Προ ημερησίας διάταξης, να πω το εξής: παρακαλείται ο Αρκάς να κόψει τα στριπάκια με το Χάρο, γιατί ο πραγματικός Χάρος το έχει δει σαν πρόκληση.
Και τώρα, όπως λέει κι ο Οβελίξ, ας περάσουμε στο ψητό.
Όπως θα έχετε παρατηρήσει, έχω μια ελαφρά αλλεργία προς τους αναρχικοί.
-Και τι σε πειράζουνε μωρέ οι άνθρωποι; Μαζεύονται στα αυτοδιαχειριζόμενά τους, πίνουν τις περιπτερόμπυρές τους, πίνουν φέους στριμμένους με Κυριακάτικη εφημερίδα, λένε τις αμπελοφιλοσοφίες τους, άντε καμιά φορά να παίξουν και καμιά ψιλή με τίποτα Χρυσαυγίτες. Ενοχλούν κανέναν;
Κι έτσι έτεινα να πιστέψω κι εγώ. Ότι μπορεί τελικά να μην είναι το ύψιστο κακό για την κοινωνία οι αναρχικοί. Απλά να συμμετέχουν σε ένα είδος λέσχης συζητήσεων, απλά με περισσότερα μούσια και τζίβες.
And then this happened:
Απειλές σε ελεγκτές. Στη φόρα ονόματα και διευθύνσεις. Σημάδεψαν τα σπίτια γράφοντας 'ρουφιάνοι'.
"Είναι εμπόδια στις μετακινήσεις μας. Είναι αντικοινωνικός ο ρόλος τους. Είναι γλοιώδης η φιγούρα τους. Είναι απεχθής η συμπεριφορά τους, είναι, είναι, είναι... και γιαυτό θα αντιμετωπίζονται ανάλογα."
Βέβαια, διαφεύγει σε όλους αυτούς που έχουν κάνει σημαία τη "δωρεάν μετακίνηση" ως αναφαίρετο δικαίωμα το εξής: ότι αυτό το πράγμα δεν έχει εφαρμοστεί πουθενά και ποτέ σε αυτόν ή σε οποιονδήποτε άλλο πλανήτη από τότε που υπάρχουν καν σαν έννοια οι μαζικές μεταφορές, αν εξαιρέσει κανείς τη φαεινή έμπνευση του Σπίρτζη στο περσινό δημοψήφισμα που για δύο εβδομάδες έβαλε μέσα τον ΟΑΣΑ πέντε εκατομμύρια.
Η "ιδεολογική" αιτιολόγηση είναι ότι οι συγκοινωνίες είναι βασικό κοινωνικό αγαθό.
Ναι, ε; Το ίδιο κι η τροφή! Κι ακόμα βασικότερο, αφού αν δε φας θα πεθάνεις. Ας κάνουμε λοιπόν ένα πείραμα. Την επόμενη φορά που θα πάτε στον φούρνο της γειτονιάς να πάρετε ψωμί, να πείτε στο φούρναρη "το ψωμί είναι κοινωνικό αγαθό, αρνούμαι να σε πληρώσω παλιορουφιάνε".
Κι αν σας πει καμιά κουβέντα, ρίξτε του και λίγο δημοκρατικό ξύλο για να μάθει να είναι ρουφιάνος και να καταπιέζει την πρόσβαση στα κοινωνικά αγαθά.
Σε αναλογία τουλάχιστον 20 προς 3, έτσι; Έχουν μια δύναμη αυτοί οι ρουφιάνοι, άλλο πράμα.
Και παρ'όλα αυτά, αυτό που δε θα έκανε κανείς ποτέ στο φούρναρη, το μανάβη ή το χασάπη, για κάποιο λόγο στον ελεγκτή θεωρείται κοινωνικά αποδεκτό.
Έτσι, οι φίλοι μας οι αναρχικοί, οι αντίφες, που είναι πάντα έτοιμοι να "συνετίσουν" όποιον έχει για το προσφυγικό άλλη άποψη απ'το "τους δίνουμε όλους χαρτιά, σπίτια, δουλειές, άμα λάχει τους στήνουμε και κώλο" ως το φασισταριό που είναι αυτός, έκαναν το εξής γουστόζικο: πήραν τις διευθύνσεις των ελεγκτών, πήγαν στα σπίτια τους και τους μάρκαραν ως "ρουφιάνους".
Γιατί, προφανώς, "είναι αντικοινωνικός ο ρόλος τους".
Το "είναι γλοιώδης η φιγούρα τους" είναι επιχείρημα επιπέδου "δε μ'αρέσει η φάτσα σου, άρα θα σε δείρω" και προτιμώ να σχολιάσω την τηλεοπτική επάνοδο της Ρούλας παρά τέτοιου επιπέδου επιχειρήματα, αλλά για το περί "αντικοινωνικών ρόλων", είναι και λίγο ειρωνεία να το λένε αυτοί που ο κοινωνικός τους ρόλος συνίσταται κυρίως σε βανδαλισμούς και καταστροφές.
Φυσικά σε αυτά η βολική δικαιολογία είναι πάντα ότι τα κάνουν βαλτοί μπάτσοι προβοκάτορες για να αμαυρώσουν την εικόνα του αναρχικού κινήματος στην κοινωνία.
Άραγε τα πύρινα μανιφέστα κατά της πανούκλας των ελεγκτών, που έχουν ανέβει στο Indymedia, που βασίζεται στους -προστατευμένους από το πανεπιστημιακό άσυλο- server του MIT (Metsoveion Institute of Technology) να είναι κι αυτά φυτεμένα από μπάτσους χάκερς;
Και το κόμπο ειρωνείας συνεχίζεται, καθώς η ΧΧΧΧ ΧΧΧΧ αποκαλείται "ρουφιάνα" από αυτούς που βρήκαν παράνομη πρόσβαση σε προσωπικά δεδομένα και μάλιστα τα χρησιμοποιούν για στοχοποίηση και παρότρυνση σε βία και εκδίκηση.
Κάνε μου τη χάρη σε παρακαλώ! Όταν πρόκειται για τους στόχους του κοινωνικού αγώνα δεν το λέμε "ρουφιανιλίκι", το λέμε counterintelligence.
Ενδιαφέρον έχει, επίσης, να σταθούμε στο σημείο που η "ρουφιάνα ελεγκτής" κηρύσσεται ανεπιθύμητη από τη γειτονιά "μας". Το λες και -να το πω;- ειρωνικό να βλέπεις αυτούς που τάσσονται κατά της ιδιοκτησίας, να αναφέρονται σε μια ολόκληρη γειτονιά ως ιδιοκτησία τους και να μιλούν σαν να πρεσβεύουν όποιον μένει σε αυτήν.
Επίσης αυτοί δεν είναι οι ίδιοι που αυτοπροσδιορίζονται ως "ελευθεριακοί"; Προφανώς, η ελευθερία δε συμπεριλαμβάνει την ελευθερία του να διαμένεις σε όποια γειτονιά θέλεις χωρίς να φοβάσαι ότι θα σε στοχοποιήσουν λόγω της δουλειάς σου.
Το λες κι επιλεκτική ευαισθησία στις ελευθερίες.
Αλήθεια, μια και αρχίσαμε δηλαδή, γιατί να μην το επεκτείνουμε αυτό; Άλλωστε, αν οι ελεγκτές είναι μία φορά όργανα καταστολής και καταπίεσης, οι μπάτσοι είναι δέκα! Προτείνω λοιπόν στους αγαπητούς αναρχικούς, αντιφά και τα τοιαύτα, να πηγαίνουν και στα σπίτια μπάτσων και να γράφουν "είσαι μπάτσος κι ανεπιθύμητος στη γειτονιά μας".
Εκτός κι αν η μαγκιά τους φτάνει μέχρι το να δέρνουν είκοσι εναντίων τριών, ή το να στοχοποιούν και να εκφοβίζουν γυναίκες,
Γιατί γυναίκες ήταν τα πρώτα θύματα.
Έλα μωρέ κι εσύ. Σύμπτωση θα ήτανε. Άλλωστε απ'τη στιγμή που απαγορεύτηκε το "χτύπα σαν άντρας" της Άντζελας, έχουμε λύσει όλα τα προβλήματα ισότητας φύλων σε αυτή τη χώρα.
Αυτό πάντως το γουστόζικο, το να μαρκάρονται τα σπίτια των εχθρών της κοινωνίας, αν και ωραία έμπνευση, νομίζω ότι κάπου το έχω ξαναδεί. Αλλά πού όμως ρε γαμώτο;
Και τώρα, όπως λέει κι ο Οβελίξ, ας περάσουμε στο ψητό.
Όπως θα έχετε παρατηρήσει, έχω μια ελαφρά αλλεργία προς τους αναρχικοί.
-Και τι σε πειράζουνε μωρέ οι άνθρωποι; Μαζεύονται στα αυτοδιαχειριζόμενά τους, πίνουν τις περιπτερόμπυρές τους, πίνουν φέους στριμμένους με Κυριακάτικη εφημερίδα, λένε τις αμπελοφιλοσοφίες τους, άντε καμιά φορά να παίξουν και καμιά ψιλή με τίποτα Χρυσαυγίτες. Ενοχλούν κανέναν;
Κι έτσι έτεινα να πιστέψω κι εγώ. Ότι μπορεί τελικά να μην είναι το ύψιστο κακό για την κοινωνία οι αναρχικοί. Απλά να συμμετέχουν σε ένα είδος λέσχης συζητήσεων, απλά με περισσότερα μούσια και τζίβες.
And then this happened:
Απειλές σε ελεγκτές. Στη φόρα ονόματα και διευθύνσεις. Σημάδεψαν τα σπίτια γράφοντας 'ρουφιάνοι'.
"Είναι εμπόδια στις μετακινήσεις μας. Είναι αντικοινωνικός ο ρόλος τους. Είναι γλοιώδης η φιγούρα τους. Είναι απεχθής η συμπεριφορά τους, είναι, είναι, είναι... και γιαυτό θα αντιμετωπίζονται ανάλογα."
Μάλιστα. Τι έχουμε δηλαδή εδώ; Έχουμε ομάδες αναρχικών, που αλλιώς αρέσκονται να αποκαλούνται και "αντίφα" (εκ του "αντιφασίστες" και όχι εναντίον της γνωστής μάρκας σαπουνιών Fa), που ενίοτε αρέσκονται να αποκαλούνται και "ελευθεριακοί".
Αυτές οι ομάδες, λοιπόν, σε μία επίδειξη αντιφασισμού και ελευθερίας από τις λίγες, βάλανε χέρι σε δεδομένα του υπουργείου Μεταφορών που γράφουν τα ονόματα και τις διευθύνσεις των χειρότερων οργάνων καταπίεσης που έχουν περάσει απ'τον πλανήτη, που τύφλα να'χουν τα SS και η KGB.
Για να καταλάβει και κάποιος που ήρθε μόλις από ένα γραφικό ψαροχώρι της Νορβηγίας και δεν ξέρει τι εστί Γιουνανιστάν, υπάρχει γενικά στον Έλληνα μια παγιωμένη αίσθηση ότι όλοι του χρωστάνε και δε χρωστάει τίποτα.
Ως προέκταση αυτού, ο Έλληνας, και δη αυτός που προσδιορίζεται ως αριστερός ή ακόμα καλύτερα αναρχικός, θεωρεί ότι είναι αναφαίρετο δικαίωμά του να παίρνει το λεωφορείο ή το μετρό χωρίς εισιτήριο.
Βέβαια, διαφεύγει σε όλους αυτούς που έχουν κάνει σημαία τη "δωρεάν μετακίνηση" ως αναφαίρετο δικαίωμα το εξής: ότι αυτό το πράγμα δεν έχει εφαρμοστεί πουθενά και ποτέ σε αυτόν ή σε οποιονδήποτε άλλο πλανήτη από τότε που υπάρχουν καν σαν έννοια οι μαζικές μεταφορές, αν εξαιρέσει κανείς τη φαεινή έμπνευση του Σπίρτζη στο περσινό δημοψήφισμα που για δύο εβδομάδες έβαλε μέσα τον ΟΑΣΑ πέντε εκατομμύρια.
Η "ιδεολογική" αιτιολόγηση είναι ότι οι συγκοινωνίες είναι βασικό κοινωνικό αγαθό.
Ναι, ε; Το ίδιο κι η τροφή! Κι ακόμα βασικότερο, αφού αν δε φας θα πεθάνεις. Ας κάνουμε λοιπόν ένα πείραμα. Την επόμενη φορά που θα πάτε στον φούρνο της γειτονιάς να πάρετε ψωμί, να πείτε στο φούρναρη "το ψωμί είναι κοινωνικό αγαθό, αρνούμαι να σε πληρώσω παλιορουφιάνε".
Κι αν σας πει καμιά κουβέντα, ρίξτε του και λίγο δημοκρατικό ξύλο για να μάθει να είναι ρουφιάνος και να καταπιέζει την πρόσβαση στα κοινωνικά αγαθά.
Σε αναλογία τουλάχιστον 20 προς 3, έτσι; Έχουν μια δύναμη αυτοί οι ρουφιάνοι, άλλο πράμα.
Και παρ'όλα αυτά, αυτό που δε θα έκανε κανείς ποτέ στο φούρναρη, το μανάβη ή το χασάπη, για κάποιο λόγο στον ελεγκτή θεωρείται κοινωνικά αποδεκτό.
Έτσι, οι φίλοι μας οι αναρχικοί, οι αντίφες, που είναι πάντα έτοιμοι να "συνετίσουν" όποιον έχει για το προσφυγικό άλλη άποψη απ'το "τους δίνουμε όλους χαρτιά, σπίτια, δουλειές, άμα λάχει τους στήνουμε και κώλο" ως το φασισταριό που είναι αυτός, έκαναν το εξής γουστόζικο: πήραν τις διευθύνσεις των ελεγκτών, πήγαν στα σπίτια τους και τους μάρκαραν ως "ρουφιάνους".
Γιατί, προφανώς, "είναι αντικοινωνικός ο ρόλος τους".
Το "είναι γλοιώδης η φιγούρα τους" είναι επιχείρημα επιπέδου "δε μ'αρέσει η φάτσα σου, άρα θα σε δείρω" και προτιμώ να σχολιάσω την τηλεοπτική επάνοδο της Ρούλας παρά τέτοιου επιπέδου επιχειρήματα, αλλά για το περί "αντικοινωνικών ρόλων", είναι και λίγο ειρωνεία να το λένε αυτοί που ο κοινωνικός τους ρόλος συνίσταται κυρίως σε βανδαλισμούς και καταστροφές.
Φυσικά σε αυτά η βολική δικαιολογία είναι πάντα ότι τα κάνουν βαλτοί μπάτσοι προβοκάτορες για να αμαυρώσουν την εικόνα του αναρχικού κινήματος στην κοινωνία.
Άραγε τα πύρινα μανιφέστα κατά της πανούκλας των ελεγκτών, που έχουν ανέβει στο Indymedia, που βασίζεται στους -προστατευμένους από το πανεπιστημιακό άσυλο- server του MIT (Metsoveion Institute of Technology) να είναι κι αυτά φυτεμένα από μπάτσους χάκερς;
Και το κόμπο ειρωνείας συνεχίζεται, καθώς η ΧΧΧΧ ΧΧΧΧ αποκαλείται "ρουφιάνα" από αυτούς που βρήκαν παράνομη πρόσβαση σε προσωπικά δεδομένα και μάλιστα τα χρησιμοποιούν για στοχοποίηση και παρότρυνση σε βία και εκδίκηση.
Κάνε μου τη χάρη σε παρακαλώ! Όταν πρόκειται για τους στόχους του κοινωνικού αγώνα δεν το λέμε "ρουφιανιλίκι", το λέμε counterintelligence.
Ενδιαφέρον έχει, επίσης, να σταθούμε στο σημείο που η "ρουφιάνα ελεγκτής" κηρύσσεται ανεπιθύμητη από τη γειτονιά "μας". Το λες και -να το πω;- ειρωνικό να βλέπεις αυτούς που τάσσονται κατά της ιδιοκτησίας, να αναφέρονται σε μια ολόκληρη γειτονιά ως ιδιοκτησία τους και να μιλούν σαν να πρεσβεύουν όποιον μένει σε αυτήν.
Επίσης αυτοί δεν είναι οι ίδιοι που αυτοπροσδιορίζονται ως "ελευθεριακοί"; Προφανώς, η ελευθερία δε συμπεριλαμβάνει την ελευθερία του να διαμένεις σε όποια γειτονιά θέλεις χωρίς να φοβάσαι ότι θα σε στοχοποιήσουν λόγω της δουλειάς σου.
Το λες κι επιλεκτική ευαισθησία στις ελευθερίες.
Αλήθεια, μια και αρχίσαμε δηλαδή, γιατί να μην το επεκτείνουμε αυτό; Άλλωστε, αν οι ελεγκτές είναι μία φορά όργανα καταστολής και καταπίεσης, οι μπάτσοι είναι δέκα! Προτείνω λοιπόν στους αγαπητούς αναρχικούς, αντιφά και τα τοιαύτα, να πηγαίνουν και στα σπίτια μπάτσων και να γράφουν "είσαι μπάτσος κι ανεπιθύμητος στη γειτονιά μας".
Εκτός κι αν η μαγκιά τους φτάνει μέχρι το να δέρνουν είκοσι εναντίων τριών, ή το να στοχοποιούν και να εκφοβίζουν γυναίκες,
Γιατί γυναίκες ήταν τα πρώτα θύματα.
Έλα μωρέ κι εσύ. Σύμπτωση θα ήτανε. Άλλωστε απ'τη στιγμή που απαγορεύτηκε το "χτύπα σαν άντρας" της Άντζελας, έχουμε λύσει όλα τα προβλήματα ισότητας φύλων σε αυτή τη χώρα.
Αυτό πάντως το γουστόζικο, το να μαρκάρονται τα σπίτια των εχθρών της κοινωνίας, αν και ωραία έμπνευση, νομίζω ότι κάπου το έχω ξαναδεί. Αλλά πού όμως ρε γαμώτο;
Oh...fuck.
Σε περίπτωση λοιπόν που δεν το καταλάβατε, οι δήθεν "αντίφα" έχουν στήσει ολόκληρο παρακρατικό μηχανισμό, στοχοποιούν και παροτρύνουν σε βία εναντίον "αντιφρονούντων" (φυσικά εκεί που τους παίρνει, γιατί οι παρακρατικοί ανέκαθεν ήταν και είναι θρασύδειλα ανθρωπάρια) και καθόμαστε και τους κοιτάμε.
Και δεν έχει να κάνει καν με τους ελεγκτές. Οι ελεγκτές είναι σήμερα. Αύριο θα είμαι εγώ ή όποιος άλλος τολμάει να πει ελεύθερα τη γνώμη του χωρίς να συμμορφώνεται στο ινστρουχτοριλίκι των σκατιάρηδων.
-Μα η Χρυσή Αυγή...
Σκάσε. Το "μα κι οι άλλοι τρώγανε σαράντα χρόνια" δεν είναι επιχείρημα και κακώς εξακολουθεί να χρησιμοποιείται ως τέτοιο. Όποιος θεωρεί σωστή κίνηση το να στηριχθεί ή τέλος πάντων να λαμβάνει άφεση αμαρτιών η μία ομάδα φασιστικών σκατών, για να καταπολεμήσει την άλλη ομάδα φασιστικών σκατών, ή είναι ηλίθιος, ή "θέλει η πουτάνα να κρυφτεί κι η χαρά δεν την αφήνει".
Εν κατακλείδι, και για να τελειώνουν οι ευφημισμοί, η διαστρέβλωση των εννοιών κι οι "ιδεολογικές" μαλακίες:
Όποιος θεωρεί ότι έχει δικαίωμα σε δωρεάν μετακίνηση, δεν είναι ούτε ιδεολόγος ούτε ήρωας. Είναι τζαμπατζής.
Όποιος είναι τζαμπατζής, να είναι κι έτοιμος να αναλάβει τις συνέπειες. Ούτε θα τον λυπηθούμε, ούτε θα τον κάνουμε λαϊκό προσκύνημα.
Όποιος λειτουργεί με παρακρατικούς μηχανισμούς, είναι φασίστας.
Όποιος στοχοποιεί άλλους ανθρώπους και υποδαυλίζει βία και εκδίκηση εναντίον τους, χωρίς κανένα άλλο κριτήριο πέραν της δουλειάς που κάνουν για να ζήσουν, είναι φασίστας.
Κυβέρνηση που αφήνει παρακρατικά σκουπίδια να δρουν ανενόχλητα, εκμεταλλευόμενα κρατικές δομές (βλέπε servers του Μετσοβείου) και επιδεικνύοντας επιλεκτική ευαισθησία στους νόμους, ή είναι ανίκανη να τους πατάξει, ή τους χρησιμοποιεί σε όφελός της. Σε κάθε περίπτωση, αυτό είναι η καλύτερη απόδειξη μιας παντελώς αποτυχημένης δημοκρατίας.
Κι όποιος πούστης φασίστας κάνει τα παραπάνω και παρ'όλα αυτά τολμάει να κουνάει και το δάχτυλο σε άλλους και να τους αποκαλεί φασίστες, να βουλώσει επιτέλους το κωλοτρυπίδι που έχει για στόμα.
Κομπρέντε, μουνόπανα;
Σας περιμένω να έρθετε με την όπισθεν για να μου πείτε για τη θεωρία των δύο άκρων, τον φασισμό/ΔΑΠιτισμό (δηλαδή φασισμό μασκέ) που με διακατέχει και για το πόσο γαμιέται η μάνα μου στα φανάρια της Εθνικής με φορτηγατζήδες για πέντε ευρώ.
Αυτά, και να προσέχετε μη σας πιάσει μωβ βροχή ενόσω οδηγείτε τη μικρή κόκκινη Corvette σας υπό τους ήχους του κλάματος των περιστεριών.
Προσκυνώ. Well Said. Άντε γιατί έχει παρατραβήξει το αστείο με δαύτους και πολύ μάλιστα. Βέβαια μην ξεχνάμε και τους ιματζ μεικερς συγκοινωνουντα δοχεία τέτοιων ζώων, όπως τα λουμπεν και τα ξελουμπεν, που λειτουργούν ως κολυμπήθρα του Σιλωάμ, ξεπλένοντας και "αγιοποιώντας" τέτοιες παρόμοιες τακτικές. Και θα μου πεις τώρα...Να ταν μόνο αυτοι; Οχι δεν είναι μόνο αυτοι δυστυχώς. Και η μπλογκόσφαιρα για παράδειγμα τα ίδια σκατά κάνει. Τίγκα ο τόπος από κωλοτρυπίδια τέτοιου τύπου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤέσπα...δεν αξίζει να χαλάω έξτρα διαδικτυακό σάλιο για τα ούγκανα.
Snake
Εγώ λέω ότι αν έβγαινε ένα τρολοσάιτ χρυσαύγουλων κι έγραφε στο ίδιο ακριβώς ύφος που γράφει το Λούμπεν, οι αντιφάδες θα σκούζανε λες και τους βάζουν πυρωμένα σίδερα στον κώλο. Όπως είπες, δεν αξίζει σάλιο. Αυτό που πρέπει να γίνει είναι να πάρουν στην κοινωνία την ίδια θέση με τα χρυσαύγουλα που τους αρμόζει, αντί να τους χαϊδεύουν όλοι.
ΔιαγραφήΗ μαλάκια είναι ότι τα αυγά δεν ξέρουν να γράφουν για να το κάνουν αυτό...Βέβαια θα μου πεις και οι άνωθεν κωλοτρυπιδες που ξέρουν τι έγινε? Τα ίδια σκατα έχουν στο κεφάλι τους.
ΔιαγραφήΤο θέμα είναι ποτέ επιτέλους θα πατηθεί το καζανακι να τους βάλει όλους οριστικά στον αποπατο της ιστορίας.
Μέχρι τότε θα τρώμε στη μάπα και τους μεν και τους δε.
Α και επειδή έφαγα φλασια...
Να τους χαίρεται τους αριστερό φασίστες και λοιπά καριολια η κυρατσα η 55αρα με το ξενοδοχείο. Γιατί μέχρι να της πειράξουν την ιδιοκτησια της, δεν είχε πρόβλημα οι όμοιοι της να πειράζουν ιδιοκτησίες άλλων κτλ κτλ.
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΔιαγραφήΔεν είδες που πρότεινε "να πάτε να κάνετε κατάληψη στον άλλον"; Καμία σωτηρία. Πολύ απλό.
ΔιαγραφήΑγαπητοί Οικοδεσπότη και Φίδη
Διαγραφήμας χωρίζει χείμαρρος και δε θα σχολιάσω (μόνο θα πω πως διαφωνώ λιγότερο από όσο ίσως νομίζετε).
Μια ένσταση όμως για την αναφορά στην ηλικία της ξενοδόχας.
Κι αν πείτε ναι, αυτό σ' ενόχλησε, ναι, αυτό, διότι υπάρχουν σχετικότερα επιχειρήματα εναντίον από την ηλικία.
Η αναφορά στην ηλικία έχει να κάνει (και) με την παντελή ανωριμότητα των πράξεων της εν λόγω. Αρχικά με το ανεκδιήγητο γεγονός ότι πάτησε like στην κατάληψη του ίδιου της του ξενοδοχείου μέχρι να διαβάσει ότι είναι το δικό της (κατάληψη να'ναι κι όπου να'ναι...) και εν συνεχεία με το ότι (ως παθούσα πλέον!) προτείνει "να κάνουν κατάληψη στον άλλον".
ΔιαγραφήΑν μη τι άλλο κάποιος άνθρωπος σε ώριμη-θεωρητικά-ηλικία θα έπρεπε να είναι και κατασταλαγμένος στις απόψεις του και να μην κάνει κωλοτούμπες που θα ζήλευε κι η Κομανέτσι.
Ηθελα να προσθέσω αυτά που είπατε στα σχόλια αλλά τα είπατε ήδη οπότε δε λέω τίποτα και απλά προσυπογράφω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα πολλά λόγια είναι φτώχεια. Ποια καρκινιάρικη μπύρα απ'το Λιντλ πίνεις τώρα να κεραστούμε;
ΔιαγραφήΣήμερα είμαστε λαρτζ και πίνουμε ουισκάρες.
ΔιαγραφήΠληρωθήκαμε, πληρωθήκαμε;
ΔιαγραφήΚαλά, αυτό με τους ελεγκτές δείχνει πόσο πολύ έχει ξεφύγει η κατάσταση. Δεν ''χτυπάμε'' εισιτήρια, λένε, αλλά ελεγκτές.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο ζήτημα έχει προεκτάσεις που δεν γίνονται αντιληπτές άμεσα. Κι όταν, εν τέλει, γίνουν αντιληπτές, θα ψάχνουμε να βρούμε από που προήλθαν.
Μην πας μακριά. Δες την πρώην "αλληλέγγυα" που της επιτάξανε το (ερειπωμένο) ξενοδοχείο για να βάλουνε πρόσφυγες "με είκοσι ευρώ το κεφάλι", όπως τους ξεμπρόστιασε μόλις τα πρώην συντρόφια της γυρίσανε εναντίον της. Θα ήταν για γέλια αν δεν ήταν επικίνδυνοι.
Διαγραφήερχομουν να γραψω σχόλιο βαρβατο , ξερεις απο κεινα που κανουν όσους μπερδευουν τα ss ( δηλαδη όργανα της κυριαρχιας με όλα τα μέσα του κράτους στη διαθεσή τους για να επιβαλλουν την θέληση των λίγων στους πολλους ) με τους ελευθεριακούς ( δηλαδή εκείνων που τους κυνηγανε όσοι έχουν όλα τα μέσα του κρατους και της κυριαρχιας μαζι τους,εκείνων που παλευουν να περάσουν την ανάγκη των πολλών πάνω στις αποφάσεις των λίγων)να παρατάνε το κημπορντ στο καλαθάκι με τα κωλοχαρτα, αλλά είδα δεξια στο μπλογκρολλ τον πανιχαζο τον πέλεκυ που χε μπερδεψει τον ρουπακια με τον φυσσα , σε λυπηθηκα και τελικα ήρθα να σου προτείνω να κάνεις λίστα με τις πιο παράξενες κουραδες που έχει δει η χεστρα σου. (ΚΚ)
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ πρώτη στη λίστα θα είναι ο εγκέφαλός σου. Νεξτ.
ΔιαγραφήΝαι, υπονοώντας ότι εγώ (ή ο Θωμάς ή ο οποιοσδήποτε υπογραμμίζει ότι είστε λοβοτομημένοι πρώην ΚΝίτες και απόκληροι παλαιοπασόκοι που επαναλαμβάνουν copy-paste τη ρητορική Τσοχατζόπουλου) είμαστε «βολεμένοι». Όταν βέβαια ακόμα και ο Αλαφούζος πάει με τα δικά σας νερά και υποστηρίζει πολιτική ορθότητα, κάτω η «ομοφοβία» κλπ, βολεμένος είναι ο κάθε προλετάριος που απλά δεν ακολουθεί τη γραμμή της γενικής συνέλευσης της Βίλλας Αμαλίας κλπ.
ΔιαγραφήΘα έλεγα να ντρέπονται μερικοί, αλλά προφανώς αυτή είναι άγνωστη λέξη για το δικό τους λεξικό.
Κάτσε διάβασε πιτσιρίκο «κκ» και χύσε δηλητήριο όσο ακόμα ζεις. Ίσως καταφέρεις να διαβαστείς από κανέναν παραπληγικό δικό σου.
Ελευθεριακός-Ελευθερόφρων Καπιταλιστής.
Θωμα τα εχεις μπλεγμενα στο κεφαλι σου... πολυ. Δεν ειναι κακο, ο καθενας διαβαζει, οσα θελει, οτι θελει και τα αντιλαμβανεται επισης με τη δικη του λογικη. Δεν ειναι κακο. Κακο ειναι να μην "ακους" την αποψη του αλλου να μην την "δουλευεις" μεσα στο κεφαλι σου. Βεβαια αυτο δε με ενοχλει, το εχω συνηθισει πολλα χρονια τωρα και το εχω αποδεκτει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε αυτα που εγραψες λοιπον ή δεν διαβασες την ανακοινωση ή δεν ηθελες να καταλαβεις τι εγινε. Και ναι πουθενα δεν εχεις δει ελευθερες μετακινησεις ποτε γιατι κανενα πολιτευμα δεν το ενστερνιζεται. Η πραξη ομως του να μετακινουμαι ελευθερα με τα ΜΜΜ ειχε ξεκινησει απο την Ισπανια πριν τον εμφυλιο οταν οι Αναρχικοι δεν εκοβαν εισιτηρια γιατι ακομη και αυτο το ποσο ηταν πολυ "υψηλο" για τους μισθους που επαιρναν. Το εισιτηριο λοιπον ειναι ενας ατυπος "φορος" που επιβαλλει το συστημα για να συντηρισει αυτα- που προσεξε- ΗΔΗ πληρωνεις μεσω αλλων φορων.
Ποσώς με ενδιαφέρει εμένα το τι νομίζει ο κάθε ηλίθιος ότι του χρωστάει η κοινωνία. Ούτε και τα ποσοστά των φόρων που αποδίδονται στη συγκοινωνία καλύπτουν το πλήρες κόστος και δεν πρόκειται και ποτέ να το καλύψουν γιατί ΔΕ ΧΡΩΣΤΑΕΙ Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ.
ΔιαγραφήΑπό εκεί και ύστερα, μιας και έχουμε κάνει κάποιες φορές διάλογο και δεν είσαι σαν τον ηλίθιο από πάνω που μπήκε μόνο για να αφήσει την πορδή του, επί του προκειμένου ποια είναι η θέση σου; Κάνουν καλά αυτοί που στοχοποιούν ανθρώπους, μεροκαματιάρηδες κι αυτούς (δε φαντάζομαι άλλωστε να είχε κανείς όνειρο ζωής να γίνει ελεγκτής) και προτρέπουν όπου τους βρίσκουμε να τους δέρνουμε; Κάνουν καλά αυτοί που φακελώνουν και διαπομπεύουν σε γειτονιές; Σε αυτό απάντα κι άσε τις θεωρίες και τα φιλοσοφικά.
Καλό είναι τα τσουτσέκια που δεν ξέρουν οικονομικά και μαθηματικά δημοτικού να μείνουν στις συνήθειες της στρουθοκαμήλου της Νέας Γουινέας. Ο «αναρχισμός» της Ισπανίας ήταν παρακρατικός κομμουνισμός που πάτωσε εντελώς και γι' αυτό έφαγαν ψωλή από τον Φράνκο. Για να μην αναφέρω τους κομμουνιστές της ΕΣΣΔ, που είχαν την πιο πλούσια χώρα του κόσμου και από το 1917 μέχρι το 1921 (New Economic Policy) με «κανονικό κομμουνισμό» έφεραν τη χώρα σε μαύρα χάλια και δεν τα επανέλαβαν έκτοτε.
ΔιαγραφήΑν δεν πληρώνεις εισιτήρια το κόστος μεταφέρεται στους υπόλοιπους χρήστες. Μπορεί σαν άτομο με μυαλό εφήβου να νομίζει ο δεν-πληρώνω ότι μαγικά καλύπτονται τα κόστη από το περίσσευμα του Τσοχατζόπουλου. Μέγα σφάλμα. Το κόστος το πληρώνει ο μαλάκας που πληρώνει εισιτήρια (δηλαδή ΚΑΙ εγώ).
Φυσικά αυτό που υπονοείται από τα τσουτσέκια είναι ότι προτιμούν μηδέν συγκοινωνίες (ή επιπέδου χωματερής, όπως είναι κάθε πράγμα του δημοσίου) αντί για να πληρώσουν το κωλοεισιτήριο. Λες και εγώ κι εσύ Θωμά έχουμε χρήμα να το κάνουμε κωλόχαρτο...
Περιπλοκο το θεμα αυτο,να πω κι εγω τη γνωμη μου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕκ των πραγματων δεν γινεται να ειναι δωρεαν οι
συγκοινωνιες,ειναι ομως πολυ ακριβο το εισητηριο
σε σχεση με τους μισθους.Γνωριζουμε ολοι ποσα χρηματα
ακομη και σημερα κατασπαταλωνται και οτι το κρατος εχει
σαν ευκολη λυση τις "αυξησεις" οριζοντια και καθετα σε
ολα τα βασικα.
Γνωριζουμε οτι μεσα στους κολπους των ελεγκτων υπαρχουν
και στοιχεια που δρουν ανεξελεγκτα και εξευτελιζουν
ανθρωπους με τον χειροτερο τροπο, αν τους πιασουν χωρις
εισητηριο. Κακο το να μην κοβεις εισιτηριο,εξ ισου κακο
να δεχεσαι ασχημη συμπεριφορα,απο την στιγμη που υπαρχουν
ποινες και προστιμα.
Γνωριζουμε ακομη και τις ομαδες των αναρχικων, που στο
ονομα μιας ιδεολογιας, κανουν απιστευτες καταστροφες σε
συνανθρωπους τους.Δεν χτυπουν το συστημα μ αυτον τροπο,
χτυπουν συνανθρωπους και την ιδια την ιδεολογια τους.
Ποιος φταει? Το ψαρι βρωμα απ το κεφαλι, οι κυβερνωντες
που δεν ειναι λειτουργοι αλλα λαμογια και η ατιμωρησια
γενικοτερα.Μα για να τιμωρησεις τον καφρο αναρχικο και
τον καφρο ελεγκτη, πρεπει πρωτα να τιμωρησεις εσενα
(κρατος) με την λαθος πολιτικη που ακολουθεις.
Σε γενικές γραμμές τα ίδια λέμε.
ΔιαγραφήΦέρε μου τον έλεγχο να σου βάλω άριστα . :p
ΑπάντησηΔιαγραφήΩς "οικότροφος" στο MIT σε διαβεβαιώ ότι ρίχναμε πολλά βρωμόγελα με τα "παιντιά" συνήθως. Εντάξει μερικές φορές κινδυνέψαμε αλλά κατά μέσο όρο είχε πλάκα. Ειδικά όταν σκάγαν κάτι εκπαιδευόμενα κομμάντο πρωτοετά να μας διώξουν απο τα γραφεία. Έπρεπε να σε είχα να έβλεπες λογικό αδιέξοδο τύπου ο οποίος συμφώνησε πριν καταλάβει σε τι συμφωνούσε οτι είναι φασιστικό και αντιδημοκρατικό να με δεσμεύει απόφαση οργάνου στο οποίο δε μου δίνεται δικαίωμα ή ευκαιρία αντιπροσώπησης, οπότε δεν ήταν δυνατό να φύγω απο το γραφείο επειδή αυτοί αποφάσισαν κατάληψη :p (μετά μας το σπάσανε βέβαια το γραφείο και ψώνισαν πισιά, αλλά ήταν τυχαίο γεγονός, ήταν εξωπανεπιστημιακοί προβοκάτορες απο ο,τι φαίνεται, παντελώς άγνωστοι και άσχετοι :p)
Πώς είναι άραγε να βιώνει λογικό αδιέξοδο κάποιος που εξαρχής δεν είχε εγκέφαλο;
Διαγραφή