Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου 2014

ΨΟΦΟΣ ΚΑΙ ΣΚΑΤΑ

...σε όλα εκείνα τα καριόλια που με αφορμή την επέτειο από τον θάνατο του Γρηγορόπουλου και την απεργία πείνας του "αναρχικού" που θέλει να σπουδάσει διοίκηση επιχειρήσεων (???), και τον δολοφονεί (???) η απόφαση του κακού κράτους να μην του ικανοποιήσει κάθε του καπρίτσιο, σαν τον μικρό Πέπε στο "Αστερίξ στην Ισπανία" που κρατούσε την αναπνοή του κάθε φορά που ήθελε κάτι...
...σε όλα εκείνα τα καριόλια λοιπόν, τα τρισελεεινά και πανηλίθια ανθρωπάρια που θα βγουν αύριο από τις τρύπες τους, απ'την πίσω αυλή του Πολυτεχνείου όπου και σκάνε μπαφίδια καθώς οραματίζονται την ιδανική αναρχική κοινωνία που όλα θα ανήκουν στο κράτος (???) κι από το Ιντιγίδια στο οποίο συχνάζουν και ανεβάζουν τα φλογερά μανιφέστα τους κατά του κακού καπιταλισμού (και οποιουδήποτε ίχνους κοινής λογικής) και θα κάψουν κάδους, σπάσουν βιτρίνες, κλέψουν περίπτερα (α...όχι...και γι'αυτό οι Ματατζήδες φταίνε) σε μια ένδειξη ότι καταδικάζουν τη βία (???).
Φυσικά. Μόνο η βία των άλλων είναι φασιστική. Η δικιά μας είναι καλή.
Μια χημειοθεραπεία για αυτόν τον καρκίνο της κοινωνίας, και γρήγορα.
Αυτά. Και δεν έχει.

42 σχόλια:

  1. Aπλός, κατανοητός, γρήγορος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γραφείο κηδειών "Το Γρήγορο Φτυάρι". Αν πεθάνετε, μην ξεχάσετε να μας πάρετε τηλέφωνο να σας θάψουμε. Σε περίπτωση αναστάσεως, το φέρετρο επιστρέφεται.

      Διαγραφή
    2. Πιάσε και μια χύτρα ταχύτητος Σίφλερ...μιας και το φερε η κουβέντα. Από αυτές που φτιάχνουν φαγητό και χωρίς φαγητό.

      Α και μια πίτσα Καπριτσιόζα, πίτσα ρουφιανόζα...ξέρεις από αυτή στο Παγκράτι.

      Διαγραφή
    3. Αυτά συμβαίνουν όταν ο καθένας έχει της πίτσας του το χαβά.

      Διαγραφή
  2. Αυτά κι εγώ. Εχω σχολιάσει γενικά. Είχα γράψει κάποτε τα δικά μου για το Γρηγορόπουλο και τις "πορείες για τη μνήμη του". Δεν έχω άλλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρε ας κάνουνε όσες πορείες θέλουνε. Αλλά άμα θέλουν να δείξουν ότι το μήνυμά τους είναι κατά της βίας, να μη σπάνε αμάξια. Εκτός κι αν τα σπάνε κι αυτά μπάτσοι προβοκάτορες.

      Διαγραφή
    2. Ή συνδικαλιστές της ΕΘΕΛ (πάει κι αυτή, αιωνία της η μνήμη. Το μόνο που μας άφησε είναι οι "συνδικαλιστές" της)

      Διαγραφή
    3. Συνδικαλιστές για μια ΔΕΚΟ που δεν υπάρχει πια; Αυτό είναι που λένε "σε καμία άλλη χώρα".

      Διαγραφή
  3. Ο Αστερίξ στην Ισπανία. Καλό τεύχος. Δεν μπορώ να πω το ίδιο για την ελληνική κοινωνία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα τα τεύχη του Αστερίξ ήταν καλά μέχρι να πεθάνει ο Goscinny. Εδώ ποιος πρέπει να πεθάνει για να στρώσει η κατάσταση; Μάλλον οι νοοτροπίες που μας οδηγούν σε "πορείες" (μπάχαλα) στη μνήμη του όποιου Γρηγορόπουλου.

      Διαγραφή
  4. Θωμα, οταν σου δειχνουν κατι, εσυ μη κοιτας το δαχτυλο.

    Ας αρχισω απο το τελος, κανενας αναρχικος δεν εχει τεθει εναντια στη βια, εκτος απο εκεινους που ανηκουν στο ρευμα του ειρηνισμου και του τολστοισμου.

    Ολα ειναι θεμα δρασης και αντιδρασης, οταν η εξουσια ασκει βια το ιδιο θα εισπραξει απο τον κοσμο. Καμια επανασταση ποτε δεν ξεκινησε και δεν κερδισε με διαολογο. Αν εσυ νομιζεις πως ο κοσμος τα σπαει για τον Γρηγοροπουλο ή τον Ρωμανο τοτε εθελοτυφλεις. Πισω απο αυτα τα ονοματα υπαρχουν και ατομα οπως η Κανελοπουλου, ο Κουμης, ο Καλτεζας, ο Τεμπονερας, ο Δημητριου και μπορω να συνεχισω σε ολοκληρη λιστα. Πισω απο ολα αυτα τα ονοματα εισαι εσυ, ειμαι εγω, ειναι οι γονεις σου, οι φιλοι σου, η γκομενα σου.
    Με το να κατηγορεις και να λες προβοκατορες οσους βγαινουν στο δρομο μαλλον σημαινει πως δεν εχεις βγει ποτε στο δρομο να διεκδικησεις κατι, δεν εχεις δεις τους ρουφιανους ασφαλιτες ντυμενους κουκουλοφορους να προκαλουν μπαχαλο για δημιουργηθει κλιμα.

    Βεβαια μπορει εσυ να εχεις αντιθετη αποψη, μπορει να τα βλεπεις ολα τα πραγματα ωραια σε αυτη τη χωρα. Ψηφιζεις τους καλυτερους, διεκδικεις με σθενος τα δικαιωματα σου στη δουλεια στη ζωη... στην αξιοπρεπεια. Εχεις υπηρεσιες υγειας, συγκοινωνιες, βιωσιμο περιβαλλον, εργασιακες συνθηκες τρομερες. Με λιγα λογια ποιοτητα ζωης. Και γι' αυτο δε μπορεις να ανεχτεις κατι κωλοπαιδα που σπανε τραπεζες και κλεβουν τα λεφτα σου απο μεσα, καταστρεφουν πολυκαταστηματα στο κεντρο της Αθηνας που μεσα δουλευει η φιλη σου Κυριακατικα για 400€ και ισως ανασφαλιστη. Δικιο εχεις τελικα δε μπορεις να πληρωνεις εσυ τις μαλακιες αυτων των κωλοπαιδων.

    Αληθεια ας μου απαντησει καποιος ποσες κρατησεις σας κανουν για ασφαλιση και συνταξη απο το μισθο σας. Και τι παιρνετε τελικα οταν αρρωσταινεται ή οταν βγαινετε στη συνταξη;

    Οπως εχεις εσυ καθε δικαιωμα να σπουδασεις οτι θες, ετσι εχει και ενας κρατουμενος. Μακαρι οι νεοι να ειχαν το πεισμα του Ρωμανου για να διεκδικουν αυτα που θελουν για μια καλυτερη ζωη, αλλα δυστυχως ακομη και τη νεολαια την εχει φαει η νοικοκυροσυνη του μπαμπα και της μαμας. Αλλωστε αυτοι ειναι που θα βολεψουν το παιδι τους καπου, θα το φερουν διπλα στο σπιτι τους οταν θα παει στο προβατοποιειο να βαραει προσοχες στο καθε κοινωνικα αμορφωτο μπαστουνοβλαχο.

    Η με τις κουκουλες ή με τις γραβατες... μεση οδος δεν υπαρχει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δηλαδή εξαρχής μας λες ότι οι αναρχικοί είναι οκ με τη βία, αλλά μόνο όταν την ασκούν αυτοί, γιατί όταν την ασκούν οι άλλοι είναι φασίστες.
      Επίσης ναι, το λέω ευθαρσώς και δεν ντρέπομαι καθόλου ότι δεν έχω βγει ποτέ στους δρόμους να διεκδικήσω τίποτα. Κι αυτό βεβαίως δε σημαίνει ότι νομίζω ότι η χώρα που ζω είναι αγγελικά πλασμένη, κάθε άλλο, ένα μπουρδέλο είναι απ'άκρου εις άκρον. Αλλά το να "διεκδικήσω" σπάζοντας την περιουσία του άλλου (ναι, ακόμα κι αν αυτός ο άλλος είναι η τράπεζα ή το πολυκατάστημα. Ή μήπως δεν ζουν άνθρωποι από τις τράπεζες και τα πολυκαταστήματα;) δεν το θεωρώ διεκδίκηση, το θεωρώ ντροπή και ηλιθιότητα.
      Και μη με λες ιστορίες για αγρίους ότι όλα τα κάνουν οι ασφαλίτες προβοκάτορες. Δεν μπορεί απ'τη μία να μου λες ότι "οι αναρχικοί αποδέχονται τη βία" κι απ'την άλλη να μην υπάρχει ούτε ένα ουγκ στις δικές σας τάξεις κι όλα να είναι προβοκάτσια.
      Επομένως όπως έχουν τα πράγματα και όπως θέτεις το δίλημμα στο τέλος του σχολίου σου, εγώ θα πάω με τις γραβάτες. Και δεν ντρέπομαι και καθόλου.

      Διαγραφή
  5. Θωμα εξακολουθεις να κοιτας εκει που θες εσυ. ΔΕΝ ειπα πουθενα οτι η αναρχικη ταξη θεωρει φασιστικη τη βια της εξουσιας. Ο ανθρωπος απο τοτε που πατησε το ποδι του εδω μεσα, ασκουσε βια για να επιβιωσει, για να προστατευτει, για να αναδειχτει, για να μεγαλωσει το πουλι του. Ειπα ξεκαθαρα πως οταν σου ασκουν βια, θα αντιδρασεις εκτος αν εισαι ο καλος χριστουλης που θα γυρισεις και το αλλο μαγουλο να σε χαστουκισουν.

    Μεσα στους "αναρχικους" το βαζω σε εισαγωγικα γιατι δεν ξερεις ακριβως ποιος ειναι αναρχικος και τι υπερασπιζεται.... δεν ειναι κακο απλως θελει πολυ διαβασμα. Ακομα και εγω που τον εχω ασπαστει διαφωνω σε πολλα πραγματα μαζι τους. Μεσα σε αυτους λοιπον του αναρχικους υπαρχουν μπαχαλακιδες, υπαρχουν κομπλεξικοι, υπαρχουν κλεφτες που βρισκουν ευκαιρια να τρυπωσουν σε μια αναμπουμπουλα. Αυτο ομως εχει διαφορα απο το να ειμαι ασφαλιτης που τα σπαω για να κατευθυνω την κοινη γνωμη και να την παραπληροφορισουν. Με λιγα λογια και οι ασφαλιτες καινε την τραπεζα και οι ασφαλιτες σπανε τζαμαριες, καταστρεφουν την περιουσια του καλου "νοικοκυρη" και ου το καθε εξης. Αρα λοιπον το ψαρι βρωμαει απο το κεφαλι, το συστημα ειναι σαπιο.

    Εγω δε θετω κανενα διλημμα, γιατι δε μου εθεσαν και εμενα ποτε τιποτα, απλως ο καθενας χρεωνεται με την επιλογη του και σε ποια μερια θα ειναι ολα ειναι πως τα βλεπει κανεις. Δεν σου βαζει κανεις το μαχαιρι στο κοκκαλο απλως πρεπει να αποδεχτεις πως στο παιχνιδι θα εχεις και τους αλλους.

    Και κατι τελευταιο, οι τραπεζες δεν ζουν ανθρωπους, οι τραπεζες ζουν απο τους ανθρωπους και τα δικα τους χρηματα! Να λεμε τα πραγματα με το ονομα τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Οι τράπεζες δε ζουν ανθρώπους"...τότε προφανώς από τους διευθυντές τοπικών καταστημάτων μέχρι και τις κοπελίτσες στα ταμεία είναι όλοι ρομπότ ή ολογραμματικές προβολές. Ρε πώς έχει προχωρήσει η τεχνολογία. Το ότι οι υψηλά ιστάμενοι των τραπεζών θησαυρίζουν υπό άδικους ή κι ανήθικους αν το θες όρους είναι ένα θέμα συζήτησης πολύ ενδιαφέρον, αλλά κι ότι δε ζουν άνθρωποι από τις τράπεζες...α προπό, πόσους γνωρίζεις που ζουν καθημερινά χωρίς να χρειάζονται ούτε την παραμικρή συναλλαγή με τράπεζες;
      Όσο για το θέμα της βίας, ναι, οπωσδήποτε αν σου ασκούν βία θα αντιδράσεις. Αλλά είναι δυνατόν πάντα να ασκούν βία πρώτοι οι μπάτσοι; It takes two to tango.

      Διαγραφή
  6. Δωσε πονο Θωμα,εχω αρχισει τωρα και σε διαβαζω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διάβαζε και μη χασομεράς. Τη βγάζεις-δεν τη βγάζεις την ύλη μέχρι την εξεταστική.

      Διαγραφή
  7. Η κουβεντα μας μου θυμιζει αυτη τη μαλακια που λεγαμε παλια με τον "μπατσο και το μπουζουκι". Ολοι οι ανθρωποι για να ζησουν χρειαζονται χρηματα και δουλευουν ας το παρουμε αυτο σαν δεδομενο ή σταθερα αν θες. Αμα ειναι ετσι μη φυγουν και οι χρυσαυγιτες απο τη βουλη γιατι και αυτοι ως βουλευτες παιρνουν καποια φραγκα και ζουν την οικογενεια τους. Ή αν θες ας ανοιξουν και αλλες αγορες χρυσου σε καθε γειτονια γιατι και αυτοι ανθρωποι ειναι μωρε, μια υγιης επιχειρηση ειναι και ζουν την οικογενεια του. Νοικοκυραιοι. Ακραια και σαχλαμαρες θα μου πεις ολα αυτα και θα συμφωνησω απολυτα.

    Η τραπεζα ειναι το ιδιο το συστημα, αυτη σε παρακαλουσε οταν τεθηκε το ζητημα στη βουλη για χρεοκοπια να μην βγαλεις τα φραγκα σου απο τα ταμεια της, γιατι θα εκλειναν. Με λιγα λογια η τραπεζα ζει απο εσενα και προσεξε με καμια Πειραιως και καμια Eurobank δεν νοιαζεται για τον υπαλληλο που εχει μεσα και δουλευει, χεστηκε. Σκεψου λογικα τι θα συμβει αν μια τραπεζα χρεοκοπησει. Η χρεοκοπια σε μια τραπεζα δεν ερχεται οταν της καψεις το καταστημα, οι τραπεζες εχουν ασφαλισμενα μεχρι και τα πατακια της εξωπορτας πριν καν τα αγορασουν. Εχουν γνωση οι φυλακες.

    Εσυ νομιζεις οτι ο Λατσης (Eurobank) και ο καθε Λατσης εχει τοσα πολλα λεφτα για να δινει δανεια σε ιδιωτες και επαγγελματιες; Οχι εικονικο χρημα κινει στην αγορα, βαση του δικου σου κεφαλαιου που εχεις βαλει στον κουμπαρα τους και ετσι γυριζει η γη.

    Μη διυλιζουμε τον κωνωπα το θεμα ειναι στην αποδοχη της καταστασης για το ποιοι ειμαστε και τι κανουμε, ο καθενας ειναι υπευθυνος των πραξεων του.

    Για το ποιοι ασκουν πρωτοι βια (οποιας μορφης) μια βολτα το βραδυ στην Πατησιων στο υψος της ΑΣΟΕΕ χωρις ταυτοτητα θα σου λυσει την απορια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μανόλο, εγώ που είμαι ξανθιά, θα ήθελα να κάνω αν μου επιτρέπεις κάποιες ερωτήσεις.
      1) Αν με τις πορείες και τα μπάχαλα έχει λυθεί ποτέ οποιοδήποτε πρόβλημα, πώς γίνεται ρε γαμώτο και στην Ελλάδα με τουλάχιστον 1 πορεία καθημερινά δεν τα έχουμε λύσει; Μήπως επειδή τα κικιρίκου δεν κάνουν "επανάσταση" αλλά απλώς σπάνε ιδιωτικές και δημόσια περιουσίες μαζί με τα @@ μας;
      2) Πιστεύει κανείς σοβαρά ότι έτσι θα λυθεί όποιο θέμα; Κι αν ναι, δοκίμασε ποτέ με κανέναν άλλο τρόπο; Λέω εγώ τώρα...
      3) Πώς στο διάολο κάνουν επανάσταση, καίγοντας 5-10 ή 100 αυτοκίνητα στα Εξάρχεια;;;;;; Γιατί δεν είδα καναν τσόγλανο να πάει Εκάλη, Δροσιά και τα τοιαύτα, που είναι και οι κατοικίες των αγαπημένων μας υπουργών....
      4) Βρίζουν όλη μέρα τους φασίστες τη στιγμή που όποιος δεν συμφωνεί μαζί τους είναι "εχθρός"; Να χέσω τη θεωρία και τον πλουραλισμό τους, ο ορισμός του φασισμού αυτός δεν είναι;
      5) Έχω μιλήσει κατά καιρούς με πολλούς Έλληνες αναρχικούς. Το συμπέρασμά μου ξέρεις ποιό ήταν; Ότι η συντριπτική τους πλειοψηφία εκτός που δεν έχουν ιδέα πού παν τα 4 από θεωρία ταυτόχρονα ΑΠΑΙΤΟΥΝ να προστατεύει η αστυνομία τις περιουσίες τους. Αναρχικοί του καναπέως είναι τα κωλοπαίδια.

      Διαγραφή
  8. HΩΣ

    1) Με τις πορειες και τις απεργιες, εχουν σταματησει πολλα πραγματα που ηταν εναντια στο κοινο καλο. Μη διαστρεβλωνεις την ιστορια ακομη και η Χουντα με εξεγερση του λαου ξεκινησε να πεφτει και δε μιλαω για το Πολυτεχνειο μονο. Θες να σου πω για πολυ προσφατες οπως σε Coca Cola και Cosco; Τι ειναι αυτα που λες; Δε νομιζω να θες να πιασουμε και τις παγκοσμιες κινητοποιησεις.

    2) Το συστημα το χτυπας με απεργια, οταν ο εργαζομενος σταματαει να δουλευει, τοτε πεφτει η αγορα. Για σκεψου μια Τεταρτη να απεργησουν ολοι οι εργαζομενοι. Θα γονατισει η οικονομια ή οχι. Προφανως λοιπον η απεργια ειναι ο καλυτερος τροπος για αντιδραση γιατι δεν υπαρχει αλλος. Εσυ εχεις καποιον αλλον τροπο; Ειδαμε και τους αγανακτισμενους του Συνταγματος.

    3) Αν εσυ κοιτας τα 10 και 100 αυτοκινητα που καιει μια μικρη μεριδα ανθρωπων/μπαχαλακιδων στα Εξαρχεια, σε παραπεμπω να ξαναδιαβασεις τις απαντησεις μου στο 1 και στο 2 για το τι κανει η πλειοψηφια των απεργων και οχι το ΔΞ/ΔΑ 2%. Επισης οταν ο επαναστατικος αγωνας χτυπαει ανθρωπους στην κυριολεξια ανθρωπους του συστηματος η κοινη μαζα τους αποκαλει τρομοκρατες και κλαιει τον υπουργο/βουλευτη/πρεσβη. Αρα λοιπον ατοπο και αυτο που λες. Και το 1821 τα οπλα πηραν και το 40 επισης. Και στον εμφυλιο της Ισπανιας τα ιδια. Μην καθομαι να γραφω εκθεση περι ιστοριας.

    4) Ας ξανορισεις την εννοια του φασιστα και του εχθρου, μη το γενικευεις. Για μενα εχθρος ειναι και ο Τσιπρας και ο Κουτσουμπας αλλα δεν τους θεωρω Φασιστες. Εχθρος ομως ειναι και ο Πλευρης που ειναι και Φασιστας.

    5) Και εγω παλιοτερα εμπαινα σε αναρχοαυτονομα στεκια και φωναζα "Ουνιν ουνιν ουνιν, γαμιεται ο Μπακουνιν" και οταν διαβασα του Προυντον το "Περι ιδιοκτησιας" με επιασαν τα γελια οταν ελεγε μεσα πως η ιδιοκτησια ειναι κλοπη. Ο αναρχισμος εχει πολλες πλευρες γι' αυτο και οι αριστεροι δεν τα βρισκουν και μεταξυ τους. Οταν λοιπον βγηκε ο Τσιπρας στη ΔΕΘ και ειπε πως θα επαναφερει τον βασικο μισθο στα 750€ καλα του απαντησε ο Σαμαρας γιατι οχι στα 1000€;

    Στις ταξεις λοιπον των αναρχικων σαφως και υπαρχουν ατομα που δεν ξερουν γιατι τα σπανε επειδη τους αρεσουν τα μπαχαλα, υπαρχουν ομως και αλλοι που γνωριζουν πως οταν κατι σαπιο καιγεται/θυσιαζεται κατι καλο θα ανθισει. Οσο περι αστυνομιας, επειδη ανεφερα και πιο πανω τον Τσιπρα θα ηθελα να δω τι θα εκανε αν μπορουσε να σχηματισει κυβερνηση και τι ρολο θα βαραγε η αστυνομια με μια "αριστερη" κυβερνηση.

    Ξαναλεω, το συστημα ειναι σαπιο. Παντα λοιπον ετσι θα ειναι, παντα θα ευνοει τους λιγους και θα παταει τον προλεταριο, αυτο ομως δεν σημαινει πως δεν μπορουμε να το πολεμησουμε. Ακομα και ο αγωνας δεν δικαιωθει, η αντισταση δειχνει πως ο λαος δεν κοιμαται. Αν κατσουμε ολοι στους καναπεδες μας και δεχομαστε αβουλοι οτι μας πλασαρουν τοτε θα ζουμε ολη μας τη Ζωη σαν δουλοι και θα γινουμε σαν τους γονεις μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι ρόλο, λες, θα βάραγε η αστυνομία με μια "αριστερή" κυβέρνηση Τσίπρα; Τον ίδιο ρόλο που βάραγε η αστυνομία στη Σοβιετική Ένωση. Όσο για τον αναρχισμό, εγώ προσωπικώς το βλέπω σαν το τραγούδι του Τζον Λένον που λέει imagine all the people. Στα τραγούδια και στα βιβλία όλα είναι ωραία. Στην πράξη τι γίνεται; Μπορούν να εφαρμοστούν αυτά που πρεσβεύεις κι ονειρεύεσαι; Σε μια υποτιθέμενη αναρχική κοινωνία θα είναι όλοι ευχαριστημένοι και δε θα υπάρχει έγκλημα, πείνα και δυστυχία; Όσο για το σάπιο σύστημα, είναι σάπιο γιατί η Ελλάδα είναι ένα μπουρδέλο απ'άκρου εις άκρον σε θέματα πρωτίστως πολιτισμού και νοοτροπίας. Στη Γερμανία, στην Ελβετία, στη Σουηδία, στη Νορβηγία, στον Καναδά τι σύστημα έχουν; Αναρχία δεν το λες. Γιατί εκεί πέρα δεν είναι σάπιο το σύστημα και δε γίνονται κάθε μέρα πορείες και ιστορίες;

      Διαγραφή
  9. Ο ορισμός του αμόρφωτου κρετίνου είσαι Τομ!Να κάνω και εγώ μερικές παρατηρήσεις.Εκεί που ο κάφρος βλέπει καπρίτσια του Ρωμανού εγώ βλέπω καταπάτηση ενός ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ και ένα παλικαράκι με "αρχίδια" που λίγοι έχουν.Εγκαλεί ο ΑΣΧΕΤΟΣ κάποιους φανταστικούς αναρχικούς επειδή λέει "ενώ καταδικάζουν την βία,αυτοί οι ίδιοι την ασκουν".Πιστεύει δηλαδή ότι οι τύποι που ευαγγελίζονται την επανάσταση ως το μέσο για να αλλάξει η κοινωνία καταδικάζουν την βία απ'όπου κι'αν προέρχεται σαν άλλοι Καμίνηδες και Πρετεντέρηδες.Έχεις ιδέα τι σημαίνει επανάσταση;Τι στον πούτσο σ΄αυτό το σχολείο σας ούτε για την Γαλ.Επανάσταση δεν μαθαίνετε;Το αίμα κυλούσε σε ποτάμια και οι γκιλοτίνες έπαιρναν φωτιά,δεν έπαιζαν τις κουμπάρες.Η επανάσταση είναι εξ'ορισμού άσκηση βίας από τον αδύναμο.Ο φασισμός επίσης σαν έννοια έχει συγκεκριμένο ιστορικό υπόβαθρο και χαρακτηρίζει συγκεκριμένη μορφή οργανωμένου κράτους.Ένα κράτος για να χαρακτηριστεί φασιστικό πρέπει να έχει προσπαθήσει να καταλύσει τα εργατικά και κοινωνικά δικαιώματα και να κρατάει να τον εαυτό του μόνο τον φοροεισπρακτικό και κατασταλτικό μηχανισμό.Γι΄'αυτό για παράδειγμα η περίοδος του Στάλιν ονομάζετε Σταλινισμός από τους κοινωνικούς επιστήμονες και όχι φασισμός,μιας και είχε άλλα χαρακτηριστικά.Όταν διαβάζω για καταδίκες μπαχαλάκηδων(τώρα σοβαρά θα μιλάμε αν μια χούφτα παιδάκια κάνουν επανάσταση;) και δεν ακούω τσιμουδιά για το σημερινό καθεστώς της Ελλάδος διαολίζομαι πραγματικά.Γιατί είτε μιλάμε τότε για χρήσιμους ηλίθιους(καλή ώρα) είτε για τσιράκια του καθεστώτος.Ο νομικοπολιτικός ορισμός για την κατάσταση της Ελλάδος σήμερα είναι αποικία χρέους,ενώ έχει καταλυθεί η εθνική ανεξαρτησία και το Σύνταγμα έχει γίνει κουρελόχαρτο με την βοήθεια των τελευταίων δοσίλογων(αποτελεί νομικός προσδιορισμός) κυβερνήσεων.Θέλει κανείς να κάνει πραγματική αντίσταση και να βλέπει αποτελέσματα και δεν θέλει "μπαχαλάκηδες" ας πάει να προσφέρει την παρουσία του στο κίνημα κατά των πλειστηριασμών που αναπτύσσεται στα ειρηνοδικεία για παράδειγμα και ας κόψει την φτηνή κριτική και τους κρετινισμούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ τώρα θες να λάβεις σοβαρή απάντηση ενώ στην πρώτη κιόλας γραμμή με αποκαλείς αμόρφωτο κρετίνο; Ε όχι. Να πάει να γαμηθεί ο αδύναμος και να πας να γαμηθείς κι εσύ μαζί του.

      Διαγραφή
    2. Ρε Dimi, και τότε εμάς που απεργούμε για να μην περάσει ο νέος ΚΠολΔ και πήγε όλο το μεροκάματο και τα έσοδα του Δεκεμβρίου στον υπόνομο γιατί μας βρίζετε νυχθημερόν πουτάνες του συστήματος; Όσους τόλμησαν να πολιτευτούν για να κάνουν τον κόσμο λίγο καλύτερο κι όχι για να γεμίσουν την τσεπούλα τους, γιατί τους έχετε στο 0,01% και χωρίς καμία αναγνώριση του κόπου και του χρόνου και του χρήματος που έδωσαν; Μόνο άμα σπάμε αδιακρίτως πολεμάμε το σύστημα; Άντε, βάλε την ηθική σου σε μια σειρά, γιατί πλέον πολλοί σαν εμένα βαρέθηκαν και θα δείτε πολλά....

      Διαγραφή
    3. Τι κάθεσαι κι απαντάς στο μαλακιστήρι;

      Διαγραφή
    4. Μα ρε βάρβαρε, μας λέει ότι έχει αρχίδια ΝΑ ο Ρωμανός, που σαν κακομαθημένο σαχλαμάρι θέλει να χρήζει ειδικής μεταχείρισης; Με κάτι τέτοιους μαλάκες τα παίρνω.

      Διαγραφή
    5. Regan (Exorcist)12/12/14 21:22

      Dimi, your mother sucks cocks in hell.

      Διαγραφή
    6. Μια διόρθωση στην Ηώ και το Θωμά:
      Ο Ρωμανός (ό,τι γνώμη κι αν έχετε γι αυτόν) δε ζητά αποφυλάκιση και ειδική μεταχείριση. Ζητά να εφαρμοστεί ο νόμος.
      Αν ψάξετε ποιοι είναι όσοι παίρνουν ήδη εκπαιδευτική άδεια θα καταλάβετε ότι ο νόμος δε θεσπίστηκε μόνο για τα καλά παιδάκια που κατά λάθος βρέθηκαν στη φυλακή. Μπάτσοι, βιαστές, τρομοκράτης (δολοφόνος αληθινός) την έχουν πάρει.
      Ο νόμος αυτός εφαρμόζεται σε όλο τον ..χμ.. πολιτισμένο κόσμο κι έχει θεσπιστεί επειδή η μόρφωση εξημερώνει και εντάσσει.
      Ο Ρωμανός έχει καταδικαστεί για όσα λέει κι αυτό είναι απολύτως αντισυνταγματικό και δε στέκει ηθικά. Αν ήταν ποινικός η απόπειρα ληστείας (αναίμακτη) θα είχε ποινή 3 χρόνια και σήμερα θα ήταν ίσως έξω με αναστολή.
      Αν ο κάθε κρατούμενος στην ηλικία του Ρωμανού δε σπουδάσει και μείνει μέσα 10-15 χρόνια τι θα γίνει όταν βγει; Μόνο εγκληματίας. Αυτό θέλουμε;

      Μη δίνοντας την άδεια (που δικαιούται) το κράτος αποδέχεται ότι ο εγκλεισμός του δεν έχει στόχο σωφρονιστικό αλλά τιμωρητικό. Κι αυτό εγείρει ηθικά ζητήματα για τη Δημοκρατία και το κράτος μας.

      Οι πολιτικές απόψεις μου είναι όλο και πιο μακριά από του Θωμά και του Φιδιού. Το δέχομαι και διαβάζω πάντα τις δικές τους με σεβασμό και προσοχή. Συχνά δε σχολιάζω καθώς ξέρω ότι δε θα συμφωνήσουμε- αν θέλουν τη γνώμη μου θα τη βρουν σ΄εμένα.

      Όμως εδώ έπρεπε να το ξεκαθαρίσω ότι έχετε άδικο.
      Και ξαναλέω: μιλάω για τις άδειες.
      Για το Ρωμανό, την αναρχία και το αν 'καίνε την Αθήνα' οι παρακρατικοί μπάτσοι (όπως πιστεύω εγώ επειδή έχω στοιχεία) ή οι Αναρχικοί (όπως φαντάζομαι έχετε κι εσείς στοιχεία για να το λέτε), είναι άλλη ιστορία κι ο καθένας μας πιστεύω θα μείνει στις απόψεις του.

      Διαγραφή
    7. Ο ίδιος ο Ρωμανός δήλωσε ότι δεν τον ενδιαφέρουν οι σπουδές στο πανεπιστήμιο (το οποίο άλλωστε θεωρεί κομμάτι του ίδιου "σάπιου συστήματος" που καταγγέλλει) αλλά να "ξεφτιλίσει το σύστημα". Το πώς το "ξεφτιλίζω το σύστημα" συμβαδίζει με το "ζητώ να εφαρμοστούν οι νόμοι" έστω και στην ίδια γραμματική περίοδο λόγου, ο Ρωμανός κι η ψυχή του.
      Όσο για τον σωφρονιστικό χαρακτήρα της φυλάκισης, αυτό είναι ένα άλλο θέμα που το συζητάμε όσο θέλεις, αλλά πιστεύεις ότι ο Ρωμανός έχει πιθανότητες να "σωφρονιστεί" (όπως το νοεί καθείς αυτό), από τη στιγμή που ήδη μέσα στη φυλακή και με τη δημοσιότητα που του δόθηκε λόγω της κινητοποίησής του, όχι "σωφρονισμό" και "μετάνοια" δε δείχνει, αλλά το ότι όταν-αν βγει θα κάνει τα ίδια και χειρότερα. Οπότε σε αυτή τη συγκεκριμένη περίπτωση κακώς το συζητάμε-κι ειδικά κατόπιν εορτής.

      Διαγραφή
  10. Θωμα ρητορικη ηταν η ερωτηση μου. Τι σχεση εχει ο Τσιπρας με τις ιδεες των κομμουνιστων και σιγα μην εφτιαχνε την ελληνικη kgb. Ασε που γενικα δεν ασπαζομαι ουτε κατα το 5% το κομμουνιστικο προτυπο.

    Τα βιβλια δεν γραφτηκαν απο μονα τους, ουτε τα τραγουδια, καποιοι αυτα που πρεσβευαν τα εκαναν και τα κανουν πραξη. Ειναι η μειοψηφια και δεν το βλεπεις. Οπως ενας φτωχος μπορει να δωσει ενα πιατο φαι σε εναν αστεγο, χωρις να το μαθει κανεις και χωρις να το διατυμπανισει.

    Καταλαβαινεις πως ειναι απιστευτα δυσκολο και μη πρακτικο να κατσουμε να γραψουμε τι ακριβως πρεσβευει η αναρχια ενα προς ενα. Παρολα αυτα, θα σου ελεγα, ασχετα με τα πολιτικα σου πιστευω και γενικα χωρις να το κανεις σαν αγγαρεια να διαβασεις βιβλια του Καστοριαδη -για μενα ο μεγαλυτερος φιλοσοφος της νεας γενιας παγκοσμιως. Αφιερωσε αν θες λιγο χρονο για την "Φαντασιακη Θεσμιση Της Κοινωνιας". Ο θειος λοιπον κανει συγκρισεις και προτασεις πανω στο πως θα μπορουσε να λειτουργησει μια κοινωνια. Προσεξε ομως, οχι φιλοσοφιες, αλλα σκεψεις δουλεμενες πανω στο μοντελο της κοινωνιας μας. Απο καπου πρεπει να γινει η αρχη δε νομιζεις; Δεν μπορουμε να πουμε οτι κατι δεν θα πετυχει αν δεν το εχουμε δοκιμασει.

    Τελος ποιος σου ειπε πως σε αυτες τις χωρες που αναφερεις και σε αλλες οτι επειδη εχουν ενα Α κοινωνικο προτυπο πως ειναι και καλα; Ποιος σου ειπε οτι το συστημα της Γερμανιας δεν ειναι σαπιο; Τις μιζες απο Γερμανους δεν τις επαιρνε το ΠΑΣΟΚ; Αυτη τη στιγμη, απο ποιους παιρνεις εντολες, απο τους Γερμανους δεν παιρνεις; Το συστημα δουλευει σωστα γι' αυτους που χωνονται μεσα σε αυτο. Ποιος σου ειπε οτι δεν γινονται πορειες στα κρατη, μη κοιτας τι σου δειχνουν στα ΜΜΕ, υπαρχει τροπος να ενημερωθεις για τις παγκοσμιες εξελιξεις, αρκει να σε ενδιαφερει.

    Παντως ειναι λιγο παραδοξο να λες οτι το συστημα στο οποιο ζεις -και ας μεινουμε στα εντος συνορων- ειναι σαπιο και απο την αλλη να μη θες να το αλλαξεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά η κατακλείδα δεν είναι ότι δε θέλω να αλλάξει το σάπιο σύστημα. Απλώς δεν πιστεύω ότι η αλλαγή θα γίνει με την μέθοδο της πορείας και του μπάχαλου, ακριβώς γιατί με τον άλφα ή βήτα τρόπο έχουν συνδεθεί τόσο αλληλένδετα η πορεία και το μπάχαλο.
      Υ.Γ. Αν το ελληνικό κράτος ήταν συνεπές σε αυτά που είχε συμφωνήσει με τους Γερμανούς (δεν το ανάγκασε κανείς να μπει στην Ευρωπαϊκή Ένωση και το κοινό νόμισμα, λανθάνω σε αυτό;) τώρα δε θα "έπαιρνε εντολές από τους Γερμανούς" (που κι αυτό είναι μια τεράστια κουβέντα).
      Υ.Γ.2. Χαίρομαι που τουλάχιστον εσύ αντιπαραθέτεις την αντιτιθέμενη άποψή σου στη δική μου χωρίς να καταφεύγεις σε χαρακτηρισμούς τύπου "είσαι ο ορισμός του αμόρφωτου κρετίνου" σαν το ζωάδι από πάνω σου. Το ότι πρέπει να λέμε μπράβο για τα αυτονόητα είναι ένδειξη του γιατί έχουμε φτάσει στη σαπίλα.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος9/12/14 00:46

      Manolo, ο Καστοριάδης αποκαλούσε τις δυτικές "δημοκρατικές" κοινωνίες, "φιλελεύθερες ολιγαρχίες" και δίκιο είχε, κατά την άποψή μου. Ως προς την αντίδραση, κάθε ζωντανός οργανισμός αντιδρά. "Όσο κατώτερος είναι ο οργανισμός τόσο λιγότερο αισθάνεται και τόσο ασθενέστερα απαντάει στους ερεθισμούς - κι όσο ανώτερος είναι τόσο πιο άμεσα και πιο έντονα αντιδρά στη γύρω του πραγματικότητα." (Τσέχωφ). Πώς να μην αντιδράς στο σημερινό καθεστώς, όταν αντιλαμβάνεσαι περί τίνος πρόκειται και δεν είσαι ένα κοιμισμένο ζωντόβολο;
      Το πρόβλημά σου, Θωμά, είναι στο είδος της αντίδρασης - από τη στιγμή που παραδέχεσαι πως το κράτος είναι μπουρδέλο απ' άκρου εις άκρον. Δυστυχώς, στη χώρα αυτή συνηθίζουμε να καταδικάζουμε εύκολα, χωρίς να σκεφτόμαστε λίγο περισσότερο, χωρίς να ψάχνουμε, να διαβάζουμε, να προσπαθούμε να καταλάβουμε. Δύο κύριες αντιδράσεις έχουμε: ή να τα σπάμε, ή να καθόμαστε αποχαυνωμένοι στα αυγά μας. 'Η να παρασυρόμαστε από το συναίσθημά μας, ή να μεταχειριζόμαστε έναν "δυτικού τύπου" ορθολογισμό (ψευδο-ορθολογισμό, θα τον έλεγα, επειδή ζητάει να εφαρμόσει καθολικές αρχές σε δεδομένα ετερόκλητα) για να σταθούμε απέναντι και να καταδικάσουμε (σφοδρά και πάλι, απόλυτα). Διαισθητικά το περιγράφω αυτό, την αίσθησή μου μεταφέρω.
      Δε μου αρέσει η εικόνα της καμμένης γης, μη με παρεξηγήσεις. Από την άλλη, όμως, ένας πιο "πολιτισμένος" τρόπος θα απαιτούσε πιο πολιτισμένους αποδέκτες. Και θα γεννιόταν μέσα σε πιο πολιτισμένες συνθήκες. Σε πιο πολιτισμένες συνθήκες, θα ξέραμε να συζητάμε. Δε θα αποκαλούσαμε ο ένας τον άλλον "αμόρφωτο κρετίνο" και δε θα ρίχναμε πόρτα σε όποιον μας προσέβαλλε. Παρεμπιπτόντως, ο/η Dimi παραπάνω, έγραφε κάποια πράγματα που έβγαζαν νόημα.
      Αλήθεια, αφού χρησιμοποίησες τόσα ερωτηματικά για την επιθυμία του Ρωμανού να σπουδάσει διοίκηση επιχειρήσεων και για το ότι τον "δολοφονεί" το κράτος με την απόφασή του να μην κάνει δεκτό το αίτημά του για εκπαιδευτική άδεια, με ποιά επιχειρήματα πιστεύεις ότι ένας που δηλώνει αναρχικός είναι οξύμωρο να σπουδάζει διοίκηση επιχειρήσεων; Και ποιοί είναι οι λόγοι για τους οποίους πιστεύεις, μάλλον, ότι ο νέος αυτός θα πεθάνει από ένα καπρίτσιο του; Ξέρεις τόσο καλά τους νόμους, ώστε να μπορείς να αποφαίνεσαι έτσι για το θέμα; Ρωτάω και επειδή με ενόχλησαν τα σημεία αυτά, αλλά και επειδή θα με ενδιέφερε να μάθω το δικό σου σκεπτικό επ'αυτού. Τέλος, αναφορικά με τον "κακό καπιταλισμό", όπως τον χαρακτήρισες, δεν πιστεύω να τον ταυτίζεις με την κοινή λογική, ε;

      Διαγραφή
    3. Δεν είναι δηλαδή προφανές το οξύμωρο; Είναι σαν κάποιος άθεος-άθρησκος να σπουδάζει θεολογία. Οι επιχειρήσεις είναι μονάδες οργάνωσης του καπιταλιστικού (όπως κι αν αυτό το αντιλαμβάνεται κανείς) οικονομικού συστήματος. Κάποιος που δηλώνει εκ πεποιθήσεως ενάντια σε αυτό το σύστημα (αν και, εν προκειμένω, αυτός ο κάποιος κατάγεται από γνωστό "τζάκι" των Αθηνών) δεν μπορεί να θέλει να αναλάβει ηγετική θέση σε αυτό, εκτός κι αν ευελπιστεί ότι θα το αλώσει εκ των έσω.
      Όσο για το "τον δολοφονεί το κράτος", το θεωρώ μια τεράστια υπερβολή που ως μόνο στόχο έχει να χτυπήσει συναίσθημα, σε μια στιγμή που κατά κοινή ομολογία δε χρειάζεσαι κι ιδιαίτερες αφορμές για να μισήσεις το κράτος. Αλλά αν το ζητούμενό του ήταν απλά και μόνο να παρακολουθεί τα μαθήματα της σχολής του (σεβαστό), τότε δε θα είχε καμία αντίρρηση να το κάνει υπό την αστυνομική συνοδεία, εκτός κι αν τόσον καιρό δεν έχει καταλάβει ότι είναι ποινικός κρατούμενος και νόμιζε ότι είναι στην κατασκήνωση. Αυτή η συγκεκριμένη άρνησή του είναι που κάνει την ιστορία να βρωμάει.

      Διαγραφή
    4. Να ρωτήσω κι εγώ κάτι;
      Αν δεν ήταν αναρχικός ο Ρωμανός θα γινόταν σήμερα η φασαρία που γίνεται;
      Ρωτάω γιατί έχουν υπάρξει περιπτώσεις με απεργίας πείνας ή καταπάτηση δικαιωμάτων σε μη αναρχικούς και ποτέ δεν είδα το χαμό που γίνεται τώρα.

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος10/12/14 01:47

      Αυτό που έγραψες, Θωμά, περί άλωσης εκ των έσω είχα στο μυαλό μου και γι' αυτό δε μού φαινόταν οξύμωρο το να θέλει να σπουδάσει ο Ρωμανός διοίκηση επιχειρήσεων. Αλλά και γενικά, ό,τι είδους πεποιθήσεις και να έχει κανείς, αυτές δεν αποτελούν λόγο να έχει και κλειστό μυαλό. Γίνεται πιο αποτελεσματικός, όταν δεν έχει παρωπίδες. Τέσπα, ήσσονος σημασίας το θέμα αυτό και το κλείνω εδώ.
      Το ζητούμενό του ο Ρωμανός το έχει εκφράσει πεντακάθαρα και όχι, δεν είναι το να παρακολουθήσει τη σχολή του. Λέει ο ϊδιος: "Και προφανώς η διεκδίκηση που κάνω δεν αφορά την στέρησή μου στο δικαίωμα της εκπαίδευσης, ούτως ή άλλως θεωρώ ότι τα πανεπιστήμια είναι χώροι περιστολής του ανθρώπινου πνεύματος και δημιουργίας ανθρώπων πειθήνιων. (...) επέλεξα την απεργία πείνας, όχι κάνοντας μία επίκληση στην αστική νομιμότητα αλλά θέτοντας έναν εκβιασμό και προκαλώντας το δήθεν ανθρωπιστικό χαρακτήρα του συστήματος." (athens.indymedia.org/post/1534984). Λέει, επίσης, όμως, ότι "καλούμαστε συνεχώς να επιλέγουμε τους αγώνες μας προσπαθώντας να βάλουμε κάποια αναχώματα στην καταστολή που δεχόμαστε." Και αυτό μού φαίνεται ειλικρινές. Και λογικό. Και συνεπές. Και, εν πάση περιπτώσει, αναρχικός δηλώνει ο άνθρωπος και το υπερασπίζεται, δεν κρύβεται από κανέναν. Μακάρι και οι so-called δημοκράτες να εννοούσαν αυτά που λένε ...
      Πρόεδρε, φυσικά η ερώτησή σου είναι ρητορική. Σου έχω κι άλλη: Αν δεν ήταν αναρχικός ο Ρωμανός, θα καταδικαζόταν σε 15 χρόνια κάθειρξη; Κράτος δικαίου. Δημοκρατία. Τρίχες κατσαρές.
      (Η παραπάνω)

      Διαγραφή
    6. Δηλαδή τα 15 χρόνια θεωρείς ότι είναι υπερβολική ποινή για τις ποινικές κατηγορίες ένοπλης ληστείας και ομηρίας; Ναι, έχεις δίκιο. Αν δεν ήταν αναρχικός, θα τον είχαν βάλει να γράψει εκατό φορές "δε θα ξανακλέψω" και θα πήγαινε σπίτι του.
      Όσο για το ζητούμενο του Ρωμανού, έχεις δίκιο. Δεν είναι καπρίτσιο. Είναι εξοργιστικό θράσος.

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος10/12/14 19:11

      Τα βλέπουμε τα πράγματα διαφορετικά. Κατ' αρχάς, ένοπλη ληστεία από ένοπλη ληστεία και ομηρία από ομηρία διαφέρουν και η δουλειά της δικαιοσύνης είναι να εκτιμά την κάθε υπόθεση ανάλογα και με τα ποιοτικά της χαρακτηριστικά, όχι με γενικούς όρους.
      Αναφορικά με το ζητούμενο του Ρωμανού, το "εξοργιστικό θράσος" είναι δική σου εκτίμηση. Δεν είμαι αναρχική, αυτό που διαπιστώνω, όμως, είναι η έλλειψη ανοχής και σεβασμού απέναντι στις διαφορετικές απόψεις. Το να ακούσεις τι έχει να πει κάποιος, χωρίς να αρχίσουν να λειτουργούν αυτόματα τα όποια νοητικά σχήματα έχεις για τον κόσμο που κατατάσσουν και αξιολογούν προκαταβολικά, δε σημαίνει ούτε ότι συμμερίζεσαι τις απόψεις του, ούτε ότι τις καταλαβαίνεις. Είναι όμως μια καλή αρχή για να διαμορφώνεις τη γνώμη σου, κάθε φορά. Νηφάλια.
      Εσύ γράφεις για ένα θράσος που σε έχει εξοργίσει. Τι ακριβώς σού έθιξε ο Ρωμανός - που στην τελική το είπε χύμα και τσουβαλάτα το τι επιδιώκει; Το ότι προσπαθεί να γελοιοποιήσει ένα σύστημα, στο οποίο δεν πιστεύει και το πολεμάει, αυτό βρίσκεις εξοργιστικό; Το ότι εκβιάζει χρησιμοποιώντας πολλούς καλοπροαίρετους ανθρώπους που υπερασπίζονται ένα -αμφιλεγόμενο- δικαίωμά του, για το οποίο δε δίνει ο ίδιος δεκάρα; Ναι, μπορείς να το πεις κωλοπαιδισμό αυτό. Αλλά στο πλαίσιο της δικής του αντίληψης, είναι μια soft ηθική νίκη, μάλλον. Άσε που δε μπορείς να εκβιάσεις κανέναν και τίποτα, αν δεν έχεις κάποιο "πάτημα". Και, για να τελειώνουμε, όταν έχεις ένα κράτος-μπουρδέλο από τη μια κι έναν νεαρό αναρχικό που "παίζει" με το κράτος αυτό - με κίνδυνο της ζωής του, πάντως - από την άλλη, με ποιόν συντάσσεσαι; Με το κράτος - μπουρδέλο; Μα αυτό δεν εκπροσωπεί καμία νομιμότητα, επί της ουσίας. Δηλαδή, τι ξεσηκώνει την οργή σου; Ή είναι αυτή η αντίδραση ένα τελευταίο προπύργιο ενάντια στην διαισθητική απειλή να γίνουν όλα μπάχαλο, να μην υπάρχει τάξη; Γεγονός, πάντως, είναι, πως ο Ρωμανός στη γκρίζα περιοχή του νόμου κινήθηκε και τα κατάφερε. Kudos. Οι απέναντί του, ας μην είχαν τη φωλιά τους χεσμένη.
      Για το τέλος, κάτι που μου είχε επισημάνει κάποτε ένας άνθρωπος που τη γνώμη του την εκτιμώ (και το οποίο, στο μεταξύ, το έχω διαπιστώσει κιόλας μερικές φορές): οι μικροαστοί, όταν κάτι τους ζορίσει, θα κινηθούν συντηρητικά, προς τα δεξιά. Στην περίπτωση του Ρωμανού, που αυτό που έκανε ήθελε αρχίδια πραγματικά, όχι μόνο θα αποφύγουν να τον παραδεχτούν - όχι για τις ιδέες του, το διευκρινίζω, αλλά για τη στάση του -,αλλα θα τον χαρακτηρίσουν και τσόγλανο. Και μάλλον θα πουν ότι έχει και εξοργιστικό θράσος.

      Διαγραφή
    8. Όποιος λοιπόν δε γουστάρει την επίδειξη κωλοπαιδισμού του Ρωμανού, η οποία όπως μαθαίνω έληξε σήμερα όταν και έγινε δεκτή η σχετική τροπολογία στη Βουλή, κι όποιος δε γουστάρει το πάτημα που παίρνουν από αυτήν την επίδειξη όλα τα βλαμμένα για να κάνουν, να ράνουν, να δείξουν και να μπήξουν (σήμερα το πρωί έβγαλαν με το έτσι θέλω τον κόσμο από ένα λεωφορείο και πετούσαν μολότωφ μέσα για...να δείξουν πόσο μεγάλη την έχουν, προφανώς; Δεν μπορώ να σκεφτώ καμία άλλη λογική) είναι μικροαστός. Ευχαριστώ για την ενημέρωση.

      Διαγραφή
    9. Ανώνυμος11/12/14 19:19

      Για να γίνω κατανοητή, δεν είναι το να μη γουστάρεις την επίδειξη κωλοπαιδισμού του Ρωμανού που συνέδεσα με μικροαστιλίκι. Διαφορετικό το "δε γουστάρω τον κωλοπαιδισμό" από την ερμηνεία του τι συνιστά κωλοπαιδισμό. Κι εγώ σε αυτό το τελευταίο αναφερόμουν, στο ένα βήμα πιο πίσω. Από τη στιγμή που θα χαρακτηρίσεις κάτι κωλοπαιδισμό, θα εξοργιστείς. Πώς θα φτάσεις μέχρι το σημείο να ονομάσεις κωλοπαιδισμό κάτι, βάσει ποιών αρχών, από ποιά θέση ορμώμενος, αυτό με ενδιέφερε.
      Στην περίπτωση του Νίκου Ρωμανού, μπορεί να μη συμφωνεί κανείς με την ιδεολογία του. Πόρρω απέχει, όμως, το "δε συμφωνώ" από το "είναι κωλόπαιδο". Το "δε συμφωνώ" δε θα έπρεπε να μπαίνει στη μέση και να εμποδίζει να του αναγνωρίσει κανείς και 2-3 θετικά στοιχεία. Και το λήγω, γιατί έχουμε ξεφύγει από το θέμα της ανάρτησης.
      Καλή συνέχεια, μηχανολόγε-to-be. Απαντάς με αλαζονική ειρωνεία συχνά, αλλά απαντάς με τα επιχειρήματά σου, τουλάχιστον. Ελπίζω, μεγαλώνοντας, να γίνεις και πιο ανοιχτός στο να αναρωτιέσαι για αυτά που σού είναι ανοίκεια (δεν το γράφω κακοπροαίρετα).

      Διαγραφή
    10. Καλοπροαίρετα, λοιπόν, εύχομαι κι εγώ καλή συνέχεια και καλά μυαλά.

      Διαγραφή
  11. Ένα από τα τσιτάτα που κυκλοφορούν στο ίντερνετ (από 'κεινα που αποδίδονται σε πεντ'έξι αρχαίους, τον Νίτσε και τον Αϊνστάιν ταυτόχρονα) λέει ότι "Όταν οι βασιλιάδες φιλοσοφήσουν, και οι φιλόσοφοι βασιλέψουν, τότε μόνο θα ευτυχήσουν οι λαοί"
    Αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μ'άρεσε αυτό. Επίσης μ'άρεσε εκείνο που λέει "Μην πιστεύετε ό,τι μαλακία διαβάζετε στο Ίντερνετ επειδή έχει την φωτογραφία ενός ιστορικού προσώπου από δίπλα.-Αβραάμ Λίνκολν".

      Διαγραφή
  12. Ανώνυμος12/12/14 21:26

    Tι εγινε ρε...παρελαση απο ινστρουχτορες? Ρε αντε στα μαντριά σας...και βαλτε το Ρωμανο ΣΤΟ ΠΑΤΟ ΣΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ξέρετε, πολλές φορές συμβαίνει τα σχόλια να είναι ακόμη πιο έξυπνα, εύστοχα ή ουσιαστικά από την εγγραφή καθεαυτή. ΟΧΙ ΕΔΩ. Αν σας έρθει καμιά εξυπνάδα, κρατήστε την για τον εαυτό σας.