Πέμπτη, 7 Φεβρουαρίου 2013

Λευτεριά στην Τσετσενία

Καθώς κατέβαινα με το λεωφορείο στο κέντρο την Κυριακή το απόγευμα για την επική συνάντηση με τον Master (την οποία θα περιγράψει εκείνος όταν και αν συνέλθει από το πολιτισμικό σοκ της Εμμανουέλας Αγγουράκη) συνάντησα αυτό εδώ το μακάβριο εύρημα στο κάθισμα που σαν γνήσιος γκαντέμης πήγα και βρήκα:
Σε περίπτωση που δεν καταλάβατε ή προσπαθείτε να αγνοήσετε αυτό που είδατε, είναι όντως μια πιπίλα δεμένη στο χερούλι του καθίσματος με ένα κορδόνι.
Το ηθικό δίδαγμα είναι ότι δεν πρόκειται να ξαναπάρω λεωφορείο ποτέ στη ζωή μου.
Και τώρα ας πάμε σε ένα εντελώς άσχετο θέμα.
Έχετε παρατηρήσει ποτέ ότι το εκπαιδευτικό σύστημα της Ελλάδας τον παίρνει από ένα δισεκατομμύριο μεριές;
Φυσικά και το έχετε παρατηρήσει. Αν δεν το έχετε παρατηρήσει, τότε δύο τινά είναι τα ενδεχόμενα: είτε δεν έχετε περάσει ούτε απ'έξω από σχολείο τα τελευταία lim(x->1)[1/lnx] χρόνια, είτε στις τελευταίες εκλογές ψηφίσατε ΠΑΣΟΚ και νιώθετε και περήφανοι γι'αυτό.
Αλλά τι μπορούμε να κάνουμε γι'αυτό;
Θα σας πω εγώ τι μπορούμε να κάνουμε. Ένα τίποτα με μπόλικο καθόλου.
Αυτό που μ'αρέσει στον εαυτό μου είναι ότι είμαι πολύ φιλόδοξος.
Θέλω να γαμήσω τη Hayley Williams. 
Όχι, κάτσε, αυτό είναι από άλλη εγγραφή.
Σας αρέσει το παστίτσιο;
Φυσικά και σας αρέσει. Το παστίτσιο είναι fucking awesome!

Όπως έλεγα, το εκπαιδευτικό σύστημα της Ελλάδας τον παίρνει. Κι ο κυριότερος λόγος γι'αυτό είναι οι Πανελλήνιες. Οι Πανελλήνιες βλάπτουν σοβαρότατα την ψυχική και σωματική υγεία του μαθητή, αλλά, όπως προείπα, δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα γι'αυτό.
Και ξέρετε γιατί;
Γιατί οι Πανελλήνιες είναι μέρος του μυστικού σχεδίου των Μεγάλων Παλαιών για να κρατάν τον κόσμο σε καταστολή. Βέβαια. Για να δώσει ο μαθητής Πανελλήνιες, θα πρέπει να απομνημονεύσει γύρω στα 28 απιθανικομμύρια terrabyte άχρηστων πληροφοριών (έστω ΑχΠ) τα οποία μέσα στο μυαλό του αντιδρούν με τους νευρώνες (έστω Νε) με την εξής αμφίδρομη αντίδραση:
ΑχΠ+Νε<=>Σκατά
Αυτή η αντίδραση έχει Kc=10^28, που σημαίνει ότι η ισορροπία είναι μετατοπισμένη κάργα δεξιά (προσπάθεια να επιδείξω τις άχρηστες γνώσεις μου στη χημεία). Αυτό που πρακτικά σήμαινε όλη αυτή η μαλακία είναι ότι οι Πανελλήνιες χρησιμεύουν στο να μετατρέπουν τον εγκέφαλο του μόνου υγιούς κομματιού της κοινωνίας σε σκατά.
Ναι, μόλις αποκάλεσα "μόνο υγιές κομμάτι της κοινωνίας" το κομμάτι της κοινωνίας που κάθεται και ακούει τον Μπίμπερ και τον κάθε Μπίμπερ που το ταΐζουν οι δισκογραφικές. Αυτό σημαίνει ότι οι υπόλοιποι είστε ακόμα πιο για τον μπέοντα του Πήτερ Νορθ.
Τώρα που είπα Πήτερ Νορθ, νομίζω ότι ήρθε η ώρα να σας παρουσιάσω το δοκίμιό μου για τη χρησιμότητα της τσόντας στη σύγχρονη δημοκρατική κοινωνία.
Η τσόντα δεν έχει καμία χρησιμότητα στη σύγχρονη δημοκρατική κοινωνία. Κλείσε τις τσόντες και πάνε βρες καμία γκόμενα. Άιντε. Έχεις βγάλει ρόζους στα χέρια από τη μαλακία.
Νομίζω ότι όλοι μπορούμε να συμφωνήσουμε σε αυτό.
Όποιος πει κάτι για δάσκαλους που δεν δίδασκαν γιατί κατέβηκαν σε απεργία για να διαμαρτυρηθούν που παίρνουν μόνο πεντακόσια ευρώ το μήνα για να κουμαντάρουν εικοσιπέντε μαλακισμένα που έχουν ήδη ακούσει το μάθημά του εφτά φορές στο φροντιστήριο και τώρα παίζουν με τα κινητά τους ή δεν θυμάμαι πώς πάει η παροιμία τέλος πάντων, παρακαλείται να δέχεται έλεγχο μόνο από τον οδηγό εφόσον του ζητηθεί κι από τους ελεγκτές που φέρουν ειδική ταυτότητα ελέγχου.
Τώρα που το είπα αυτό, αυτό το μήνυμα για κάποιο λόγο στις ηλεκτρονικές πινακίδες μέσα στα λεωφορεία κόβεται και γίνεται "...εφόσον τους ζητηθεί κι από τους ΕΛ". Ο Λιακόπουλος δικαιώνεται. Θυμίστε μου κάποια στιγμή να σας φέρω φωτογραφικό ντοκουμέντο.
Α, όχι, ξέχασα, δεν πρόκειται να ξαναμπώ ποτέ σε λεωφορείο. Κρίμα.
Αυτό που με ανησυχεί περισσότερο σε όλη αυτή την κατάσταση είναι το φαινόμενο του θερμοκηπίου. Πραγματικά, δε νιώθετε να σας πλημμυρίζει η αγωνία για τους πάγους που λιώνουν και δε θα έχουν οι πολικές αρκούδες πού να μείνουν; Φυσικά και δε νιώθετε, αχάριστα τομάρια, δε σέβεστε τον πλανήτη που ζείτε και πάτε με το αυτοκίνητο στο περίπτερο για τσιγάρα, φτου σας, δε σας θέλω ρε, μη σώσετε και με ξαναδιαβάσετε, και fuck you.

Αυτό το τελευταίο εντάσσεται στη θεματική ενότητα "λέμε και καμιά μαλακία να περνάει η ώρα".
Όπως κι όλη η υπόλοιπη ανάρτηση.
Και να σκεφτείς ότι δεν ξέρω καν που είναι η Τσετσενία.
Αν ρωτήσει η μάνα μου, πείτε της ότι διάβαζα.
Αυτά, και να προσέχετε τη διατροφή σας, να τρώτε φρούτα και να παίρνετε πολλές βιταμίνες για να μην κρυολογήσετε.

37 σχόλια:

  1. Μαλάκα, αυτό θα πει timing! Πάω τώρα να σε διαβάσω κι όλας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ... τα πρώτα συμπτώματα των Πανελλαδικών. Εσύ έχεις και ένα ίντερνετ, εμείς δεν είχαμε τέτοια. Που θα μπορούσαμε δηλαδή αλλά δεν μου βάζανε στο σπίτι.

    Ίσως και για αυτο να πέρασα.
    Όμως θα δεις ότι το διάβασμα για το Πανεπιστήμιο είναι χειρότερα. Οκ προφανώς και στις Πανελλαδικές έχεις τεράστια πίεση και άγχος. Όταν όμως θα κάτσεις να συγκρίνεις όγκο διαβάσματος θα πάθεις πλάκα.

    Εγώ στην πρώτη εξεταστική συνειδητοποίησα ότι, ενώ πχ για την Ιστορία κατεύθυνσης είχα να διαβάσω 120 σελίδες ύλη σε 8 μήνες, στη Σχολή είχα 2 μήνες (και λιγότερο, αν σκεφτείς ότι βιβλία πήραμε Ιανουάριο) για να διαβάσω 700 σελίδες μόνο για τη Διπλωματική Ιστορία (χρησιμοποιώ παρόμοια μαθήματα ως παράδειγμα).

    Αυτά, και να προσέξεις μη γράψεις λάθος κωδικό σχολής στο μηχανογραφικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις την εντύπωση ότι αυτή τη στιγμή που μιλάμε σκοτώνομαι στο διάβασμα; Μάλλον όχι. Αλλά θα ακούσω τη συμβουλή σου.

      Διαγραφή
    2. Καλά στην Τρίτη Λυκείου το "σκοτώνομαι στο διάβασμα" έχει διαφορετικές αναγνώσεις ανάλογα με τον μαθητή... Για τον έναν είναι να διαβάσει τόσο που να σκέφτεται σε Times New Roman, για τον άλλον και μόνο το να πιάσει το βιβλίο είναι μαρτύριο.

      Εγώ το πήγαινα νορμάλ, λίγες ώρες την ημέρα και σταμάτημα όταν έβλεπα ότι η ram δεν σήκωνε άλλες στροφές, και πάλι τα πήγα μια χαρά. Δεδομένης της ύλης που έχεις να απομνημονεύσεις στη Θεωρητική.

      Επίσης βλέπω ότι συναντάς κόσμο από τον χώρο του blogging (ψςςςς που μου πε να λέω και ο Χωστήρας) και σε μας δεν λες! Τι φοβάσαι ρε, μη σε δω και γελάσω; Εσύ να δεις γέλιο που θα ρίξεις.
      Άντε και θα σε αφήσω να κάνεις πράκτις πως να ρίχνεις γκόμενες.

      Διαγραφή
    3. Σωστό κι αυτό. Εγώ δίνω ακριβώς δύο μαθήματα που θέλουν απομνημόνευση. Από αυτά στο ΑΟΘ έγραψα ένα κατοστάρι στο χαλαρό, όσο για τη Βιολογία νομίζω ότι δε με παίρνει να μιλήσω.
      Υ.Γ: Παραπονάκια βλέπω. Τι κάνεις το Σάββατο;

      Διαγραφή
    4. Βιολογία αγαπάμε (γενικής βέβαια, αλλά και πάλι, 98/100).

      Σάββατο θα ετοιμάζομαι να φύγω Αθήνα για εξεταστική, αλλά αύριο θα είμαι στο κέντρο πρωί μέχρι το απόγευμα. Προφανώς και ξέρω ότι έχεις σχολείο το πρωί (άσχετο που εγώ δεν πάταγα, είχα πιο σημαντικές ασχολίες από το να ακούω τους θεωρητικούς να κάνουν μάθημα βαριεστημένοι), αλλά αν θες μεσημέρι/απόγευμα...

      Ακούτε bitches? Ο λαός δικαιώνεται... μάλλον.

      Διαγραφή
    5. Γάμησε όμως; Για αυτό πουλάκι μου, Σχολή με υποχρεωτικά μη διαλέξεις.

      Οκ μικρέ, αν και με κόβω πρώτα να συναντώ τον γαμιά της Κρήτης και περιχώρων.

      .
      .
      .
      .
      .

      έχει περίχωρα η Κρήτη;

      Διαγραφή
    6. Αύριο έχω ένα ωραίο σερί Βιολογία-Φυσική που θα μου φάει όλη τη μέρα. Οπότε άσ'το για την άλλη εβδομάδα, ή όποτε.

      Διαγραφή
    7. Δεν είμαι σίγουρος. Νομίζω ότι θα πρέπει να το ψάξουμε αυτό το ζήτημα.

      Διαγραφή
    8. Ωωωωωωωωωωωωωωωω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Τι σου 'πε!!!!!!!!!!!!! Και ευθέως!!!!!!!!!! Το αγόρι μου έγινε άντρας!!!!!!!!! ΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!!!!!!!! Ντιρέκτ ιν ντα φέις!!!!!!!!!!!!! Πωπωπωπωπωπωπωπωπω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Έτσι!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    9. Έλα μου τι έχασα; Τί έφαγα στη μάπα;

      Διαγραφή
    10. Υποθέτω εννοεί το "τι κάνεις το Σάββατο".

      Διαγραφή
    11. Στο "πέσε στα γόνατα" θα κάνει ανάρτηση.

      Διαγραφή
    12. Aυτό, ας πούμε, δεν μπορούσες να το πεις σε καμιά συμμαθήτρια; (Προφανώς, εννοώ πάλι το "τι κάνεις το Σάββατο;")

      Βίκυ έπρεπε να σου 'χα πει κι εγώ. Τέλος πάντων, το καλοκαίρι θα ξαναανέβω.

      Διαγραφή
    13. Μάστερ μη ξεχνάς μιλάμε για τις συμμαθήτριες που ακούνε Παντελίδη, και μάλιστα τον θεωρούν σοβαρή μουσική επιλογή, και που σχεδιάζανε τον γάμο τους με την λυκειακή τους σχέση.

      Δεν τον αδικώ τον μικρό.

      Μην ανησυχείς, δεν παρεξηγώ :) Άλλωστε δεν έχουμε μιλήσει και πολύ, αν και διαβάζω το μπλογκ σου.
      Όταν ερθεις πες μου να σε πάω στα καλά τα μαγαζιά ;)

      Διαγραφή
    14. Η απάντηση της Βίκυς είναι η ίδια που θα σου έδινα κι εγώ.

      Διαγραφή
    15. Tότε πες το σε κανέναν συμμαθητή σου και γνώρισε, εκεί που θα πάτε, άλλες.

      Βίκυ θα σε ενημερώσω εν καιρώ. Και Θωμά, θα σου κάνω και μια επίδειξη όταν ανέβω. ;)

      Διαγραφή
  3. Ένα μάτσο ασυναρτησίες. Θα ήθελα εξήγηση για το κομμάτι με τη χημεία. Επίσης νομίζω ότι θα ήθελα και μια πιο εκτεταμένη αναφορά στο meeting μας από τη δική σου οπτική. Πέρα από το ότι μιλάω γρήγορα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχει να κάνει με τη χημεία κατεύθυνσης της Β'-χημική ισορροπία-είσαι τεχνολογική-δε σε νοιάζει-χρειάζεσαι χώρο στον εγκέφαλό σου για άλλες άχρηστες πληροφορίες.
      Υ.Γ. Δεν ξέρω. Εκτός του ότι εμφανισιακά ήσουν εντελώς διαφορετικός από ότι περίμενα, και την εξομολόγηση ότι σου αρέσει η Σακίρα, δεν έχω να πω κάτι που δεν φαίνεται από το Ντισεταν.

      Διαγραφή
  4. Κc+ χ^cos(α-ρίζαδέντρουαμαζονίουτουπλανήτηπουδεσεβόμαστε) = νομίζω ότι έχεις λαλήσει από το πολύ διάβασμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι ακριβώς. Βλέπεις, εγώ δε διαβάζω. Πολύ. Πάνω από τρεις ώρες τη μέρα. Εγώ έχω λαλήσει επειδή δε βρίσκω γκόμενα.

      Διαγραφή
  5. Δεν έχεις κι άδικο.Και για το εκπαιδευτικό σύστημα και για όλα που ανέφερες.Παρόλα αυτά να σου ευχηθώ καλή επιτυχία και μακριά από το στρες,το άγχος και το ζόρισμα.Τα πέρασα και σε νιώθω.Αν και τότε που έδινα εγώ είχαμε ακόμα Δέσμες,αλλά το διάβασμα και το άγχος των παιδιών παραμένει το ίδιο.Και στα παιδιά που δεν τα καταφέρνουν,αξίζει να τους λέμε ένα μπράβο για την προσπάθεια και όχι να τα ρίχνουμε στην πυρά...ειδικά κάποιοι ''απαράδεκτοι γονείς''...αξίζει όμως η προσπάθεια και η κούραση και το διάβασμα,γιατί την ώρα που βγαίνουν τα αποτελέσματα και βλέπεις ότι οι κόποι σου ανταμείφθηκαν,το συναίσθημα δεν περιγράφεται...εκεί λες ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑ και όντως είναι δικό σου κατόρθωμα και μόνο...Καλή επιτυχία λοιπόν ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κόψε το πολύ διάβασμα θα γίνεις σαν τον Άδωνη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μετά από αυτό δε θα ξαναπιάσω βιβλίο στα χέρια μου.

      Διαγραφή
  7. Τι είναι οι πανελλήνιες ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλή μας επιτυχία φίλτατε.
    Σε παρακαλώ μην ξανακάνεις τέτοιο ποστ. Δεν ξέρω από Χημεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτός ήταν ο μόνος λόγος, ε;

      Διαγραφή
    2. Και για την εικόνα στην αρχή. Θα χω εφιάλτες για τα επόμενα 6 βράδια.

      Διαγραφή
    3. Αν το είχες πετύχει live εσύ στο λεωφορείο εικάζω ότι θα αυτοκτονούσες.

      Διαγραφή
    4. Όχι. Η ανθρωπότητα με χρειάζεται.

      Διαγραφή
  9. Ανώνυμος12/2/13 20:49

    το lim(x->1)[1/lnx] δν υπάρχει...ο πρώτος άσος θέλει +..πανελλήνιοπληκτος κ εδώ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, έχεις δίκιο. Θα πάω εκεί πέρα και θα πάρω κανένα 15 και θα ψάχνομαι.

      Διαγραφή
  10. Ανώνυμος13/2/13 16:19

    μν σκας ρε..σε έκοψα εγω..Θα γράψεις χημεία,που φαίνεται ότι το χεις..κ εννοείται,έκθεση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ξέρετε, πολλές φορές συμβαίνει τα σχόλια να είναι ακόμη πιο έξυπνα, εύστοχα ή ουσιαστικά από την εγγραφή καθεαυτή. ΟΧΙ ΕΔΩ. Αν σας έρθει καμιά εξυπνάδα, κρατήστε την για τον εαυτό σας.