Τετάρτη 16 Μαρτίου 2016

Ανακοίνωσις

Λόγω συγκυριών και αυξημένου φόρτου εργασίας που θα με οδηγήσουν σε ένα χρονοδιάγραμμα όπου θα μου περισσεύει χρόνος μετά βίας αρκετός για να κλάσω, το μπλογκ αυτό μπαίνει μέχρι νεωτέρας στον πάγο.

Υπόσχομαι, όταν θα είμαι ξανά δυνατά στο ξύσιμο με τριαξονική φρέζα, φρέσκος, ελεύθερος κι ωραίος, με μια φράπα στο αριστερό χέρι κι ένα ποντίκι στο δεξί να παίζει Criminal Case, να επανέλθω δριμύτερος με υπερβολικές παρομοιώσεις, ευρηματικά γαμωσταυρίδια, σκίσιμο Συριζαίων, σατανικό χέβι μέταλ, σκηνικά από τις ντίσκο βραδιές του Οχτάμπαλου, αιθέριες υπάρξεις με διαστημικά βυζγοιά και βαμμένα κόκκινα μαλλιά σαν το αίμα που κυλάει στο σουηδικό χιόνι μετά απ'τις παγανιστικές τελετές των Βίκινγκς και όλα τα υπόλοιπα που αγαπήσατε σε μένα.
Μέχρι τότε...
...αυτά και να προσέχετε.

19 σχόλια:

  1. Σου μπηκε αγγουρι στον κωλο απο τη σχολη ρε; :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγκζάκτλι. Και δυστυχώς δεν είναι απ'αυτά που τα τρως και δροσίζεσαι.

      Διαγραφή
  2. Παλι μονοζζζ μου κιαποψεεεεεε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόνοζ μου εγώ κι ο Μπόνοζ μου.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος16/3/16 20:42

      Θα κανω εγώ ρε ανάρτηση μην αγχώνεσαι

      Πρόεδρας ΑΠΙ




















      χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχ
      καλές μαλακίες λέω!

      Διαγραφή
    3. Εντάξει, θα κάνει ο Μάστερ Τζι. Και μετά ο Διπρόσωπος.

      Διαγραφή
    4. Ο Διπ κανει ηδη αναρτησεις σε αλλο σαιτ με αλλο username

      Διαγραφή
    5. Όλο μου το είναι καταρρέει.

      Διαγραφή
    6. Μα ειναι εκδηλο...αυτο το πωστολενε...πασιφανες

      Διαγραφή
    7. Ορίστε ρε μαλάκα! Εκανε ο Διπρόσωπος πριν από μένα. Αναμένουμε και το Μαστροτζί.

      Διαγραφή
    8. Ανώνυμος29/3/16 16:24

      ΔΕ ΘΑ ΜΑΘΕΤΕ ΠΟΤΕ ΤΙ ΕΓΙΝΕ Ο ΜΑΣΤΕΡ ΤΖΙ.
      ΤΟΝ ΕΧΩ ΣΠΙΤΙ ΔΕΜΕΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΚΡΑΖΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ, ΜΟΥ ΚΡΑΖΕΙ ΤΟΝ ΚΑΦΕ ΠΟΥ ΦΤΙΑΧΝΩ ΤΟ ΠΡΩΙ ΚΑΙ ΤΟ ΤΟΣΤ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ. ΜΟΥ ΚΡΑΖΕΙ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΒΑΖΩ ΤΙΣ ΚΑΛΤΣΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΠΩΣ ΤΡΑΒΑΩ ΤΟ ΚΑΖΑΝΑΚΙ. ΔΕ ΘΑ ΤΟΝ ΑΦΗΣΩ ΠΟΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΟ

      Διαγραφή
  3. Ολοι στο παγο για καποιο λογο..τι γινεται?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πάντα από Φλεβάρη μέχρι τέλη Απρίλη τουλάχιστον παίζει μεγάλο σκίσιμο πατουρίου..
    Συμπάσχομεν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για δες καιρό που διάλεξε ο χάρος να με πάρει, τώρα που ανθίζουν τα μουνιά και βγάζει η γης χορτάρι.

      Διαγραφή
  5. Κι εγώ έχω αρκετό τρέξιμο αυτό το εξάμηνο, γιατί έχω 100 εργασίες και πολλά πήγαινε έλα σε σχολή, Σουηδικά, βιβλιοθήκη. Οπότε δεν είσαι μόνος και σου κάνω πατ πατ από τη βίλα μου, στην εξωτική Αργυρούπολη.
    Κι επειδή δε μας συνηθίζεις να γράφεις σπάνια, να σου πω ένα μυστικό: καλύτερα, γιατί η ζωή είναι έξω από τα μπλογκς κι οι διηγήσεις των καλύτερων φάσεων πια έχουν ως αποδέκτες τα αγαπημένα μας πρόσωπα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είπες μεγάλη κουβέντα τώρα εσύ.

      Διαγραφή
    2. Βασικά ήθελε ευγενικά να σου πει "οκ αλλά βρες και κανα μπουτάκι να πιάσεις" :p

      Διαγραφή
    3. Μπα, όχι, οκ, δε νομίζω ο Θωμάς να έχει πια θέμα με....μπούτια. Ήταν περισσότερο προτροπή να συνεχίσεις να πιάνεις μπούτια. Σαλονικιώτικα, όχι από τα πρωτευουσιάνικα. Να μπορείς να τα πιάνεις όποτε θες.

      Διαγραφή
  6. Και μόλις σε ξαναβρίσκω, διαβάζω αυτό. Ελπίζω να επιστρέψεις σύντομα.
    Μια θαυμάστρια από το '12.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ξέρετε, πολλές φορές συμβαίνει τα σχόλια να είναι ακόμη πιο έξυπνα, εύστοχα ή ουσιαστικά από την εγγραφή καθεαυτή. ΟΧΙ ΕΔΩ. Αν σας έρθει καμιά εξυπνάδα, κρατήστε την για τον εαυτό σας.