Τετάρτη 13 Μαρτίου 2013

Habemus Papam...

...και στ'αρχίδια μας.
Αλήθεια, είχατε πραγματικά την εντύπωση ότι θα έγραφα για τον νέο αρχιπαιδεραστή του σύμπαντος; Όχι, όχι, όχι. Αντί γι' αυτό λέω να κάνω για άλλη μια φορά μια αυτοψυχανάλυση.
Κάποιες φορές νιώθω ότι πρέπει να φάω πολύ ξύλο.
Τα πορνόμυαλα διαστροφικά αποβράσματα που αρέσκομαι να αποκαλώ αναγνώστες μου σε αυτό το σημείο θα υποθέσουν ότι αυτό ήταν μια εξομολόγηση των μαζοχιστικών τάσεών μου και πώς τα βράδια φαντασιώνομαι τη Φράου Μέρκελ με τη ναζιστική στολή και τις Βέρμαχτ να με βασανίζει αλύπητα με μαστίγια και βραστά αυγά κάτω απ'τις μασχάλες.
Ακόμα κι εγώ ανατρίχιασα με αυτό που έγραψα. Άι στο διάολο, ανώμαλοι.
Τέλος πάντων ο λόγος που αξίζω πολύ ξύλο είναι τα διαγωνίσματα που γράφω. Κοιτάξτε λοιπόν να δείτε τι γίνεται. Εγώ λοιπόν πάω και γράφω στο φροντιστήριο Φυσική 97 και Μαθηματικά 98. Σε αυτό το σημείο υποπτεύομαι ότι όλοι σας και ειδικά οι συνυποψήφιοι και συναγωνιστές Γρηγόρης και Ιωάννα έχουν μείνει με ανοιχτό το στόμα να κοιτάνε την οθόνη με το βαθύ βλέμμα του Ρέι Τσαρλς.
Ναι, και τι έλεγα; Α, ναι. Ο Γρηγόρης και η Ιωάννα έχουν πάρει την έκφραση της φουσκωτής κούκλας (εκτός κι αν διαβάζουν, που εδώ που τα λέμε μάλλον είναι πιο εποικοδομητική αξιοποίηση χρόνου για έναν υποψήφιο Πανελληνίων από αυτό που κάνω εγώ τώρα) και σκέφτονται από μέσα τους, "ρε μαλάκα, γράφεις 97 και 98 και παραπονιέσαι κιόλας; Ούτε του παπά μην το πεις". Αν και δε θα το έλεγα του παπά έτσι κι αλλιώς γιατί δεν είμαι Χριστιανός. Αλλά δεν είναι αυτό το θέμα μας.
Υπάρχει όμως σημαντικός λόγος που με δυσαρεστεί το 97 στη Φυσική, κι αυτός είναι ότι δεν είναι πραγματικό 97. Αυτό το 97 είναι ένα κατοστάρι που κάπου στο δρόμο έκανα τη μαλακία και γαμήθηκε ο Δίας. Δεν πρόκειται να σας πω καν από που έχασα αυτά τα τρία μόρια, γιατί είναι τόσο γελοίο που δε θα με αφήσετε ποτέ να το ξεπεράσω. Θα το γράψουν μέχρι και στην ταφόπλακά μου. "Ενθάδε κείται ο Thomas The Barbarian (1995-2068), που το Μάρτιο του 2013 έκανε ένα τόσο ηλίθιο λάθος στη Φυσική που δεν μπορούμε καν να το γράψουμε στην ταφόπλακα γιατί θα έσκαγε ο κόσμος στα γέλια και δεν κάνει, κηδεία έχουμε".
Μη με ρωτήσετε πώς ξέρω ότι θα πεθάνω το 2068. Το υπολόγισα με ανώτερα μαθηματικά που τα μικροσκοπικά μυαλουδάκια σας αδυνατούν να καταλάβουν και με τη βοήθεια Τσιγγάνας χειρομάντισσας που την ασήμωσα να με πει τη μοίρα μου να με πει το ριζικό μου. Ελπίζω στα υπόλοιπα 55 χρόνια της επίγειας ύπαρξής μου να εξιλεωθώ για τη μαλακία που κατόρθωσα (γιατί περί κατορθώματος πρόκειται) να κάνω.
Και το πρόβλημα είναι ότι δεν είναι η πρώτη φορά που το κάνω αυτό. Το πρόβλημα είναι ότι το κάνω κατά συρροήν, κατ'εξακολούθησιν και κατά παράβασιν του νόμου 1742/04 άρθρο 12 παράγραφος 3, και γενικά πιο συχνά κι από όσο αναφέρω τη Μπιγιονσέ κάθε φορά που χρειάζομαι να αναφέρω μια απίστευτη μουνάρα.
Ίσως θα σας φανεί εξωφρενικό αυτό που θα ακούσετε τώρα, αλλά δε με πείραξε τόσο πολύ τότε που έγραψα 59 στην Έκθεση...
...μισό λεπτό...
...ευχαριστώ, και τι έλεγα; Α, ναι, λιγότερο με πείραξε το 59 που έγραψα στην Έκθεση παρά το 97 στη Φυσική, γιατί στην Έκθεση γαμήθηκε ο Δίας από την αρχή μέχρι το τέλος, με την Ήρα, την Ιώ, τη Λήδα, την Ευρώπη, δεν ξέρω τέλος πάντων με ποια άλλη μυθολογική πουτάνα είχε γαμηθεί ανάμεσα στο επαγγελματικό ταξίδι στη Νέα Γουινέα και μέχρι να πάει την Πόρσε στο συνεργείο. Να ξεπατώνεσαι όμως στο διάβασμα και στις ασκήσεις στο γαμημένο στερεό σώμα, να πας να τα γράφεις όλα τέλεια και στην τελευταία άσκηση, τελευταίο θέμα, να πάω και να κάνω ένα λάθος τόσο γελοίο που θα γελάνε μέχρι και τα παρδαλά κατσίκια και τα κιμαδοποιημένα άλογα, ε, όχι ρε πούστη, αυτό δεν το δέχομαι.
Λοιπόν, κατά βάση αυτό είχα να πω. Αλλά από την άλλη δεν μπορώ να σας αφήσω έτσι. Έχω μία βδομάδα να γράψω, έχετε ήδη αρχίσει να ζητιανεύετε στην Ομόνοια για τη δόση σας και δύο μήνες Απρίλιο-Μάιο θα σας αφήσω να τσουρουφλίζεστε. Δηλαδή 12 Απριλίου γυρνάω από Κέρκυρα, 13, 14 ή όποτε ξυπνήσω τέλος πάντων θα σας γράψω τελευταία φορά γιατί δεν μπορώ να μη δώσω στην ανθρωπότητα το σενάριο για τη μελλοντική κωμωδία για όλη την οικογένεια "Η Πενταήμερη του Thomas The Barbarian", και μετά ξανά 31 Μαΐου που θα έχει τελειώσει ο εφιάλτης.
Μέχρι στιγμής έχω τάξει στον εαυτό μου ότι 31 Μαΐου τελειώνουν οι Πανελλήνιες, 1 Ιουνίου θα πάω να γραφτώ γυμναστήριο ΚΑΙ θα ξεκινήσω να μάθω κιθάρα. Επίσης θα μάθω καλλιτεχνικό πατινάζ, Ρώσικα, ερμηνευτικό χορό, διαλογισμό, τζούντο, θα δημιουργήσω συνθετικό κρυπτονίτη και θα σώσω την Ελλάδα απ'τη χρεωκοπία.
Ποιες ενδοσχολικές; Τι είναι αυτό; Κάποιο καινούριο είδος ζώου προς εξαφάνιση;
Το πιθανότερο είναι βέβαια ότι 1 Ιουνίου θα είμαι ακριβώς εδώ που είμαι τώρα και θα κάνω αυτό ακριβώς που κάνω τώρα: θα παπαρολογώ και θα κλαίγομαι που δεν έχω γκόμενα.
Αν και βασικά ως τότε θα έχω πιάσει γκόμενα τη Βιολογία. Ή θα την ξεσκίσω, ή θα με ξεσκίσει.
Όπως έλεγα λοιπόν, για δύο μήνες θα σας αφήσω παραπονεμένους. Αν λοιπόν ήμουν καλό παιδί και νοιαζόμουν για τη μοίρα σας, θα σας έδινα από τώρα μπόλικο απόθεμα για να έχετε να περνάτε. Αλλά δυστυχώς τα ντεπόζιτα της φαντασίας μου έχουν αρχίσει να στερεύουν επικίνδυνα.
Αυτό είναι άλλη μία απόρροια της τεχνοκρατικής παιδείας, που δίνει βάρος στην απομνημόνευση και αποστήθιση στείρων γνώσεων και όχι στην ανάπτυξη της δημιουργικότητας του μαθητή. Είναι απαραίτητο να δοθεί προτεραιότητα στην ανθρωπιστική παιδεία, μέσα από την οποία οι μαθητές θα μπορέσουν να αποκτήσουν όχι μόνο τις γνώσεις, αλλά και τους τρόπους αξιοποίησης αυτών.
Ω, θεοί του Ολύμπου. Άρχισα να μιλάω σαν Έκθεση. Δε μας σώζει κανείς και τίποτα.
Θυμάστε τότε που η Μπρίτνεϊ ήταν μια μικρή και αθώα μαθητριούλα;
Ωραίες εποχές. Εκείνες τις εποχές εγώ βέβαια ήμουν απασχολημένος με το να βλέπω Στρουμφάκια και να γίνομαι χάλια με το παγωτό μου. Και σήμερα η Μπρίτνεϊ είναι μια ξεπλυμένη πρεζού που κανείς δεν ασχολείται μαζί της, and I'm just sitting here masturbating.
Και αφού σας ανάγκασα να παρακολουθήσετε βίντεο κλιπ της Μπρίτνεϊ (ή και δε σας ανάγκασα, δεν μπορώ να ξέρω αν τα βλέπετε τα βίντεο που βάζω, ή αν ακόμα με διαβάζετε, ή αν ζείτε ή πεθάνατε, ή αν αυτό είναι η αληθινή ζωή ή απλά φαντασία, πιασμένος σε μια κατολίσθηση, καμία διαφυγή από την πραγματικότητα, OPEN YOUR EYES, LOOK UP TO THE SKIES AND SEEEEEEEEEE!) ξέμεινα κι επισήμως από ιδέες. This is Thomas the Barbarian, over and out.
Πάντα ήθελα να το πω αυτό.
Με το πάντα εννοώ εδώ και δυόμιση λεπτά.
Αυτά, και να προσέχετε όταν γράφετε διαγωνίσματα, προειδοποίηση που μάλλον πρώτα πρώτα εγώ πρέπει να αρχίσω να εφαρμόζω γιατί δε μας βλέπω καλά.

71 σχόλια:

  1. Έχουν Πάπα και μάλιστα,για πρώτη φορά,απ' την Λατινική Αμερική!

    Έκθεση,ε;Χμ...Πολλοί άπιστοι θετικο-τεχνολογικοί την έχετε πάρει από φόβο.Πριν αρχίσεις να γράφεις,φτιάξε ένα πλάνο στο μυαλό σου. Καλό βράδυ ΚΑΙ ΚΑΤΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ,ΔΙΝΕΙΣ ΣΕ ΔΥΟ ΜΗΝΕΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασικά εγώ ποτέ δε φοβόμουν την Έκθεση (σε μια παλιότερη ανάρτηση έχω αναφέρει ότι όλες μου οι φιλόλογοι με λάτρευαν μέχρι αηδίας) μέχρι που πήγα κι έγραψα εκείνο το 59 στο φροντιστήριο, που το κοιτούσα και γελούσα για να μην κλάψω, και τώρα πιστεύω ότι άμα γράψω πάνω από 16 θα κεράσω όλο τον κόσμο μπίρες. Α, και μια που το θυμήθηκα, άπιστοι και στα μούτρα σας. Και δε θα μου πεις εσύ τι θα κάνω. Και μάλλον δε θα με πιστέψεις αλλά το 97 στη Φυσική και το 98 στα Μαθηματικά το έκανα με μηδενικό διάβασμα σε σχέση με τους υπόλοιπους συμμαθητές μου που με το ζόρι προλαβαίνουν να κατουρήσουν. Λίγη προσοχή στη βιολογία να δώσω και θα είμαι κομπλέ.

      Διαγραφή
    2. Σε πιστεύω και συνάμα ζηλεύω,γιατί εμείς δεν μπορούμε να τα κάνουμε αυτά. :( Για μία φορά μιλάμε;Δεν έγινε τίποτα.Εφόσον γράφεις τέτοιους βαθμούς στα της κατεύθυνσης σου...

      Διαγραφή
    3. Ναι, τώρα έχω σταθεροποιηθεί γύρω στο 30/40 στην Έκθεση (εκείνο ήταν 21/40, κι έχω καιρό να γράψω φουλ διαγώνισμα), αλλά και πάλι μπορεί να με ρίξει.

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος13/3/13 23:33

    Ρε φίλε ήσουν Κέρκυρααα;;;Όχι ρεεε!!Εδώ σπουδάζω!!Μήπως έμενες Ελληνις;;;;Έχασες τεράστια τιμή!:Ρ:Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κέρκυρα θα είμαι στις 8-12 Απριλίου για πενταήμερη.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος14/3/13 04:50

      ΩΩΩΩωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω!!!Νομίζω πρέπει να γνωριστουμε!!Δε λεειιιιιιι!:Ρ:Ρ:Ρ:Ρ

      Σε ποιο ξενοδοχειο θα ειστε καλεεε;

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος14/3/13 12:09

      Ατυχε!!Σε αυτό έπρεπε να είσαι

      Εκεί μένει ένα κομματόσκυλο από τα χειρότερα!!Προέδρος της σχολής και αντιπροέδρος της ΠΑΣΠ!!Θα ήμουνα κακός αν σας έλεγα να μην τον αφήσετε στην ησυχία του;:Ρ:Ρ:Ρ:ΡΡ::Ρ

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος14/3/13 12:12

      http://www.booking.com/hotel/gr/hellinis-kanoni.el.html

      Διαγραφή
    5. Εννοείς μόνιμα μένει εκεί;

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος15/3/13 17:19

      Πιο μόνιμα δε γίνεται και αν του κάνατε τα νεύρα σαν τα νεύρα τα δικά μου όταν ακούω συζητηση αναρχικών και χρυσαυγιτων θα σας ήμουν ιδιαιτερα ευγνώμων!!Τον έχω άχτι βλέπετε!
      Άμα βρίζετε τη ΠΑΣΠ θα τον βρείτε μπροστά σας!:Ρ::Ρ

      Διαγραφή
    7. Θα βάλουμε τα δυνατά μας.
      Υ.Γ. Πώς γίνεται να υπάρχει κόσμος που μένει μόνιμα σε ξενοδοχεία;

      Διαγραφή
    8. Ανώνυμος16/3/13 02:12

      Θέλω ειδική εξυπηρέτηση έεε!!

      ΥΓ:Πολύ απλό!Ή τους στέλνουν από τη μέριμνα εκεί και πληρώνει το πανεπιστήμιο ή απλά πληρώνουν ένα ποσο και μένουν γιατί συμφέρει!!!Εδώ όλα οι παλιοι οι φοιτητές θα στα λύσουν!:Ρ:Ρ:Ρ

      Διαγραφή
    9. Ντάξει, και τα δικά μας ζώα πολύ δε θέλουν.

      Διαγραφή
  3. Ανώνυμος14/3/13 00:03

    Ρε κάτσε διάβασε και μη φοβάσαι, θα αντέξουμε μακρυά σου όσο δίνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Στην πενταήμερη πρέπει να παίξεις μπουνιές και να γαμήσεις μουνί από άλλο σχολείο.
    Έτσι λένε οι παλαιοί σοφοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε θέλω να αμφισβητήσω τη σοφία των παλαιών σοφών, αλλά παίζει να είμαστε και το τελευταίο σχολείο που δεν έχει πάει πενταήμερη ακόμα, και εκεί τι θα κάνουμε; Θα δερνόμαστε με άκυρα σχολεία της Κέρκυρας; Δεν το κόβω.

      Διαγραφή
  5. Ανώνυμος14/3/13 00:41

    1ον: ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ... Πάντα στο σχολείο και στο φροντιστήριο βάταγα 90άρια και πήγα Πανελλήνιες και έγραψα ένα φαντασμαγορικό 12 και ήρθα και έστρωσα... -_-

    2ον: THOMAS THE BARBARIAN IS COMING TO CORFU??? OH YEAH OH YEAH!!!! Δεν ξέρω και την φάτσα σου, μπας και σε πετύχω :Ρ Κανόνι θα μείνετε;;; Θα περάσετε γαμάάάτα! (Μην ξεχάσεις να πάρεις ομπρέλα..)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χοντρός και ψηλός είναι (έτσι λένε αυτοί που τον αγαπάνε), θα τον ξεχωρήσεις από τα καβλόσπυρα και τον τρόπο που θα παραγγείλει φραπόγαΛΟ

      Διαγραφή
    2. Αυτό ακριβώς το πράγμα φοβάμαι κι εγώ στην έκθεση. Η πουτάνα της Κρήτης καλά θα κάνει να αφήσει τις περιγραφές γιατί ψηλό δε με λες στο 1,75, καλά εντάξει το χοντρός το δέχομαι, τα καβλόσπυρα τείνουν να καθαρίσουν και τον φραπέ τον πίνω χωρίς γάλα.

      Διαγραφή
  6. "απόρροια της τεχνοκρατικής παιδείας, που δίνει βάρος στην απομνημόνευση και αποστήθιση στείρων γνώσεων και όχι στην ανάπτυξη της δημιουργικότητας του μαθητή. Είναι απαραίτητο να δοθεί προτεραιότητα στην ανθρωπιστική παιδεία, μέσα από την οποία οι μαθητές θα μπορέσουν να αποκτήσουν όχι μόνο τις γνώσεις, αλλά και τους τρόπους αξιοποίησης αυτών."

    Πιο κλισέ και από το "η σαμπάνια έρεε άφθονη", "πέσαμε από τα σύννεφα", "μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες" και "θα φτάσει το μαχαίρι στο κόκκαλο".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. συμφωνώ....παρόλο που το είπε λίγο ειρωνικά

      Διαγραφή
    2. Ξέρω ρε, δεν τη λέω στο Θωμά, αλλα σε όλα αυτά τα κλισέ που αναγκαζόμαστε κ διαβάζουμε στις Πανελλαδικές.

      Διαγραφή
    3. Ήδη κινδυνεύω στην Έκθεση, δε θα ρισκάρω κι άλλο το κεφάλι μου με το να γράψω πρωτότυπα πράγματα. Δίκιο δεν έχω ρε παιδιά;

      Διαγραφή
  7. μη φοβάσαι....σαν υποκατάστατό μου μπορεί να είσαι καλός, αλλά τίποτα δεν συγκρίνεται με το da real shit

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Και τώρα τί σκατά θα το κάνω το λογοπαίγνιο habemus chocolat που είχα ετοιμάσει για τον μαύρο πάπα?Άσε που ήθελα ρε γαμώτο μου,τον καινούργιο Πάπα να το λέγανε Ντοντ Πριτς...πφφφφ...Σιτ χάι εντ γουότς.. του τέστην "χέσε ψηλά κι αγνάντευε".
    Τώρα όσον αφορά τα μαθήματα,σαν μαθήτρια Γ'Δέσμης (τότε είχαμε δέσμες ακόμα)και μετέπειτα φιλόλογος,καταλαβαίνεις ότι με Φυσική-Χημεία ήμουν στα μαχαίρια,ενώ με την Έκθεση,Αρχαία και τα συναφή είχαμε καψούρα :p
    Καλά να περάσεις στην Κέρκυρα και στις εξετάσεις διώξε το άγχος και όλα θα πάνε καλά...
    Φιλάρες :)
    Nα περάσεις τέλεια στην Κέρκυρα και να γράψεις χωρίς άγχος στις εξετάσεις σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. To διπλό σχόλιο για τις εξετάσεις και την Κέρκυρα,έγινε υπό την επήρρεια Σαμπούκας να το ξέρεις...την τύφλα μου δεν βλέπω,πόσο μάλλον να δω ότι το είχα γράψει,χαχαχαχα :p

      Διαγραφή
    2. Πειράζει που είμαι 18 χρονών και κατάλαβα το λογοπαίγνιο με το "Papa don't preach"? Επίσης, ας μου πει κάποιος γιατί μαζεύω όλες τις θεωρητικιές και τις τριτοδεσμίτισσες εδώ μέσα. Για τις Πανελλήνιες αγχώνομαι όχι γιατί δεν τα ξέρω, αλλά για τη ροπή που έχω στα ηλίθια λάθη απροσεξίας, βιασύνης και τέθοια που λένε και μερικοί συμπατριώτες σου. Εκτός από τη Βιολογία που δεν ξέρω την τύφλα μου. Το πώς θα περάσω στην Κέρκυρα εξαρτάται από τους εξής τρεις παράγοντες: α)αν θα καταφέρω να αντέξω τη βλακεία των συμμαθητών μου, β)αν οι συμμαθήτριές μου ξεπεράσουν τα κόμπλεξ τους και ανοίξουν την καρδιά και τα πόδια τους και γ)αν οι συνοδοί που έχουμε (ειδικά η μαθηματικού με τα εκατό κιλά κολόνια για την οποία έχω ξαναγράψει) δεν καταφέρουν να μας σπάσουν τα αρχίδια. Δηλαδή αν υπάρχει αρκετό αλκοόλ.

      Διαγραφή
    3. Σου ερχόμαστε γιατί μας τραβάει το αντίθετο,χαχαχα.Τα ετερώνυμα που λέμε :p
      Όσο για το λαθάκια,για αυτό σου είπα να πας χωρίς άγχος,να σκέφτεσαι ότι όλα θα πάνε καλά και προς Θεού,όχι βιασύνες...με το πάσο σου και με ηρεμία.
      Απαράδεκτες θα είναι η συμμαθήτριες που δε θα ανοίξουν πόδια,έχεις κι εσύ τα δίκια σου.Κανονικά πρέπει να στηθούν και να είναι έτοιμες για σένα,χαχαχαχα.
      Αλκοόλ αν κρίνω από τη δική μας 5ήμερη θα υπάρχει μπόλικο :)

      Διαγραφή
    4. Χωρίς βιασύνες σίγουρα. Σάμπως κι άμα τελειώσω γρήγορα τι θα κάνω; Σπίτι για το επόμενο μάθημα θα πάω. Απαράδεκτες δε θα πει τίποτα. Άλκοχολ ιζ φρη που λένε; Μ'αρέσει.

      Διαγραφή
    5. Άμα οι δικοί σου είναι μαλάκες σαν τους δικούς μου, σε βλέπω με κερασμένο μπουκάλι βόντκα με φύλλα χρυσού... Είχαν πάρει οι συγκάτοικοί μου, τέτοια και αμπσέντι. Φέρνει γκόμενες, δοκιμασμένα. Αλλά δεν πίνουν πολύ.

      Διαγραφή
  9. είμαι της ίδιας κατηγορίας με εσένα.. Απρόσεχτη και κάνω λάθη βλακείες να το προσέξεις. Στις πανελλήνιες (2002) είχαν βάλει αγγούρια στα μαθηματικά κατεύθυνσης. Καταφέρνω και λύνω το 4ο θέμα (που δε το είχε λύσει κανείς) και κάνω τη μαλακία αλλαζω μέρος τον αριθμό χωρίς να αλλάζω πρόσημο... Με αποτέλεσμα να μη μου βγαίνει η άσκηση. Με αποτέλεσμα να πάρω 16! για μια μαλακία γυμνασίου...

    Να παρακαλάς να βάλουν δύσκολα. Στα ευκολα γίνονται οι μεγαλύτερες πατάτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαθηματικά; Κοπέλα; Σχολιάζει στο ΚΠΣΑ; Πώς έγινε αυτό;
      Υ.Γ. Καλά, κοίτα, για δεκαέξι από τέτοια μαλακία όχι, δεν το έχω κάνει ποτέ, αλλά και πάλι δε χρειάζεται να χάσω ούτε ένα μόριο από χαζομάρα.

      Διαγραφή
    2. Και καλά θα κάνεις....

      Διαγραφή
  10. ΠΙΕΣ να γράψεις καλά στην έκθεση
    ΠΙΕΣ να βρεις γκόμενα
    ΠΙΕΣ όταν τελειώσουν οι πανελλήνιες
    ΠΙΕΣ να σου ρθει έμπνευση

    αυτά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επειδή εσύ είσαι αλκοολικός δε θα γίνουμε κι όλοι οι υπόλοιποι.

      Διαγραφή
    2. Απέτυχα εδώ... πάω σε άλλο μπλογκ...

      Διαγραφή
    3. Φτου σου, στυγερέ διαφθορέα ανήλικων ψυχών.

      Διαγραφή
  11. Θωμά, παιδί μου, what's wrong with you? Κλαίγεσαι για τους βαθμούς σου στο blog σου; Αυτό είναι το πιο ηλίθιο πράγμα που μαθαίνω μετά από το γεγονός ότι ένα ζευγάρι που είχε σχέση 1 χρόνο αποφάσισαν να παραμείνουν φίλοι. Αν μείνουν αυτοί φίλοι για πολύ, θα βάψω τα μαλλιά μου πράσινα.
    Τι να πω εγώ που στο προηγούμενο τρίμηνο του φροντιστηρίου δεν μπόρεσα να σταυρώσω βαθμό της προκοπής; Άσε που είμαι τελειομανής και δεν τα δέχομαι αυτά.
    Πήγαινε να διαβάσεις. I will do the same.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, εντάξει, αυτό ήταν γελοίο. Αλλά συνήθως κλαίγομαι που δεν έχω γκόμενα, άρα αυτό είναι μια ευχάριστη αλλαγή.

      Διαγραφή
  12. 98% μαθηματικά επίσης! Τώρα με φυσική... δεν ασχολούμαι γιατί θα βάλω τα κλάματα. Το κορυφαίο είναι ότι σε άλλο κανονικότατο διαγώνισμα μου έκοψε 10 ΔΕΚΑ γαμημένες μονάδες πες, πες αν μπορείς για τι! Γιατί είχαμε f(τόσο)<f(άλλο τόσο) και εγώ έβγαλα τα f με δικαιολόγηση ""1-1"" αντί για "άυξουσα"! ΔΕΚΑ ΜΟΝΑΔΕΣ ΓΑΜΩΤΟ!

    Εν τω μεταξύ εγώ υποτίθεται ότι είμαι στο μαθηματικό μου (τρομερός άνθρωπος!) και γράφω διαγώνισμα ολοκληρώματα που παράτησα στη μέση προχτές από τα νεύρα μου. Όμως λέω σε λίγο να πάω για διάβασμα και δεν προλαβαίνω να πάω.

    Δίνεις και ΑΟΘ ρε γελοίε; Γιατί αν δε δίνεις, 29 τελειώνει ο εφιάλτης.

    Επίσης, κάπου στο κείμενό σου διάβασα τη λέξη "ενδοσχολικές". Τι είναι αυτό; Πρώτη φορά το ακούω. Μπας και είναι Κινέζικο φαγητό; Μήπως είναι Εβανεσενσοειδές συγκρότημα; Μήπως είναι κανένας ισπανός σέντερ φορ και προφέρεται "ενδοσχολικέθ";;;

    Το καλοκαίρι ρε φίλε, και σου υπόσχομαι ότι θα σου δείξω πως γίνεται το πέσιμο.

    Πι-ες. Ανακάλυψα ένα καινούριο μου βίτσιο. Λεοπάρ! Αλλά όχι κολάν. Τα λεοπάρ κολάν είναι χάλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για να πω τη μαύρη αλήθεια νομίζω είχε σημασία το αύξουσα. Αν μου δείξεις όλη την άσκηση θα σε πω με σιγουριά. Όντως δίνω και ΑΟΘ ο γελοίος. Για το "ενδοσχολικές" ακόμα ψάχνομαι. Επί του νέου σου βίτσιου δεν έχω και πολλά να πω.

      Διαγραφή
    2. Πραγματικά οι ενδοσχολικές τι είναι; Τρώγεται; Μαζί σας μαθαίνω νέες λέξεις!

      Διαγραφή
    3. Είδες τι εκπαιδευτική αξία έχω;

      Διαγραφή
    4. Βρε είχε σημασία το αύξουσα. Αλλά δέκα μονάδες;

      Ρώτησα κάτι συμμαθητές μου τι είναι οι "ενδοσχολικές" και δυο τρία φυτά μου είπαν ότι είναι, λέει κάτι εξετάσεις που γράφουμε μετά τις Πανελλαδικές, σαν αυτές που γράφαμε στην πρώτη και τη δευτέρα λυκείου, ή στο γυμνάσιο. Για ρωτήστε και τους δικούς σας, γιατί νομίζω οι δικοί μου με δουλεύουν.

      Διαγραφή
    5. Στάνταρ σε δουλεύουν. Δεν παίζει τέτοιο πράμα.

      Διαγραφή
    6. Ποιος γράφει εξετάσεις μετά τις Πανελλαδικές; Πλάκα μας κάνουν; Να δεις που σε δουλεύουν Γρηγόρη!

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος15/3/13 17:21

      Γράφετε εξετάσεις και μάλιστα σε όλα τα μαθήματα αλλά μη φοβάστε,συνήθως όλα μαγειρεύονται για να περάσουν όλοι την τριτη λυκειου!!Αν καταφέρεις και κοπείς στις ενδοσχολικές τι να πω,άντε και βουλευτης μετά!:Ρ

      Διαγραφή
    8. Ε, ναι, μιλάμε τώρα για φάσεις "γράφεις το όνομά σου και την ημερομηνία και παίρνεις 8" ή ερώτηση στην Ιστορία ξέρω εγώ "πώς λεγόταν ο αρχηγός της Γερμανίας στον Β' Παγκόσμιο", αν και για λευκή κόλλα μετά από τόσα χρόνια που με έχουν όλοι για υπόδειγμα ντρέπομαι. Αυτό δε σημαίνει βέβαια ότι θα διαβάσω, αλλά λέμε τώρα.

      Διαγραφή
    9. Ανώνυμος16/3/13 02:14

      Να διαβάσεις και να αριστεύσεις!!Εγώ θυμαμαι είχα προσπαθήσει να διαβάσω μαθηματικά ολη την ύλη της χρονιάς σε ένα απογευμα χωρίς να έχω καταλάβει όλη τη χρονιά αλλά έκατσα κια διάβασα αν και πήρα τελικά τα τρία μου κυριολεκτικά και έχω στο απολυτήριο κάτω από τη βαση στο μάθημα!!Γαμημένε μαθηματικέ που μας έμελλε να σε έχουμε!!Εύχομαι να μην έχεις τέτοιους φιλολόγους!

      Διαγραφή
    10. Μπα, δεν παίζει. Το πολύ πολύ καμιά ιστορία. Κείμενα την άλλη φορά πήγα έγραψα ό,τι αρλούμπα μου κατέβηκε στο κεφάλι και πήρα είκοσι, για τέτοιο σπρώξιμο λέμε.

      Διαγραφή
    11. Καλά, στις ενδοσχολικές θα γίνει...της αντιγραφής. Ακούω ήδη τους θετικοτεχνολογικούς να με ρωτάνε "για πες μου την μετάφραση" στα Αρχαία Γενικής.

      Διαγραφή
  13. Αν το Παιδί-Θαύμα μας ο Thomas παίρνει χαμηλό βαθμό στην Έκθεση
    φταίει η Έκθεση- σου το εγγυώμαι.
    Για το 97 πάλι... τι να σου πω; Και λυπάσαι κι από πάνω; Η χαρά του γονιού (και να δεις που έτσι που πας μπορεί να σώσεις και την Ελλάδα.
    Άμα βοηθήσει λίγο κι η Μπιγιονσέ).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δάφνη αν το αρχικό σου σχόλιο ήταν ειρωνικό, εγώ θέλω να σου πω ότι ναι, φταίει η έκθεση.

      Διαγραφή
    2. το αρχικό μέρος του σχολίου σου

      Διαγραφή
    3. Μάλλον δεν ήταν ειρωνικό. Και ναι, η Έκθεση φταίει. Όσο για το 97 και τη χαρά του γονιού, μάλλον πρέπει να πείτε δυο κουβέντες με τον πατέρα μου.

      Διαγραφή
    4. Δεν ήταν ειρωνικό το σχόλιο αγαπητέ μου Master, δουλειά μου είναι το γράψιμο, κάτι ξέρω από τις κλισεδιάρικες εκθέσεις που ζητά το ελληνικό σχολείο.

      Όσο για τον πατέρα.. μήπως να γνωρίσει μερικούς συμμαθητές σου να μπορέσει να συγκρίνει;

      Διαγραφή
    5. Ο πατέρας είναι του γνωστού "δε με ενδιαφέρει τι κάνουν οι συμμαθητές σου", όταν φυσικά μας συμφέρει. Τις άλλες φορές, "κοίτα λίγο και τους συμμαθητές σου τι κάνουν". Όπως όλοι οι Έλληνες (κι απανταχού στον κόσμο) γονείς.

      Διαγραφή
    6. true true true true true! Αυτό για τον πατέρα λέω.

      Διαγραφή
  14. Ανώνυμος17/3/13 13:38

    πρότεινε καμία σχολή της προκόπης,ωωω πανσοφε θωμά..γ να σε κατατοπισω,ταλαντεύομαι ανάμεσα σε 3ο κ 4ο πεδίο..έστω ότι Θα βγάλω 18.5,Με ροπή προς τα πάνω..(Οι παραπομπές στην φυσική είναι προφανείς)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μερικές που μου έρχονται τώρα είναι Μπουγατσοκοπτική με Λέιζερ, Ιχθυοψυχολογία και Κομμωτική Αιδοίου.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος18/3/13 15:21

      σ ευχαριστώ..:) Επιτέλους βρήκα τν σχολή που Μου ταιριάζει..κομμωτικη αιδοίου it is..έτσι Θα καταφέρω να το δω Επιτέλους κ από κοντά..

      Διαγραφή
    3. ...και το μουνί χτενίζεται.

      Διαγραφή
  15. τελικα νομιζω πως οι αντρες μπλογκερ γραφουν καλυτερα απο τις γυναικες! ποσο διαφορετικη ειναι η αντρικη γραφη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. αν θες παιξε στο νεο μπλογκοπαιχνιδο μου :
    http://stefanosmedia.blogspot.gr/2013/03/blog-post_17.html

    και γινε μελος στο μπλογκ μου αν θες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ξέρετε, πολλές φορές συμβαίνει τα σχόλια να είναι ακόμη πιο έξυπνα, εύστοχα ή ουσιαστικά από την εγγραφή καθεαυτή. ΟΧΙ ΕΔΩ. Αν σας έρθει καμιά εξυπνάδα, κρατήστε την για τον εαυτό σας.