Τετάρτη 30 Μαΐου 2012

Πες κι εσύ τον πόνο σου part 2

Και ναι, κυρίες και κύριοι, το δεύτερο μέρος της συμβουλευτικής στήλης που τόσο πολύ αγαπήσατε. Ο κόσμος περιμένει με ανυπομονησία να ακούσει το απόσταγμα σοφίας που έχω να του προσφέρω, κι εγώ φυσικά δεν μπορώ να τον απογοητεύσω.
Αγαπητέ Θωμά,
είμαι η Μαλένα, είμαι 16 χρονών και νιώθω πως τίποτα δεν έχει νόημα στη ζωή. Ο κόσμος γύρω μου είναι μια απίστευτη ματαιότητα. Προτιμώ να μην τον βλέπω καθόλου, να γυρνάω στο εσωτερικό μου και να περνάω την αγωνία που με κατατρύχει σε ποιήματα. Τα βράδια κλαίω πριν κοιμηθώ, στο σχολείο όλοι με βλέπουν σαν το ούφο και έχω σκεφτεί πολύ σοβαρά την αυτοκτονία. Αλλά γιατί δεν το αποδέχεται κανείς αυτό; Εσύ δεν το βρίσκεις φυσιολογικό;
Αγαπητή Μαλένα,
και βέβαια δεν το βρίσκω φυσιολογικό. Η μόδα του emo εδώ και τρία-τέσσερα χρόνια είναι deader than disco. Ο νούμερο ένα τρόπος για να παραπονεθείς για τη δηθενιά του μέινστριμ κόσμου εν έτει 2012 είναι το hipster. Αλλά από το να γίνεις χίπστερ καλύτερα να ξεκινήσεις το τσιγάρο, την πρέζα, το σνιφάρισμα βενζινόκολλας ή το bunjee jumping χωρίς σκοινί. Αν θες τη δική μου γνώμη, βγάλε τα εκατόν πενήντα ψεύτικα πίρσινγκ από τη μάπα σου, τη ζώνη με τα καρφιά και το μαύρο αϊλάινερ και προσπάθησε να βρεις κανέναν γκόμενο.
Αγαπητέ Θωμά,
είμαι ο Λεβί, είμαι 28 χρονών και νιώθω διχασμένος ανάμεσα σε δύο αγάπες. Πριν από δύο μήνες, γνώρισα την Ραχήλ στη συναγωγή της γειτονιάς μου. Ένιωσα ένα συναίσθημα που ποτέ δεν είχα ξανανιώσει. Την πλησίασα, λοιπόν, και της είπα ότι μου έκανε μεγάλη εντύπωση. Της πρότεινα, λοιπόν, να βγούμε ραντεβού, κι εκείνη δέχθηκε. Δε σου είπα ακόμη, όμως, για την άλλη μεγάλη μου αγάπη. Έχω μια υπέροχη συλλογή από χρωματιστά χαρτιά με γέφυρες ζωγραφισμένες πάνω τους. Αλλά για να κατακτήσω τη Ραχήλ, θα πρέπει να καταστρέψω τη συλλογή μου! Τι να κάνω;
Αγαπητέ Λεβί,
σε κατανοώ πλήρως. Οι καιροί είναι δύσκολοι για να παραμελείς έτσι μια συλλογή από χρωματιστά χαρτιά με γέφυρες. Αλλά θα δεις ότι υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι που χρησιμοποιούν αυτά τα χαρτιά με τις γέφυρες με έναν ελαφρώς παράδοξο τρόπο. Λεφτά τα λένε. Από την άλλη, μπορεί να διαπιστώσεις ότι και η Ραχήλ έχει μια συλλογή σαν τη δική σου. Εγώ δεν ξέρω βέβαια από αυτά, απλά υποθέσεις κάνω. Δοκίμασε και δε θα χάσεις.
Αγαπητέ Θωμά,
ονομάζομαι Μπιγιονσέ, είμαι 31 χρονών και είμαι παντρεμένη με ένα παιδί. Πρόσφατα ο άντρας μου έκανε έρευνα στο ίντερνετ κι ανακάλυψε ότι υπάρχουν δύο μαλάκες, από μια χώρα που νομίζω ότι λέγεται Ελλάδα, που διεκδικούν και οι δύο την πατρότητα του παιδιού μας και μάλιστα βρίζει ο ένας τον άλλον γι'αυτό το λόγο! Έγινε Τούρκος! Άρχισε να με λέει, "πότε πήγες στην Ελλάδα και γαμήθηκες μωρή πουτάνα" και τέτοια! Από εκεί που ήμασταν μια χαρά, όλα γίναν ένα μπάχαλο! Δε με εμπιστεύεται, μου φωνάζει και όλο αυτό φυσικά επηρεάζει και την καριέρα μου! Τι να κάνω;
Αγαπητή Μπιγιονσέ,
δεν έχω ιδέα για ποιο πράγμα μιλάς. Κανένα τέτοιο περιστατικό δεν έχει υποπέσει στην αντίληψή μου, αν γινόταν άλλωστε θα το ήξερα. Βασικά δεν έχω ξανακούσει ποτέ το πανέμορφο ονοματάκι σου. Όσο για τον άντρα σου, προσπάθησε να τον πάρεις με το μαλακό, κάνε κι ένα test DNA αν είναι πια τόσο δύσπιστος, κι αν τίποτα από αυτά δεν πιάσει, αφοσιώσου στην καριέρα σου. Όποια κι αν είναι αυτή.
Αγαπητέ Θωμά,
είμαι η Σοφία, είμαι δεκαεννιά χρονών και από μικρή είχα το όνειρο να γίνω μοντέλο. Όμως δεν μπορώ να καταλάβω τι συμβαίνει. Σε όποια πρακτορεία μόντελινγκ έχω πάει, μόλις με βλέπουν τα μέλη της επιτροπής πέφτουν κάτω και κοπανιούνται στα γέλια! Τι ρατσισμός είναι αυτός; Γιατί μια κοπέλα που ζυγίζει 98 κιλά να μην έχει δικαίωμα να κυνηγήσει τις φιλοδοξίες της;
Αγαπητή Σοφία,
δεν καταλαβαίνεις τώρα τι γίνεται; Οι κλίκες του χώρου προωθούν τις ανορεξικές και τις κοκαρισμένες και δεν αφήνουν τις υπόλοιπες να δουν ηλίου φως. Αλλά το πρόβλημά σου έχει πλέον λυθεί. Συγκινήθηκα τόσο πολύ, που θα ανοίξω δικό μου οίκο μόδας και θα σε έχω και πρώτη φίρμα σε όλες τις επιδείξεις μου. Αλλά και αυτό να μην πιάσει, δείξε θάρρος. Τα 120 Ενωμένα Γυράδικα είναι πάντα στο πλευρό σου.
Αγαπητέ Θωμά,
είμαι ο Αντρέας από τα Κάτω Πετράλωνα και έχω χάσει τελείως τον έλεγχο του γιου μου. Ποτέ δεν ήταν κανένας τρομερά καλός μαθητής, αλλά από τότε που πήγε στο γυμνάσιο έχει ξεφύγει τελείως. Γυρνάει στις πέντε η ώρα το πρωί κάθε βράδυ, πίνει, καπνίζει, παίρνει χασίσια, παίζει ξύλο με αλητήριους από άλλα σχολεία, γαμάει τη μία και την άλλη και μετά τις πετάει μαζί με τις χρησιμοποιημένες καπότες. Αν χρησιμοποιεί δηλαδή, γιατί ικανό τον έχω να μου κουβαλήσει κανένα ξώγαμο εδώ πέρα και να τρέχουμε. Μόνο την τελευταία βδομάδα μετράει μία τριήμερη από το σχολείο γιατί βούτηξε το Iphone του διευθυντή και έγραψε στο facebook του "Είμαι γκέι", μία μήνυση από το Δήμο γιατί κατέστρεψε σαράντα οχτώ ζαρντινιέρες μέσα σε ένα βράδυ και τώρα είναι στο νοσοκομείο επειδή έπεσε με τη μηχανή που πήρε χωρίς την άδειά μου! Πώς θα ξαναπάρω τα ηνία;
Αγαπητέ Αντρέα,
έχει ξεφύγει, ε; Βάλ'του απλικέησο. Δε θα ξεφεύγει ποτέ. Δεν είδες ο Κίτσος; Τσεκ μασίν έχει γίνει. Έτσι κι αλλιώς, για να σου βγήκε έτσι, ως γονιός τράτζικ θα είσαι.
Αγαπητέ Θωμά,
είμαι η Ζωή και έχω εδώ και ένα χρόνο αποκλειστική σχέση με τον Γρηγόρη. Αλλά νομίζω ότι μου τα μασάει λίγο. Όποτε κάνω έστω και την παραμικρή αναφορά σε γάμο αρχίζει να μου λέει για την καταστροφή που προκαλεί η οικονομική πολιτική της Μέρκελ στην Ευρωζώνη. Αργεί τα βράδια να γυρίσει στο σπίτι, ακυρώνει τα ραντεβού μας με περίεργες δικαιολογίες, δεν δίνω σημασία. Αλλά τώρα μου λέει ότι πρέπει να φύγει για ένα μήνα λόγω επιχειρηματικών δραστηριοτήτων σε μια χώρα, ούτε θυμάμαι πώς την είπε, Σαουδική Αρμενία ή κάτι τέτοιο. Λες να με κοροϊδεύει;
Αγαπητή Ζωή,
τι σε κάνει να το πιστεύεις αυτό; Η Σαουδική Αρμενία είναι μια χώρα που κάνει μεγάλα επιχειρηματικά ανοίγματα στην Ελλάδα, ειδικά από τότε που ο Σερτζ Τανκιάν προσφέρθηκε να αγοράσει τον Παναθηναϊκό. Μη βασανίζεσαι. Ο άνθρωπος σου είναι απόλυτα πιστός. Επειδή δηλαδή είναι πολυάσχολος επιχειρηματίας πάει να πει ότι ξενοπηδάει; Σε παρακαλώ τώρα. Προσβάλλεις το ανδρικό φύλο με τις αδικαιολόγητες αμφιβολίες σου.
Αγαπητέ Θωμά,
ονομάζομαι Βαγγελίτσα, είμαι 87 χρονών και έχω πρόβλημα με τους γονείς μου. Με πιέζουν να παντρευτώ. "Πότε θα βρεις κι εσύ βρε αχαΐρευτη ένα καλό παιδί, πότε θα μας κάνεις ένα εγγονάκι, στο ράφι με τα ληγμένα θα καταλήξεις", μου 'χουνε φάει τα συκώτια! Μα τους λέω, νέα είμαι ακόμα, θα παντρευτώ όταν θα είμαι έτοιμη, αυτοί τίποτα! Πες μου βρε παλικάρι μου, την ευχή μου να 'χεις, τι να κάνω; Κρίμα απ'το Θεό δεν είναι να πάω να κρεμαστώ;
Αγαπητή Βαγγελίτσα,
και βέβαια είναι κρίμα! Έχεις όλα τα χρόνια μπροστά σου και θα πας να μου χαντακωθείς; Ας τους να λένε. Σε όλο και κάποια εκδρομή του ΚΑΠΗ θα βρεις έναν ντούρο παππού με άκρες σε φαρμακείο για να παίρνει φτηνά βιάγκρα. Και στην τελική, δέκα ωρίτσες με το αερόπλανο είναι η Αμερική. Τον Χιου Χέφνερ τι σκατά τον έχουμε;
Αγαπητέ Θωμά,
είμαι ο Γιώργος, είμαι δεκαέξι χρονών και φοβάμαι ότι έκανα τη μεγαλύτερη μαλακία της ζωής μου. Τα έχω εδώ και τρεις μήνες με μια συμμαθήτριά μου, και ενώ την πίεζα να προχωρήσουμε στο ξέρεις τι, αυτή μου έκανε τη δύσκολη. Τέλος πάντων, πριν μια βδομάδα ένας φίλος μου έκανε ένα πάρτυ για τα γενέθλιά του, ε, είχα πιει, είχε πιει, την στρίμωξα σε μια τουαλέτα και της έδειξα τι εστί βερίκοκο. Όπως φαίνεται, όμως, ξέχασα τον πιο σημαντικό κανόνα του βόλεϊ κρεβατοκάμαρας: πάντα να φοράς κράνος. Κι έτσι, ήρθε χθες και μου είπε ότι είναι έγκυος! Τι θα κάνω;
Αγαπητέ Γιώργο,
στην Αμερική υπάρχει ένα πρόγραμμα ειδικά για σένα και την κοπέλα σου. Sixteen and Pregnant λέγεται. Κάθε δεν-ξέρω-πότε-παίζει στο MTV.
Αγαπητέ Θωμά,
είμαι η Ελένη, είμαι 33 χρονών και νομίζω ότι μόλις διέλυσα το γάμο μου. Το αυτοκίνητό μου έκανε περίεργους θορύβους εδώ και κάτι μέρες και το πήγα στο συνεργείο να δει ο μηχανικός τι έχει. Το κοιτάει λοιπόν, το φτιάχνει και με λέει, "Τίποτα σπουδαίο, μανδάμ, ένα ρουλεμάν είχε βγει από τη θέση του, 20 ευρώ μας κάνει η δουλειά". Βγάζω το πορτοφόλι μου, άδειο. Του λέω, "Λυπάμαι, δεν έχω λεφτά να σας πληρώσω". Και με λέει, "Τότε, μανδάμ, θα πληρώσεις σε είδος", και, να μην τα πολυλογώ, με στριμώχνει σε μιαν αποθηκούλα και μ'αλλάζει τα πετρέλαια. Δεν μπορώ να πω, προικισμένος ο κύριος, και η γουρουνότριχά του μ'έφτιαχνε. Αλλά τι θα κάνω αν το μάθει ο άντρας μου; Θα με κάνει κομματάκια, θα με σκοτώσει, ή, ακόμα χειρότερα, θα με χωρίσει!
Αγαπητή Ελένη,
σύμφωνα με αυτά που μου γράφεις, καταλήγω στο συμπέρασμα ότι δεν είσαι αληθινή γυναίκα, αλλά πρωταγωνίστρια σε ταινία εκπαιδευτικού περιεχομένου με τίτλο "Σιάξε μου τα Ρουλεμάν νούμερο 45" και τον Ρον Τζέρεμι στο ρόλο του μηχανικού. Οπότε, αν το μάθει ο άντρας σου δε θα πάθεις τίποτα. Δε θα σε σκοτώσει, δε θα σε κάνει κομματάκια, ούτε καν θα σε χωρίσει. Το πιο πιθανό είναι να θελήσει να σε πάρει τρίο μαζί με το μηχανικό. Τυχερή.
Αγαπητέ Θωμά,
ονομάζομαι Τζίνα και πριν από μια βδομάδα μου συνέβη κάτι που άλλαξε τη ζωή μου. Πήγαινα ωραία και καλά στη σχολή μου με το 10, όταν ξαφνικά, γύρω στις οκτώμισι, μπαίνει στο Ιπποκράτειο ο πιο κούκλος άντρας που είχα δει ποτέ μου! Ήταν ένας υπέροχος ξανθός άγγελος με καταπράσινα ματάκια! Αλλά, μέσα στους Αλβανούς, τις θείτσες και τους μαύρους με τις μπαγκαζιέρες, πού να κάνεις παιχνίδι; Απλά κοιτούσα. Νομίζω πως κι αυτός με κοίταξε. Αλλά, αλίμονο! Μετά από δύο λεπτά κατέβηκε χωρίς να έχουμε ανταλλάξει κουβέντα! Από τότε παίρνω κάθε μέρα το 10 μπας και τον ξαναδώ, αλλά καμία τύχη! Αν δεν τον ξαναδώ ποτέ, νομίζω πως θα πεθάνω!
Αγαπητή Τζίνα,
έχω μια καταπληκτική ιδέα. Θα πάρεις τηλέφωνο τον ΟΑΣΘ και θα τους ρωτήσεις πώς λεγόταν ο ξανθός επιβάτης με τα καταπράσινα μάτια που πήρε το 10 από το Ιπποκράτειο πριν από μια βδομάδα γύρω στις οκτώμισι και κατέβηκε δύο λεπτά μετά. Ή, μάλλον, θα το κάνω εγώ για σένα και θα σε πάρω τηλέφωνο. Μην ανησυχείς που δεν έχω το τηλέφωνό σου. Θα μου το δώσουν κι αυτό από τον ΟΑΣΘ. Ξέρεις τι φακέλωμα μας κάνουν; Μεγάλος Αδερφός και δε σε λέω τίποτα.
Αγαπητέ Θωμά,
είμαι ο Τζίμης (από το Χέτφιλντ), είμαι δεκαεννιά χρονών και ζω με τον πατέρα μου. Ο πατέρας μου είναι καμένος μεταλάς. Να φανταστείς, τον χώρισε η μάνα μου γιατί κάθε φορά που έχυνε έβγαζε την κραυγή του Χάλφορντ και ξυπνούσε όλη την πολυκατοικία, κι όταν με θέλει κάτι δε φωνάζει "Τζίμη, έλα εδώ" αλλά "ΟΥΟΟΟΟΥΟΥΟΟΥ, ΣΟΥΗΤ ΤΣΑΙΛΝΤ Ο ΜΑΗΝ!" Τέλος πάντων, ακούω κι εγώ μέταλ και δεν είχα πρόβλημα μέχρι τώρα. Το πρόβλημα δημιουργήθηκε όταν γνώρισα την Νάντια, ένα υπέροχο πλάσμα βγαλμένο κατευθείαν από τα τρίσβαθα της κόλασης, η οποία όμως ακούει Lady Gaga! Και το χειρότερο, έχει αρχίσει να παρασέρνει κι εμένα! Ο πατέρας μου δε θα μου το συγχωρήσει ποτέ αν μάθει ότι προδίδω τη μεταλοσύνη με αυτό τον τρόπο! Τι θα κάνω;
Αγαπητέ Τζίμη,
έχεις πράγματι ένα πολύ σοβαρό πρόβλημα. Κατά τη γνώμη μου, το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να μου στείλεις εδώ πέρα τη Νάντια και να βρεις καμιά μεταλλού πείσεις τη Νάντια να παριστάνει τη μεταλλού όταν σας βλέπει ο πατέρας σου, και να είναι ο κανονικός της εαυτός τις υπόλοιπες ώρες. Όπως άλλοι νέοι πάνε στα πάρκα και καπνίζουν κρυφά από τους γονείς τους, εσείς θα πάτε στα πάρκα και θα ακούτε Lady Gaga κρυφά από τους γονείς σας. Ε, που θα πάει, κάποια στιγμή θα ωριμάσουν οι συνθήκες και θα βγείτε κι εσείς από τη ντουλάπα. Η αγάπη θα νικήσει.
Αγαπητέ Θωμά,
είμαι η Άννα και θέλω να ζητήσω τη συμβουλή σου σχετικά με τον άντρα μου τον Πέτρο. Έχει σοβαρό πρόβλημα τζόγου. Παρασκευή παίρνει το μισθό του, Κυριακή τον έχει ήδη παίξει όλο στο Στοίχημα αι μετά ζητιανεύει λεφτά από τη μάνα μου για να παίξει φρουτάκια. Όλο λέει ότι όταν μαζέψει δέκα χιλιάδες κέρδη θα πάει να παίξει στο Λας Βέγκας, αλλά δεν τον έχω δει ποτέ να κερδίζει τρία ευρώ στη σειρά. Μια φορά τον είχα πιάσει να προσπαθεί να πουλήσει το δεξί νεφρό του στο Ebay! Αλλά δε με νοιάζουν τα λεφτά, να παν να γαμηθούν. Αλλά εγώ πότε θα γαμηθώ; Έχουμε να το κάνουμε δεκαέξι μήνες, γιατί κάθε βράδυ ξημερώνεται στο online poker. Τι θα γίνει; Εγώ ψυχή δεν έχω;
Αγαπητή Άννα,
θα βάλεις μαζί του στοίχημα 100000 ευρώ ότι δεν μπορεί να σε πηδάει κάθε βράδυ για τα επόμενα 35 χρόνια. Problem solved.
Αγαπητέ Θωμά,
είμαι ο Μιχάλης, είμαι ντελιβεράς σε πιτσαρία και πρόσφατα έψησα κατάσταση με μια γκομενίτσα που γνώρισα σε ένα πάρτι. Το πρόβλημα είναι ότι της είχα συστηθεί σαν λεφτάς, οικονομικός σύμβουλος της εταιρείας λιπαντικών πάσης φύσεως και σκοπού με την επωνυμία "Λάδια ο Μιχάλης" και τέτοια, κι αυτή, ψιλομεθυσμένη όπως ήταν, το 'χαψε. Μερικές μέρες μετά, παίρνω μια παραγγελία για μια πίτσα με αντζούγιες και μπέικον. Καβαλάω το παπί μου, τρέχω στη διεύθυνση που μου δώσανε, χτυπάω το κουδούνι, λέω "Έφερα την πίτσα σας", και τι να δω; Ήταν αυτή, αυτή που με ήξερε ως οικονομικό σύμβουλο! Με αποκάλεσε ψεύτη και αχρείο, μου έχωσε μπουνιά και δεν πλήρωσε καν την πίτσα, και έφαγα επιπλέον ξύλο από το αφεντικό μου για τα χαμένα κέρδη! Πώς τα 'χω κάνει έτσι;
Αγαπητέ Μιχάλη,
είσαι τυχερός που η υποθετική εταιρεία σου έφτιαχνε λιπαντικά, γιατί αλλιώς θα είχες γαμηθεί ασάλιωτος. ΠΑΣ ΚΑΛΑ ΑΝΘΡΩΠΕ ΜΟΥ; Αυτά που ο πιτσαδόρος παρίστανε τον πλούσιο επιχειρηματία και η γκόμενα έμενε μαζί του κι όταν μάθαινε ότι είναι πιο φτωχός κι από Πάκι στην Ομόνοια, γίνονταν στις ελληνικές ταινίες με το Βουτσά! Είσαι ο Μιχάλης, παραδίδεις πίτσες, και πρέπει να είσαι υπερήφανος γι' αυτό! Και καλά έκανε και σου έχωσε μπούφλες το αφεντικό σου. Έπρεπε να ήμουν κι εγώ εκεί πέρα να σε βαρέσω κι εγώ.
Αυτά, και να προσέχετε μην έρθει στο σπίτι σας ο γιος του Αντρέα από τα Κάτω Πετράλωνα και πετάει κλούβια αυγά στα παράθυρα.

12 σχόλια:

  1. "από τότε που ο Σερτζ Τάνκιαν προσφέρθηκε να αγόράσει τον Παναθηναϊκό". Είσαι Θεός ώρες ώρες, σχεδόν όσο εγώ. Κατά τα άλλα, όχι που δε θα μου την έλεγες για τη Μπιγιονσέ στο προηγούμενο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω αν είμαι θεός, ακόμα πιστεύω στον εαυτό μου. Κατά τ'άλλα, όχι που θα σ'άφηνα. Βέβαια την αντίδραση του Χωστήρα περιμένω να δω περισσότερο απ'όλα.

      Διαγραφή
    2. Αγαπητέ Θωμά. Με λένε Βλάση και πρόσφατα έκανα το διαμεσολαβητή στην αγοραπωλησία του Παναθηναϊκού. Ωστόσο και Ο Τζίγκερ και ο πρίγκηψ μου την κάνανε και τώρα όλοι τα έχουν μαζί μου και με ειρωνεύονται. Τι να κάνω;

      Διαγραφή
    3. Αγαπητέ Βλάση, ψάξε βρες τρύπα να κρυφτείς.

      Διαγραφή
    4. to paidi to 'xei kanei mazi mou (twra pou einai kalokairi ki exw maurisei san araphs kai mazi me to maurisma megalwnei kai to ergaleio kata 5 ekatosta, 8a me elage isws kai araph), opote to paidaki einai mauro-gagalo giati EGW to epetrepsa

      Διαγραφή
    5. ...και μετά ξύπνησες, έβαλες τα κλάματα επειδή την έχεις μπάμια και τέθοια.

      Διαγραφή
  2. Νομίζω ότι η λύση που έδωσες στη γυναίκα του χαρτοπαίχτη θα πετύχει.
    Το δεύτερο μέρος ήταν ακόμα καλύτερο από το πρώτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μού'λυσες την απορία γιατί όλα τα μαλακιστήρια ακούνε "μουσική" από το κινητό στα παγκάκια.. Προφανώς το κάνουν κρυφά κι αυτό όπως το τσιγάρο, το μαύρο, τη μουντού και τις πίπες. Να'σαι καλά ρε Θωμά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν κάνει τίποτα, γι'αυτό είμαστε εδώ άλλωστε.

      Διαγραφή
  4. Σού έστειλε η Μπιγιονσέ ρε άτιμε ;
    Και κάνεις και πως δεν την ξέρεις ε ;
    Όλοι οι άντρες είναι γουρούνια τελικά εκτός από εμένα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, ναι; Εσύ τι θα έκανες ρε λαρτζ τύπε; Θα αναγνώριζες το ξώγαμο, θα την έβαζες να χωρίσει από τον αράπη και θα την παντρευόσανε και θα την έβαζες βασίλισσα σε άσπρο πύργο;

      Διαγραφή

Ξέρετε, πολλές φορές συμβαίνει τα σχόλια να είναι ακόμη πιο έξυπνα, εύστοχα ή ουσιαστικά από την εγγραφή καθεαυτή. ΟΧΙ ΕΔΩ. Αν σας έρθει καμιά εξυπνάδα, κρατήστε την για τον εαυτό σας.