι αντιπαθητική χιπστερού and I do it before it will be cool). Με αντιγράφεις. Ντροπή σου.
    Επίσης, ο Γρηγόρης κύριος ήτανε απέναντι μας και δε μας βίασε. Ούτε όργια κάναμε. Αλλιώς θα στα έλεγα κι εσένα για να μην έχεις κρυφές ελπίδες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν το ήξερα ότι πήγες κι εσύ. Μη με συκοφαντείς και μη με διαβάλλεις.

      Διαγραφή
    2. Καλά, θα φανώ μεγαλόψυχη και θα διαψεύσω τα λεγόμενα μου.

      Διαγραφή
  2. Ρε αγόρι, υπάρχουν μισό εκατομμύριο κοπέλες εδώ πέρα, να 'ούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν αμφιβάλλω, αλλά εκτός από το να τονίσει το προφανές, πού αλλού χρησίμευσε αυτό το σχόλιο;

      Διαγραφή
    2. στο να ξυπνήσεις από το λήθαργο.

      Διαγραφή
    3. Μα τη Μπαναγία, μην ξαναρχίζεις.

      Διαγραφή
  3. θεούλης!!!
    Είσαι ένας μικρός αγάμητος θεούλης!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για κάποιο λόγο μ'αρέσει και δε μ'αρέσει αυτός ο χαρακτηρισμός ταυτόχρονα. Μήπως είμαι ο μπάκουρος του Schroedinger?

      Διαγραφή
    2. όχι, είσαι ο "forever alone" της εντροπίας.Η θεωρία του Χάους μόλις ανακάλυψε ότι μπορεί και να χύνεις με θυμό διαβάζοντας έναν τέτοιο χαρακτηρισμό

      Διαγραφή
    3. Πότε έβγαλε θεωρία ο Χάους για την εντροπία; Νόμιζα ότι ήταν γιατρός.
      ...αυτό γιατί τις τελευταίες μέρες είχε πολλή ζέστη.

      Διαγραφή
  4. Μωρουλίνι,είσαι μια μικρή,σατανική ιδιοφυΐα.Ωστόσο,όχι,με το Γρηγόρη και τη Τζόαν δεν κάναμε τρίο,άρα ο χαρακτηρισμός "όργια" ήταν λίγο άτοπος.Α,κι επίσης... ας ερχόσουν! (μισό,σου κάνω μούτρα αυτή τη στιγμή)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι πολύ γλυκιά όταν μου κάνεις μούτρα.

      Διαγραφή
  5. Θωμά μήπως πρέπει να αφήσεις τη Ντέμι, να πάρεις το Γρηγόρη, να βάλεις σε λειτουργία το θεϊκό σου ανάστημα και περπάτημα και να βγείτε για γκόμενες;
    Και ναι το λέω εγώ η μάνα σου αυτό.
    Θέλω την επόμενη Παρασκευή να μας έχεις νέα από μια προσπάθεια φλερτ που έκανες. Ορμήξτε στο ψητό. Μη φοβάστε τα όχι και τα δε μπορώ των γυναικών. Πολλές φορές τα λένε, ακόμη κι όταν θέλουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι, δεν είσαι στ'αλήθεια η μάνα μου. Η μάνα μου θα μου έλεγε να αφήσω τη Ντέμι, να αφήσω το Γρηγόρη, να αφήσω τις γκόμενες και να αρχίσω το διάβασμα.

      Διαγραφή

Ξέρετε, πολλές φορές συμβαίνει τα σχόλια να είναι ακόμη πιο έξυπνα, εύστοχα ή ουσιαστικά από την εγγραφή καθεαυτή. ΟΧΙ ΕΔΩ. Αν σας έρθει καμιά εξυπνάδα, κρατήστε την για τον εαυτό σας.