Τετάρτη 2 Φεβρουαρίου 2011

Εισιτήρια, φιλανθρωπικές οργανώσεις και αστείοι αριστεροί

Εκτός αν ζείτε στον κόσμο του Βιτάμ, πιθανότατα θα έχετε πληροφορηθεί τις αυξήσεις στις τιμές των εισιτηρίων. Και φυσικά, όπως κάθε ζήτημα που γίνεται στην Ελλάδα, η Αριστερά θα ξεσηκώσει αντιδράσεις.
Υπό κανονικές συνθήκες πίεσης και θερμοκρασίας, τα επιχειρήματα της Αριστεράς συναγωνίζονται σε ενδιαφέρον τα Θρησκευτικά, ένα ματς σκάκι μεταξύ των παιδιών ενός νηπιαγωγείου στην Ιαπωνία ή τη ζωή της Ελένης Μενεγάκη.
Αυτή τη φορά όμως, επειδή χρησιμοποιώ λεωφορεία κι επειδή κάποια στιγμή η μαλακία ξεπερνάει τα αποδεκτά από τον οργανισμό μου όρια (αν υπήρχε όριο μαλακίας, όπως ας πούμε υπάρχει τώρα το όριο σωματιδίων στην ατμόσφαιρα, όλη η Ελλάδα θα ήταν 365 μέρες το χρόνο στο κόκκινο), αποφάσισα να ασχοληθώ μπας και ξεθυμάνω.
Εδώ είναι τα τρομερά επιχειρήματα των αριστερών σχετικά με τα λεωφορεία:
Τα αιτήματα των κινητοποιήσεων ήταν:

   ►  "Δεν πληρώνουμε", δεν "πληρώνουμε" τις αυξήσεις των προϊόντων και υπηρεσιών.

   ►  " Καμιά αύξηση στα εισιτήρια των συγκοινωνιών.

   ►  " Δωρεάν μετακίνηση για όλους το πρωί και για ανέργους, φοιτητές και μαθητές όλες τις ώρες.

Μάλιστα...Θέλω να διαβάσετε πολύ προσεκτικά τον καταστατικό χάρτη του ΟΑΣΑ (ξέρω, σας βάζω δύσκολα, τουλάχιστον προσπαθήστε) και να μου πείτε αν γράφει "Ο ΟΑΣΑ είναι φιλανθρωπική οργάνωση". Τι; Δεν το γράφει; Φτου, ρε γαμώτο! Μόλις καταλάβατε πώς ένιωσα όταν έμαθα ότι δεν υπήρχε Άι Βασίλης.
Και ο ΟΑΣΑ και ο ΟΑΣΘ είναι κερδοσκοπικοί οργανισμοί-αν αυτή η έννοια είναι πολύ δύσκολη για τα μυαλουδάκια σας, που με το ζόρι χωράνε να θυμηθούν τον ΠΑΟΚ και την αυτοβιογραφία του Λένιν, απλά να θυμάστε ότι θέλουν να πάρουν λεφτά-τα λεφτά είναι εκείνα τα πολύχρωμα χαρτάκια που τα δίνουμε σε κάτι καλούς κυρίους και μας δίνουν εισιτήρια για τον ΠΑΟΚ-, και αν είχαν μέχρι στιγμής τόσο χαμηλές τιμές (που, να μην κοροϊδευόμαστε, σε σχέση με όλη την υπόλοιπη Ευρώπη ακόμη ξεφτίλα είναι), δεν είναι επειδή ο πρόεδρος είναι καλός άνθρωπος, ούτε επειδή τους έφταναν τα έσοδα, αλλά γιατί έπαιρναν επιδότηση από το κράτος.
Ήρθε η Τρόικα, όμως, που λέει κι η Πετρούλα, και είπε "Επιδοτήσεις γιοκ". Άρα; Ήδη με τις επιδοτήσεις και ο ΟΑΣΑ είχε χρέη, τώρα χωρίς επιδότηση και με ένα ευρώ εισιτήριο; Θα έκλεινε ο ΟΑΣΑ και ή δε θα έπαιζε συγκοινωνία-άντε βρε, θα κάνετε και γυμναστική-ή θα ερχόταν ιδιώτης που θα έβαζε τις τιμές και στα 2 ευρώ αν γούσταρε-και να δούμε τι ωραίες μαγκιές θα του πουλάνε οι φίλοι σας οι συνδικαλιστές.
Και πώς το είπες αυτό το τελευταίο; Δωρεάν μετακινήσεις για τους ανέργους, φοιτητές, μαθητές και για όλους το πρωί; Μα βέβαια! Ας είμαστε φιλάνθρωποι! Εξάλλου, τι έξοδα έχει πια ο ΟΑΣΑ που δεν μπορούν να καλύψουν οι άπειροι εφοπλιστές, δημοσιογράφοι, μεγαλοδικηγόροι και βουλευτές που χρησιμοποιούν τα λεωφορεία στις έξι το απόγευμα!
Μωρέ πάτε καθόλου καλά;
Το κομμουνιστικό το δοκίμασαν στη Ρωσία και ήταν μία παταγώδης αποτυχία! Μήπως θέλετε να δούμε κι εδώ τα καλά των κρατικών φορέων; Ή μήπως δε βλέπουμε ήδη τι ωραία συγκοινωνία έχει η Αθήνα που οι οδηγοί είναι δημόσιοι υπάλληλοι;
Προσοχή. Το γεγονός ότι θεωρώ ηλίθια τα αιτήματα των αριστερών δεν σημαίνει ότι επικροτώ τις αυξήσεις στα εισιτήρια για τους εξής δύο λόγους: Πρώτον, θα πρέπει να είσαι πολύ μαλάκας για να πληρώνεις ακριβότερα μία υπηρεσία που μπορείς να χρησιμοποιήσεις μόνο αν, όταν και εφόσον οι συνδικαλιστές αποφασίσουν να σου την παρέχουν.
Δεύτερον, γιατί με την αύξηση των εισιτηρίων δε σώζεται τίποτα. Ειλικρινά σας μιλάω, μπαίνω σε λεωφορείο, χτυπάω εισιτήριο και νιώθω μαλάκας! Γιατί κανείς δεν πληρώνει! Βάλτε λοιπόν καλύτερο έλεγχο, μπας και όντως εισπράττονται τα λεφτά που αντιστοιχούν στην επιβατική κίνηση, και μετά βλέπουμε για αυξήσεις...
Αλλά, δυστυχώς, ποτέ κανείς δε με ακούει εμένα...

6 σχόλια:

  1. Οι αριστεροί κατά βάση υποστηρίζουν αιτήματα των άκρων. Ούτε το τζάμπα είναι λύση, ούτε να μας ακριβύνουν τα εισιτήρια και να κόψουν την έκπτωση στους φοιτητές και σε όσους δικαιούνται μειωμένο εισιτήριο. Αυτό που χτυπάς εισιτήριο και νιώθεις μαλάκας το παθαίνω κι εγώ, γιατί προτιμώ να το κόψω ποδαράτο παρά να πάρω λεωφορείο έστω και για μια στάση χωρίς εισιτήριο, ενώ βλέπω κάτι γνωστούς μου να μπαίνουν χαλαρά μέσα χωρίς εισιτήριο γιατί βαριούνται να περπατήσουν 200 μέτρα μέχρι το σπίτι τους!
    Αν θέλουν να μας φάνε κι άλλα λεφτά, σίγουρα θα αυξήσουν τους ελέγχους. Ειδικά στη Θεσσαλονίκη, οι ανταποκριτές μου έχουν πληρώσει πρόστιμο ουκ ολίγες φορές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ σε όλη μου τη ζωή δύο τρεις φορές μου έχει γίνει έλεγχος, και αυτό τώρα πρόσφατα. Πολύ καλά θα κάνουν να αυξηθούν οι έλεγχοι, κατά τη γνώμη μου. Η έκπτωση δεν άκουσα να κόβεται, και τέλος θεωρώ ολίγον ηλίθιο το να είναι το σκέτο εισιτήριο στο 0,80 και το διπλό στο 0,90-κατά τη γνώμη μου, θα έπρεπε να πάει 0,70 μονό και 1 με τέσσερις διαδρομές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όλα θα λειτουργούσαν καλύτερα αν όλοι έκαναν τη δουλειά τους, θα πλήρωναν όλοι εισιτήριο. Θα σου παραθέσω μερικά παραδείγματα για να δεις πόσο ΔΕΝ λειτουργεί τίποτα στα ΜΜΜ.

    1. Ποτέ (ΜΑ ΠΟΤΕ) δεν έχω πετύχει ελεγκτή εισιτηρίων βροχερή μέρα. Τυχαίο;-Χμμμ...

    2. Μόνο ΜΙΑ φορά στη ζωή μου έχω πετύχει οδηγό που πέταξε έξω κάποιον που ήθελε να κάνει το λεωφορείο φορτηγό μεταφορών. Τυχαίο;-Χμμμ...
    Όταν ανεβάζεις στο λεωφορείο οτιδήποτε καταλαμβάνει χώρο στον οποίο θα μπορούσε να σταθεί επιβάτης, σε όλες της χώρες που έχω πάει, σε αναγκάζουν να πληρώσεις έξτρα εισιτήριο για το φορτίο σου.

    3. Έχω κάνει καταγγελίες επί καταγελιών για συγκεκριμένη γραμμή που μπροστά στα μάτια των επιβατών τα δρομολόγια δεν εκτελούνται ολόκληρα, για να λαμβάνω πάντα την απάντηση "...σύμφωνα με έλεγχο που διενεργήθηκε στα τηρούμενα αρχεία" (τηρούμενα αρχεία=υπογραφή του οδηγού στην αφετηρία και το τέρμα)Τυχαίο;-Χμμμ...

    4. Ποτέ δεν έχω δει ελεγκτή να ενοχλεί άνθρωπο που δε μιλάει ελληνικά, ή είναι κόκκαλο και δεν έχει εισιτήριο. Τυχαίο;-Χμμμ...

    5. Όταν έλεγχοι γίνονται εποχές που απλώς οι υπηρεσίες χρειάζονται έξτρα χρήματα (για δώρα), όλοι πλέον έχουν μάθει πως εισιτήριο ακυρώνεις προεραιτικά, εκτός αν σε ένα μήνα είναι Χριστούγεννα, Πάσχα, ή Ιούλιος. Τυχαίο;-Χμμμ... (Σημείωσε πως τις ίδιες περιόδους κόβονται και οι περισσότερες κλήσεις)

    6. Όταν υπάρχει εισιτήριο διάρκειας 90 λεπτών, και (αν δεν υπάρχει γραμμή μετρό για εκεί που πας) περνάς τα 60 λεπτά στη στάση, συγνώμη, αλλά ο τζαμπατζής είναι απόλυτα δικαιολογημένος να απέχει από τις υποχρεώσεις του!

    ..Κι έρχεται ο ίδιος οδηγός που πετσοκόβει το δρομολόγιο για να εξοικονομήσει το χρόνο που θα του πάρουν έξι τσιγάρα κι ένας φραπές, να μου πει πως οι απεργείες που με κάνουν να ξοδεύω το μεροκάματό μου σε ταξί, γίνονται στο όνομα και τα δικαιώματα του επιβάτη.. Ακόμα κι αν αυτός έχει κάρτα απεριορίστων διαδρομών, για την οποία προπλήρωσε!

    Οπότε, δε με χέζει που θα τον στηρίξω κιόλας; Να πάει να γαμηθεί! Αν έκανε τη δουλειά του σωστά όλο το σύστημα, δε θα υπήρχαν ελλείματα.

    Πάλι post τό'κανα... sorry :/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πού την είδες τη στήριξη προς τους οδηγούς; Κι εγώ αυτό λέω, ότι τα πράγματα πρέπει να γίνουν με την εξής σειρά:
    1)Διακοπή των απεργιών χθες
    2)Προσφορά των υπηρεσιών όπως έχουν καθοριστεί από τον Οργανισμό και ακόμη συχνότερα και καλύτερα, θα έλεγα, και όχι όπως καυλώσει στον οδηγό
    3)Συχνότεροι έλεγχοι όλο το χρόνο και σε όλους
    4)-και μόνο αν και τότε δεν αυξηθούν τα έσοδα-αύξηση εισιτηρίων.
    Σε ποια γραμμή έγινε αυτό; Ευτυχώς σε εμάς μέχρι στιγμής δεν έχουμε τέτοια φαινόμενα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όχι από σένα ρε Θωμά, βγαίνουν διάφοροι συνδικαλοπατέρες στην τηλεόραση και διαδίδουν ότι βγαίνουν ψηφίσματα από Δήμους κιόλας, και τους στηρίζουν! Έλεος δηλαδή!

    Γίνεται συνεχώς στη γραμμή που μ'εξυπηρετεί για να πάω στη δουλειά μου. Άστο, δε χρησιμεύουν πουθενά οι λεπτομέρειες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Dildo on the run12/7/11 23:43

    Το λαθος των λεγομενων "αριστερων" δεν ειναι καθ' εαυτα τα αιτηματα τους, αλλα οι συνθηκες μεσα στις οποιες τα κανουν. Κοινως, απαιτουν να παμε απο το απαραδεκτο στο αριστο εν μια νυκτι! Τετοια πραγματα συμβαινουν σταδιακα, αρα οφειλει καποιος να εχει ρεαλιστικα "θελω".

    Οσο για τον κομμουνισμο, νομιζω οτι εχεις μια προκαταληψη. Και το λεω κυριως επειδη α) οπως και η δημοκρατια δεν ειναι ενα πραγμα αλλα υφισταται σε διαφορες μορφες που μπορει να ειναι χειροτερες ή καλυτερες, ετσι και ολα τα αλλα πολιτευματα
    β) εχει σημασια, οχι απλως να εφαρμοσεις κατι, αλλα να το κανεις πιστα, για να δεις αν αυτο που λες οτι εφαρμοζεις, ειναι αποτελεσματικο. Θεωρεις οτι ο φασιστοχορός του στάλιν ηταν ο κομμουνισμος που ειχε στο μυαλο του -και στα γραπτα του- ο μαρξ;
    Και για να ειμαι σαφης, κι εγω εντοπιζω, ετσι κι αλλιως, διαφορα προβληματα στα κύρια κομμουνιστικα γραπτα, αλλα αυτο δεν αναιρει οτι μερικες ιδεες, βασικες, μοιαζουν τουλαχιστον ωφελιμες για μια κοινωνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ξέρετε, πολλές φορές συμβαίνει τα σχόλια να είναι ακόμη πιο έξυπνα, εύστοχα ή ουσιαστικά από την εγγραφή καθεαυτή. ΟΧΙ ΕΔΩ. Αν σας έρθει καμιά εξυπνάδα, κρατήστε την για τον εαυτό σας.