Πέμπτη, 22 Δεκεμβρίου 2011

Οι φυλές των Ελλήνων καθηγητών

ΟΚ. Ανοίγω τον ασκό του Αιόλου και θα εκτοξευτεί ο αέρας με πίεση εκατόν σαρανταδώδεκα χιλιάδες Νιούτον ανά τετραγωνικό μέτρο και θα μας πάρει όλους ο διάολος. Θα με κατηγορήσετε ότι αντιγράφω τον Φάε Ένα Μαλάκα. Ότι βάζω τους ανθρώπους σε ταμπέλες σαν αυτόν τον φτηνιάρη. Σε λίγο θα μπαίνουν ανώνυμοι και θα μου λένε "grapse gia to DOTA poso malakia einai" κι εγώ θα τους αγνοώ γιατί εκτός των άλλων δεν έχω παίξει και DOTA. Αλλά ξέρετε κάτι; Στ΄'αρχίδια μου. Όταν γράψετε το γράμμα σας στον Άι Βασίλη, ζητήστε του να μου στείλει AIDS και σύφιλη. Άλλωστε, μόνο στο Χριστιανισμό υπάρχει παρθενογένεση. Και τώρα πάμε στο κυρίως θέμα.

  1. Η στρίγκλα:
    Αν δεν είχατε ποτέ τέτοια καθηγήτρια, θυμηθείτε την Καίτη από τις Σαββατογεννημένες. Αν δεν μπορείτε να θυμηθείτε την Καίτη από τις Σαββατογεννημένες, ετοιμαστείτε για τη φρίκη.

    Οι κατασκευαστές απουσιολογίων ευγνωμονούν το θεό για την ύπαρξή της. Η τρυφερότητα και ο οίκτος δεν ανήκουν στο λεξιλόγιό της. Δε χρειάζεται να έχεις κάνει κάτι για να την τσαντίσεις-και που αναπνέεις πολύ είναι. Βαθμολογεί με το γνωστό κανόνα: το είκοσι είναι για το θεό, το δεκαεννιά για τον καθηγητή, το δεκαοχτώ για τον γλείφτη και όλοι οι υπόλοιποι τρία και να λέτε και ευχαριστώ. Τι; Να θέλει να μας μάθει γράμματα; Το άλλο με τον Τοτό το ξέρεις; Υποκινείται από καθαρό μίσος προς την ανθρώπινη φυλή. Δε θα ησυχάσει αν δεν καταστρέψει ανθρώπινες ζωές. Θάνατος!
    Χαρακτηριστικές φράσεις:"Εσύ, έξω!", "Στο διευθυντή!", "Σκασμός!", "Βγάλτε μια κόλλα χαρτί να γράψετε διαγώνισμα!", "Κεριά και λιβάνια!", "Κάτσε κάτω!", "Βλαμμένα!" (σημείωση: το υβρεολόγιό της είναι πλουσιότατο, καθώς συνήθως τυγχάνει φιλόλογος).
  2. Το θύμα:
    Σχεδόν πάντα γυναίκα, είναι η καλή ψυχή που αγαπάει τα παιδιά και θέλει να συνεργαστεί μαζί τους. Το κακό είναι ότι τα παιδιά δε θέλουν να συνεργαστούν μαζί της. Το πιο κακό είναι ότι η ίδια έχει την πυγμή ενός χνουδωτού Μικρού μου Πόνυ και την αποφασιστικότητα ενός χοντρού που μπήκε σε ζαχαροπλαστείο με πέντε ευρώ. Έτσι, στο μάθημά της γίνεται κάθε-μα κάθε!-φορά της εκδιδομένης το κιγκλίδωμα. Όσο κι αν προσπαθεί, δεν πρόκειται να επιβάλλει την τάξη ούτε αν φέρει ΜΑΤατζήδες να παραφυλάνε έξω από την πόρτα. Ακόμη κι αν τους πει ότι είναι μέσα εκκολαπτόμενοι διαδηλωτές του ΠΑΜΕ. Τελικά ή θα προσπαθήσει να βγει στη σύνταξη στα τριάντα πέντε της εκμεταλλευόμενη ένα από τα χιλιάδες παραθυράκια της ελληνικής νομοθεσίας ή θα τα βροντήξει όλα και θα πάει να καλλιεργεί μαρούλια σε μια φάρμα στην Κόρινθο.
    Χαρακτηριστικές φράσεις: "Κάντε λίγη ησυχία βρε παιδιά", "Γιατί είστε τόσο ανήσυχοι σήμερα;","Αν συνεχίσετε θα αναγκαστώ να σας βγάλω έξω!", "Ωχ, Παναγία μου!", "Το κεφάλι μου..."
  3. Ο "Σ'αυτόν τον κόσμο που μόνος μου ζω δεν υπάρχουν κανόνες μα μόνο εξαιρέσεις":
    Αυτός ο άνθρωπος, αν δεν είναι κουφός, θα πρέπει να έχει κάνει ειδική εκπαίδευση στο Θιβέτ από το Δαλάι Λάμα για να μην καταλαβαίνει Παναγία από αυτά που γίνονται γύρω του. Ακόμη κι αν μέσα στην τάξη λαμβάνουν χώρα εκτοξεύσεις καρεκλών, ακόμη κι αν πέφτει το ξυλίκι που δεν έριξε ο Τσακ Νόρις σε όλη την καριέρα του, ακόμη κι αν στα πίσω θρανία γυρίζουν ερασιτεχνική τσόντα, αυτός εξακολουθεί να γράφει στον πίνακα ατέλειωτες σημειώσεις του βαρετού μαθήματός του (φαβορί Ιστορία και Δίκαιο). Επειδή όμως οι μαθητές δεν έχουν καμία συναίσθηση του πόσο σημαντικό είναι να ξέρει κανείς ποιο αρχίδι έξυσε ο Χίτλερ στις 5 Οκτωβρίου του 1937, εκμεταλλεύονται την αφασία του για να αναπληρώσουν τον ύπνο που έχασαν κάνοντας όλη νύχτα chat στο Facebook.
    Χαρακτηριστικές φράσεις: "Σήμερα το μάθημά μας είναι οι Εικονομαχίες, σημειώνετε...", από εκεί και μετά δεν πρόκειται να ακούσετε από τα χείλη του τίποτε άλλο εκτός από ακατάληπτα μουγκρητά.
  4. Ο Αϊνστάιν:
    Αυτός εδώ ο τυπάς διδάσκει πάντα Μαθηματικά, Φυσική ή Χημεία, είναι αρκετά έξυπνος και πολύ πωρωμένος με το αντικείμενό του. Δυστυχώς νομίζει ότι και οι μαθητές είναι το ίδιο έξυπνοι και πωρωμένοι. Το τυπικό μάθημα κυλάει κάπως έτσι: ο Αϊνστάιν ξεκινάει να γράφει στον πίνακα για το νόμο του Coulomb, στην πορεία χώνει μέσα τη μηχανή του Carnot, κάνει ένα σύντομο πέρασμα από την αρχή του Χάιζενμπεργκ και κορυφώνει με ένα "πολύ απλό" παράδειγμα του οποίου η λύση πιάνει δύο πίνακες. Επειδή όμως οι μαθητές δεν καταλαβαίνουν την τύφλα τους, καταφεύγουν στον αγαπημένο τους αμυντικό μηχανισμό, δηλαδή τη φιλοσοφική συζήτηση για το ποιος πήδηξε ποιαν, ποιος παράτησε ποιαν και ποιος ζει στη θάλασσα σε ανανά.
    Χαρακτηριστικές φράσεις: "Θα λύσουμε αυτό εδώ το πολύ απλό πρόβλημα", "Τι δεν καταλαβαίνετε ρε παιδιά; Αυτά είναι πανεύκολα!" (προσέξτε το ξάφνιασμά του όταν αντιλαμβάνεται ότι υπάρχουν άνθρωποι στον κόσμο στους οποίους η Φυσική προκαλεί απορίες).
  5. Ο Είρων ο Αλεξανδρεύς:
    Στην αρχή μπορεί να τον περάσεις για την αρσενική έκδοση της στρίγκλας (διατίθεται σε περιορισμένο αριθμό συλλεκτικών τεμαχίων). Αλλά ο καθηγητής αυτός είναι γενικά καλός άνθρωπος και πάντα πρόθυμος να σου εξηγήσει αν δεν έχεις καταλάβει. Μην επιχειρήσεις όμως να του πουλήσεις εξυπνάδα, γιατί την έχεις γαμήσει χωρίς προφυλακτικό. Όταν εσύ πήγαινες, αυτός ερχόταν. Για τρίτη φορά. Μέσω Λαμίας. Με ενδιάμεσο διάλειμμα για καφέ. Έχει το απίστευτο χιούμορ και δεν θα του βγεις από πουθενά. Αν όμως δεν τον προκαλέσεις, είσαι ασφαλής. Στο τέλος τον ζητάνε και για συνοδό στις πενταήμερες. Α! Το γλείψιμο δεν πιάνει σε αυτόν. Μην πεις "σε όλους πιάνει". Πραγματικά δεν πιάνει.
    Χαρακτηριστικές φράσεις: "Τι λες τώρα!", "Σοβαρολογείς αυτή τη στιγμή;", "Σκέφτηκες πολύ πριν την πετάξεις;" "Ωραία η ιστοριούλα σου", "Καλά το πας", "Θα το δεις να αχνοφαίνεται!"
  6. Η θεία Όλγα:
    Είναι εκείνη η μεγάλη σε ηλικία (αν και όχι απαραίτητα) κυρία που όλοι θα θέλαμε να είχαμε για θεία. Αγαπάει τα παιδιά και τα παιδιά την αγαπάνε ακόμη περισσότερο. Διαφέρει αισθητά από το "θύμα" γιατί δε σου πάει καρδιά να τη στενοχωρήσεις κι έτσι δεν κάνεις μαλακίες στην τάξη της. Δίνει πολύ καλές εξηγήσεις, βάζει εύκολα θέματα για να γράφουν καλά και οι "αδύναμοι μαθητές" και πιστεύει πως όλοι έχουν μέσα τους μία καλή πλευρά, αρκεί να τη βγάλουν. Συνήθως είναι φιλόλογος, πεδίο που της δίνει την ευκαιρία να μοιράζεται με τους μαθητές τις λογοτεχνικές της ανησυχίες-το γεγονός ότι οι μαθητές του σήμερα ασχολούνται με τη λογοτεχνία όσο και ο δυτικός κόσμος με τα παιδάκια στην Αφρική που πεινάνε είναι άνευ σημασίας.
    Χαρακτηριστικές φράσεις: "Η εργασία σου είναι πολύ καλή, συνέχισε την προσπάθεια!", "Γιατί, όπως έχει πει και ο Αριστοτέλης...", "Είμαι πολύ ευχαριστημένη με την τάξη σας", "Ω τύμβος, ω νυμφείον, ω κατασκαφής οίκησις αείφρουρος..."
  7. Ο ιστορίας:
    Όχι αυτός που διδάσκει ιστορία (αυτός ανήκει συνήθως στην τρίτη κατηγορία), αλλά αυτός που έχει μία τάση στο να λέει ιστορίες. Παίζει σε όλες τις ειδικότητες και το χαρακτηριστικό του είναι ότι πιο πολύ μιλάει για τη ζωή του παρά για το μάθημα. Έτσι, όταν εσύ θα πας να γράψεις στο διαγώνισμα το νόμο της ταχύτητας χημικής αντίδρασης, θα σου έρθει στο μυαλό εκείνη η φορά που είχε πάει σε ένα σούπερ μάρκετ όταν ήταν δεκάξι και μόλις αγόρασε μια σοκολάτα του ήρθε η θεία φώτιση και αποφάσισε να πάει να γίνει καλόγερος αλλά τελικά άλλαξε γνώμη γιατί ανέβηκαν στο χρηματιστήριο οι μετοχές που είχε αγοράσει ή κάτι τέτοιο. Αλλά στην τελική το ζητούμενο είναι να χάσεις μάθημα. Είναι αληθινές οι ιστορίες που διηγείται; Θα το μάθετε στο επόμενο επεισόδιο με τίτλο "Βαρώνος Μυνχάουζεν".
    Χαρακτηριστικές φράσεις: "Μια που είπατε αυτό να σας πω μια ιστορία...", "Εγώ που με βλέπετε έχω να σας πω πράγματα που ούτε φαντάζεστε", "Αυτά μόνο από μένα θα τα ακούτε".
  8. Ο χαβαλές:
    Απαντάται συνήθως σε μαθήματα καφενεία όπως είναι η Γυμναστική (στην οποία διδάσκουν ή χαβαλέδες ή στρατόκαυλοι που δεν τους έφταναν τα μόρια για Ευελπίδων ή στρίγκλες) και η Πληροφορική, έχει πάντα ένα αστείο να κάνει και είναι πάντα χαλαρός, έως και χύμα στο κύμα. Βλέπετε, ο άνθρωπος είναι συνειδητοποιημένος. Αφού δεν είναι κανένα σοβαρό μάθημα, γιατί να πρήζω τους μελλοντικούς ανέργους και να μην τους αφήνω να χαλαρώσουν; Θα μπορούσε να πει κανείς ότι είναι και τυπικός δημόσιος υπάλληλος, αλλά εφόσον οι μαθητές δε νοιάζονται, δε θα έπρεπε να νοιάζεται και κανείς άλλος. Αν τον βάλουν βέβαια να κάνει Μαθηματικά κατεύθυνσης στην Τρίτη Λυκείου αλλάζει το πράγμα.
    Χαρακτηριστικές ατάκες: "Πάρτε μια μπάλα και παίξτε λίγο ποδόσφαιρο", "Βαγγέλη, πιάσε έναν Νες περιποιημένο", "Ήταν ένας Γερμανός, ένας Ιταλός κι ένας Έλληνας...", "Πόσο ήρθε χθες η ΠΑΟΚάρα;"
  9. Ο παλαβός:
    Σε γενικές γραμμές όποιος μπαίνει σε μία αίθουσα με είκοσι πέντε τέρατα και προσπαθεί να τα διδάξει πρέπει να είναι λίγο χτυπημένος (με την καλή την έννοια πάντα), αυτός εδώ όμως δίνει νέα διάσταση στην έννοια της παλαβομάρας. Θα σε αποκαλέσει με λάθος όνομα όσες φορές κι αν επιχειρήσεις να τον διορθώσεις, θα κοιτάει το παράθυρο σε φάση αφασίας λες και τον χτύπησε ηλεκτρικό ρεύμα, θα βγάλει την εφημερίδα του μέσα στην τάξη και στο τέλος θα επιδοθεί σε μία προσπάθεια να ανοίξει την κουβέντα στον τοίχο. Ο τύπος αυτός μπορεί να εμφανιστεί σε όλα τα μαθήματα, προτιμά όμως τα θρησκευτικά, αποδεικνύοντας έτσι περίτρανα και άνευ αμφισβητήσεως ότι ο πολύς Χριστιανισμός βαράει κατακούτελα.
    Χαρακτηριστικές φράσεις: "Ακούω φωνές", "Ποιος μιλάει πάλι μωρέ;" (όταν δεν μιλάει κανείς), "Ο Θεός μας αγαπάει", "Η αλήθεια είναι εκεί έξω", "Σας έχουν απαγάγει ποτέ εξωγήινοι;"
  10. Ο ωραίος/η ωραία:
    Μία κατηγορία που σπάνια απαντάται στα ελληνικά σχολεία, καθηγητές και καθηγήτριες αυτού του τύπου προσελκύουν ανεξήγητο (yeah, right) ενδιαφέρον προς το μάθημά τους. Χαρακτηριστικά σημάδια είναι, ανάλογα με το φύλο, τα κορίτσια που χαχανίζουν σαν ηλίθιες στο πέρασμά του ή τα αγόρια που ρίχνουν κλέφτικα σφυρίγματα και σχόλια Greek Lover τύπου "τι είσαι εσύ μάνα μου" στο πέρασμά της. Δύο τινά συμβαίνουν: είτε πρωτοδιόριστοι είτε ενσαρκώσεις του λαϊκού ρητού "η γριά κότα έχει το ζουμί". Για παράδειγμα ωραίου, θυμηθείτε το "Ξύλο που βγήκε από τον Παράδεισο" ή το "Χτυποκάρδια στο θρανίο" και τον Παπαμιχαήλ να προσπαθεί να μάθει γράμματα στη Βουγιουκλάκη. Για παράδειγμα ωραίας, θυμηθείτε τις "δασκάλες" που παίζουν στις τσόντες.
    Χαρακτηριστικές φράσεις: "Περιμένετε, παιδιά, ένας ένας, τι απορίες είναι αυτές που έχετε όλοι σήμερα;", "Τι χασκογελάτε εκεί πίσω;", "Θα ήθελα να σου κάνω ιδιαίτερο αλλά δεν προλαβαίνω".
  11. Ο άσχετος, η άσχετη
    Μία κατηγορία που πάντα απαντάται στα ελληνικά σχολεία, σε όλες τις κατηγορίες μαθημάτων, αλλά για κάποιον λόγο προτιμάει τα αγγλικά. Μα να μην έχω πετύχει μία φορά στη ζωή μου αγγλικού σε δημόσιο σχολείο που να ξέρει αγγλικά; Και δεν εννοώ τα "Me, you, bed". Μία κάποτε μετέφρασε το lead in fuel (μόλυβδος στα καύσιμα) σε "οδηγώ προς την κατανάλωση καυσίμου". Και μετά σου λέει γιατί όλα τα Ελληνόπουλα πάνε σε φροντιστήρια για να μάθουν ξένες γλώσσες. Το κακό είναι ότι όχι μόνο δεν ξέρει, αλλά δεν ξέρει ότι δεν ξέρει, κι αν πας να την διορθώσεις θα σου την πει κι από πάνω, γιατί αυτή έβγαλε την Αγγλική Φιλολογία (πριν 50 χρόνια) κι άρα ξέρει, ενώ εσύ δεν την έβγαλες και άρα δεν ξέρεις. Κι άμα συνδυάζεται και με τη στρίγκλα, χέσε μέσα Πολυχρόνη να μας βλέπουν οι γειτόνοι.
    Χαρακτηριστικές ατάκες: "Προσέξτε καλά αυτό που σας λέω", "Τάχα μου πάτε και σε φροντιστήρια", "Ξέρεις εσύ και δεν ξέρω εγώ;" "Εμένα να ακούτε, εγώ ξέρω" και φυσικά το κορυφαίο "Θα το κοιτάξω και θα σου πω αύριο" (και ακόμα το κοιτάει).
Αυτά, και να προσέχετε μη φάτε Ω.Α. επειδή η στρίγκλα δε γουστάρει τη φάτσα σας.

21 σχόλια:

  1. εχμ γκουχου γκουχου..και εγω η καημενη του αγγλικου αυτα τα ιδια θα τραβηξω οτι εκανα δηλαδη και εγω στις στριγγλες???Φτου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. παραγωγικότατο σε βρίσκω!!Παρεμπιπτόντως,όταν το διάβαζα έτρωγα κι όλας και κόντεψα να πλαντάξω αρκετές φορές από τα γέλια...ας το διάλο παραλίγο να τα κακαρώσω!!!
    Να συμπληρώσω ότι το στυλ σου δεν έχει να κάνει σε τίποτα με το Mikeius και ούτως ή άλλως όλοι κάνουμε που και που αναρτήσεις με κατηγορίες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θεϊκό! Όλους που ανέφερες τους είχα κάποια στιγμή στο γυμνάσιο ή λύκειο!
    Κι εγώ έχω χωρίσει σε κατηγορίες τους καθηγητές των πανεπιστημίων. Αντιγράφω κι εγώ το Φάε Ένα Μαλάκα; Πες του Αι Βασίλη να στείλει και σε μένα σύφιλη.
    Ένας άγνωστος απ' έξω μου φωνάζει σε greeklish na grapsei gia to DOTA poso malakia einai....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ok, παίζει να πέρασα από τα πιο κοιυλουβάχατα σχολεία. Η Στρίγγλα μου δίδασκε οικιακή οικονομία, ο Παλαβός μαθηματικά, ο Ιστορίας θρησκευτικά... και είχαμε και υποστρίγγλα γυμνάστρια/ΛΟΚ.
    Πάντως, αν όσοι έχουμε γράψει οτιδήποτε κατηγοριοποιεί κόσμο αντιγράφουμε τον malakeius, ο τυπάς παίζει να'εχει εφεύρει το ψηφοδέλτιο...που δε νομίζω.

    ΠιΕσ: Εμένα δε με λες που μου αντέγραψες το "σαρανταδώδεκα"! Λεξούλα του Σάκη του Πάρκινσον (δίπλα θρανίο), το '90 όταν η κάτοψη δεν του έβγαινε στο κέντρο της κόλλας με τίποτα..
    "Κύριε το'χω μετρήσει σαρανταδώδεκα φορές, δεν το ξανασβήνω!"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αν ξέρεις αγγλικά, όχι απαραίτητα.
    Το ηθικό δίδαγμα ποιο είναι; Δεν τρώμε όταν διαβάζουμε το ΚΠΣΑ.
    Αυτό με τον Φάε ένα Μαλάκα το είπα α) για πλάκα και β)για να έχω κάτι να γράψω για πρόλογο. Σιγά μην τον αντιγράψουμε κιόλας.
    Πες του ανώνυμου (όπως λέμε "πες του χασοδίκη", "πες του κελεμπία" και άλλα διαφημιστικά εκτρώματα) ότι αν θέλει να διαβάσει για τη DOTA, να φύγει. Να πάει αλλού.
    Το σαρανταδώδεκα το ήξερα ότι κάπου το έχω ξαναδεί, αλλά δεν το θυμόμουν για να αποδώσω το κατάλληλο credit. Ζητώ ταπεινά συγνώμη για αυτή την άθλια παραβίαση copyright.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χαχαχαχαχαχαχααααα!
    Παραβίασε ελεύθερα παιδάκι μου. (Δεν είναι ούτε δικό μου το copyright) Έτσι κι αλλιώς ο Σάκης ο Πάρκινσον τώρα πια είναι ένας ξεπεσμένος σκυλάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Και είχα σκοπό να σε ρωτήσω πως μαθητής πράμα και δεν έχεις κάνει κατηγορίες καθηγητών ακόμα.
    Λίγο πολύ όλοι είχαμε αυτές τις κατηγορίες καθηγητών στα ελληνικά σχολεία.
    Θα με άφηνες να προσθέσω και την κατηγορία του Οπαδού καθηγητή; Ξέρεις αυτουνού που πριν και μετά από μεγάλους αγώνες ξαφνικά μας ενδιέφερε πολύ η γνώμη του για το παιχνίδι.
    "Κύριε πως τον βλέπετε τον αγώνα σήμερα ;"
    Στα αρχίδια μας βασικά για το πως τον βλέπει αλλά ήταν ευκαιρία να χαθεί η ώρα.
    Επίσης η κατηγορία του βαρεμάρα. Σερνότανε σαν παλαίουρας στον στρατό και συνήθως σήκωνε καλούς μαθητές στον πίνακα να λύσουν την άσκηση χωρίς να χρειαστεί να ανακατευτεί αυτός. Οπότε ψιλοπέρναγε η ώρα.
    Καργιόλες καθηγήτριες που να τον παίρνουν από μαθητές δεν έχετε ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Και οι ξεπεσμένοι σκυλάδες έχουν τη χάρη τους-και επίσης ψυχή.
    Πέρη, το ήξερα ότι είχες σκοπό να με ρωτήσεις και σε πρόλαβα. Εγώ διαβάζω μυαλά. Ο Οπαδός συνήθως συγκαταλέγεται και στους Χαβαλέδες, οπότε δεν το θεώρησα σκόπιμο να τον συμπεριλάβω. Ο βαρεμάρας είναι μια πονεμένη ιστορία γιατί κι εγώ τυγχάνω καλός μαθητής (αν με αρχίσετε στα "φύτουλα" και "κάνε μου τις ασκήσεις αλλιώς θα σε κρεμάσω στο γάντζο από το σώβρακο" θα φύγω και δε θα με ξαναδείτε ποτέ).
    Τέλος, καριόλες καθηγήτριες που τον παίρνουν υπάρχουν πάντα και παντού. Τώρα αν τον παίρνουν και από μαθητές θα σε γελάσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τόμας δεν πήγες σχολείο σήμερα ή είχατε γιορτούλα; Ποίημα είπες ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δεν άντεξες, ε; Εγώ δεν λέω ποιήματα. Εγώ δεν είμαι ποιητής, που λέει και το έντεχνο άσμα. Κάναμε εκεί πέρα μια γιορτή της πλάκας με δύο θεατρικές παραστάσεις σχολικής γιορτής (και όλοι ξέρουμε τι πάει να πει αυτό) και μετά κάναμε και μία κλήρωση για ψηφιακή κάμερα. Δεν την κέρδισα. Δεν πειράζει. Όποιος χάνει στα χαρτιά (και στις λαχειοφόρους αγορές εν προκειμένω) κερδίζει στην αγάπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Για μια ακόμα φορά, μακριά από μας το σχολείο.
    Όλους αυτούς τους είχα, έστω και για ένα φεγγάρι. Αλλά οι ατάκες του "θύματος", ίδιες όμως. Λέξη προς λέξη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Θέλω να ξεκολλήσω από το πισί ρεεεεεε!!!Τα σχόλια ήταν εφάμιλλα της ανάρτησης,έριξα πολύ γέλιο,κλασσικά,ο Peri έβαλε πάλι τη σφρα-γίδα του.Κάνα μελομακάρουνο θα φάμε;!;!;!....ΑΑΑΑΑ...και μην το ξεχάσω...Στην επόμενη ανάρτηση σου έχω Thomas-έκπληξη,ενώ στην παραμεθεπόμενη ανάρτηση έχω για όλους εκπληξάρα.Συνεχίζετε εσείς να γράφετε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μην το λες. Εγώ νιώθω ότι μετά από μερικά χρόνια θα λέω "τι ωραία που ήμουν στο σχολείο". Για μελομακάρονα παρακαλείσθε όπως απευθυνθείτε στο ζαχαροπλαστείο της γειτονιάς σας. Μ'αρέσουν οι εκπλήξεις. Αναμένουμε στο ακουστικό μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Βλέπω το'χεις μελετήσει το θέμα καλά και τους έχεις κατατάξει όλους.
    Αρκετοί είναι γνωστοί σ'ολους μας και τους έχουμε συναντήσει.
    Μια παρένθεση πολλές θρησκείες έχουν τηνπαρθενογένεση και την έχει υιοθετήσει και ο Χριστιανισμός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Είναι επειδή τους τρώω στη μάπα κάθε μέρα και τους θυμάμαι.
    Συγνώμη για το φριχτό αυτό λάθος. Αλλά ούτε καν πρωτότυπη θρησκεία δεν είναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Έλα να μου πεις τα κάλαντα ρεεε...Τι μου θύμησες ρε πούστη φέτος κλείνει 10ετια το απολυτήριο μου.. Ωραία σχολικά μπάχαλα..Γαμάτος..

    Και όπως λέει και η Αννούλα..;))))
    "τα μαθητικά τα χρόνια δεν τ' αλλάζω με τίποτα"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Θα έρθω να στα πω την Πρωτοχρονιά, να σου μπει καλά το 2012. Ελπίζω να κάνεις κανένα πάρτι για τα δέκα χρόνια απολυτήριο, έτσι; Μην νομίζεις ότι θα τη βγάλεις στο τζάμπα! Ο τζάμπας δε ζει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Είναι τυχαίο ρε γαμώτο που όλους αυτούς τους είχα εγώ στο σχολείο; Και καλά να βλέπεις τέτοιους τύπους στα δημόσια, τις προάλλες πέτυχα ένα χαβαλετζή καθηγητή σε μεγάλο ιδιωτικό της Αθήνας κι έτριβα τα μάτια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Σε ιμποσίμπλ! Χαβαλετζής σε ιδιωτικό; Ε, ποτέ! (τυχαίο; δε νομίζω...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Δεν ειναι τυχαιο οτι δεν εβαλες την κατηγορια "ο πιο σπαζαρχιδης του κοσμου" καθως η κατηγορια εχει μονο εναν και αυτος διδασκε κοινωνιολογια στο δικο μου γαμημενο λυκειο.

    πι.ες. ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΝΑ ΜΑΣ ΜΠΟΥΝ

    ΠΙ.ΕΣ2 το κειμενο ειναι για πουλιτζερ,τελος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Εγώ πάλι νομίζω ότι κάθε σχολείο έχει έναν σπαζαρχίδη και κάθε σχολείο νομίζει ότι ο δικός του σπαζαρχίδης είναι ο χειρότερος. Γιατί αν δεν παινέψεις το σπίτι σου, θα πέσει να σε πλακώσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ξέρετε, πολλές φορές συμβαίνει τα σχόλια να είναι ακόμη πιο έξυπνα, εύστοχα ή ουσιαστικά από την εγγραφή καθεαυτή. ΟΧΙ ΕΔΩ. Αν σας έρθει καμιά εξυπνάδα, κρατήστε την για τον εαυτό σας.