Τρίτη, 3 Δεκεμβρίου 2013

Μεγάλες ρήσεις μηχανολόγων

Σας έλειψα;
Όχι;
Άι γαμήδια. Εγώ φταίω που ασχολούμαι.
Όπως θα καταλάβατε, τις τελευταίες μέρες η κυρία έμπνευση μου κρατάει μουτράκια γιατί ξέχασα τα γενέθλιά της ή κάτι τέθοιο. Ακόμα δε με επισκέφτηκε, οπότε είπα να σας παραθέσω ένα απαύγασμα από τις ρήσεις που πετάνε φοιτητές και καθηγητές του ένδοξου τμήματός μας.
Όσοι είχατε σκοπό να γίνετε μηχανολόγοι, μετά από αυτό, θα τρέξετε στους λόφους. Θα τρέξετε για τη ζωή σας.

Μην κοροϊδεύετε. Δεν είναι το ίδιο με το Ημερολόγιο του Μηχανολόγου.
Σκάσε, Κατερίνα.
Επίσης προειδοποιώ ότι τα σχόλια που αφήνουν κάτι ανθρώπινες πορδές νομίζοντας ότι κάνουν τρόλινγκ θα διαγράφονται με συνοπτικές διαδικασίες και χωρίς κανέναν οίκτο. Ελάτε με την όπισθεν και κλάστε μου τ'αρχίδια. Ή αλλιώς τραβάτε στο Χωστήρα που για κάποιον διεστραμμένο μαζοχιστικό λόγο σας ανέχεται. Γκέγκε;

"Βρίσκεστε στο καλύτερο τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών της Ελλάδας και στο καλύτερο πολυτεχνικό τμήμα του ΑΠΘ."
Πρόεδρος τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών ΑΠΘ.

"It's raining cats and dogs, που λέμε κι εμείς οι Εγγλέζοι."
Εγώ ο απαισιότατος.

"Α, είσαι απ'την Αγγλία;"
Γιούλη, επίσημη χοντροκώλα του τμήματος, τέρας ευφυΐας και αντικείμενο λατρείας-μίσους-λατρείας-ανάθεμά με κι αν ξέρω κι εγώ ο ίδιος εμού του απαισιότατου.

"Τι βιάζεσαι, χριστιανέ μου; Πέντε χρόνια και βάλε θα είμαστε εδώ πέρα!"
Γιούλη, όταν ο υποφαινόμενος της πρότεινε να πάνε για καφέ τον Οκτώβριο.

"Γιατί να μην πάρουμε και τον Άγγελο μαζί μας; Μια παρέα δεν είμαστε όλοι;"
Γιούλη, όταν ο υποφαινόμενος της πρότεινε να πάνε για καφέ χθες.

"Γάμησέ μας ρε Γιούλη."
Εγώ, σήμερα, από μέσα μου.

"Πανέμορφα!"
Ντέμη, κάθε τρία λεπτά.

"Ζωάρα!"
Ντέμη, κάθε τριάμιση λεπτά.

"Δεν το πες!"
Ντέμη, κάθε τρία λεπτά και δεκαπέντε δεύτερα.

"Μ'αρέσει που κουβαλάω κι έναν χάρακα μαζί μου στην τσάντα μου."
Ντέμη, όταν διαπίστωσε ότι κουβαλάει κι έναν χάρακα μαζί της στην τσάντα της.

"Ε. ναι, γιατί μπορεί να σε βρει στο δρόμο ο (καθηγητής του σχεδίου, ονόματα δε λέμε κι υπολήψεις δε θίγουμε) και να σε πει 'Κάνε μου ένα σχέδιο στα γρήγορα'."
Εγώ ο εξυπνάκιας.

"Σεξ-Βία-Μηχανολογία"
Ultras Μηχ-Μηχ, ο σύνδεσμος οργανωμένων οπαδών της ποδοσφαιρικής ομάδας του τμήματος.
Μα την Μπαναγία. Δεν τα βγάζω απ'το κεφάλι μου.
"Ήταν ένας τύπος που τον έλεγαν Zyzz, μέχρι τα δεκαοχτώ του ήταν χοντρός, φύτουλας κι έπαιζε Wow, και μια μέρα του την έδωσε και πούλησε το account, πήγαινε τρεις ώρες γυμναστήριο τη μέρα, έπαιρνε ό,τι χάπι υπήρχε, και μετά στα 22 του έπαθε καρδιακή προσβολή και πέθανε."
Γιώργος, πρώην συμμαθητής μου στα Αγγλικά, νυν συνάδελφος μηχανολόγος, και πρώην, νυν και αεί καμένος.

"Έβλεπα μια μαλακία ταινία στο Σταρ κι ήταν ένας τέρμα σουρωμένος σε ένα τρένο και την έβγαλε έξω απ'το παράθυρο να κατουρήσει, και τρακάρει το τρένο, κλείνει απότομα το παράθυρο και του την κόβει. Και μετά αυτός τριγυρνάει με το κομμένο πουλί του στο χέρι κλαίγοντας και ουρλιάζοντας 'ΑΑΑ, ΤΟ ΠΟΥΛΙ ΜΟΥ!' ."
Γιώργος.

"Έβλεπα μια ταινία που είχαν απαγάγει έναν και τον είχαν κλείσει στην αποθήκη ενός sex shop, κι επειδή δεν έβρισκαν τίποτε άλλο τον βαρούσαν με τους δονητές."
Ε, ναι λοιπόν, Γιώργος.

"Την επόμενη φορά θα πάρω και τα φρύδια και τις βλεφαρίδες κι όλα, να γίνω σαν παππούς με λευχαιμία."
Γιώργος, αφού αποφάσισε να ξυρίσει το κεφάλι του.

"Να σκέφτεστε πάντα θετικά: είναι πιο εύκολο από τα επόμενα θέματα που θα έρθουν."
Καθηγητής σχεδίου, όταν παραπονιόμαστε ότι το θέμα είναι δύσκολο.

"Αυτή είναι μια πολύ καλή ερώτηση. Απάντησέ τη μου."
Καθηγητής σχεδίου, κάθε φορά που κάποιος κάνει μια ερώτηση.

"Την αγάπη και την εκτίμησή μου."
Καθηγητής σχεδίου, όταν κάποιος ρώτησε τι θα κερδίσουν οι εθελοντές που θα σηκωθούν να λύσουν την άσκηση στον πίνακα.

"Εγώ σας δίνω την αγάπη και την εκτίμησή μου κι εσείς νοιάζεστε μόνο για τα υλικά αγαθά;"
Καθηγητής σχεδίου, όταν ο κάποιος ρώτησε αν οι εθελοντές θα κερδίσουν και τίποτα χειροπιαστό.

"Απλό είναι ρε! Μια όψη θέλει σίγουρα!"
Ραφαήλ, ειδικός επί του σχεδίου.

"Να, κοίτα εδώ, σκαρίφημα! Δε βλέπεις τις γραμμές να αχνοφαίνονται;"
Ραφαήλ, κρατώντας ένα άσπρο χαρτί Α4.

"Έλα μωρέ!"
Κώστας, ελαμωρές.

"Δε βαριέσαι!"
Κώστας.

"Αύριο θα έρθω."
Κώστας, πριν από μέρα που δε θα έρθει.

"Μία μονάδα συν σε όποιον μου απαντήσει αυτή την ερώτηση."
Καθηγήτρια γραμμικής άλγεβρας.

"Εγώ της το είπα!"
Ράντομ τύπος, αφού μια κοπελίτσα απήντησε στην προαναφερθείσα ερώτηση.

"Έστω ότι έχουμε την εξής λογική συνάρτηση που σου λέει αν μπορείς να μπεις σε ένα πάρτι. Μπορείς να μπεις αν φοράς ή σμόκιν ή καπέλο, αλλά δεν μπορείς να μπεις αν φοράς αλυσίδες gangsta, εκτός κι αν είσαι ΠΑΟΚ, οπότε μπαίνεις γιατί ο ΠΑΟΚ είναι πάνω απ'όλα".
Υπεύθυνος εργαστηρίου πληροφορικής, προσπαθώντας να εξηγήσει τις λογικές συναρτήσεις.

"Άμα πας να δώσεις ΑΣΕΠ, μπορεί να έχεις απαντήσει εκατόν εξήντα ερωτήσεις, αλλά ο άλλος αν έχει απαντήσει εκατόν εξήντα μία, εσένα μια φορά σε γαμάει."
Υπεύθυνος εργαστηρίου πληροφορικής.

"Έχουμε αυτήν εδώ την κρυσταλλογραφική διεύθυνση και θέλουμε να δούμε πόσα άτομα σουβλίζει-για τους Αθηναίους, κάνει καλαμάκι."
Βοηθός καθηγητή υλικών.

"Δεν αφήνεις τις αναρτήσεις και τις αηδίες να διαβάσεις και λίγο; Πλησιάζει η εξεταστική. Να δούμε τι βαθμούς θα μας φέρεις."
Πατέρας μηχανολόγου.

"Άι, καλά, παράτα με."
Μηχανολόγος.

"Αυτά, και να προσέχετε."
Τύπος που νομίζει ότι είναι μπλόγκερ.

38 σχόλια:

  1. νυν και Α.Ε.Ι. και εις τους αιώνας των αιώνων
    Avril

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κρίμα όμως το Αβριλάκι να πάει να χαραμιστεί με τον Κρούγκερα. Κρίμα κι άδικο.

      Διαγραφή
  2. Δύο πράγματα έχω να παρατηρήσω:1)Η γιούλη σε θέλει για φίλο και 2)παρατηρώ ότι έχεις μια ιδιαίτερη αγάπη για το σχέδιο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 1) Σκάσε, γρουσούζη.
      2) Τόσο πολύ φαίνεται, ε;

      Διαγραφή
  3. "Ακόμα κλειστά είμαστε"
    the writer, φοιτήτρια τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ στο Αιωνίως Κλειστό Πανεπιστήμιο Αθήνας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΙΚΠΑ; Δε μου κάθεται καλά. Προτιμώ το "Ερμητικά Κλειστό Πανεπιστήμιο Αθηνών".

      Διαγραφή
  4. "Αυτή είναι μια πολύ καλή ερώτηση"
    Ρε αυτό το είχε πει ο ΓΑΠ σε δημοσιογράφο μετά που τον ρώτησε κάτι. Και τελείωσε εκεί η απάντησή του!

    Ηθικό δίδαγμα της ιστορίας: Άμα σε λένε Zyzz θα πάθεις καρδιακή προσβολή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. τι αστεια πραγματικοτητα χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η πραγματικότητα είναι πολύ αστεία αν τη δεις με το κατάλληλο μάτι.

      Διαγραφή
  6. Δε σχολιάζω,γιατί μου είπες να σκάσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχε χάρη που δεν μπορώ να βάλω εδώ πέρα το αυτοκόλλητο του Facebook με το λυπημένο κουτάβι, αλλιώς θα σου'λεγα.

      Διαγραφή
  7. Σκέφτομαι σοβαρά την προοπτική να γράψω response. Γαμάτο, αγόρι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γράψε, να δούμε αν τελικά είστε όντως πιο καΐλες από εμάς.

      Διαγραφή
  8. AAAAAA αυτή την ταινία που έναν τον έχουν φυλακισμένο σε ενα γαμωμάγαζο και τον βαράνε με δονητές την έχω δεί κι εγώ. Την άλλη που του κόβει το πουλί το παράθυρο όχι οπότε ρώτα μία τον Γιώργο ποια είναι γιατί πρέπει να έχει πλάκα.

    Η Γιούλη επίσης δεν τα πιάνει εύκολα έτσι; Ελπίζω τουλάχιστον να έχει βυζάρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πώς το λένε αυτό το αριστούργημα της έβδομης τέχνης να το δω κι εγώ;
      Υ.Γ. Η Γιούλη δεν έχει βυζάρες, συμπαθητικά βυζάκια έχει, αλλά εγώ προτιμώ τα συμπαθητικά βυζάκια παρά τις ανεξέλεγκτες βυζάρες και εν πάσει περιπτώσει έχει κωλάρα, για μένα που μ'αρέσουν οι μεγάλοι κώλοι και...ναι, αυτό.

      Διαγραφή
    2. Κωλάρα ακόμα καλύτερα!!! Επίσης η ταινία είναι αυτή http://www.imdb.com/title/tt1980209/?ref_=nm_flmg_act_7
      Μιλάμε πολύ γέλιο. Μην κοιτάς οι άσχετοι που της έχουν βάλει 6.5 μέσο όρο.

      Διαγραφή
    3. Του Μαϊκλομπέη είναι ρε το αριστούργημα; Γι'αυτό το θάψανε οι σνομπαρίες.

      Διαγραφή
    4. Επίσης πως είναι δυνατόν να μην είναι καλή, ταινία με τον Μάρκ Γουόλμπεργκ!

      Διαγραφή
    5. Και με τον Ντουέην-Δε-Μαδαφάκιν-Ροκ-Τζόνσον γαμώ την μπουτάνα μου. Ψήθηκα τώρα να το δω. To V For Vendetta, πάλι, Γρηγόρη, όχι ακόμα.

      Διαγραφή
    6. Σωστό κι αυτό. Και το κορυφαίο είναι πως είναι αληθινή ιστορία, και γίνονται της μουρλής και λες δεν παίζει να έγιναν αυτά. Το V for Vedetta που το θυμήθηκες πάλι; Αυτό ήταν όντως μούφα.

      Διαγραφή
    7. ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙ ΑΥΤΟ Ο ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Ο ΤΕΤΑΡΤΟΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

      Διαγραφή
    8. Mahler αστέρι μου... με όλο το σεβασμό (προς το παρόν...) Σοβαρά;;;;

      Διαγραφή
    9. Φυσικά σοβαρά. Τρολλιές μόνο στου Χωστήρα είπαμε χαχα. Σκέψου πως μου φάνηκε τόσο μούφα που δεν την είδα ποτέ ξανά. Μου φάνηκε βαρετό, παιδικό και πολλά άλλα. Επίσης βαρέθηκα την ζωή μου όλη στους Άρχοντες των δαχτυλιδιών χαχα

      Διαγραφή
    10. Τη θεωρώ την καλύτερη ταινία που έχω δει.... Δεν μπορώ να καταλάβω πώς το αιτιολογείς ειδικότερα... κάνε έναν κόπο.

      Διαγραφή
    11. Λοιπόν, απαντάω τώρα γιατί χτές έβλεπα το νέο Ridick και με πήρε ο ύπνος στα μισά...

      Που λες, το V το είδα μια φορά όταν βγήκε. Μου φάνηκε εντελώς παιδικό το στόρι/πολιτικό μήνυμα, τόσο που κάθε φορά που βλέπω διάφορους "επαναστάτες" να φοράνε την μουτσούνα του ήρωα ως σύμβολο να μην μπορώ να συγκρατήσω το γέλωτα μου. Δεν βρήκα τίποτα το συγκλονιστικό ούτε στις ερμηνείες, ούτε σε κάτι άλλο. Βέβαια μόλις είδα στο imdb πως το κορίτσι του V το παίζει το αγγούρι η Πόρτμαν οπότε λογικό...

      Τώρα ειδικός δεν είμαι, οπότε η γνώμη μου δεν έχει κάποια ιδιαίτερη βαρύτητα, αλλά πραγματικά δεν με άγγιξε πουθενά αυτή η ταινία.

      Διαγραφή
    12. Για το αγγούρι την Portman συμφωνώ κι εγώ... Σε κάθε μα κάθε ταινία της κλαίει, τίποτα άλλο δεν ξέρει να κάνει;

      Αλλά διαφωνώ κάθετα για το μήνυμα... απόψεις, τι να πω.

      Διαγραφή
    13. ίσως κάποια στιγμή να το τολμήσω να το ξαναδώ μήπως το υποτίμησα. Η Πόρτμαν μόνο στο Black Swan ήταν καλή.

      Διαγραφή
  9. Ελπίζω ότι το μάλλον σου θα είναι λαμπρό και αξίζει τον κόπο όλο αυτό που περνάς εκεί μέσα.

    Υ.Γ. Άσε τον καφέ και πρότεινε κάτι άλλο στη Γιούλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσπάθεια να την αποπλανήσεις κάνεις ή να την κάνεις χριστιανή?

      Διαγραφή
    2. Έτσι το είπα ρε γελοίε. Αν, όπως υποπτεύομαι, με προορίζει για friendzone, θα της προτείνω ποτό, θα της ρίξω roofies, θα τη βιάσω και θα την παρατήσω γυμνή σε ένα στενό σοκάκι.

      Διαγραφή
    3. "θα της ρίξω roofies, θα τη βιάσω και θα την παρατήσω γυμνή σε ένα στενό σοκάκι."

      Έχω κάμερα, είμαι κοντός, χοντρός και με μούσια. Βρες και άλλους 2 να γυρίσουμε το Hangover Ellada Edition λολολ

      Διαγραφή
    4. Κάτσε ρε. Ο Γαλυφιανάκης ήταν αυτός που έριξε τα roofies στα ποτά. Άρα δεν υπήρχαν δύο κοντοί χοντροί με μούσια.

      Διαγραφή
    5. Εγώ θα κάνω Γαλιφιανάκη.

      Διαγραφή
    6. Καλά, τότε εγώ θα κάνω τον Μπράντλεϊ Κούπερ γιατί είμαι κι ωραίος μη γαμήσω.

      Διαγραφή
  10. "Ωραίο άρθρο."
    Τύπος που νομίζει ότι κάνει εποικοδομητικό σχόλιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ξέρετε, πολλές φορές συμβαίνει τα σχόλια να είναι ακόμη πιο έξυπνα, εύστοχα ή ουσιαστικά από την εγγραφή καθεαυτή. ΟΧΙ ΕΔΩ. Αν σας έρθει καμιά εξυπνάδα, κρατήστε την για τον εαυτό σας.