Σάββατο 30 Αυγούστου 2014

Έξυπνα λάστιχα για ηλίθιους θεατές

Gunter, glieben, glauchen, globen.

Τα μουσικά μου λογοπαίγνια όσο πάνε γίνονται και αισχρότερα, αλλά αυτό δεν έχει καμία σημασία, γιατί σήμερα θα μελετήσουμε τα μεγαλειώδη προϊόντα τηλεμάρκετινγκ της Diamant A.E.
Εν αρχή, φυσικά, ήταν το Pretty Bra, το νέο επαναστατικό σουτιέν χωρίς τιράντες, σύρματα κι όλα τα άλλα ενοχλητικά στοιχεία των συνηθισμένων σουτιέν, που προσφέρει στήριξη και άνεση στο στήθος, και ποιος είναι αυτός που δε συγκινείται με την τραγωδία των αναξιοπαθούντων βυζιών;
Εν συνεχεία ακολούθησαν κάποια spin-off του Pretty Bra με την ίδια επωνυμία, όπως το Pretty Collant, ένα καλσόν που δε χάνει πόντο με τίποτα, και το Pretty Pants, το οποίο είναι ένας συνδυασμός περιοδόβρακο με μασαζοκορσέ.
Αλλά εκτός από τα αισθητικά-καλλωπιστικά προϊόντα, η Diamant A.E. προσφέρει και μια γκάμα χρηστικών προϊόντων, όπως είναι η Έξυπνη Σήτα, ένα κουρτινοειδές αντικείμενο το οποίο το κολλάς στα παραθυρόφυλλά σου για να μη μπαίνουν τα κουνούπια και (προσέξτε την εκπληκτική καινοτομία!) έχει μαγνητάκια στις άκρες της κουρτίνας, για να κλείνουν αυτόματα μεταξύ τους.
Και η τελευταία προσθήκη στον κατάλογο της Diamant A.E. είναι το Έξυπνο Λάστιχο, το οποίο είναι ένα λάστιχο ποτίσματος το οποίο φουσκώνει και μακραίνει όταν περνάει από μέσα του νερό και όταν αδειάσει συρρικνώνεται στο αρχικό του μέγεθος, λειτουργώντας έτσι σαν μια εξαιρετικά μακριά πούτσα.
Ως γνωστόν, όλοι οι αστειάτορες του Φέισμπουκ και του Τουίτερ είναι υποχρεωμένοι από το συμβόλαιό τους να αναφέρονται με χλεύη στα προϊόντα αυτά τουλάχιστον μία φορά την ημέρα, και δεν έχουν άδικο. Αλλά ας δούμε το θέμα λίγο πιο αναλυτικά.
Ένα βασικό μοτίβο σε όλα τα προϊόντα που προωθούνται μέσω τηλεμάρκετινγκ είναι ότι συνήθως είναι ημιάχρηστα. Δηλαδή προσφέρουν έξυπνες και πρακτικές λύσεις σε προβλήματα που κανείς δεν είχε. Επομένως το διαφημιστικό που θα τα προωθήσει, προκειμένου να κάνει πωλήσεις, θα πρέπει να πάρει μια ασήμαντη έως ανύπαρκτη ενόχληση της καθημερινής ζωής και να την παρουσιάσει σαν τη χειρότερη μάστιγα που βρήκε την ανθρωπότητα μετά τον καρκίνο.
Ένα παράδειγμα που θυμάμαι έτσι πρόχειρα από κλασικό αμερικλάνικο τηλεμάρκετινγκ ήταν το Nicer Dicer, ουσιαστικά ένα πλαστικό παπάρι με δέκα σταυρωτές λεπίδες που χρησιμεύει για να τεμαχίζεις πράγματα σε κύβους.
Προκειμένου να πουλήσουν ένα πράγμα το οποίο μπορεί να διευκολύνει ή να μη διευκολύνει και καθόλου μία από τις πεντακόσιες χρήσεις του κλασικού μαχαιριού, το διαφημιστικό ξεκινάει με την πιο άχρηστη νοικοκυρά του σύμπαντος που προσπαθεί σε ένα (πάντα ασπρόμαυρο για πιο δραματικό εφέ) δραματικό μοντάζ να κόψει ντομάτες σε κύβους.
Το αποτέλεσμα είναι ότι θα πεταχτούν ντοματόζουμα από τον πάγκο έως το ταβάνι, οι όμορφοι και συμμετρικοί κύβοι που ήθελε να κόψει τις ντομάτες της η μαντάμ θα βγουν λιωμένοι σαν να τους ζωγράφισε ο Νταλί, ενώ με μαθηματική ακρίβεια θα έρθει η στιγμή που η μαντάμ θα πετσοκόψει τα δάχτυλά της σαν τον Τόνι Αιόμι και θα τα παρατήσει κλαίγοντας.

Ενώ τώρα! Κοίτα τι ωραίους κύβους που κόβω με το Πλαστικό Παπάρι! Ούτε ζουμιά, ούτε ατυχήματα, ούτε τίποτα! Ένα κλακ κι έγινε η δουλειά! Είναι τόσο απλό, εύκολο κι ακίνδυνο που ακόμα και κάποιος νοητικά καθυστερημένος θα μπορούσε να το χρησιμοποιήσει με επιτυχία!
Κι εκεί ακριβώς είναι που ποντάρουν τα τηλεμάρκετινγκ.
Έτσι επιστρέφουμε στα προϊόντα της Diamant A.E., όπως το Pretty Bra, το οποίο μας λέει ότι προσφέρει άνεση και στήριξη που κανένα κλασικό σουτιέν με τιράντες δεν μπορεί να προσφέρει.
Η αλήθεια είναι ότι δε χρειάστηκε ποτέ μου να φορέσω σουτιέν, αλλά έστω ότι το διαφημιστικό μας λέει την αλήθεια και όλα τα άλλα σουτιέν είναι μηχανήματα βασανιστηρίων που σφάζουν τις γυναίκες με τα μικρά συρματάκια τους και τυραννούν τα καημένα μυαλουδάκια τους με τα κουμπώματά τους που είναι σαν να παίζεις το Through The Fire And Flames στο Guitar Hero στο Expert.
Αλλά η ανθρωπότητα έχει καταφέρει να στείλει άνθρωπο στο φεγγάρι, και μάλιστα με την υπολογιστική ισχύ που σπαταλάω εγώ κι εσύ σήμερα για να ταιριάζουμε τριάδες από πολύχρωμα καραμελάκια μεταξύ τους. Αν ο κυρίαρχος τρόπος που υπάρχει στην αγορά εδώ και δεκαετίες για να κουμπώνουν τα σουτιέν είναι τόσο λανθασμένος και παρ'όλα αυτά κανείς δεν έχει βγάλει καλύτερη μέθοδο, τότε σύσσωμη η επιστημονική κοινότητα έχει αποτύχει.
Κι επιπλέον, αν όντως τα συμβατικά σουτιέν είναι τόσο άβολα, γιατί εξακολουθούν να τα φοράνε όλες οι γυναίκες;
Οκ, κακό παράδειγμα. Οι γυναίκες εξακολουθούν να φοράνε εξαιρετικά άβολα δωδεκάποντα τακούνια, και σίγουρα δεν είμαι εγώ αυτός που θα σας πει ότι πρέπει να καταργηθούν τα δωδεκάποντα τακούνια. Κι ο λόγος είναι ότι όλοι οι άντρες είμαστε φαλλοκρατικά γουρούνια.
Και δυστυχώς για το design του Pretty Bra, μπροστά στα σουτιέν που κυκλοφορούν εκεί έξω, το προϊόν τους αποπνέει τον ίδιο ερωτισμό και την ίδια σεξουαλικότητα με το άσπρο φανελάκι Μινέρβα.
Αλλά εντάξει, λες, θα τους δώσουμε το πλεονέκτημα της αμφιβολίας εδώ. Αυτό που δεν έχει καμία δικαιολογία είναι η Έξυπνη Σήτα. Προσοχή: δε λέω ότι τα κουνούπια είναι ασήμαντη ενόχληση, για την ακρίβεια αν χρειαζόταν να θυσιάσω ένα ορφανοτροφείο στο Σατανά με αντάλλαγμα να εξαφανιστούν όλα τα κουνούπια απ'τη γη θα το έκανα.
Αλλά οι συμβατικές σήτες για τα κουνούπια λειτουργούν σαν εξτρά πόρτες ή παντζούρια απ'έξω απ'την κανονική μπαλκονόπορτα. Επομένως το κουρτινοειδές αντικείμενο που λέγεται Έξυπνη Σήτα σε γλιτώνει από τον εξωφρενικό κόπο του...να ανοίξεις και να κλείσεις μια πόρτα.
Οκ, υπάρχουν μέρη στα οποία είναι όντως επιτακτική η ανάγκη του να μη χρειάζεται να ανοίξεις την πόρτα με τα χέρια σου. Μέρη όπως σούπερ μάρκετ, πολυκαταστήματα, σταθμοί τρένων και αεροδρόμια. Εκεί όμως είναι απαραίτητο οι πόρτες να ανοίγουν αυτόματα, γιατί μπαινοβγαίνουν χιλιάδες κόσμου όλη τη μέρα.
Σε κανενός το σπίτι δεν μπαινοβγαίνει τόσος πολύς κόσμος που δεν προλαβαίνεις να ανοίξεις και να κλείσεις μια πόρτα.
-Εκτός απ'της μάνας σου.
Αντιπαρέρχομαι τους γελοίους αστεϊσμούς και συνεχίζω.
Βέβαια, στην κατηγορία "λύση σε ανύπαρκτο πρόβλημα" ο νικητής είναι μακράν το Έξυπνο Λάστιχο. Το πρόβλημα που υποτίθεται ότι λύνει είναι η έλλειψη αποθηκευτικού χώρου για το συμβατικό λάστιχο ποτίσματος, το οποίο είναι ένας εύκαμπτος πλαστικός σωλήνας.
Η λύση αυτού του προβλήματος, για όποιον δεν είναι νοητικά καθυστερημένος, είναι να τυλίξει το λάστιχο σε μία κουλούρα. Από όλες τις πράξεις που μπορεί κανείς να κάνει στη ζωή του, το να μάθει να τυλίγει ένα λάστιχο είναι σαν να μάθει να παίζει Ramones στην κιθάρα.

Από εκεί και μετά, η άλλη κλασική μέθοδος που χρησιμοποιείται στο τηλεμάρκετινγκ είναι να υποβάλλουν το προϊόν τους σε μια απίστευτη δοκιμασία που κανείς φυσιολογικός άνθρωπος δε θα σκεφτόταν ποτέ, για να δείξουν την εξαιρετική αντοχή του.
Το προϊόν που θυμάμαι είναι ένας φουσκωτός καναπές. Βασικά ήταν ένα πράμα από μαύρο πλαστικό που έμοιαζε σαν στρώμα θαλάσσης με στεροειδή, και υποθέτω ότι οι πιθανοί αγοραστές του θα ήταν τύποι που θεωρούν ότι οι καναπέδες του ΙΚΕΑ έχουν πολύ γούστο και αξιοπρέπεια για τις αντοχές τους.
Για να μας δείξουν λοιπόν ότι αυτός ο φουσκωτός καναπές δε σπάει και δεν παραμορφώνεται, οι παρουσιαστές του τηλεμάρκετινγκ έκατσαν πάνω στον καναπέ, ενόσω από τις δύο μεριές έσπρωχναν δύο Σκάνια.
Ε...οκ...ευχαριστώ, τηλεμάρκετινγκ! Τώρα ξέρω ότι αν σκάσουν δύο σουρωμένοι νταλικέρηδες με τα φορτηγά τους μέσα στο σαλόνι μου, ο φουσκωτός καναπές μου θα είναι ασφαλής! Εξίσου ασφαλής με την παρθενιά μου, αν κρίνω από το γεγονός ότι αγοράζω φουσκωτούς καναπέδες.
Η Diamant δεν ξεφεύγει απ'αυτή τη μέθοδο, καθώς στο διαφημιστικό του Pretty Collant, του καλσόν που δε χάνει πόντο με τίποτα, μια κοπέλα προσπαθεί να σκίσει το καλσόν επιστρατεύοντας τα νύχια της μήκους πέντε εκατοστών, συρμάτινες βούρτσες, ψαλίδια και μαχαίρια.
Εντάξει, κοπελιά. Άμα δεν τα καταφέρεις, πέρνα μια βόλτα απ'το μηχανουργείο, έχουμε πριονοκορδέλα. Και μετά άμα δεν το σκίσει ούτε η πριονοκορδέλα, θα πούμε στην Otis να κλείσει συνεργασία με την Diamant, να τους προμηθεύει συρματόσχοινα για τα ασανσέρ.
Βέβαια το αποκορύφωμα σε κάθε τηλεμάρκετινγκ, το έβδομο γκολ στο Γερμανία-Βραζιλία, το σημείο εκείνο σε κάθε τραγούδι των Megadeth που ο Μαστέιν επιτέλους το βουλώνει κι αφήνει την κιθάρα να μιλήσει, είναι οι "πραγματικές μαρτυρίες των ικανοποιημένων πελατών" και disclaimer για τις φτηνές απομιμήσεις.
Το Pretty Bra στην αρχή το έκανε με συνταξιούχες και μεσήλικες κυρίες...

...κάτι που θα ήταν αρκετό για να απωθήσει όλη την ανθρωπότητα από την ιδέα των βυζιών μια για πάντα. Μετά βέβαια ο Mister Diamant (που στην αρχή έβγαινε ο ίδιος στις διαφημίσεις του) συνειδητοποίησε αυτό που ξέραμε όλοι μας: ότι εκτός κι αν πουλάς αλοιφή για αιμορροΐδες, ακουστικά βαρηκοΐας, στερεωτικά για τεχνητές οδοντοστοιχίες ή ταξιδιωτικά πακέτα με group για την Παναγία Σουμελά, τα νεαρά και νόστιμα κοριτσάκια θα πουλήσουν πολύ καλύτερα από τις γριές φακλάνες.
Έτσι ήρθε στα συγκαλά του και μας παρουσίασε αυτό.

Εδώ το θέαμα είναι σαφώς καλύτερο, αλλά οι κοπέλες είναι τόσο τσαχλοκούδουνα που η Φιόνα (μοναδική αγάπη του Μάνθου Φουστάνου και επονομαζόμενη "Σαχλοκώδων" από την Κατακουζήνα) μοιάζει πυρηνική επιστήμων.
Επίσης είμαι σίγουρος ότι κάποια απ'αυτές πρέπει να την έχω δει στις Οικογενειακές Ιστορίες να παριστάνει την "Τζένη, 17 ετών, Ανακάλυψε ότι ο φίλος της την απατά με την καλύτερή της φίλη".
Επιπλέον, όλοι μας μπορούμε να δούμε πόσο "πραγματικές" είναι αυτές οι μαρτυρίες. Εγώ αν είχα βυζιά και μου ζητούσαν να περιγράψω το Pretty Bra με "αυθόρμητη μαρτυρία", θα έλεγα "ντάξ', καλό είναι, στηρίζει τα βυζιά μου", αυτό.
Αυτές λένε "το Pretty Bra είναι το σουτιέν που αγαπάει τις γυναίκες" και "πριν έλεγα σουτιέν, τώρα λέω Pretty Bra". Άμα βρείτε ποτέ κανονικό άνθρωπο να λέει τέτοιες μαλακίες στην πραγματική του ζωή, πυροβολήστε τον.
Κι εδώ έχουμε μια "πραγματική μαρτυρία" από το Έξυπνο Λάστιχο.

Είμαι σίγουρος ότι αυτόν τον τύπο πρέπει να τον έχω δει στις Οικογενειακές Ιστορίες να παριστάνει τον "Σάκη, 42 ετών, Ανακάλυψε ότι η γυναίκα του τον απατάει με τον καλύτερό του φίλο".
Αυτό που θα παρατηρήσατε σε όλα αυτά τα βίντεο είναι ότι έχουν τη μέση διάρκεια ενός από τα γνωστά concept video clips του Μιχαλάκη του Τζάκσον θιοσχωρέστονε. Κι ενώ τα κανονικά τηλεμάρκετινγκ προβάλλονται σε κάποια συγκεκριμένη ώρα, συνήθως ανάμεσα στον Τηλεκύβο και τις σοφτ τσόντες, αυτό παίζει κανονικά, μέρα μεσημέρι, μέσα στο συνηθισμένο διαφημιστικό διάλειμμα.
Πώς γκένιν αυτό; Ο διαφημιστικός χρόνος είναι πανάκριβος, γιατί είναι η μόνη (νόμιμη) πηγή εσόδων ενός τηλεοπτικού σταθμού. Οκ, σίγουρα υπάρχουν διαβαθμίσεις στην τιμή, γιατί δεν είναι το ίδιο το διαφημιστικό διάλειμμα στο ημίχρονο του Τσάμπιονς Λιγκ με ένα διαφημιστικό διάλειμμα όταν παίζει το Ρετιρέ, αλλά με τι λεφτά αγοράζεις χώρο για τετράλεπτα διαφημιστικά, όταν αυτά τα διαφημιστικά είναι σαν την σχολική παράσταση της 25ης Μαρτίου που την τράβηξε σε βίντεο ο περήφανος γονιός με το κινητό του;
Και αυτός είναι ο δίκαιος λόγος που η Diamant έχει κερδίσει τη χλεύη του κόσμου. Παρ'όλα αυτά, συνεχίζει να κάνει τρελά έσοδα, αφού εκτός απ'το κατάστημα στη Βαλαωρίτου 12 στη Θεσσαλονίκη, άνοιξε κατάστημα και στην Αθήνα, στο Κολωνάκι, στη Βαλαωρίτου 17...
Οκ, κάτι παίζει εδώ. Δεν μπορεί να είναι τυχαίο. Το επόμενο βιβλίο του Νταν Μπράουν θα λέγεται "Κώδικας: Βαλαωρίτου".
Αυτά, και να προσέχετε μην αγοράσετε το Έξυπνο Λάστιχο από μικροπωλητή σε λαϊκή αγορά και σας σπάσει μέσα σε δύο μέρες.

28 σχόλια:

  1. Αποφεύγω να βλέπω τηλεόραση, όχι τίποτα άλλο, αλλά δεν αντέχω τόση ευφυ'ί'α στις διαφημίσεις. Έσκασε μύτη κι αυτή του Jumbo με τη Στανίση και πρασινίζω από τη ζήλια μου οπότε αποφεύγω να ακουμπήσω τηλεκοντρόλ, για να μην ταράξω τους γύρω μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερινάκι, πετσούλα.

      Διαγραφή
    2. η Στανίση στο mute γαμάει!!

      Διαγραφή
    3. Και με κλειστή την τηλεόραση είναι ακόμη καλύτερη.

      Διαγραφή
    4. http://prntscr.com/63b0pf αυτο εστειλα σημερα. Θα μου πειτε γιατι οχι πιο πριν ...εεε γιατι πριν λιγο ειδα την ευχαριστηρια διαφημιση και συγχηστηκα!!! Σιχτιρ με τους κλεφτες!

      Διαγραφή
  2. Εξυπνη σίτα...αυτός που την ονόμασε έξυπνη, ξέχασε το βασικότερο...Μεγάλε ΟΙ ΚΑΝΟΝΙΚΕΣ ΣΙΤΕΣ (ΟΙ ΧΑΖΕΣ) ΕΜΠΟΔΙΖΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ απο το να μπουν στο σπιτι. Η ΔΙΚΙΑ ΣΟΥ Η ΕΞΥΠΝΗ ρε σουρουκλεμέ Ντιαμάντ, AΠΟ ΚΑΤΩ ΜΠΑΖΕΙ ρε μαλάκα. Ότι δεν πετάει, αλλά περπατάει, μπουκάρει μέσα και κάνει παρέλαση, σαν τους Γερμανούς στο Παρίσι.

    Είναι πιο τρύπια και από τον Νασιφ τον Μόρις (τον πιασ-μαν ντε) σε εκείνες τις τελευταίες αγωνιστικές του 07, πως το λένε? Τ-Ρ-Υ-Π-Ι-Α. Πιο τρύπια και από τις τσέπες του Βγενό, ρε παιδί μου, πως να το κάνουμε? Πιο τρύπια και από τη γραμμή Μαζινό...Πιο τρύπια και από τις 5αρες που έριχνε η Ροζεμποργκ κοντρα στον Βαρεσάνοβιτς και τον Οφορίκουε. Πιο τρύπια και από την ηλικία του Οφορίκουε, που ταν μονίμως 17 ετών. You get my point.

    Ποια "εξυπνη" σίτα ρε μαλάκα σουρουκλεμέ? Στραβοχυμένε γιαρμά? Ποια "έξυπνη" σίτα?

    Ντιαμάντ, φόρα το πριτι-μπρα σου...φούσκωσε το "έξυπνο λάστιχο", βάλτου για καπότα το πρίτι-κολαν που δεν σκίζεται...ΚΑΙ ΒΑΛΤΟ ΣΤΟ ΚΩΛΟ ΣΟΥ!

    ΕΙΣΑΙ Η ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΤΕΛΕΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διαπιστώνω κάποια αρνητικά vibes στην ατμόσφαιρα.

      Διαγραφή
    2. Η επόμενη μπίζνα που θα κάνει ο Ντιαμάντ, θα ναι να βγάζει λόγους υπέρ των προιόντων που παράγει ο Τσίμπλας.

      https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xaf1/t1.0-9/s480x480/10599320_435378993266922_3334995291406859699_n.jpg

      Διαγραφή
    3. Πρόσεχε τι εύχεσαι...θα βλέπουμε το Ρετιρέ και θα σκάνε πεντάλεπτα μηνύματα με τον Τσίμπλα.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος3/11/14 16:03

      χαχαχα εχω λιώσει και με τους δυο σας!!!

      Διαγραφή
    5. http://prntscr.com/63b0pf αυτο εστειλα σημερα. Θα μου πειτε γιατι οχι πιο πριν ...εεε γιατι πριν λιγο ειδα την ευχαριστηρια διαφημιση και συγχηστηκα!!! Σιχτιρ με τους κλεφτες!

      Διαγραφή
  3. έξυπνο άρθρο για έξυπνους αναγνώστες.
    Τι κρίμα που οι ανθυπολοβοτομημένοι που ψηφίζουν πασοκ και βλέπουν εκπομπές μαγειρικης, δεν ξέρουν καν να διαβάζουν (για μπλογκς φυσικά, ούτε λόγος. Ένα φβ έχουνε κι αυτό μόνο για τα λικεσ και για "απίστευτο-δείτε πως" και σηαρε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπάρχουν ακόμα άτομα που ψηφίζουν ΠΑΣΟΚ;
      Υ.Γ. Ποιος στον πούτσο είναι ο Δαυίδ Αβραμίδης και γιατί τον βλέπω όλη την ώρα στην αρχική μου;

      Διαγραφή
  4. Θέλεις να κάνειε σεξ, πας να της ξεκουμπώσεις το σουτιέν και φοράει πριτι μπρα. Έχει ανάψει για τα καλά, πας να της σκίσεις το καλσόν και φοράει πριτι κολαντ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος1/9/14 09:14

    To clever hose πάντος έσκασε σε 4 μέρες ! είναι και το "γνήσιο" !!!!
    Δεν χρειάζεται να πούμε και τιποτα άλλο.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να πας εκεί και να τους βάλεις τα κομμάτια στον κώλο.

      Διαγραφή
  6. Ανώνυμος21/12/14 16:52

    κραξτε με!!!! αγορασα 2 κουτια pretty collant. φορεσα το ενα απο τα 4 γτ εχει 2 το καθε πακετο. ηταν για γυναικες του NBA. τεραστιο!!!! κ φυσικα οταν ζητησα αλλαγη νουμερου νου υα μασησε η ...κυρια των αλλαγων γτ λεει ηθελε αποδειξη. δ ηθελα να πουλησω παραμυθι για να κανω τη δουλεια μου κ μου εμειναν 4 τεραστια καλτσον αμανατ ι. θελω να δηλωσω λοιπον οτι η εν λογω εταιρεια πουλαει ψευτιες κ μπουρδες. εσεις που διαβαζετε κ ψαχνετε αν ειναι να το παρετε ΜΗΝ ΤΟ ΠΑΡΕΤΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει. Εγώ προσωπικώς δεν είχα σκοπό γιατί δε φοράω καλσόν, αλλά θα προειδοποιήσω όποιες ξέρω.

      Διαγραφή
    2. μα τελαμαρκετινγκ και ντιαμαντ πουλανε ολα τα αχρηστα πηρα λαστιχο και οταν το συνεδεσα εσκασε τωρα διαφημηζουν αχρηστη αλοιφη

      Διαγραφή
    3. μα τελαμαρκετινγκ και ντιαμαντ πουλανε ολα τα αχρηστα πηρα λαστιχο και οταν το συνεδεσα εσκασε τωρα διαφημηζουν αχρηστη αλοιφη

      Διαγραφή
  7. Ανώνυμος7/1/15 17:55

    Παιδιά εγώ αγόρασα pretty collant για τη μάνα μου, η οποία όταν πήγε να το φορέσει, είχε σκασμένα χέρια κ του έφυγε ένας πόντος! Τί λέτε βρε παιδιά! Υ.Γ. Κι αυτά made in P.R.C., δηλαδή made in China είναι.
    Όσον αφορά στα σουτιέν, η λύση είναι μία: Γυμνάστε θώρακα και μη φοράτε σουτιέν!
    Δυστυχώς για τα καλσόν δεν υπάρχει εναλλακτική...
    Καλά μυαλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος24/1/15 22:47

    Αγόρασα κι εγώ το pretty collant και το μετάνιωσα. Είναι φοβερά άβολο και σφιχτό, έχασε πόντο από την πρώτη μέρα και ξήλωσε η ραφή στο λάστιχο. Πήγα να αλλάξω το δεύτερο που ήταν στο κουτί και το αρνήθηκαν, γιατί μου είπαν ότι το δεύτερο καλσόν είναι δώρο, έχει μηδενική αξία και δεν αλλάζει. Οι άνθρωποι μας πουλάνε άχρηστα πράγματα και δεν δέχονται ούτε αλλαγή! Μακριά, ΜΗΝ ΑΓΟΡΑΖΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠ΄ΑΥΤΟΥΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος29/4/15 14:20

    Είναι απατεώνες και η συμπεριφορά τους άθλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος29/4/15 14:34

    https://www.facebook.com/pages/%CE%91%CF%80%CE%AC%CF%84%CE%B7-%CE%B7-%CE%B5%CE%B3%CE%B3%CF%8D%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%B7%CF%82-DiamantShop/1436871366577943?ref=profile

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος29/4/15 14:37

    Απάτη η εγγύηση της DiamantShop.( σελιδα στο facebook )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος24/4/18 17:53

    Στο σάιτ τους (diamantino) με το που μπαίνεις σκάει κάθε 2 δευτερόλεπτα (κυριολεκτικά!) μήνυμα ότι κάποιος ΚΑΙ ΚΑΛΑ μόλις αγόρασε κάποιο προιόν τους. Αν ήταν πραγματικότητα οι δήθεν αγορές που εμφανίζονται πρέπει να κάνουν τζίρο μεγαλύτερο κι απ την κόκα κόλα.
    Οι δε κριτικές στα προιόντα τους είναι πιο fake κι απ' αυτές σε σελίδες για μεγεθυντές ανδρικού μορίου ή προιόντων που σου φυτρώνουν μαλλιά. Μιλάμε για παπατζήδικα προιόντα που προωθούνται με ελεεινό αβανταδόρικο τρόπο που απευθύνεται σε ηλίθιους.
    Απ' αυτό και μόνον καταλαβαίνεις ότι το προιόν που έχουν είναι Βήτα, διότι αν είχαν σωστά προιόντα δε θα χρειαζόταν όλη αυτή η γελοιότητα. Πάντως αν θέλετε οπωσδήποτε να αγοράσετε κάτι από εκεί μην βασίζεστε στα βιντεάκια τους και τις αξιολογήσεις στο σάιτ τους.
    Βάλτε το όνομα του προιόντος και κάντε πρώτα έρευνα στο ίντερνετ για αξιόπιστες αξιολογήσεις πχ amazon ή youtube για να δείτε αν είναι όντως τόσο έξυπνα και μαγικά. Δυστυχώς στις περισσότερες των περιπτώσεων θα εκπλαγείτε δυσάρεστα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ξέρετε, πολλές φορές συμβαίνει τα σχόλια να είναι ακόμη πιο έξυπνα, εύστοχα ή ουσιαστικά από την εγγραφή καθεαυτή. ΟΧΙ ΕΔΩ. Αν σας έρθει καμιά εξυπνάδα, κρατήστε την για τον εαυτό σας.