Τετάρτη 20 Μαρτίου 2013

Παστίλιες για τον πόνο του άλλου

Αυτές τις μέρες έχει γίνει μεγάλο θέμα με το κούρεμα των καταθέσεων στην Κύπρο. Κι έχω να πω ότι νιώθω πραγματικά υπερήφανος που τα αδέρφια μας στην Μαρτυρική Μεγαλόνησο είπαν ηρωικό όχι στις φασιστικές αποφάσεις του Γιούρογκρουπ, της Τρόικας και της Μαντάμ Μέρκελ, δίνοντας το φωτεινό παράδειγμα που πρέπει να ακολουθήσουν όλοι οι λαοί της Ευρώπης ενάντια στην πολιτική των μνημονίων και της εξαθλίωσης. Φτάνει πια. Η Κύπρος ανήκει στους Κύπριους, κι οι θάλασσες ανήκουν στον παππού τον δύτη.
Εντάξει, Τσίπρας mode τέλος.
Ε, και τώρα τι άλλο θέλετε να πω για τις καταθέσεις στην Κύπρο; Περιμένετε να κάνω σοβαρή πολιτικοοικονομική ανάλυση για την επίδραση που θα έχει στο διεθνές νομισματικό σκηνικό αυτή η κίνηση; Νομίζω ότι καλύτερα να κάνω μια κοινωνική ανάλυση για τη σημασία των ταινιών "εκπαιδευτικού κινηματογράφου" στην υγιή ψυχοσεξουαλική ανάπτυξη των πιγκουίνων της Μαδαγασκάρης.
Το άλλο σημαντικό νέο των ημερών μας είναι ότι ένα όρθιο δίποδο ονόματι Κατίδης που κλωτσάει μια μπάλα για λογαριασμό ενός καφενείου ονόματι ΑΕΚ έβαλε ένα γκολ ενάντια σε ένα άλλο καφενείο ονόματι Βέροια και πανηγύρισε χαιρετώντας ναζιστικά.
Το εν λόγω όρθιο δίποδο καταδικάστηκε με ισόβιο αποκλεισμό από όλες τις εθνικές ομάδες και αποβολή από το καφενείο ονόματι ΑΕΚ για την υπόλοιπη σεζόν, και βγήκε μετά και είπε ότι ζητάει συγνώμη που έγινε θέμα εξαιτίας της βλακώδης (sic) χειρονομίας του αλλά δεν ήξερε, ήταν μικρό το καημένο.
Όσοι γνωρίζουν τα ποδοσφαιρικά τεκταινόμενα (δηλαδή ο Κάνθαρος, για άλλους δεν ξέρω) πιστοποιούν ότι ήδη από τότε που ήταν στον Άρη το παιδί ήταν βλαμμένο, οπότε κάθε άλλη ανάλυση νομίζω ότι είναι περιττή.
Το κρύο ανέκδοτο της ημέρας από τον Στάθη Παναγιωτόπουλο: η ΙΚΕΑ δίνει 25 χρόνια εγγύηση για τις κουζίνες της.
Ναι, φυσικά. Κι εγώ σας δίνω 25 χρόνια εγγύηση για αυτό εδώ το σάντουιτς με κασέρι, ντομάτα, μαγιονέζα και παστουρμά αρμένικο. Δε θα σαπίσει, δε θα χαλάσει, δε θα πιάσει μούχλα. Μιλάμε για εγγύηση τώρα, όχι αστεία.
Αλλά όλα αυτά είναι αηδίες. Το πραγματικά σημαντικό νέο των τελευταίων είκοσι χρόνων είναι ότι αρρώστησα.
Αυτό βέβαια δεν είναι νέο από μόνο του, γιατί το ανοσοποιητικό μου σύστημα έχει την ίδια αποτελεσματικότητα ενάντια στα μικρόβια που έχει και το καμακοποιητικό μου σύστημα ενάντια στις γκόμενες και κάθε δύο νανοδευτερόλεπτα αρπάζω και νέο κρυολόγημα.
Το νέο είναι ότι ήμουν στο χωριό μου, άρρωστος, τριήμερο Καθαρής Δευτέρας, κι έκατσα κι έκανα 22 ασκήσεις φυσικής μονοκοπανιά σε ένα πρωινό. Που δεν είχα κάνει 22 ασκήσεις μαζεμένες ούτε υγιής. Ζούμε κοσμοϊστορικές στιγμές, κυρίες και κύριοι. Μου φαίνεται θα βάλω να το γράψουν και στην ταφόπλακά μου. "Thomas the Barbarian, 1995-2042. Το 2013 έλυσε άρρωστος 22 ασκήσεις φυσικής σε ένα πρωινό".
-Καλά, εσύ δε θα πέθαινες το 2068 όπως είχε πει η Τσιγγάνα;
-Ναι, αλλά το 2042 θα αυτοκτονήσω για να βγάλω λάθος την πρόβλεψή της.
-Δε με λες, μήπως πας να κάνεις καινούριο running joke που κάθε βδομάδα θα βγάζεις και διαφορετική ημερομηνία θανάτου;
-Μπορεί, γιατί;
-Μην το κάνεις. Για κανέναν πούστη λόγο.
-Αν έχω στρέιτ λόγο;
-Μπρρρ, άρχισες πρόβες για το Δελφινάριο;
-Έχεις δίκιο, δε θα το ξανακάνω.
Επειδή λοιπόν ήμουν άρρωστος, η αδερφή μου είχε την ιδέα να μου πάρει τις Παστίλιες για τον πόνο του άλλου, εσύ τις παίρνεις, κάποιος άλλος σταματά να πονά, όπως είπε άλλωστε κι ο Χαβιέ Μπαρδέμ.

Μια χαρά τα είπε ο άνθρωπος, δε λέω, απ'το Γιωργάκη καλύτερα ελληνικά μιλάει, αλλά τι να τις κάνω τις παστίλιες για τον πόνο του άλλου; Για να σταματήσει να πονάει ο άλλος; Για να σταματήσω να πονάω εγώ τις θέλω.
-Ρε αναίσθητε, άκαρδε, αστοιχείωτε και αξύριστε, είναι συμβολικό. Εσύ θα σταματήσεις να πονάς τρώγοντας τις παστίλιες, και ταυτόχρονα με τα χρήματα που έδωσες για τις παστίλιες οι Γιατροί Χωρίς Σύνορα θα συνεχίσουν το θεάρεστο έργο τους.
Α, ΟΚ, συγγνώμη.
Παίρνω λοιπόν την παστίλια, ντάξει, δε λέει και τίποτα, προτιμώ τις Halls με μέντα, και ναι μου τα έσκασε η εταιρεία για να τις διαφημίσω, φάτε όλοι Halls για ανακούφιση από τον πονόλαιμο και δροσερή αναπνοή, αλλιώς το στόμα σας θα βρωμάει και θα καεί το σπίτι σας. Μετά όμως βλέπω ένα φύλλο οδηγιών όπως αυτό που έχουν όλα τα φάρμακα μέσα και λέω να δω τι λέει. Ε, κι ας πούμε ότι δεν ήταν όπως αυτό που έχουν όλα τα φάρμακα. Από αυτά που ακολουθούν, δεν έχω βγάλει τίποτα από το μυαλό μου, είναι όλα αληθινά:

Τι είναι οι παστίλιες
Οι Παστίλιες για τον πόνο του άλλου είναι 6 καραμέλες χωρίς ζάχαρη με μέλι και θυμάρι. Οι πρώτες ύλες που χρησιμοποιήθηκαν προέρχονται από Έλληνες παραγωγούς ενώ και η παρασκευή τους έγινε στην Ελλάδα. Το σημαντικότερο ποιοτικό χαρακτηριστικό τους όμως, είναι ότι οι παστίλιες αυτές σας ανακουφίζουν από τον πόνο που νιώθετε για ευάλωτους και αποκλεισμένους από την περίθαλψη, για «ξεχασμένους ασθενείς». Σας ανακουφίζουν δηλαδή από τον πόνο (που αισθάνεστε για τον πόνο) των άλλων. Και ταυτόχρονα είναι και ο τρόπος να τους βοηθήσετε, αφού με την αγορά κάθε συσκευασίας υποστηρίζετε τη δράση των Γιατρών Χωρίς Σύνορα σε όλο τον κόσμο.
Μπορείτε να ξεκινήσετε τη «θεραπεία» σας σήμερα κιόλας και να βοηθήσετε την προσπάθειά μας να σώσουμε χιλιάδες ασθενείς.
Οδηγίες Χρήσης
Οι «Παστίλιες για τον πόνο του άλλου» ενδείκνυνται για όσους μοιράζονται τον πόνο του άλλου και θέλουν να βοηθήσουν τους ανθρώπους που δεν έχουν πρόσβαση σε ιατροφαρμακευτική περίθαλψη και θεραπεία.
Δραστικό συστατικό
Το δραστικό συστατικό της Παστίλιας για τον πόνο του άλλου είναι η αλληλεγγύη. Με όχημα τους Γιατρούς Χωρίς Σύνορα, η αλληλεγγύη σας μπορεί να φτάσει όπου υπάρχει ανάγκη και να κρατήσει χιλιάδες ασθενείς στη ζωή.
Δοσολογία - Παρενέργειες
Όσες περισσότερες Παστίλιες αγοράζετε, τόσο περισσότερη ανακούφιση προσφέρετε. Μοιραστείτε το μήνυμά μας με τους δικούς σας ανθρώπους και βοηθήστε μας να ανακουφίσουμε τον πόνο περισσότερων ανθρώπων.
Λήξη
Η ημερομηνία λήξης αναγράφεται στο πλάι της συσκευασίας αλλά μην ξεχνάτε ότι ποτέ δεν είναι αργά για να βοηθήσετε. Χάρη σε ανθρώπους σαν και εσάς μπορούμε να ανταποκρινόμαστε σύμφωνα με τις ανθρωπιστικές ανάγκες και όχι με πολιτικά ή οικονομικά κριτήρια. Γίνετε σήμερα υποστηρικτής των Γιατρών Χωρίς Σύνορα καλώντας στο 210 5 200 500.
Ναι, οκ. Ποιος είχε τη φαεινή σύλληψη για αυτό το φύλλο οδηγιών; Το παιδί του λαού Νίκος Ξανθόπουλος, η Μάρθα Βούρτση και ο μικρός Βασιλάκης Καΐλας στο ρόλο του λουστράκου; Το δραστικό συστατικό είναι η αλληλεγγύη λέει. Υποθέτω μετά θα κυκλοφορήσουν και μια σειρά χάπια που θα περιέχουν αγάπη, ειρήνη, φαντασία, μαγεία και τα δάκρυα της Πανδώρας και του Πλάτωνα, των δύο Φραουλόπουλων.
Αν δεν ξέρετε τι ήταν η Πανδώρα και ο Πλάτωνας, τα δύο Φραουλόπουλα, ήταν παιδική σειρά ελληνικής παραγωγής που μου φαινόταν τρομερή και σπουδαία όταν ήμουν 8 χρονών. Από την άλλη όταν ήμουν 8 χρονών μου φαινόταν τρομερά και σπουδαία τα σίριαλ του Ρώμα, οπότε ίσως και να μην ήταν.
Δε γίνεται να το αφήσουμε έτσι. Σαν άνθρωπος, σαν νέος, σαν άνδρας και σαν πρόεδρος της Μοναδικής Αξιόπιστης Λύσης για την Αξιοκρατία, την Κοινωνική Ισότητα και την Ανάπτυξη δεν μπορώ να το αποδεχτώ αυτό. Είμαστε σαν κοινωνία, σαν έθνος, σαν ελευθεροτυπία και σαν φως των σπορ ένα βήμα μακριά από το να γίνουμε σαν ολόκληρη την τρίτη σεζόν του Μικρού μου Πόνυ. Δεν ξέρω γιατί την τρίτη. Μπορεί να γίνουμε και δεύτερη. Το νόημα πιστεύω το πιάσατε.
"Όχι, δεν το έπιασα."
Κατίδης, έξω.
"Μα γιατί, κύριε;"
Γιατί στα ελληνικά λέμε της βλακώδους και όχι της βλακώδης.
Αυτά, και να προσέχετε μην πάτε να βγάλετε τις καταθέσεις που έχετε σε κυπριακές τράπεζες και σας χαιρετίσουν ναζιστικά άμπαλοι ποδοσφαιριστές καθώς ο Χαβιέ Μπαρδέμ παίρνει μια παστίλια και κάποιος άλλος σταματά να πονάει.

24 σχόλια:

  1. Είπαμε να είμαστε φιλάνθρωποι,αλλά οι τύποι με τις παστίλιες το παραχέσανε.Απ' τον πόνο της ασθένειας σε ανακούφισαν ή μόνο απ' αυτόν που αισθάνεσαι για τους άλλους;

    Το "ανέκδοτο" με τις κουζίνες ΙΚΕΑ δεν το 'πιασα...

    Περαστικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έβγαλαν διαφήμιση ότι δίνουν 25 χρόνια εγγύηση για τα έπιπλά τους. Το ανέκδοτο είναι ότι τα έπιπλα από το ΙΚΕΑ κρατάνε τρεις μέρες. Ευχαριστώ, τώρα είμαι καλύτερα.

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος20/3/13 15:54

    Είσαι ένα φασιστικό και παρτάκικο γουρούνι που δεν σκέφτεται τον πόνο του άλλου.
    Καμιά παστίλια για να λύνοντε από μόνες τους οι ασκησείς θα βγει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το χρόνο, μπορείς να μου πεις που τον βρίσκεις;


    Καλά, χρόνο κι εγώ θα είχα αν αντί να κάθομαι να παίζω τίτσου ή κιθάρα διάβαζα, αλλά λέμε τώρα.

    Και κοίτα τι βρήκα και ξεσηκώθηκα και θέλω να πάω Αθήνα τριήμερο να ηρεμήσω:
    http://www.youtube.com/watch?v=Pkf6w3GpoFs

    Αυτό πάει γραμμή για δοκιμή στην Αριστοτέλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, δεν είμαι εγώ ο μόνος τεμπελχανάς. Μ'αρέσει.
      Υ.Γ. Το βίντεο εντάξει, η Αθήνα όμως πού κολλάει; Μήπως με το ότι η Χίος είναι μικρή πόλη, θα σε αναγνωρίσουν και θα φας φάπες; Μάλλον αυτό είναι.

      Διαγραφή
    2. Η Αθήνα κολλάει στο ότι είδα και κάτι άλλα ωραία και εκει υπάρχουν υποψήφιοι στόχοι ενω εδώ όχι. Αλλά αυτό υπόσχομαι να το κρατήσω για το καλοκαίρι στην Αριστοτέλους. Θα προσπαθήσω, δηλαδή.

      Διαγραφή
  4. Πονόλαιμο έχω,καραμέλες έχω,καθρέφτη έχω.....
    Πάω να σταθώ μπροστά του να κάνω τη διαφήμιση με τον Μπαρδέμ.
    Και μην αρχίσεις να με ρωτάς τώρα αν ξέρω Ισπανικά...Όχι, δεν ξέρω, αλλά σκασίλα μου. Θα λέω παίκτες της Μπαρτσελόνα... :p
    Φιλιά Θωμά :)

    Υ.Γ. Πέρνα να παραλάβεις κάτι που σου έχω... ;-)

    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πιάνω ένα μιλιόνας δε περσόνες που λέει στην αρχή και μετά πάει σαν το Chop Suey των System of a Down, δεν καταλαβαίνω την Παναγία μου. Το βραβείο θα το παραλάβω στην επόμενη εγγραφή. Κι αυτό είναι δέσμευση.

      Διαγραφή
  5. Ρε Thomas πονάω, φάε καμιά παστίλια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ουαου, υπάρχει ακόμα η ΑΕΚ; Τι μαθαίνει κανείς!
    Δεν θα ήθελες να σου πω πόσο διάβασμα έριξα την Καθαρά Δευτέρα. Είχα γίνει ένα με το γραφείο μου. Πάρε παστίλιες για τον πόνο μου, ok;
    Φραουλόπολα; Αυτά τα χαζά παλιόπουλα λες; Το συγκεκριμένο καρτούν το θυμάμαι, δεν ήταν κάτι το ιδιαίτερο. Εξάλλου εμένα μου άρεσαν πολύ τα Πόκεμον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι όμως υπάρχει. Εσύ είσαι θεωρητική, άρα τα ήθελες και τα έπαθες. Μη νομίζεις, κι αυτά δυο-τρεις φορές τα είχα δει κι άλλες τρεις τέσσερις τα Πόκεμον, αλλά για κάποιο λόγο μου είχαν εντυπωθεί πολύ έντονα. Το μόνο κινούμενο που έχω δει κανονικά είναι ο Μπομπ Σφουγγαράκης και λίγοι Σίμπσονς (και το Ουκ Αν Λάβοις, που δεν ήταν και δύσκολο, 13 επεισόδια έκανε).

      Διαγραφή
  7. δεν θυμάμαι, σου έκανα σχόλιο ή όχι;
    Βαριέμαι να κάνω σκρολλάρισμα να δω τι γαμάτο έγραψα πάλι.

    Αν όχι, έχω να πω ότι για μπλόγκερ που είπε ότι δεν έχει έμπνευση, μια χαρά γαμείς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε μου είχες κάνει, τεμπελχανά της Κρήτης, αλλά θα αρκεστώ σε αυτό.

      Διαγραφή
  8. και ο Στουρνάρας πονάει για εμάς, για αυτό ετοιμάζει καμπάνια με τίτλο "Δονητές για τον κώλο του άλλου"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Το θυμάσαι το τρομερό τραγούδι του Σχοινά (άνδρας της Καιτούλας της Γαρμπής) : "Χτυπάς εσύ μα πονάω εγώ οι δυο καρδιές μας σαν μία, μοιάζουμε να μαστε εμείς οι δυο συγκοινωνούντα δοχεία".
    Οπότε στην συγκεκριμένη περίπτωση ποιός πρέπει να πάρει την παστίλια ; Ο Σχοινιάς που πονάει ή η Γαρμπή που χτύπησε ; Και να η Γαρμπή χτύπησε και έβγαλε αίμα με την παστίλια που θα πιεί ο Σκοινιάς θα επουλωθεί και το τραύμα της Καιτούλας ; Αλλά ο Σχοινιάς πονάει οπότε η Καιτούλα την παίρνει για να σταματήσει ο πόνος του Νιόνιου ; Εσύ τι λες για αυτό το σοβαρό ερώτημα ;Ποιά η λύση ; Μπορούμε να βοηθήσουμε εμείς π.χ. αν πάρουμε από μια παστίλια και για τον πόνο του Σχοινά και για το χτύπημα της Γαμπρής ;

    Ευχαριστώ για τον χρόνο σου. Περαστικά και μην ξεχνάς "Η Κυπρος είναι Ελληνική"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Σχοινάς είναι τραγουδιστής, ο Σχοινιάς είναι χωριό της Αττικής. Θα το πάω έτσι μέχρι να μάθεις γράμματα. Και κατά βάση οι παστίλιες είναι για το λαιμό, οπότε μάλλον δε θα πιάσουν.

      Διαγραφή
    2. Επίτηδες τον έγγραφα διαφορετικά κάθε φορά ρε Θωμά. Αλλά δεν το έπιασες.

      Διαγραφή
    3. Τον έγραφα. Όχι τον έγγραφα. Εκτός αν εξακολουθείς να το κάνεις επίτηδες.

      Διαγραφή

Ξέρετε, πολλές φορές συμβαίνει τα σχόλια να είναι ακόμη πιο έξυπνα, εύστοχα ή ουσιαστικά από την εγγραφή καθεαυτή. ΟΧΙ ΕΔΩ. Αν σας έρθει καμιά εξυπνάδα, κρατήστε την για τον εαυτό σας.