Πέμπτη 17 Μαΐου 2012

Το μεγάλο τεστ: Πόσο μαλάκας είσαι;

Κυρίες και κύριοι, με μεγάλο αίσθημα ευθύνης απέναντι σε όλη την επιστημονική κοινότητα αλλά και σε εσάς, που τόσο πιστά με διαβάζετε χωρίς να ξέρετε ούτε οι ίδιοι το γιατί, σας παρουσιάζω τον πιο αξιόπιστο, μέχρι στιγμής, μετρητή μαλακίας. Αν πάνω από το κεφάλι σας σχηματίζονται απειλητικά σύννεφα σαν τον Wile E. Coyote όποτε κυνηγάει το Road Runner, αν νιώθετε να τρώτε ξύλο από μια αόρατη δύναμη ή απλά αν θέλετε να περάσετε ευχάριστα και δημιουργικά την ώρα που αν είστε μαθητές υποτίθεται ότι θα έπρεπε να διαβάζετε για τις εξετάσεις σας σα δε ντρέπεστε λίγο η μεγαλύτερη αμαρτία είναι το procrastination και γιατί η ελληνική γλώσσα δεν έχει μια λέξη που να περιγράφει ικανοποιητικά την έννοια του procrastination από τη στιγμή που οι Έλληνες είναι οι μεγαλύτερες αυθεντίες στο procrastination και χμ, πάλι ξέφυγα...τότε αυτό εδώ το τεστ είναι ότι πρέπει για εσάς.
Ερώτησις 1: Πόση βάση δίνετε σε διάφορα διαδικτυακά τεστ;
Α)Σαχλαμαρούλες για να περνάει η ώρα
Β)Καμιά φορά βγαίνουν, αλλά συνήθως είναι μπαρούφες
Γ)Συχνά με περιγράφουν ικανοποιητικά
Δ)ΟΜΙΤΖΙ σύμφωνα με αυτό εδώ το τεστ στο Facebook αν ήμουν ζώο θα ήμουν ένα ροζ χνουδωτό κουνελάκι!!!!!1!!!111!!!!11!
Ερώτησις 2: Ποιο από τα κόμματα των τελευταίων εκλογών σας εξέφραζε περισσότερο;
Α) Δημιουργία Ξανά
Β) Χαρίζω Οικόπεδα
Γ) ΝΔ/ΠΑΣΟΚ
Δ) ΕΓΕΡΘΗΤΟΥ!
Ερώτησις 3: Ποια πιστεύετε ότι είναι η καλύτερη λύση για τη χώρα μας;
Α) Ευρώ με ένα πακέτο μέτρων που να φέρνει αποτέλεσμα
Β) Ευρώ με αυτό το μνημόνιο που παίζει τώρα
Γ) Όχι μνημόνιο, όχι ευρώ
Δ) Ευρώ, αλλά χωρίς μνημόνιο. Άντε τώρα.Θα μας πει και η Μέρκελ τι θα κάνουμε. Σιχτίρ.
Ερώτησις 4: Ποια η γνώμη σας για τον Τσίπρα;
Α) Πουλάει αντι-μνημόνιο χωρίς καμία πρόταση
Β) Είναι 35 χρονών και μιλάει σαν την Αλέκα
Γ) Μπορεί να είναι η λύση για τα προβλήματά μας
Δ) Αχ, δεν είναι πολύ γλυκούλης;
Ερώτησις 5: Ποιο ήταν το τελευταίο βιντεοπαιχνίδι που παίξατε;
Α) Call of Duty/Half-Life
B) GTA/Portal
Γ) Angry Birds/Guitar Hero
Δ) Τα βιντεοπαιχνίδια είναι μόνο για τα παιδάκια και για τους 40 χρονών παρθένους
Ερώτησις 6: Πώς αποκτάτε τις ταινίες που βλέπετε;
Α) Από το Pirate Bay
Β) Από τους μαύρους
Γ) Από το video club
Δ) Στο σινεμά
Ερώτησις 7: Χρησιμοποιείτε το αυτοκίνητό σας:
Α) Για μακρινά ταξίδια που δεν μπορώ να πάω με το ΚΤΕΛ
Β) Για να πάω στη δουλειά μου
Γ) Για να φέρνω γύρες στην Πλατεία Μπουρναζίου και να ρίχνω γκόμενες
Δ) Για να πάω στο περίπτερο για τσιγάρα παρόλο που από εκείνη τη στροφή περνάει το λεωφορείο
Ερώτησις 8: Ποιος από τους παρακάτω στίχους σας αγγίζει περισσότερο;
Α) Σ'αναζητώ στη Σαλονίκη ξημερώματα, λείπει το βλέμμα σου απ'της αυγής τα χρώματα
B) Σ'αγαπώ, σ'αγαπώ, σ'αγαπώ, κι η αγάπη αυτή με πεθαίνει
Γ) Χίλιες φορές να ήσουνα μια πόρνη αληθινή, μα είσαι το χειρότερο, πουτάνα στην ψυχή
Δ) Είμαι στα χάι μου όταν σε έχω πλάι μου και όταν είσαι χώρια μου με τρώει η στενοχώρια μου
Ερώτησις 9: Πότε ήταν η τελευταία φορά που κλάψατε;
Α) Όταν έχασα ένα πολύ σημαντικό πρόσωπο, π.χ. μέλος της οικογένειας ή τον πραγματικό έρωτα της ζωής μου
Β) Όταν ήμουν μωρό/Όταν οι άγγελοι αξίζει να πεθάνουν
Γ) Όταν έχασα αυτήν που νόμιζα ότι ήταν ο πραγματικός έρωτας της ζωής μου αλλά τελικά ήταν μια κρυόκωλη μαλάκω που με ήθελε μόνο για τα λεφτά μου
Δ) Όταν έχασε ο ΠΑΟΚ
Ερώτησις 10: Ποιο πιστεύετε ότι είναι το καλύτερο ελληνικό σίριαλ;
Α) Απαράδεκτοι
Β) Σαββατογεννημένες
Γ) Κωνσταντίνου και Ελένης
Δ) Πολυκατοικία
Ερώτησις 11: Τι γνώμη έχετε για το Λαζόπουλο;
Α) Η υποκρισία του και η ψευτοαριστεροσύνη του μου γυρνάνε τ'άντερα
Β) Μαλάκας είναι, αλλά αντέχεται για μερικά λεπτά
Γ) Μ'αρέσουν τα βίντεο με την Μπεκατώρου και τον Πετρίδη
Δ) Είναι ο σύγχρονος Αριστοφάνης λέμε!
Ερώτησις 12: Ποια από τις παρακάτω τηλεοπτικές αμερικλανιές σας αρέσει περισσότερο;
Α) House
B) Friends
Γ) Μπομπ Σφουγγαράκης
Δ) Jersey Shore
Ερώτησις 13: Τι επιλέγετε για την ενημέρωσή σας;
Α) Το ίντερνετ
Β) Την Καθημερινή/την Ελευθεροτυπία (όσο υπήρχε τέλος πάντων)
Γ) Την τηλεόραση/την Εσπρέσο
Δ) Την Σπορ του Βορρά/τον Γαύρο
Ερώτησις 14: Ποια είναι η γνώμη σας για την οργανωμένη θρησκεία;
Α) Δεν την ακολουθώ, and that's the end of it
Β) Την ακολουθώ, αλλά δεν τα πρήζω στους άλλους γι'αυτό
Γ) Δεν πιστεύω, αλλά πάω εκκλησία κάθε Πάσχα για να μη λέει η μάνα μου
Δ) ΟΥ! ΣΙΞ ΣΙΞ ΣΙΞ! Μετανοείτε απολωλότα πρόβατα! Έρχεται το τέλος μας! Το τσιπάκι του Αντίχριστου είναι κοντά! Πείτε όχι στο Σατανά!
Ερώτησις 15: Μια γριά σας ζητάει να σηκωθείτε στο λεωφορείο. Τι κάνετε;
Α) Σηκώνεστε, με τη σκέψη "Έκανα την καλή πράξη της μέρας".
Β) Σηκώνεστε, με τη σκέψη "Στο διάλο, κωλόγρια, δε σου φτάνει ο τάφος σου, θες να κάνεις και βόλτες".
Γ) Δε σηκώνεστε, γιατί βαριέστε
Δ) Σηκώνεστε, ξηλώνετε το κάθισμα, της το φέρνετε στο κεφάλι, την ξεκοιλιάζετε, βιάζετε τα σωθικά της και τρώτε το συκώτι της με φάβα και κιάντι.
Ερώτησις 16: Εσείς πόσα πορτοκάλια φάγατε σήμερα;
Α) 2, αλλά πού κολλάει αυτό;
Β) 2, αλλά το ένα ήταν μικρό και δε μετράει
Γ) Δεν τρώω πορτοκάλια, προτιμώ τα πατατάκια
Δ) Έλα μανάρι μου στο σπίτι μου να σου δείξω τι εστί πορτοκάλι!
Ερώτησις 17: Ποιο ήταν το τελευταίο άτομο που γαμήσατε;
Α) Η νυν μου/η πρώην μου
Β) Η παλάμη μου/ μια ξεπέτα σε ένα κλαμπ ένα Σάββατο βράδυ μετά από πολλά λίτρα βότκα
Γ) Η μάνα του αντιπάλου μου στη Ντότα
Δ) Ο Χριστός και η Παναγία εκείνου του μαλάκα που είχε το θράσος να πιστεύει ότι θα σταματήσω στο στοπ, λες και είμαι κανένας μαλάκας δηλαδή!
Ερώτησις 18: Για ποιο λόγο χρησιμοποιείτε το Facebook;
Α) Δεν το χρησιμοποιώ
Β) Για να κάνω chat με κανένα φίλο
Γ) Για να την παίζω με τις ημίγυμνες φωτογραφίες της πρώην μου απ'το περσινό καλοκαίρι στη Ζάκυνθο
Δ) Για να γνωρίζουν όλοι τι κάνω ακόμα κι όταν χέζω και να στέλνω σε όλο τον κόσμο προσκλήσεις για το Farmville και να κάνω καλό στον κόσμο με το να κάνω like σε φωτογραφίες με παιδάκια από την Αφρική που πεινάνε
Ερώτησις 19: Με την πρώην σας χωρίσατε γιατί...
Α) Το πράγμα δεν πήγαινε άλλο, απλά είναι τα πράγματα
Β) Την έπιασα στο κρεβάτι με τον αδερφό μου
Γ) Με έπιασε στο κρεβάτι με την αδερφή της
Δ) Με ήθελε αποκλειστικά δικό της. Δηλαδή τι να κάνουμε; Είναι δυνατόν αυτό το δώρο του Θεού στην ανθρωπότητα να το χαίρεται μόνο μια γυναίκα; Ντροπής πράματα.
Ερώτησις 20: Ποιος ήταν καλός λόγος για να κάνεις κοπάνα από το σχολείο;
Α) Για να πας να δεις τη γκόμενα
Β) Δεν υπάρχει ποτέ καλός λόγος για κοπάνα
Γ) Όλοι οι άλλοι έφυγαν, εγώ θα καθόμουνα;
Δ) Υπάρχουν άνθρωποι που χρειάζονται και λόγο; Κοίτα να δεις κάτι πράγματα. Όσο ζεις μαθαίνεις.
Ερώτησις 21: Τα μαθηματικά είναι:
Α) Μια επιστήμη που προάγει την ανθρώπινη σκέψη
Β) Χρήσιμα στους επιστήμονες και τους μηχανικούς
Γ) Χρήσιμα για να υπολογίζεις τους φόρους και τους λογαριασμούς
Δ) Χάσιμο χρόνου. Τα κομπιουτεράκια τι τα έχουμε; Ώρα να κάνουμε χαρτάκια και να τα πετάμε στο κεφάλι του απουσιολόγου!
Ερώτησις 22: Καπνίζετε;
Α) Όχι, και ούτε πρόκειται/Το έχω κόψει
Β) Καπνίζω, αλλά όχι μες στα μούτρα των άλλων
Γ) Ναι ρε φίλε, καπνίζω, δικαίωμά μου είναι, όλα μας τα κόψανε πια, θα μας κόψεις και το τσιγάρο, καρκίνο του πνεύμονα θέλω να πάθω, ασταδιάλα πια.
Δ) Πολλά και διάφορα, αδερφέ...πολλά και διάφορα...για κάτσε, ιπτάμενο γουρούνι είναι αυτό εκεί πέρα πάνω από τη ντουλάπα που οδηγεί στη Νάρνια;
Ερώτησις 23: Στα μπουζούκια έχετε πάει...
Α) Σε έναν πολύ άσχημο εφιάλτη
Β) Σε έναν χορό του λυκείου για να βγάλω γκόμενα
Γ) Χριστούγεννα, Πάσχα, ξέρεις μωρέ, περιστάσεις που θέλουν γλέντι
Δ) Κάθε Σάββατο, και μερικές Παρασκευές όταν μου δίνει η μάνα μου λεφτά για τη ΔΕΗ.
Ερώτησις 24: Ποιο θεωρείτε ότι ήταν το μεγαλύτερό σας κατόρθωμα;
Α) Πήρα το πτυχίο μου και βρήκα δουλειά που έχει σχέση με αυτό
Β) Κατάφερα να βρω μια γκόμενα που να με καταλαβαίνει και να με αγαπά
Γ) Κατάφερα να βρω μια γκόμενα
Δ) Κατάφερα να βγω πρώτος στο διαγωνισμό καταβροχθίσματος λουκάνικου που με είχε καλέσει ο ξάδερφός μου στη Μινεσότα.
Ερώτησις 25: Και γιατί ακριβώς κάνατε αυτό το τεστ;
Α) Δεν είχα τι να κάνω και είπα να σκοτώσω λίγη ώρα
Β) Είχα διάβασμα και είπα να σκοτώσω λίγη ώρα
Γ) Είχα περιέργεια να δω τι θα βγάλει
Δ) Κι αν τελικά είμαι μαλάκας; ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΘΩ ΤΩΡΑ!
Ωραία. Πάμε πρώτα για ένα μουσικό διάλειμμα...

Και τώρα τα αποτελέσματα. Κάθε Α αξίζει 0 βαθμούς, κάθε Β αξίζει 10 βαθμούς, κάθε Γ αξίζει 20 βαθμούς και κάθε Δ αξίζει 30 βαθμούς. Κάντε την πρόσθεση.

  • Από 0-150 βαθμούς: Ή είσαι το τέλειο ανθρώπινο ον, ή είσαι πολύ καλός στα ψέματα. Μάλλον το δεύτερο.
  • Από 150-350 βαθμούς: Βρίσκεσαι στα φυσιολογικά ανθρώπινα επίπεδα. Έχεις ακόμα περιθώρια βελτίωσης, αλλά γενικά μπορούμε να περάσουμε μαζί κάποια απογεύματα χωρίς να καταφέρεις να μου πρήξεις τ'αρχίδια. Εντελώς.
  • Από 350-550 βαθμούς: Είσαι επιρρεπής στη μαλακία. Ο γιατρός συμβουλεύει κρύα μπάνια, ένα Σουντόκου κάθε πρωί και τα 4 DVD ταχύρρυθμα μαθήματα "Πώς να φέρεστε σαν άνθρωπος και όχι σαν όρθιο βόδι" του δόκτορος Thomas the Barbarian στην εκπληκτική τιμή των 29,90 ευρώ σε δέκα άτοκες δόσεις μέσω της πιστωτικής σου κάρτας.
  • Από 550-750 βαθμούς (ή απλά αν βαριόσουν να κάνεις την πρόσθεση): Είσαι κλινική περίπτωση. Είσαι αυτό που εκφράζει το punchline του γνωστού ανεκδότου "Ο αρχηγός την παίζει, γρήγορα όλοι στις βάρκες". Πάρε φόρα και πήδα από ένα γκρεμό, κάνε λοβοτομή, ή ξαναψήφισε ΝΔ για να καταστραφεί η χώρα και να πεθάνεις από την πείνα όσο θα ψάχνεις τα σκουπίδια.
Αυτά, και να προσέχετε μην πάτε απροετοίμαστοι να γράψετε Έκθεση και χάσετε μονάδες επειδή γράψατε τις δικές σας απόψεις αντί για αυτές των φροντιστών σας.

27 σχόλια:

  1. 13/10/2, σύνολο 140. Οριακά δηλαδής. Το τελευταίο vg (video game προστυχόμυαλο) ήταν το BF3, μάλλον στο CoD/Half life πάει.
    Αν σου πω ότι το questions είχα στο μυαλό μου και ότι το ακούω από το πρωί (αυτό και τα κομμάτια που θα παίξω live τον άλλο μήνα) θα με πιστέψεις;
    Το τι να προσέξουμε, το προσυπογράφω.
    Δίνεις Τετάρτη-Πέμπτη-Παρασκευή-Δευτέρα-Τρίτη-Δευτέρα-Τρίτη-Τετάρτη-Πέμπτη-Παρασκευή- Δευτέρα-Τρίτη όπως εδώ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασικά εγώ δεν δίνω πανελλήνιες, οπότε ξεκινάω Τρίτη (με φυσική κατεύθυνσης) και μέχρι να τελειώσουν οι Πανελλήνιες γράφω Τρίτη-Πέμπτη, και μετά κάθε μέρα. Εκτός από την τελευταία βδομάδα που πέφτουν οι εκλογές γιατί οι πολιτικοί μας παραείναι βόδια για να συνεννοηθούν μεταξύ τους.

      Διαγραφή
    2. Ναι, το ξέρω ότι είσαι ακόμα δευτέρα, αλλά η δευτέρα εδωνά, (μέχρι τουλάχιστο πριν τις εκλογές) ήταν να δώσει 7-8-10-11-12-13-14-15-18-19/6 συνεχόμενα, και με τις εκλογές πάει λέει ένα διπλό και ένα ακόμα στις 20.

      Διαγραφή
    3. Ναι, κι εμάς κάτι τέτοιο μας είχανε πει, τώρα δεν ξέρουμε τι σκατά θα γίνει.

      Διαγραφή
    4. Ρε μαλάκα questions έγραψα αντί για spiders! Μπερδέυτηκα με το question?, έβαλα κι ένα s και έτοιμος. Εσύ ρε δεν ήξερες να μου την πεις;

      Διαγραφή
    5. Εγώ νόμιζα ότι το Question εννοούσες, τι να σε πω;

      Διαγραφή
  2. Εκείνο με τη ντότα το ψήφισα επειδή τα έσπαγε σαν απάντηση... μάλλον είμαι στη δεύτερη κατηγορία, δεν το τσέκαρα παρά μόνο τις ερωτήσεις-απαντήσεις... Θωμά, εσύ αύριο δίνεις πανελλαδικές;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι, του χρόνου το Μάιο δίνω Πανελλήνιες. Κι εδώ που τα λέμε καλά έκανες και ψήφισες αυτό με τη Ντότα.

      Διαγραφή
  3. Γιέα, είμαι τέλειος!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έβγαλα 90, αλλά αυτό που με απασχολεί είναι η επικοινωνία μεταξύ των κατηγοριών, δηλαδή αν μπορεί ένας τέλειος άνθρωπος να κάνει χωριό με τους φυσιολογικούς ή ένας φυσιολογικός να αντέξει ένα μεγάλο μαλάκα.
    Υ.Γ. Ωραίο τραγούδι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το πρώτο σκέλος είναι εφικτό, αρκεί να έχεις την απαραίτητη υπομονή ή μερικά Ζάναξ διαθέσιμα. Όσο για το δεύτερο, κανείς δεν μπορεί να αντέξει έναν μεγάλο μαλάκα. Εκτός από τους ομοίους του. Κι εμένα μ'αρέσει το τραγούδι.

      Διαγραφή
  5. Χααχαχα γάμησε το τεστάκι! 160 έβγαλα και δεν καταλαβαίνω γιατί εφόσον είμαι ένα τέλειο ανθρώπινο ον. Τέλος πάντων, το αντιπαρέρχομαι. Και ναι, οφείλω να ομολογήσω ότι χαζεύω (η ελληνική εκδοχη του procrastinate μάλλον), και ότι την Δευτέρα δινω Πανελλήνιες. Και ΝΑΙ, νιώθω σαν γουρουνι που πάει για σφαγή. Ωιμέ! Επίσης, στην ερώτηση για το ποιο τραγούδι με εκφράζει, εβαλά το "Σ'αναζητώ" χωρίς καν να κοιτάξω τα υπόλοιπα, γιατί πενταήμερη ήρθα στην Σαλόνικα, έμεινα στο ABC και όταν κατάφεραν να με ξεκολλήσουν από τα κάγκελα όπου είχα αυτο-δεθεί για να γυρίσω εδώ πα στην Πελοπόννησο, έκλαιγα σαν κουνέλι που έχει φάει ρεβυθια. Αυτά ήθελα να πω και σε ευχαριστώ που με βοήθησες να αξιοποιήσω κάπως καλύτερα τον χρόνο μου από το να προσπαθώ να συμμορφοθώ με τις φροντιστιριακές μαλακίες που μας μαθαίνουν. ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Grammar nazi: Πενθήμερη ήθελα να πω, είμαι αδιόρθωτη και είμαι και θεωρητική που να με βράσω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι αξιοθρήνητη, πραγματικά...Από όλα τα λάθη που εντόπισα στο κακογραμμένο κείμενο μου, χειρότερο μου φάνηκε το "πενταήμερη";; Τέλος παντων, το αποδίδω στα greeklish και απολογούμαι για τα ορθογραφικά!
      *έβαλα
      *συμμορφωθώ
      *φροντιστηριακές

      Διαγραφή
    2. Κοίτα να δεις, τα όρια είναι αρκετά ελαστικά, που σημαίνει ότι κάποιος πάνω στο όριο είναι πιθανό να εκδηλώσει οποιαδήποτε από τις δύο συμπεριφορές ανάλογα με τις περιστάσεις. Είναι κάτι σαν το ηλεκτρόνιο και την αρχή του Χάιζενμπεργκ, που δεν μπορείς να ξέρεις ταυτόχρονα τη θέση και την ταχύτητά του, αλλά μόνο ένα από τα δύο. Δεν έχω ιδέα πού κολλούσε αυτό, αλλά μ'άρεσε. Εμένα να με πάνε πενταήμερη ή πενθήμερη (δικαιολογούμαι να λέω τέτοια επειδή είμαι θετική;) στη Σαλονίκη δεν το κόβω, για τον απλούστατο λόγο ότι ήδη ζω στη Σαλονίκη. Και παρακαλώ, δεν κάνει τίποτα. Τι ψυχή θα παραδώσω αν δεν κάνω λίγο καλό στην ανθρωπότητα;

      Διαγραφή
  7. Χωρίς παρεξήγηση αλλά δεν έκανα το τεστ. Βαριόμουνα (αντίθετο του ελαφρόπουτσα). Πιστεύω πάντως πως είμαι ανάμεσα στην πρώτη και την δεύτερη κατηγορία καθώς εκεί ήταν οι απαντήσεις που ανταποκρίνοντε στον τέλειο χαρακτήρα μου.

    Η Αθλητική Ηχώ έχει σταματήσει να βγαίνει εδώ και κάτι χρόνια μικρέ. Κάτσε διάβασε και άσε τις μαλακίες τώρα γιατί το μέλλον σου θα κριθεί μέσω των εξετάσεων. Φάε καμια σοκολάτα στα ενδιάμεσα διαλείματα και πεχτον μέχρι να ματώσει η ουρύθρα.
    Καλή επιτυχία Τομίνιο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια; Ζητώ συγνώμη για αυτό το τραγικό λάθος και σπεύδω να επανορθώσω. Και από τις ενδοσχολικές της Β Λυκείου δεν κρίνεται απολύτως τίποτα. Έχω ήδη περάσει, αν ήθελα πήγαινα εκεί και τους έγραφα τριάρια έτσι για το γαμώτο, αλλά δε θέλω γιατί θέλω να βγάλω και βαθμό, κάτι που καταφέρνω τα τελευταία πέντε χρόνια με την αλάνθαστη μέθοδο του ανηλεούς σερφαρίσματος μετά φραπεδοποσίας.

      Διαγραφή
  8. ....pleon exw ksexasei na grafw kai na diavazw ellhnika....posa pianw (pasa gia ärxidia" to kserw!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τ'αρχίδια μου πιάνεις. (καλά που το κατάλαβες...)
      Υ.Γ: Ελπίζω τον Οκτώβριο που τελειώνει η τουριστική σεζόν να θυμηθείς να γράφεις και να διαβάζεις ελληνικά.

      Διαγραφή
  9. Εγώ δεν ξέρω μαθηματικά οπότε είμαι στην κατηγορία Βας-Βας.Το μόνο που μου έκανε εντύπωση οτι σκέτο πορτοκάλι χωρίς τεκίλα έχω να φάω χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να μάθεις να λύνεις ολοκληρώματα πάραυτα. Τι το πέρασες εδώ πέρα. Και να τρως πορτοκάλια. Κάνουν καλό στην υγεία. Για την τεκίλα δεν είμαι ακόμα σίγουρος.

      Διαγραφή
  10. Ανώνυμος9/2/14 15:57

    θα πρεπει να ξεχωριζεις τον αριστερο μαλακα με τον χρυσαυγητη μαλακα
    Αν εισαι χρυσαυγητης εισαι το ιδιο μαλακας με το να ψηφισες νδ πασοκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ωραια μαλακια!!Θελω να το κανω σε προγραμματακι για να βγαινει με επιλογη αυτοματα..περνω την αδεια σου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ωραια...αλλα τα πολυ σοκιν να τα βγαλω...ξερω θα χαλασει η δομη του τεστ που με τοσο κοπο εκανες αλλα ...

      Διαγραφή
  12. Ανώνυμος24/5/17 01:59

    Έκανα το τεσς της μαλακιας και είμαι ο καλύτερος αφού την ημέρα βαράω από 13

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ξέρετε, πολλές φορές συμβαίνει τα σχόλια να είναι ακόμη πιο έξυπνα, εύστοχα ή ουσιαστικά από την εγγραφή καθεαυτή. ΟΧΙ ΕΔΩ. Αν σας έρθει καμιά εξυπνάδα, κρατήστε την για τον εαυτό σας.