Δευτέρα 27 Ιουνίου 2011

Τεχνόδουλοι

Όλες οι διαφημίσεις της Vodaphone ή Βόδαφον αν προτιμάτε έχουν το κοινό χαρακτηριστικό ότι βαράνε το νευρικό μου σύστημα ωσάν δέκα κιλά καφέ σκέτο σε άδειο στομάχι μαζί με ταυτόχρονο άκουσμα του καινούριου συμπακτωμένου δίσκου του Ιουστινιανού Μπίμπερ.
Μα δεν μπορεί, λες, δεν μπορεί να είναι τόσο ηλίθιες. Σε ποιον απευθύνεται τέλος πάντων όλη αυτή η μάζα αγνής, γνήσιας, ηλιθιότητας με όλη της την κρέμα; Εντάξει, οι διαφημίσεις των Jumbo Chips με τον Σεφερλή και αυτές του Jumbo (τυχαίο; εσείς θα το κρίνετε) με το "Γιατί έχεις τα Τζάμπο πλάι σου" είναι αντικειμενικά πιο ηλίθιες, αλλά, διάολε, πρόκειται για πατατάκια και πλαστικά κουβαδάκια, δηλαδή προϊόντα που δεν χρειάζονται συνοδευτικό εγχειρίδιο με σαράντα σελίδες οδηγίες!
Αλλά ειδικά αυτή με το καρτοίντερνετ με κάνει κάθε φορά που τη βλέπω όχι απλά να ανάβουν τα λαμπάκια μου, αλλά να ανάβουν λάμπες νέον, τα Χριστουγεννιάτικα φωτάκια της Αθήνας και όλα τα φώτα σε ολόκληρο το σύστημα του μετρό του Λονδίνου.
Κατ'αρχήν ας προσπεράσουμε την ηλιθιότητα του κόνσεπτ αυτού καθεαυτό. Δηλαδή δε μας έφταναν οι μαλάκες με τα λάπτοπ που ξεχύνονται στις πλατείες για να πιάσουν WiFi (λες και δεν υπάρχει πουθενά αλλού ξεκλείδωτο WiFi), τώρα το πάμε ένα βήμα παραπέρα; Για ποιο λόγο να θέλει κάποιος να έχει ίντερνετ, ξέρω γω, στην παραλία; Τι είσαι δηλαδή, κανένας πολυassholeος επιχειρηματίας που πρέπει να τσεκάρει το e-mail του ακόμα και όταν χαλαρώνει σε μια ξαπλώστρα πίνοντας το μοχίτο του υπό τους ήχους του κύματος που σκάει και των σφίχτερ που παίζουν ρακέτες λες και δεν υπάρχει αύριο;
Αλλά αυτή η διαφήμιση πραγματικά είναι το αποκορύφωμα. Είναι που λέτε ένας μπαμπουίνος και η γκόμενά του. Η γκόμενα λοιπόν τον πάει σε μία μεζονέτα στη Σαντορίνη ή σε κάποιο νησί τέλος πάντων και του λέει όλο χαρά, "Κοίτα που κανόνισα να περάσουμε το Σ/Κ! Ούτε τηλεόραση, ούτε ραδιόφωνο, ούτε τίποτα! Μόνο τα δυο μας!" Και μπαίνει στο μπάνιο να σενιαριστεί.
Και δεν ήταν και κανένα μπάζο.
Κανονικά, αν αυτό το πράγμα ήταν άντρας που σέβεται τα παντελόνια του, δεν θα άφηνε την ευκαιρία ανεκμετάλλευτη. Θα την έσκιζε τη γάτα. Αλλά τι κάνει αυτό το πράγμα; Όπως ίσως δε θα μαντέψατε, εκτός κι αν έχετε δει τη διαφήμιση, αυτό το πράγμα τρέχει στο κατάστημα Βόδαφον του νησιού και λέει στον υπάλληλο επί λέξει τα εξής λόγια που συγκλόνισαν τον κόσμο: "Βάλε μου σε παρακαλώ δυο μέρες ίντερνετ, αλλιώς δεν τη βγάζουμε".
ΑΛΛΙΩΣ ΔΕΝ ΤΗ ΒΓΑΖΟΥΜΕ! Τι λες ρε απόβρασμα του ελέους; Σοβαρά;
Εγώ, πάλι, απορώ πώς τη βγάζει μαζί σου η γκόμενα. Δηλαδή σε φέρνει σε ένα υπέροχο μέρος, σου λέει εμμέσως πλην σαφώς ότι θα σε αφήσει να την πηδάς για τις επόμενες δύο μέρες, χωρίς να πάθει πονοκέφαλο, περίοδο, γάγγραινα ή δεν ξέρω εγώ τι άλλη ασθένεια προκειμένου να γλιτώσει από την μαλακία που σε δέρνει, και εσύ προτιμάς το ίντερνετ γαμώ τον Μπιλ Γκέιτς μου;
Είχες και στο χωριό σου ίντερνετ ρε τυρόβλαχε; Έμπαινες στο φέισμπουκ και στο τουίτερ όταν άρμεγες τα γίδια του πατέρα σου; Έμπαινες να διαβάσεις το υπέρτατο μπλογκ "Και πού σαι ακόμα" όταν όργωνες το χωράφι με τα καπνά, πιθηκάνθρωπε, που "δεν τη βγάζεις" κιόλας για δύο γαμημένες μέρες χωρίς ίντερνετ;
Και δεν είναι μόνο αυτό. Το θέμα είναι, ότι οι διαφημιστές της Βόδαφον έχουν αποδείξει επανειλημμένα ότι είναι ηλίθιοι. Άρα δεν θα μπορούσαν να έχουν εμπνευστεί από μόνοι τους κάτι τέτοιο. ΑΡΑ ΟΝΤΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΟΝ!
Και όχι μόνο υπάρχει αυτό το ον, αλλά υπάρχει και σε ικανές ποσότητες για να δημιουργήσει μία από τις μεγαλύτερες εταιρίες κινητής τηλεφωνίας στον κόσμο προϊόν ειδικά για να ικανοποιήσει τις ανώμαλες ορέξεις του.
Ω, θεοί του Ολύμπου, σε τι κόσμο ζούμε; Πριν από δεκαπέντε χρόνια ο κόσμος σε αυτή τη χώρα θεωρούσε το κινητό σαν κάτι από ταινία επιστημονικής φαντασίας και το ίντερνετ ακουγόταν σαν χάπι για την πίεση. Και τώρα μας βγαίνει ο μαλάκας ότι ανάμεσα στο ίντερνετ και σε δύο μέρες σεξ προτιμάει το Ίντερνετ!
Εγώ, πάντως, θα προτιμούσα να είμαι μουνόδουλος παρά τεχνόδουλος.
Και ας μην πιάσω τα κινητά, γιατί βαριέμαι κι έχει και ζέστη. Θα πω μόνο τούτο: ως γνωστόν, πλέον ο κάθε μαλάκας έχει δύο και τρία κινητά. Και δεν του αρκούν πλέον τα συνηθισμένα κινητά, αλλά θέλει και smartphone το ζώον, γιατί οι χαζογκόμενες εντυπωσιάζονται με τις οθόνες αφής.
Ε, και για να αντεπεξέλθει στη ζήτηση, η Alcatel έβγαλε δικό της smartphone.
Και όχι, δε σας δουλεύω.
Δηλαδή, έρχεται το τέλος μας.

8 σχόλια:

  1. και αυτη η διαφημιση με εναν τυπακο καμενο που ειναι διακοπες και μιλαει με ιντερνετικα κοουντς να ουμ τυπου Λολα86 μπλαμπλα σου στελνω καρτποσταλ και κατι τετοια ποιας εταιριας ειναι;

    νομιζω πως την πρωτη φορα που την ειχα δει ειχα γελασει.

    Αλλα αυτη που περιγραφεις δεν παλευεται και την παιζουν συνεχεια, τοσον καιρο τωρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στημένη μου την είχες; Αυτήν που περιγράφεις δεν την έχω δει, είναι η αλήθεια (και μάλλον καλύτερα...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πω, πω, ναι, τι ηλίθια διαφήμιση. Εκεί μας οδηγεί ο καταναλωτισμός, να προτιμάμε το ίντερνετ πιο πολύ από τους ανθρώπους. Εγώ θα πάω κάποια στιγμή διακοπές, και στις διακοπές μήτε λάπτοπ παίρνω μαζί μου μήτε ίντερνετ θέλω να ανοίξω, μου αρκεί ένα ραδιόφωνο για να περνάει η ώρα. Ας θυμηθούμε και πώς ζούσαμε λίγα χρόνια πριν και πόσα πράγματα βρίσκουμε να κάνουμε.

    Η διαφήμιση που λέει το μαρούλι είναι του οτε και διαφημίζει το πρόγραμμα για ίντερνετ στο εξοχικό. Όλη η σειρά διαφημίσεων γι' αυτή την υπηρεσία είναι για κλάματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανάμεσα στα δύο σχόλια την πέτυχα...τι αηδίες είναι αυτές; Ούτε επίτηδες να τις κάνανε τόσο βλακώδεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και εγώ θα προτιμούσα να έχω χωμένο το κεφάλι μου ανάμεσα στα πόδια του κοριτσιού που συνοδεύω παρά στην οθόνη του λαπτοπ. Μα τι στον πούτσο έπαθαν όλοι οι άντρες. Τόσο μαλάκες πιά.
    Και τι στον πούτσο εταιρίες είναι αυτές που μας κάνουν να φαινόμαστε περισσότερο ηλίθιοι και μαλακομαλάκες από όσο είμαστε στην πραγματικότητα.
    Η μήπως είμαστε τελικά ; Η μήπως έτσι θέλουν να μας κάνουν ;
    Γαμώ την Βόνταφον.
    Και την Κοσμοτέ
    Και την Γουίιιιιιιιντ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γαμώ τες όλες. Κι ειδικά που λένε ότι έχουν σήμα καμπάνα. Τα παπάρια μας καμπάνα έχουν (κάνει...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Θα στο κάνω σοβαρό το σχόλιο, μόνο και μόνο για να στη σπάσω που έχεις παρόμοιο θέμα με το δικό μου.

    Η κατάντια του "τεχνόδουλου" δεν οφείλεται μόνο στην ξενομανία, την επιδειξιομανία και το ψώνιο. Το κυριότερο κακό που του'χει συμβεί κατά τη γνώμη μου, είναι που μεγάλωσε μαθαίνοντας να αδιαφορεί -αν όχι να μισεί- τα βιβλία.
    Δε θα σου πω ότι ξεπετάω ένα βιβλίο κάθε τρεις μέρες, γιατί δεν έχω τόσο χρόνο, αλλά αν όντως γουστάρεις τεχνολογία (με ουσία, όχι με περιττά πράγματα) δεν την παίρνεις στην παραλία να της πετάξεις τα μάτια έξω με τον ήλιο και την άμμο.
    Αντιθέτως, έχω μια ρομαντική αντίληψη από μικρή, που πιστέυω πως ένα βιβλίο στην παραλία αποκτάει έξτρα αντικειμενική αξία παίρνοντας μυρωδιές από θάλασσα και αντιηλιακό.
    Σου'χει τύχει να ανοίξεις βιβλίο που διάβασες ολόκληρο στη θάλασσα να δεις πως μυρίζει;
    Και αποξηραμένο χταπόδι να βρεις μέσα, μόνο η μυρωδιά θα σε πάει στην παραλία!
    Αλλά ποιος να πάρει βιβλίο στην παραλία; Αυτός που το μεγαλύτερο κείμενο που έχει διαβάσει το'χει γράψει ο φαφούτης, ή αυτός με το μπεγλέρι; Ειδικά ο τελευταίος, είναι και μονόχειρας, δεν τον παίρνει για τίποτα άλλο πέρα από φράπα και marlboro..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η αλήθεια είναι ότι δε διαβάζω ιδιαίτερα, και ποτέ στην παραλία, γιατί είναι το νερό που σε προκαλεί να βουτήξεις, είναι τα κορμιά που σε προκαλούν να χαζέψεις (εκτός φυσικά κι αν πας εκεί που πάνε εκδρομή τα ΚΑΠΗ), είναι και οι προαναφερθέντες μαλάκες με τις ρακέτες που σε προκαλούν να τους βάλεις τις ρακέτες υπόθετο, και δεν μπορείς να δοθείς στο βιβλίο. Κι αν δε δοθείς, ποιος ο λόγος να το διαβάσεις;
    Ο φαφούτης είναι ο Γεωργίου-ο μονόχειρ με το μπεγλέρι ποιος είναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ξέρετε, πολλές φορές συμβαίνει τα σχόλια να είναι ακόμη πιο έξυπνα, εύστοχα ή ουσιαστικά από την εγγραφή καθεαυτή. ΟΧΙ ΕΔΩ. Αν σας έρθει καμιά εξυπνάδα, κρατήστε την για τον εαυτό σας.