Παρασκευή 29 Ιανουαρίου 2016

Συγκριτική ανάλυση βούρτσας και πούτσας

Βλέποντας τις τελευταίες μέρες το ντόρο που έχει δημιουργηθεί γύρω από την παράσταση του Εθνικού που περιείχε αποσπάσματα από το βιβλίο του Σάββα Ημίγλυκου, και μετά κατέβηκε κι όλοι αυτοί που υπερασπίζονται την ελευθερία του λόγου εκτός αν διαφωνείς, άρα είσαι φασίστας, άρα βούλωνε, βρήκαν την ευκαιρία να ουρλιάξουν για λογοκρισία και να κάνουν παραλληλισμό με τα χρυσαυγο-ουγκ στο Χυτήριο και την αγαπημένη τους εξίσωση "φιλελέ=φασίστες", έκανα μια θλιβερή συνειδητοποίηση.
Παρά τη ραγδαία εξέλιξη της επιστημονικής γνώσης, υπάρχουν ακόμα άνθρωποι εκεί έξω που μπερδεύουν τη βούρτσα με την πούτσα.

Αλλά γι'αυτό είμαι εγώ εδώ.
Αρχικά έχουμε τη βούρτσα. Οι βούρτσες είναι διαφόρων ειδών και επιτελούν διάφορους σκοπούς, αλλά η γενική τους μορφή μπορεί να περιγραφεί ως μία λαβή από ξύλο, πλαστικό ή μέταλλο, στην οποία συγκρατούνται πολλές τρίχες.
Ανάλογα, βέβαια, με το σκοπό για τον οποίο αναμένεται να χρησιμοποιηθεί η βούρτσα, οι τρίχες μπορούν να αντικατασταθούν από νήματα που αποτελούνται από διάφορα συνθετικά, πλαστικά ή ακόμα και μεταλλικά υλικά.
Σε γενικές γραμμές μια βούρτσα έχει μήκος περί τα 10-20 εκατοστά, το οποίο και αποτελεί μια απ'τις ελάχιστες, πέραν της ηχητικής, ομοιότητες που η βούρτσα διαθέτει με την πούτσα. Οι τρίχες ή τα νήματα μπορούν να καλύπτουν όλη την επιφάνεια της λαβής ή μόνο ένα τμήμα της.
Κύριες κατηγορίες βούρτσας είναι οι εξής:
  • Η βούρτσα των παπουτσιών, την οποία χρησιμοποιεί στο Λουστράκο ο μικρός Βασιλάκης Καΐλας για να γυαλίζει παπούτσια περαστικών ώστε, δεκαρούλα στη δεκαρούλα, να ταΐζει την τυφλή μανούλα του και τα οχτώ καθυστερημένα αδερφάκια του.
  • Η οδοντόβουρτσα, την οποία χρησιμοποιούμε για να καθαρίζουμε τα δόντια μας ώστε να μην αποκτούν απ'τους γκαϊφέδες και τα σιγαρέτα απόχρωση emoticon του Facebook και να μη μυρίζει η αναπνοή μας σαν πενήντα αποχρώσεις ασβού.
  • Το βουρτσάκι της τουαλέτας, το οποίο έχουμε συνήθως δίπλα στη λεκάνη για να ξύνουμε υπολείμματα επίμονων σκατών αλλά φυσικά ο άντρας ο σωστός δε χρησιμοποιεί ποτέ τέτοια φλώρικα πράγματα και χρησιμοποιεί την πίεση του κατουρήματός του για να σβήσει τα σημάδια της βίαιας αυτής αφόδευσης, που όσο κι αν δεν το παραδέχεται τον κάνουν να δακρύζει από τις θύμησες.
  • Και φυσικά η βούρτσα για τα μαλλιά, η οποία έχει κι αυτή διάφορες υπομορφολογίες και σχήματα πλακέ ή κυλινδρικά, τις οποίες χρησιμοποιούν γυναίκαι και άντρηδοι με μακριές υπερήφανες χαίτες για να ξεμπλέκουν τις μαλλούρες τους και να μη γίνονται σαν τη Ντόνα Σάμερ μόλις ξυπνάει ένα χειμωνιάτικο πρωί στη Θεσσαλονίκη.
Από την άλλη πλευρά, έχουμε την πούτσα. Η πούτσα, σε αντίθεση με τη βούρτσα, δεν διαθέτει πολλές διαφορετικές μορφές, παρά την εξής μία: κυλινδρική, με ημισφαιρικό κεφάλι στην άκρη και συνήθως μια κλίση προς τα πάνω περίπου 5-10 μοίρες, αν και σε αυτόχθονες λαούς της Αυστραλίας έχει παρατηρηθεί μεγαλύτερη κλίση, από την οποία και εμπνεύστηκαν το μπούμερανγκ.
Σε γενικές γραμμές το ημισφαιρικό κεφάλι είναι ένα, αν και φήμες λένε ότι έχουν παρατηρηθεί περιπτώσεις δικέφαλου πέους, οι οποίες αποδίδονται από κάποιους σε έκθεση σε ραδιενεργά απόβλητα και από άλλους στην υπερβολική αγάπη προς τον Πανθεσσαλονίκειο Αθλητικό Όμιλο Κωνσταντινουπολιτών.
Επιπλέον δεν υφίσταται και η ποικιλία υλικών που συναντάμε στις βούρτσες, αφού οι πούτσες κατασκευάζονται μόνο από κρέας. Εντούτοις κυκλοφορούν υποκατάστατα στην αγορά ονόματι ντίλντο, τα οποία συνήθως χρησιμοποιούνται όταν οι διαθέσιμες πούτσες είναι λιγότερες από τις οπές προς πλήρωση.
Εκτός από τις ηλεκτρικές οδοντόβουρτσες, οι βούρτσες γενικά δουλεύουν χειροκίνητα. Αντίθετα, οι πούτσες, ως ένα μικρό θαύμα της μηχανολογίας, λειτουργούν με υδραυλικό μηχανισμό: όταν η χρήση τους είναι απαραίτητη, οι φλέβες γεμίζουν με αίμα διατηρώντας τες σκληρές και επιμήκεις.
Το έναυσμα για την έναρξη λειτουργίας του υδραυλικού μηχανισμού δίνεται από τον εγκέφαλο (ή εγκέ-φαλλο) κατόπιν κάποιου οπτικού ερεθίσματος, όπως ένα γυναικείο κορμί, ή ένα ανδρικό κορμί, ή μια μηλόπιτα.
Αντίθετα, όταν δοθεί κάποιο οπτικό ερέθισμα αντίθετης επίδρασης, όπως η Άνγκελα Μέρκελ, η δήλωση Ε9 ή η θέαση κάποιου αγώνα του ΠΑΟΚ, ή όταν η πούτσα εκπληρώσει τον προδιαγεγραμμένο από τον κατασκευαστή σκοπό της, το αίμα αποσύρεται από τις φλέβες και ο μηχανισμός αναδιπλώνεται για εύκολη αποθήκευση.
Την ιδέα αυτή προσπάθησε να εφαρμόσει και η Diamant A.E. με το Έξυπνο Λάστιχο, αν και οι απόψεις για την επιτυχία του εγχειρήματος διίστανται.
Βέβαια, αυτό δεν εμποδίζει τους διάφορους χειριστές της να την χρησιμοποιούν και χειροκίνητα.

Η πούτσα, όπως και η βούρτσα, εκ του φυσικού της διαθέτει τρίχες. Σε αντίθεση όμως με τη βούρτσα, οι τρίχες δεν επιτελούν κάποιον χρηστικό σκοπό ως προς την πούτσα, αν μάλιστα είναι κοντή της φταίνε κιόλας. Έτσι πολλοί επιλέγουν τη σήμερον ημέρα να τις αφαιρούν.
Η αφαίρεση συνήθως γίνεται με τη μέθοδο του ξυρίσματος, η οποία εξασφαλίζει ευκολία και ταχύτητα, αλλά αφήνει σαγρέ επιφάνεια. Η μέθοδος της αποτρίχωσης με κερί εξασφαλίζει δέρμα απαλό σαν ποπό μωρού (αν κι αυτό είναι γενικά κάτι που θα έπρεπε να μένει μακριά από πούτσες), αλλά δεν προτιμάται γιατί ΠΑΝΕ ΧΥΣΕ ΕΣΥ ΚΑΥΤΟ ΚΕΡΙ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΠΟΥΤΣΑ ΣΟΥ ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΓΙΑΤΙ.
Τυχόν κοπέλες που με διαβάζετε αυτή τη στιγμή κι έχετε κάνει αποτρίχωση μπικίνι με κερί έχετε τέσσερα λεπτά και τριάντα δύο δεύτερα για να αναλύσετε το πώς η πατριαρχική κουλτούρα αντικειμενοποιεί το γυναικείο σώμα και σας υποβάλλει σε βασανιστικούς πόνους για να ικανοποιήσετε ένα φαλλοκρατικό ιδεατό σώμα μπλα μπλα μπλα yadda yadda yadda.
Ναι, είμαι μισογύνης.
Αφού λοιπόν έχουμε περιγράψει τα γενικά μορφολογικά χαρακτηριστικά μιας πούτσας, ας δούμε και τη χρήση της.
Ενώ γενικά η βούρτσα χρησιμοποιείται για να καθαρίζει διάφορα αντικείμενα, η πούτσα χρησιμοποιείται για ακριβώς τον αντίθετο σκοπό, καθώς οι λειτουργίες της είναι να εξαπολύει στον έξω κόσμο αβάδιστα, αβίαστα, ανελέητα κι αδυσώπητα τα εξής δύο υγρά που έχουν κοσμήσει κάποτε εξώφυλλα δίσκων των Μετάλλικα: ούρα και σπέρμα.

Για την ούρηση ενδείκνυται η θέση κατά την οποία ο μηχανισμός υδραυλικής ανύψωσης είναι απενεργοποιημένος, όπως διαπιστώνουμε κάθε πρωί που σηκωνόμαστε. Αντίθετα, για την εκσπερμάτωση ο μηχανισμός ανύψωσης είναι υποχρεωτικά σε θέση πλήρους λειτουργίας καθώς η πούτσα εκτελεί παλινδρομική κίνηση εντός κάποια σωματικής οπής (ή μηλόπιτας).
Λόγω της υψηλής τριβής που μπορεί να δημιουργήσουν οι σφιχτές συναρμογές μεταξύ κρεάτινου άξονος και οπής, απαιτείται λίπανση. Οι μπροστινές οπές είναι συνήθως αυτολιπαινόμενες, ενώ στις οπίσθιες το κύριο μέσο λίπανσης είναι το σάλιο και η υπομονή. Στις μηλόπιτες το ψημένο μήλο γενικά γλιστράει από μόνο του.
Η εκσπερμάτωση είναι μια πολύ σημαντική λειτουργία του οργανισμού, καθώς ανακουφίζει απ'το υπέρμετρο φορτίο τους τα αρχίδια (των οποίων η μορφή και η λειτουργία θα αναλυθεί σε μελλοντική πραγματεία συγκριτικά ως προς τα μύδια).
Έρευνες έχουν αποδείξει ότι άνδρες που δεν εκσπερματώνουν συχνά παθαίνουν τοξικά συμπτώματα, τα οποία σε ελαφρές περιπτώσεις μπορεί να περιλαμβάνουν απόψεις του τύπου "όλες οι γυναίκες είναι καριόλες", ενώ σε ειδικές ανίατες περιπτώσεις μπορεί κανείς να οδηγηθεί να συγγράψει πονήματα όπως Το Πηδάλιον.
Να σημειωθεί, τέλος, ότι μια βούρτσα με αρκετά μακριά και σκληρή λεία λαβή μπορεί εν δυνάμει να παίξει το ρόλο μιας πούτσας, αλλά ποτέ το αντίστροφο. Είναι ένα εύλογο σημείο στο οποίο συχνά προκαλείται σύγχυση, αλλά πλέον νομίζω ότι η αναγνώριση είναι αρκετά εύκολη.
Κι αυτό ήταν το πολιτικό μου σχόλιο για την Ελλάδα του 2016.
Αυτά, και να προσέχετε μη μπερδέψετε τον Ταραντίνο με τον Φερεντίνο, την Υεμένη με τη Μενεμένη και τα βαφτίσια με τα γαμήσια.

21 σχόλια:

  1. Σωστη η αντιδιαστολη των διαφορων των δυο αυτων αντικειμενων, ειναι σιγουρο οτι μετα απο μια τετοια αναλυση δεν θα κανεις σεξ

    ΠΟΤΈ

    ...αλλα ο προβληματισμος παραμενει οσο αφορα το να ανεβει ή οχι η παρασταση αφου ο λαος πληρωνει το Εθνικο Θεατρο...αλλα ο ιδιος λαος δεν ειναι που πληρωνει και τα μισθα της Εκκλησιας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η σιγουριά σου θα σε φάει εσένα.
      Υ.Γ. Εγώ προφανώς και διαφωνώ και με το να πληρώνονται από μένα οι σκατόψυχοι παιδεραστές με τα μαύρα, αλλά δε με ρώτησε και κανείς.

      Διαγραφή
    2. Bαλς ενα τςονι και ελα να μου τα πεις

      Διαγραφή
  2. Αυτό το άρθρο με συγκίνησε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ δε σταμάτησα να κλαίω όταν το έγραφα. Πώς δε μούλιασε το πληκτρολόγιο.

      Διαγραφή
  3. Παρολο που θεωρω τον ενοπλο επαναστατικο αγωνα ως κατι σωστο, δεν εχω παρει θεση επι του θεματος Ξηρου, οχι για καποιον λογο, αλλα επειδη ουτε οι μεν ουτε οι εχουν αποψη. Διοτι για να κρινεις τα κειμενα του Ξηρου πρεπει να τα εχεις διαβασει πρωτα και οχι μονο το βιβλιο του. Πρεπει να εχεις διαβασει και το βιβλιο του Κουφοντινα (ισως απο τα πιο σημαντικα ιστορικα βιβλια που γραφτηκαν μετα τη Χουντα). Αλλα επειδη ενα βιβλιο περναει και απο μια λογοκρισια απο τον ιδιο τον συγγραφεα ωστε να γραφτει σωστα, με ωραια σκεψη κλπ κλπ καλο ειναι οι Ελληνες ολοι, να κατσουν (εστω και μετα απο πολλα χρονια) να διαβασουν (και να μαθουν) τις προκυρηξεις που γραφτηκαν μετα απο καθε χτυπημα και οχι μονο της 17Ν αλλα και των ΕΛΑ, ΣΠΦ.

    Και ετσι για την ιστορια και την τελευταια βομβα που εσκασε στα χερια του Ξηρου: "Οι συγγενεις των θυματων εχουν πει ως εδω/ μα απολαμβανουνε τα πλουτη μας ακομη. Οι εργατες στο λιμανι εφαγαν ξυλο χοντρο/ ετσι και εσκαγαν οι βομβες θα γελαγαμε ακομη"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς ή ευτυχώς δε συμμερίζομαι την άποψή σου περί "επαναστατικού ενόπλου αγώνος" κι έτσι θεωρώ χάσιμο χρόνου να διαβάσω (πόσο μάλλον να μάθω) τα μανιφέστα στυγνών δολοφόνων (όπως αντίστοιχα δε θα μελετούσα το Ο Αγών Μου).

      Διαγραφή
    2. Ναι ρε Θωμα, απλως πρεπει να ξερουμε ποιος ηταν ο Μαλλιος, ο Μπαμπαλης και αλλα "αδικοχαμενα" θυματα. Ισως αναθεωρησεις και το επιθετο "Βαρβαρος" που εχεις στο nickname σου.

      Χασιμο χρονου δεν το θεωρω, γιατι και αυτο ειναι μερος της Ελληνικης ιστοριας, δε μπορουμε να κραζουμε συνεχεια τους Ελληνες οτι δεν εχουν πολιτικη συνειδηση και ευθυνη απο τη στιγμη που δεν θελουμε να μαθουμε την ιδια μας την ιστορια. Γιατι αυτη ειναι η ιστορια της Ελλαδας και οχι οι παρθενωνες και τα βυζαντια.

      Διαγραφή
    3. Το ότι οι Παρθενώνες και τα Βυζάντια δεν είναι κομμάτι της ιστορίας της Ελλάδας ας το προσπεράσουμε, αν και ομολογουμένως δεν έχει και πολλά κοινά με τον Πλάτωνα και τον Αριστοτέλη ο ψηφοφόρος του ΣΥΡΙΖΑ και τηλεθεατής του Λαζόπουλου.
      Όσο για τα περί αδικοχαμένων θυμάτων, και για να μην πέσω πάλι στη λούμπα για τον Αξαρλιάν γιατί προφανώς δεν επιτρέπεται, μόνο οι απέναντι έχουν δικαίωμα να θρηνούν ακόμα για τον Καλτεζά, τον Τεμπονέρα και το Γρηγορόπουλο, ό,τι σκατά και να ήταν αυτός που έφαγε τη ρουκέτα, ποιος δίνει δικαίωμα σε αυτόν που την έριξε να δικάζει, να καταδικάζει εις θάνατον και να εκτελεί; Με αυτή τη λογική, καταργούμε εντελώς κάθε κοινωνική δομή κι επιστρέφουμε σε νόμο ζούγκλας, όποιος ρίξει τις πιο πολλές ρουκέτες κερδίζει, οι υπόλοιποι να ζήσουμε να σας θυμόμαστε.
      Κι άντε πες οι βασανιστές της χούντας των Συνταγματαρχών είχαν τα χέρια τους βαμμένα με αίμα. Εφόσον αποκαταστάθηκε η "αστική δημοκρατία" ή όπως προτιμάς πες το, αυτή θα έπρεπε να τους δικάσει και να τους κρεμάσει ή να τους σαπίσει στη φυλακή μέχρι να ψοφήσουν. Ο Μπακογιάννης, π.χ., ποιο ήταν το έγκλημα που διέπραξε ώστε να καταδικαστεί άνευ δίκης εις θάνατον; Γιατί όποιος δολοφονεί με βάση πολιτικές πεποιθήσεις και μόνον, είναι απλά φασίστας. Απλά και ξεκάθαρα, όσο και να σκούζουν οι "επαναστάτες".

      Διαγραφή
    4. Θωμα, δεχομαι απολυτα την αποψη οσων λενε πως δεν ειναι σωστη η δολοφονια ανθρωπων, ακομα και για εγκληματα που εχουν διαπραξει, δηλαδη το "οφθαλμος αντι οφθαλμου" και ότι δεν χρειαζεται να γινουμε ζουγκλα.

      Αλλα δεχομαι απολυτα και την άλλη πλευρα πως το ανταρτικο ειναι πολιτικη πραξη και δεν το λεω μονο εγω το λενε οι ιδιες οι πολιτικες επιστημες.

      Όπως καταλαβαίνεις ειναι δυσκολο μεσα απο τα σχολια να κατσουμε να κανουμε συζητήσεις περι του τι πως και γιατι. Θα σου πως όμως πολύ συνοπτικα για τα ονόματα που ανεφερες, πως ο Καλτεζας και ο Γρηγοροπουλος δολοφονηθηκαν απο το ιδιο το κρατος, μιας και η αστυνομια ειναι ενας απο τους φρουρους της. Ο Τεμπονερας δολοφονηθηκε απο ατομα της ΟΝΝΕΔ.

      Οσο για τον Μπακογιαννη ποιος σου ειπε πως δεν δικαστηκε; Προφανως και "δικαστηκε" για το σκανδαλο Κοσκωτα, κατι που η τοτε κυβερνηση ΝΔ ως δια μαγειας εξαφανισε την ποινικη διωξη του εισαγγελεα που τον κατηγορουσε.

      Κλεινοντας και για να μην πολυλογω, τουλάχιστον ολες οι επαναστατικες οργανώσεις εχουν τα αρχιδια να παραδέχονται τις πραξεις τους και να μην αποποιούνται αυτων. Ποτε το εκανε αυτό μια κυβερνηση; Ποτε ειπε ξεκαθαρα η αστυνομια ή η ΟΝΝΕΔ (πολιτικη παραταξη) πως σκοτωσε κοσμο; Ποτε!
      Οσο για τον Αξαρλιαν, η 17Ν πηρε ξεκαθαρη θεση πανω στο θεμα όπως και ο Κουφοντινας στη δικη.

      Γενικα η 17Ν αρχισε να χανει τη μπαλα απο το χτυπημα του Mega ('95) και μετα.

      Υ.Γ. Ειμαι σιγουρος πως αν ζουσε ο Αρης σημερα θα τον λεγαν τρομοκρατη.

      Διαγραφή
    5. Δηλαδή η αστυνομία έδωσε εντολή στον Κορκονέα να σκοτώσει τον Γρηγορόπουλο; Στον Μελίστα να σκοτώσει τον Καλτεζά; Μιλάμε τώρα για δεκαπεντάχρονα παιδάκια. Η 17Ν και οι λοιπές οργανώσεις είχαν ως δεδηλωμένο στόχο τους να σκοτώνουν. Όχι να καταστέλλουν ή να επιβάλλουν τάξη ή ακόμα και να δέρνουν. Ρουκέτα, μπαμ και κάτω. Μπορεί να διαφωνείς απ'όλες τις απόψεις με το ρόλο της αστυνομίας και τη λειτουργία της, δικαίωμά σου είναι, αλλά δε θα μου πεις κιόλας ότι οι υψηλά ιστάμενοι της αστυνομίας έκατσαν κάτω μια μέρα κι είπαν "στόχος μας είναι να σκοτώσουμε αυτό το δεκαπεντάχρονο που θα κατέβει στην πορεία".
      (Όπως φυσικά και η ρουκέτα δε στόχευε τον Αξαρλιάν. Η διαφορά όμως είναι ότι υπήρχε σχέδιο με δολοφονική πρόθεση, έστω κι αν από ατύχημα δεν την έφαγε αυτός που "έπρεπε".)

      Διαγραφή
  4. Δυστυχώς ζούμε σε εποχή του παραλόγου. Κρίνουμε πριν δούμε, μιλάμε χωρίς επιχειρήματα, απλά για να μιλάμε και αλλοιωνουμε εντελώς τις λέξεις και τα νοήματα τους. Συνέχισε να γράφεις διότι κι εσύ εξαιρεισαι από όσα γράφω στο τελευταίο μου βραχυλογικό ποστ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το ποσο γέλασα δεν περιγράφεται!! Ασε που επρεπε να συγκρατηθώ που το κανει ακομη χειρότερο γιατι φιλοξενώ και κοσμο αυτο το σκ.
    Πάντως δεν γέλασα με την αρχη γιατι εινι αλήθεια πως τα επιχειρήματα εξαντλούνται στο εξής ένα " ή εισαι μαζι μας και λες τα ίδια ή εισαι με τους άλλους"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς εσύ είσαι μαζί μου και λες τα ίδια. Αν έλεγες άλλα θα ήσουν με τους άλλους.

      Διαγραφή
  6. Ανώνυμος2/2/16 10:38

    Boύρτσα-Πούτσα και Μάρθα Βούρτση ενδιάμεσα, γιατί η "κακιά κενωνία" κατατρέχει τους "αγωνιστας" και θα ρθει μια μέρα η δικαίωση...η γραβάτα του κυρίου που στέκεται σε άδεια καρδιά και ειναι αστός και θα φαγωθεί βραστός και άλλα τέτοια διάφορα που χρήζουν άμεσης ψυχιατρικής περίθαλψης. Πάτα "πουρές" στο μπλέντερ και έχεις ένα επικίνδυνο μείγμα, το οποίο αν δεν πεταχθεί στον απόπατο, δουλειά δεν θα γίνει ποτέ σε αυτή τη χώρα.

    Snake.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα αυτό είναι το δυστύχημα. Ότι η χώρα είναι απ'άκρου εις άκρον ένας απέραντος απόπατος. Σκατά εδώ, σκατά εκεί, σκατά και παραπέρα, σκατά κοιτώ, σκατά πατώ και βλέπω κάθε μέρα.

      Διαγραφή
  7. Ως δηλωμένο γρανάζι του συστήματος και λακές της μπουρζουαζίας, θα εκκαθαρισθείς στην επόμενη βερσιόν της επανάστασης. Τα καμιόνια του NKVD θα σου χτυπήσουν μια μέρα την πόρτα, φασιστάκο :p :p :p :p (δεν το ξέρω καλά το λεξιλόγιο, αλλά μπορώ να πείσω αρχάριους μάλλον)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαζεύω αρχίδια για να γεμίσω τη μάντρα που θα μου κλάσουν.

      Διαγραφή

Ξέρετε, πολλές φορές συμβαίνει τα σχόλια να είναι ακόμη πιο έξυπνα, εύστοχα ή ουσιαστικά από την εγγραφή καθεαυτή. ΟΧΙ ΕΔΩ. Αν σας έρθει καμιά εξυπνάδα, κρατήστε την για τον εαυτό σας.