Παρασκευή 28 Δεκεμβρίου 2012

Καλλιστεία ή κάτι τέτοιο

Κάποιοι κακοπροαίρετοι από εσάς έχουν αρχίσει να υποπτεύονται ότι έχω ένα μικρό κόλλημα με τη Μπιγιονσέ.
"Αγάπη είναι τα ερωτευμένα ζευγάρια στους δρόμους, τα λουλούδια που ανθίζουν στα πάρκα, η μουσική που ακούγεται στις πλατείες, τα πουλάκια που κελαηδούν στους στύλους της ΔΕΗ, η ανοιξιάτικη λιακάδα,  τα ηλιοβασιλέματα στις παραλίες, τα σοκολατάκια με γέμιση κεράσι και η Μπιγιονσέ." Thomas the Barbarian
Κάποιοι πιστεύουν ότι αυτό το μικρό κόλλημα έχει πάρει ανησυχητικές διαστάσεις.
"Μπιγιονσέ: Πλάσμα που είναι το ανθρώπινο ισοδύναμο του να τρως δύο ταψιά παστίτσιο, εφτά κιλά μερέντα και να τα ξεπλένεις με το ουίσκι που έφτιαξε ο Johnny Walker κατόπιν ειδικής παραγγελίας από τον Τσακ Νόρις." Thomas the Barbarian
Και ότι αυτό το κόλλημα με εμποδίζει να κρίνω αντικειμενικά τις υπόλοιπες γυναίκες.
"Παρουσιάστρια της βραδιάς είναι η Μπιγιονσέ, η οποία επιλέχθηκε με άκρως αξιοκρατικό τρόπο και δεν υπήρξε καμία εύνοια εκ μέρους της επιτροπής." Thomas the Barbarian
Αλλά αυτό είναι ένα μεγάλο ψέμα.
"Μπιγιονσέ, Μπιγιονσέ, Μπιγιονσέ, Μπιγιονσέ, Μπιγιονσέ." Thomas the Barbarian
Σκάσε, παρελθοντικέ εαυτέ μου, το καταλάβαμε.
Σήμερα λοιπόν, που είμαστε και σε εορταστικό κλίμα, θα κάνουμε κάτι καινούριο.
Ας φανταστούμε για λίγο ότι είμαι ο γαμιάς των πέντε ηπείρων. Ποιες από τις παρακάτω διάσημες Ελληνίδες θα διάλεγα για το χαρέμι μου; Πάμε να δούμε.
  • Ζέτα Μακρυπούλια

    Νομίζω ότι πρέπει να ξεκαθαρίσουμε τη διαφορά μεταξύ όμορφης και σέξι γυναίκας. Είναι η Ζέτα-με-φωνάζουν-και-μουστάκι-γιατί-είμαι-ο-φερετζές-του-πούστη-Μακρυπούλια όμορφη; Ναι, είναι. Είναι σέξι; Να το θέσω πιο κομψά, την έχει φαντασιωθεί ποτέ κανείς στα τέσσερα; Όχι. Κι αυτό σας το λέω με τη σιγουριά που λέω ότι το Last Christmas είναι το πιο μίζερο τραγούδι που γράφτηκε ποτέ.
  • Νάντια Μπουλέ

    Με συγχωρείτε δυο λεπτά, πάω να χύσω κουβάδες κι έρχομαι. Αυτό που δεν καταλαβαίνω με τη συγκεκριμένη θεά είναι για ποιον πούστη λόγο τα είχε ένα φεγγάρι με τον Αρναούτογλου. Τι διάολο; Χοντρός είναι, άσχημος είναι, καράβλαχος είναι, ατάλαντος είναι, εγώ που τα έχω όλα αυτά τα γνωρίσματα γιατί δε με κυνηγάνε όλες οι μουνάρες του σύμπαντος; Είναι άδικο!
  • Ελένη Μενεγάκη

    Αυτή η γυναίκα είναι τόσο αγνά, απροκάλυπτα, ανεπιτήδευτα και απροσποίητα ηλίθια που δεν μπορώ πια να τη δω σαν γυναίκα αλλά μόνο σαν ηλίθια. Υπό άλλες συνθήκες κάτι θα γινότανε, αλλά από τη στιγμή που έχω IQ εκατόν ογδονταδώδεκα και τα μεγαλύτερα μυστήρια του σύμπαντος, όπως η αυξανόμενη δημοτικότητα του Τσίπρα, περιμένουν να τα λύσω, ε, δεν μπορώ.
  • Τζένιφερ Άνιστον

    Γνωστή και σαν μέλλουσα κυρία Χωστήρα, η κατά το ήμισυ Ελληνίδα Τζένιφερ τα έχει όλα. Είναι όμορφη, έχει ταλέντο, είναι μία από τις πιο καλοπληρωμένες ηθοποιούς του Χόλυγουντ, αλλά εγώ δεν μπορώ. Συγνώμη. Αυτή η γυναίκα στο μυαλό μου είναι τόσο Ρέιτσελ που φοβάμαι ότι μόλις τη ρίξω στο κρεβάτι θα πεταχτεί από κάπου ο Ρος και θα αρχίσει να μιλάει για βροντόσαυρους.
  • Ελεονώρα Μελέτη

    Ναι, ντρέπομαι λίγο που το λέω, αλλά η μεγαλύτερη κατίνα που υπάρχει αυτή τη στιγμή στην ελληνική τηλεόραση είναι αρκετά καυλωτική για να την συμπεριλάβω στη λίστα μου. Στην τελική εσάς τι σας πειράζει; Δικό μου δεν είναι το μπλογκ; Εδώ ο άλλος ονόματα δε λέμε υπολήψεις δε θίγουμε έλεγε ότι ο αγαπημένος του τύπος γυναίκας είναι η Μαρίνα Κουντουράτου. Ε, άι παράτα με.
  • Τατιάνα Στεφανίδου

    Δεν είχαμε ξεκαθαρίσει ότι κάθε φορά που βλέπω αυτή τη γυναίκα θέλω να προσλάβω δύο Αλβανούς να την κάνουν Ριάνα στο ξύλο κι ότι ο μόνος λόγος που δεν το έχω κάνει ακόμα είναι ότι μου λείπουν ενενήντα εννιά ευρώ για κατοστάρικο; Α, ναι; Τότε όποιος αναρωτιέται ακόμα για την άποψή μου επί της Τατιάνας είναι τόσο έξυπνος που θα έπρεπε να θεωρεί κατόρθωμα το ότι έμαθε να τρώει με πιρούνι.
  • Μαρία Μπακοδήμου

    Κάτοχος του τίτλου της Απόλυτης Ελληνίδας Μιλφάρας από τότε που η Ακρόπολη ήταν ακόμα οικόπεδο, η Μαρία είναι κορμάρα, έχει καλό γούστο στα ρούχα (συνήθως) και έχει και χιούμορ (κάποιες φορές). Η εκπομπή της θα ήταν από τις καλύτερες της ελληνικής τηλεόρασης του 2012, αν δεν περιείχε κάποια συγκεκριμένη σιχαμερή κάμπια με το ίδιο ονοματεπώνυμο με τραγουδιστή του παλιού καλού ελληνικού κινηματ...ΜΠΛΟΥΕΡΓΚ. Αγαπάμε Μαρία πάντως.
  • Πετρούλα

    Πιο ψεύτικη κι από το πέναλτι του Παπουτσέλη, πιο πλαστική κι από χάμπουργκερ στα Μακντόναλντς, εκνευριστικά προβλέψιμη και προβλέψιμα εκνευριστική, προκλητική με τον πιο χυδαίο και αηδιαστικό τρόπο. Γιατί υπάρχουν άνθρωποι που καυλώνουν με την πάρτη της; Εγώ προσωπικά κάθε φορά που τη βλέπω πρέπει να καταβάλλω προσπάθεια για να προλάβω να φτάσω στην τουαλέτα και μετά να ξεράσω.
  • Γεωργία Σάλπα

    Το παράξενο με αυτή τη λίστα είναι ότι μου αρέσουν περισσότερο οι μελαχρινές από τις ξανθιές, λέω σε όλους ότι μου αρέσουν περισσότερο οι μελαχρινές απ'τις ξανθιές, και μέχρι στιγμής είπα καλά λόγια μόνο για ξανθιές. Αλλά αυτό κανονίστηκε. Αν έπρεπε να περιγράψω τη Γεωργία με δυο λέξεις, αυτές θα ήταν "μελαχρινή κόλαση". Συνέχισε, κοριτσάρα μου. Κάνε μας περήφανους.
  • Μαρία Ηλιάκη-Κατερίνα Καινούργιου

    Χμ...καραβαμμένες ξανθιές με εξειδίκευση στην ιερή τέχνη του τσιφτετελιού. Δεν είχαμε ήδη αρκετές τέτοιες; Τέλος πάντων. Δεν ξετρελαίνομαι κιόλας, αλλά η αλήθεια είναι ότι δίνω ένα αβαντάζ στη Μαριγώ, γιατί τουλάχιστον αυτή, σε σύγκριση με την Κατερίνα, δείχνει να έχει μεγαλύτερες δυνατότητες στο να αρθρώσει μια ολοκληρωμένη περίοδο λόγου χωρίς να την πάρει στο ψιλό ο Μουτσινάς.
  • Κατερίνα Στικούδη

    Η Κατερίνα γεννήθηκε σε μια μακρινή χώρα στην άκρη του Πέρα Πέρα όπου όλες οι γυναίκες γίνονται πορνοστάρ, κι από μία περίεργη σύμπτωση κατέληξε στην Ελλάδα. Δε θα πω ψέματα. Αν έρθει η Κατερίνα το βράδυ στο κρεβάτι μου δε θα κάνω ιδιαίτερες προσπάθειες να αντισταθώ. Από την άλλη, θα της έδινα πολύ περισσότερους πόντους αν δεν προσπαθούσε να παριστάνει την τραγουδίστρια.
  • Φαίη Σκορδά

    ..."ο αγαπημένος του τύπος γυναίκας είναι η Μαρίνα Κουντουράτου..." ναι, οκ, βρίστε με, είμαι χειρότερος από αυτά που κοροϊδεύω, αλλά δεν μπορώ. Όταν βλέπω τη Φαίη, το αίμα φεύγει από τον εγκέφαλο, οπότε δε σκέφτομαι ότι κάνει την πιο ντροπιαστική δουλειά που υπάρχει στον κόσμο, αυτήν της-ανατριχιάζω και μόνο που πληκτρολογώ αυτή τη λέξη-πρωινατζούς. Τι του βρήκε του Λιάγκα είπαμε;
  • Πάολα

    Ό,τι και να λέτε εσείς οι κακοπροαίρετοι, πάω στοίχημα ότι αν μη τι άλλο η Πάολα θα είναι εξαιρετική για μια στάση...
    (κάτσε να βάλω τα γυαλιά ηλίου)
    ...doggy style.
    YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH!
  • Βούλα Παπαχρήστου

    Από τις λίγες αθλήτριες που έτσι για αλλαγή μοιάζουν σαν γυναίκες κι όχι σαν παραμορφωμένα τραβέλια, η Βούλα θα είχε την άξια θέση της στη λίστα αν δεν είχε προηγηθεί το ατυχές περιστατικό του tweet περί μαύρων και κουνουπιών. Λυπάμαι, Βούλα, αλλά δεν παίζει να κάνω χωριό με μια γυναίκα που έχει τόσο ηλίθια αίσθηση του χιούμορ (ναι, αυτό ήταν που με πείραξε κι όχι οι ρατσιστικές της αντιλήψεις. Αίμα-τιμή-Χρυσοί Ασβοί).
  • Τζένη Θεωνά

    Αλήθεια, γιατί δεν ασχολείται κανείς περισσότερο με αυτό το κορίτσι; Έχουμε γεμίσει υπερτιμημένα τσόκαρα και κανείς δε δίνει σημασία στο Τζενάκι. Σοβαρά. Υπήρχε μια φάση που η γαμημένη Μπεκατώρου είχε περισσότερη δημοσιότητα (και δεν εννοώ στις εκπομπές του Κανάκη και του σύγχρονου Αριστοφ...ΜΠΛΟΥΕΡΓΚ). Άλλο ένα ταλέντο (με όποια έννοια θέλετε) που δεν αναγνώρισε κανείς.
  • Έλενα Παπαρίζου

    Ναι, she's the one. She's our number one. Πέρασε πολύς καιρός από τότε που όλη η Ελλάδα ασχολιόταν με το βρακί της, κυρίως γιατί τώρα ασχολείται με το βρακί που δεν έχει να βάλει, αλλά η Έλενα θα παραμείνει για πάντα στις καρδιές μας. Ανεξάρτητα που η μουσική της είναι, ας το θέσουμε κομψά, ένα μάτσο απίστευτες κακόηχες και ανεγκέφαλες αηδίες χωρίς κανένα λόγο ύπαρξης.
  • Έλενα Παπαβασιλείου

    Αν είναι κάτι ξεχωριστό η Έλενα Παπαβασιλείου, αυτό είναι ο μόνος λόγος για να δει ένας φυσιολογικός στρέιτ άνθρωπος το Dancing With The Stars. Όχι, κάτσε, κατά βάση υπάρχει κι η Λάουρα Νάργες. Οπότε ναι, η Έλενα Παπαβασιλείου δεν είναι κάτι ξεχωριστό. Αλλά δεν πειράζει. Είναι σαν να μου λες ότι η Μερσεντέ δεν είναι καλό αυτοκίνητο γιατί κυκλοφορούν πιο πολλές Μερσεντέ από Φεράρι. Όχι δα.
  • Τόνια Σωτηροπούλου

    Τι ποια είναι αυτή; Δεν μπορεί να μην την αναγνωρίζετε. Είναι η παγκοσμίου φήμης Ελληνίδα πρωταγωνίστρια που την πηδούσε ο Ντάνιελ Κρεγκ στο Skyfall για ΤΡΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ! Ναι, ούτε κι εγώ καταλαβαίνω γιατί την ξέρουμε, αλλά δεν πρόκειται να παραπονεθώ κιόλας που την ξέρουμε. Έχει δυνατότητες. Αν κάνει και κανέναν ρόλο με λόγια, θα δούμε πώς θα πάει.
  • Χριστίνα Μουστάκα-Ευγενία Σαμαρά

    Αυτό το κορίτσι...α, δύο είναι; Τέλος πάντων. Αυτά τα κορίτσια λοιπόν έχουν πολύ καλές προοπτικές. Αντί όμως να τις κυνηγήσουν, αφήνοντας κανένα βίντεο με "πολύ προσωπικές στιγμές τους" με τη μισή Θεσσαλονίκη να διαρρεύσει, κάθονται στην εκπομπή του βλαχοκάγκουρα και του ανεβάζουν τις θεαματικότητες τζάμπα και βερεσέ. Κρίμα. Με απογοήτευσες...απογοητεύσατε.
"Καλά όλα αυτά", θα με πείτε, "αλλά εσύ τελικά ποιαν ψηφίζεις;" Λοιπόν, εγώ ψηφίζω...
...
...
...
...την Μπιγιονσέ. ΧΑ! Σας την έφερα! Δεν το περιμένατε αυτό, έτσι; Ναι, είμαι φοβερός.
Αυτά, και να προσέχετε μη σας δαγκώσει η Πάολα και πάθετε λύσσα.

30 σχόλια:

  1. Ήθελα και εγώ να κάνω κάποια αναφορά στη Τζένη Θεωνά, κι ας είναι βασική παρουσιάστρια των ελληνικών προγραμμάτων του ΜΤV... Η κοπέλα είναι θεά. αν και μετά από την ελληνική σειρά που μου διαφεύγει τώρα, σου φέρνει λίγο σε γερμανίδα dominatrix στο μυαλό, και φοβάσαι.

    Τη Σάλπα γιατί δεν την έχω ακουστά;

    Τέλος... Βγες έξω απόψε αγόρι μου και μίλα σε όποια κοπέλα δεις μπροστά σου! Άμα το κάνεις είκοσι φορές, θα πάρεις ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟ ένα τηλέφωνο, κι αυτό γιατί είσαι αρχάριος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που συμφωνούμε για τη Τζένη. Η Σάλπα είναι μοντελοκάτι στην Αγγλία αν δεν κάνω λάθος. Αυτό το τελευταίο που κολλούσε;

      Διαγραφή
    2. Γιατί μπορείς!

      Διαγραφή
  2. Η Τζένη μπορεί να είναι και το κορίτσι της διπλανής πόρτας που την χαζεύεις όλη την μέρα.

    Η Σάλπα είναι χειροβομβίδα!

    Δεν έχω καταλάβει αν η Μενεγάκη είναι πραγματικά χαζή ή την παριστάνει.

    Βγάζω, λοιπόν, εκτός λίστας Πάολα, Άνιστον, Ζέτα, Πετρούλα, Παπαχρήστου και Σωτηροπούλου και βουρ στον πατσά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και κρατάς τη Στεφανίδου; Τι να πω...γίνε Άρης για να γουστάρεις που λένε.

      Διαγραφή
    2. Δεν ξέρω. Κάτι μου δημιουργεί η Στεφανίδου. Αυτό το υφάκι που έχει πρέπει να κοπεί.

      Διαγραφή
    3. Κι εμένα μου δημιουργεί, τάση για εμετό.

      Διαγραφή
  3. Ανώνυμος28/12/12 16:21

    Να πας να γαμηθείς! Μας κάβλωσες κι είμαι και στη δουλειά με τα μπάζα τριγύρω μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και φοβάσαι μην πιστέψουν ότι σε καύλωσαν αυτές και σε κυνηγάνε μετά από πίσω. Σε καταλαβαίνω. Σόρι.

      Διαγραφή
  4. ΣΚΑΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟΣΚΑΤΑ ΟΛΟΙ ΣΑΣ ΕΔΩΜΕΣΑ.....Ε ΡΕ ΜΑΝΑ ΚΑΤΙΝΕΕΕΕΣ....

    κατ' αρχήν ξεκινάμε από το γεγονός ότι έφαγες μισή ανάρτηση με το να με θάβεις δίνοντας μας παράλληλα κάποια "μαθηματάκια" για το ποιες είναι οι σέξυ Ελληνίδες τη σήμερον ημέρα....πολύ φτιάρι όμως στα μούτρα μου....

    εκεί που θέλω να καταλήξω είναι ότι κάνεις σαν τις τηλε-καρακάξες που σχολιάζουν στα μεσημεριανάδικα για το "πώς είναι έτσι αυτή;" και "μα κοίτα που έβαψε το μαλλί της".....

    Θωμά, θες να κάνεις τηλεοπτική καριέρα ως δέντρο ή λοιπά χορτα;ρικά που κοσμούν το "Φώτης και Μαρία";....φίλε μου το έχεις, η θέση είναι δική σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαθηματάκια; Ποια μαθηματάκια; Πού είπα εγώ πώς είναι έτσι και πώς έβαψε το μαλλί της ρε επίδοξε αντικαταστάτη του Τσάκα; Εγώ τη γνώμη μου λέω, κι άμα δε σ'αρέσει να πα να γαμηθείς με τη Μαρίνα Κουντουράτου, πρωινατζουδολάγνε.

      Διαγραφή
  5. Παπαρίζου, Μουστάκα και η άλλη η μιλφάρα η Μαρία η όπως τη λένε τέλος πάντων!!!!

    Μπορείς να γίνεις τηλεσκατό κι εσύ μπας και σπρώξεις καμιά τέτοια. Παίξτο και λίγο "το καλσόν μου είναι σκισμένο" και θα ανεβάσεις τις πιθανότητές σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε γουστάρω να διαχειριστώ τέτοια πούστικα-κυριολεκτικά-μέσα. Με την αξία μου και το σπαθί μου (εν προκειμένω την ψωλή μου) θα πάω μπροστά.

      Διαγραφή
  6. Τα "Φιλαράκια" έχουν καταντήσει τόσο σιχαμένα από τις πολλές επαναλήψεις του Star. Αν είναι να μην μπορείς ούτε εσύ να μην φαντασιωθείς την Άνιστον επειδή σου έχουν προκαλέσει ψυχικό τραύμα, τότε έχω την απόδειξη!
    Άξιο απορίας το πως η Μαριγώ κι η Κατερίνα αντέχουν δίπλα στην Κατινίτσα, τον Μουτσινά.
    Θα εκτιμούσα η Στικούδη να έκανε κανένα πορνό και να άφηνε το τραγούδι ήσυχο.
    Αυτό με το doggy style και την Πάολα ήταν κορυφαίο!
    Αυτό το κρύο χιούμορ της Παπαχρήστου!
    Η Τζένη Θεωνά έχει μια γοητεία ρε παιδί μου!
    Ειλικρινά, ποιος νοήμων άνθρωπος βλέπει Dancing With The Stars;
    Τώρα που έμαθα ότι τα κορίτσια του Ράδιο Αρβύλα είναι δυο μπορώ να πεθάνω ήσυχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κανένας νοήμων άνθρωπος δε βλέπει Dancing, χαίρομαι που συμφωνούμε όλοι μαζί για το Τζενάκι και τα κορίτσια του Ράδιο Αρβύλα ήταν και για μένα μια συγκλονιστική αποκάλυψη.

      Διαγραφή
  7. Μαλάκα με γάμησες βραδιάτικα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ταϋγέτη και ξερό ψωμί ρε!

    (που μου θες και καλλιστεία..)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ...Και ρισκάρω να μην ξέρεις και την Ταϋγέτη...;

      Διαγραφή
    2. αν όχι η πιο άσκημη, από τις πιο άσκημες "γυναίκες" που πέρασαν από τον ελληνικό ασπρόμαυρο κινηματογράφο.
      Λένε ότι ήταν τόσο άσκημη που αναγκάστηκαν να στειρώσουν τον πατέρα της και να κάψουν τη μάνα της με φλογοβόλο για να σιγουρευτούν ότι δεν θα ξανασυμβεί (πλάκα κάνω έτσι..!)

      Διαγραφή
    3. Την γκούγκλαρα την συμπαθή κατά τα λοιπά Ταϋγέτη και κόντεψε να ξεραθεί η ψωλή μου. Για το πιο άσχημη του ασπρόμαυρου κινηματογράφου, όσο θα υπάρχει η Γεωργία Βασιλειάδου δεν τολμώ να εκφέρω κρίση.

      Διαγραφή
    4. Νομίζω στήθος με στήθος είναι με την Αθηνά Μερτύρη. ("Ήσυχο ήσυχο το ποταμάκι", you know..)

      Διαγραφή
  9. Άνιστον νοοοπ! Όλες οι άλλες κομπλε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν λες όλες οι άλλες κομπλέ συμπεριλαμβάνεις και την Πετρούλα;

      Διαγραφή
    2. ΟΧΙΙΙΙΙΙΙΙ, ΝΟΟΟΟΟΟΟΠ!!!! Ακομα χειροτερη αυτή! Σε καμία περίπτωση!

      Διαγραφή
  10. Για κάποιο λόγο το περίμενα το βέρντικτ με την Μπιγιονσέ. Alyssa Milano (ήταν ένα κομμάτι από τα λίγα), Jennifer Aniston, NATALIE PORTMAN (ακόμα και στο καραφλό του V for Vendetta βάζει κάτω χιλιάδες άλλες). Από Ελλάδα καμία, παίζει πολύς επαρχιωτισμός. Α, ναι ρε! Και η Emma Watson, μην ξεχνιώμαστε... γενικά μάλλον τείνω προς το μελαχρινό, αλλά δεν κάνω διακρίσεις, η αξιοκρατία είναι αξιοκρατία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, εντάξει, το βέρντικτ φαινόταν απ'το διάστημα. Από εξωτερικό ψηφίζω και Nina Dobrev (πρωταγωνίστρια σίριαλ με βαμπίρ ή κάτι τέτοιο. Οι Βούλγαροι είναι φίλοι μας λέμε).

      Διαγραφή

Ξέρετε, πολλές φορές συμβαίνει τα σχόλια να είναι ακόμη πιο έξυπνα, εύστοχα ή ουσιαστικά από την εγγραφή καθεαυτή. ΟΧΙ ΕΔΩ. Αν σας έρθει καμιά εξυπνάδα, κρατήστε την για τον εαυτό σας.