Παρασκευή 29 Μαρτίου 2013

Dafuq?

Θέλετε να σας πω ένα μυστικό;
Κάποιες φορές νιώθω ότι θα ξεσπάσω σε κλάματα. Πουθενά να πάω, τίποτα να κάνω με τη ζωή μου. Νιώθω μόνος. Τόσο μόνος. Κι ο Φρέντι Μέρκιουρι αυτή τη στιγμή στριφογυρνάει στον τάφο του με L=28*10^23 kgm^2/s (οι θεωρητικές και τριτοδεσμίτισσες που δεν το πιάσατε μη στενοχωριέστε, δεν ήταν αστείο ούτως ή άλλως).

Επειδή όμως, όπως λέει κι ο τρισμέγιστος Φρέντι, I don't have no time for no monkey business (το οποίο είναι τριπλή άρνηση άρα σύμφωνα με τον κανόνα των διπλών αρνήσεων στην Αγγλική γλώσσα οι δύο αρνήσεις αλληλοαναιρούνται και η πρόταση μετράει για κανονική άρνηση εκτός κι αν έχω χάσει επεισόδια γιατί γενικότερα η οργάνωση και η δομή της Αγγλικής γλώσσας έχει πολλά στοιχεία LSD σε αντίθεση με την Ελληνική φυσικά που είναι η μόνη γλώσσα που είναι νοηματική και όχι σημειολογική και με αυτήν θα τρέχαν τώρα τα κομπιούτερς αλλά μας σαμποτάρανε οι Οβραίοι κι ο Μπιλ Γκέιτς, αμέ), πάμε στο ψητό.
Το οποίο ψητό είναι γουρουνόπουλο με μήλο στο στόμα.
Εσχάτως τρώω πολλά μήλα.
Το θέμα βέβαια των καιρών μας δεν είναι οι διατροφικές μου συνήθειες, αλλά οι καταθέσεις στη μαρτυρική μεγαλόνησο, όπου τα ριάλια ριάλια ριάλια, τα σελίνια μονά τσαι διπλά, τα μονόλιρα πεντόλιρα τζεπούντα, κι ο πεζεβέγκης πήγε και τα σήκωσε απ'την τράπεζα γιατί αλλιώς εξαφανιζόλ και τα ριάλια και τα σελίνια και τα πεντόλιρα.
Και στο Βιλαμπάφο ακόμα στρίβουν.
Δεν ξέρω πού κολλούσε αυτό.
Τελευταία βέβαια η συνοχή στα κείμενά μου δεν είναι ακριβώς το δυνατό μου σημείο.
Ένιηγουέη, όπως είπε άλλωστε κι ο Μπομπ Σφουγγαράκης, "Πάτρικ, δεν πάει άλλο αυτή η κατάσταση, οφείλεις να με αποκαταστήσεις για να μη λέει ο κόσμος!", και έτσι τώρα τελευταία πολλοί τυπάδες ακολουθούν τη νέα διαδικτυακή μόδα της μαύρης πούτσας με σύφιλη βροντερή φωνή διαμαρτυρίας που βάζουν για εικόνα προφίλ στο Φέισμπουκ ένα ίσον σε κόκκινο φόντο, το οποίο συμβολίζει την ισότητα των ομοφυλοφίλων στο γάμο.
Α, φυσικά. Επίσης, με ένα λάικ θα σώσετε τα παιδάκια στην Αφρική, σβήνοντας τα φώτα για μία ώρα θα εξαφανιστεί όλο το διοξείδιο του άνθρακα από την ατμόσφαιρα και αν μοιραστείτε την εικόνα με το χαμογελαστό σκυλάκι με 2086 φίλους σας θα έχετε καλή τύχη μέχρι να πεθάνει ο Μητσοτάκης και θα σας καθίσει εκείνη η χαμογελαστή κοπελίτσα που σας φίλησε μια φορά στο μάγουλο εκείνο το καλοκαίρι της πέμπτης δημοτικού στο εξοχικό σας στην Καλλικράτεια κι από τότε σιχάθηκε τόσο πολύ τον εαυτό της που έγινε λεσβία και γι'αυτό έγινες ξαφνικά τόσο υπέρμαχος των δικαιωμάτων των ομοφυλοφίλων, κουφαλίτσα, για να κερδίσεις τη συμπάθειά της και να σου δώσει μια δεύτερη ευκαιρία. Αλλιώς, αν δεν τη μοιραστείτε, θα σας κατασπαράξει με φριχτό τρόπο ο Μπάρνεϊ ο Μεγάλος Μωβ Δεινόσαυρος.
Μπάι δε γουέι, μόνο εμένα μου φαίνεται παιδεραστής αυτός ο δεινόσαυρος;
Μιλώντας για παιδεραστές, πολύ μ'αρέσει που αυτός ο καινούριος πάπας είναι του δόγματος "σεμνά και ταπεινά". Ας μην ξεχνάμε, βέβαια, ποιος άλλος είχε υιοθετήσει το δόγμα "σεμνά και ταπεινά".
Έλληνας πρωθυπουργός με έφεση στο Προ και 10 γράμματα.
Για τον οποίο είναι πολύ διαδεδομένο κουτσομπολιό (ή μάλλον αδιάψευστη ιστορική πραγματικότητα αν πιστέψω τη φίλη μου τη Θεοδώρα, αλλά όπως ίσως σας έχω ξαναπεί το τι λέει η φίλη μου η Θεοδώρα και το τι πρέπει να πιστέψει κανείς δεν ταυτίζονται απαραίτητα και μάλλον πρέπει να κόψω την πολλή παρέα με τη φίλη μου τη Θεοδώρα) και είναι τέλος πάντων πολύ διαδεδομένο ότι ο σεμνός και ταπεινός ήταν πούστρα, ο γάμος του με τη Νατάσα ήταν εικονικός και τόσα χρόνια τα είχε με το Σπηλιωτόπουλο, γνωστό στους πολιτικούς κύκλους και ως "Σαλώμη".
Κι επανερχόμαστε λοιπόν στους γκέι γάμους. Μετά το πανηγύρι της Τήλου (η μνήμη μου είναι εκπληκτική λέμε, αν μπορούσα μόνο με κάποιον τρόπο να χωρέσω μέσα και την ύλη της Βιολογίας καλά θα ήτανε) δεν ξανακούστηκε τίποτα για γκέι γάμο στο Ελλάντα, κάτι βέβαια για το οποίο φταίει και το γεγονός ότι ήρθε η κρίση και την πούτσα την τρώμε όλοι μαζί (μαλάκες μου, έχω αρχίσει να γίνομαι σαν το Λαζόπουλο και αν γίνω σαν το Λαζόπουλο μετά θα πρέπει να αυτοκτονήσω εφαρμόζοντας ασάλιωτο τριζάτο κωλοδάχτυλο, και ΠΟΤΕ ΘΑ ΓΡΑΨΕΙΣ ΡΕ ΔΙΠΡΟΣΩΠΕ, ΜΕΧΡΙ ΚΙ Ο ΠΕΡΙΝΙΟ ΕΓΡΑΨΕ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΕΣΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΠΡΕΖΑ ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΕΡΗΣΗ ΠΕΟΤΗΤΑΣ ΑΣ ΟΥΜΕ ΝΑ ΟΥΜΕ). Στο Γιουεσέι, πάλι, είναι συχνό φαινόμενο οι διαμαρτυρίες απ'τη μία μεριά των εναλλακτικών τρεντοχίπηδων "make love not war" κι από την άλλη των Sweet Home Alabama ρεντνεκόβλαχων του "God hates fags".
Α, φυσικά. Ο Θεός τους αγαπάει όλους, εκτός φυσικά αν διαπράττουν το τρισμέγιστο σφάλμα να πηδιούνται με άντρες μεταξύ τους. Για πες μου, Μπίλι Μπομπ, τι κάνει η ξαδέρφη σου η Πέγκι Σου;
Όπως καταλάβατε, δεν έχω καμία αντίρρηση στο να παντρεύονται μεταξύ τους οι γκέηδοι και οι τζιβιτζιλούδες, γιατί αν νομιμοποιηθεί ο γάμος ίσως η Lady Gaga δε θα ξαναβγάλει στον καινούριο της δίσκο τραγούδι με στίχους "ας τους να λένε που είσαι γκέι, ο θεός σε έπλασε έτσι κι ο θεός δεν κάνει λάθη κι εγώ θα βγάλω εκατομμύρια κλέβοντας τραγούδια της Παλιόγριας".
Αυτό ήταν τρομακτικό.
Από την άλλη, ωστόσο, το να βλέπεις ξαφνικά άκυρους τύπους να γίνονται οι νούμερο ένα υπερασπιστές του δικαιώματος του Κώστα να παντρευτεί το Γιάννη, εμένα τι μου λέει ότι το κάνουν γιατί είναι της μοδός και τρέντι και στην πραγματικότητα είχαν μια φαγούρα στο δεξί τους αρχίδι και μια ακόμη μεγαλύτερη στο αριστερό για το θέμα;
Σοβαρευτείτε λίγο. Τα πράγματα δεν είναι καλά. Η κατάσταση είναι πιο στριμόκωλη κι από το να βάλεις τον Πάνο Καμμένο, την Φρύνη Αρβανίτη και τον Ζακ Γαλιφιανάκη να κάνουν παρτούζα μέσα σε ένα Σεϊτσέντο.
Όπως είπε άλλωστε κι ένα από τα μέλη της προαναφερθείσας παρτούζας, είναι πιεστική ανάγκη να εκμεταλλευτούμε τους ελληνικούς υδατάνθρακες. Hint: δεν έχει παίξει στο Χανγκόβερ.
Δε θα είχε πολύ πλάκα να δούμε τον Καμμένο στο Χανγκόβερ;
Μπα, καλά λέτε. Και στη Βουλή το ίδιο γελοίος είναι.
Αυτά, και να προσέχετε μην πάτε φυλακή επειδή τη φιλήσατε κι αν ήταν κι αν δεν ήταν του δήμαρχου παιδί (ο δήμαρχος ήταν της Τήλου).
...
ΔΕΝ ΑΝΕΦΕΡΑ ΠΟΥΘΕΝΑ ΤΗ ΜΠΙΓΙΟΝΣΕ! ΧΑ! ΠΑΡΤΕ ΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΜΟΥ!
Τι; Ε, όχι, αφήστε τις μαλακίες, αυτό δε μετρούσε...γαμώτο.

69 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Τα συχαρίκια μου. Κερδίζεις δύο (2) μισοφαγωμένες τηγανιτές πατάτες.

      Διαγραφή
  2. Μικρέ η σταμάτα τον μπάφο η κόψε το διάβασμα..δεν θα μας τρελάνεις με την εφηβεία σου εσύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχω αρχίσει κανένα απ'τα δύο για να το κόψω.

      Διαγραφή
  3. Όλα ένας αχταρμάς κι εσύ στη μέση,χαχαχαχαχα.Από ότι ήπιες κράτα μου λίγο :p:p:p
    Αυτό που είπες βέβαια για εμάς τις θεωρητικές,καλά έκανες και το είπες,γιατί δεν κατάλαβα Χριστό λέμε από τούτο εδώ L=28*10^23 kgm^2/s.
    Φιλάρες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ δεν το διάβασα καν, απλά το προσπέρασα

      Διαγραφή
    2. Το L=κάτι εννοώ, το άρθρο το διάβασα

      Διαγραφή
    3. Κι εγώ Μαρία μη νομίζεις...το L= παρατήρησα μόνο και αρκούσε να το προσπεράσω...στο σχόλιό μου το έκανα από το ποστ του Θωμά κόπυ πέιστ,χαχαχαχα.

      Διαγραφή
    4. Φρεσκοστυμμένο χυμό πορτοκάλι. Κάνεις ένα κεφάλι...άλλο πράμα.

      Διαγραφή
  4. -το "dafaq" πού κολλάει;
    -εδώ, 1-0

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι ο Χωστήρας μόλις συνόψισε όλη την ουσία και τα βαθύτερα μηνύματα της εγγραφής σε δύο σειρές.

      Διαγραφή
    2. είναι γιατί έπλυνα το σουάγκ μου στους 40 βαθμούς και όχι στους 60

      Διαγραφή
    3. Νόμιζα ότι το SWAG πλένεται αποκλειστικά στο χέρι.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος30/3/13 14:23

      Πάλι καλά γιατί αν το πλύνεις στους 60 θα σου μπει στο πλύσιμο!

      Διαγραφή
    5. το swag πλένεται στη σκάφη και μόνο με λιόλαδο, αλλιώς θα βρωμάει σας τον YOLO της μαϊμούς

      Διαγραφή
  5. Νομίζω πως η μοναξιά φαίνεται απ' τ' ότι δεν ανέφερες την Μπιγιονσέ...Δεν είσαι καλά.
    Αυτό για τον Καραμανλή δεν το λέει μόνο η φίλη σου,που την λένε Θεοδώρα.Το λέω κι εγώ,που με λένε Κατερίνα.Οπότε δεν έχεις παρά να πειστείς!
    Ο Μπάρνεϊ πάντα με τρόμαζε και τώρα που είδα να τον αναφέρεις,απομακρύνθηκα απ' το λαπιτόπι έως ότου συνέλθω απ' το σοκ.

    Και κάτι άλλο ήθελα να πω,αλλά το ξέχασα... Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Κατερίνα,
      εγώ όπως ξέρεις είμαι πολύ καχύποπτος, οπότε θέλω κι άλλες αποδείξεις πριν πειστώ ότι η Θεοδώρα έχει για πρώτη φορά στη ζωή της δίκιο κι ο Καραμανλής το πνίγει το κοκορέτσι. Όταν θυμηθείς τι ήθελες να πεις, τα ξαναλέμε.

      Διαγραφή
  6. Λευτεριά στον Μπάρνυ ρε!

    Μ' αγαπάς,
    σ' αγαπώ,
    κι όταν θέλω εγώ να σ' το πω,
    μι' αγκαλιά κι ένα φιλάκι σου γλυκό,
    λένε πάντα Σ' ΑΓΑΠΩ!

    Πι-ες: Ψόφος στη φυσική κατεύθυνσης και τη στροφορμή και το ΑΟΔΕ. Κυρίως το τρίτο.

    Ζήτω η Μαριάννα. Όχι, σβήσ' το αυτό. Ζήτω η Καλλιρόη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, εσύ είσαι πολύ καμένος τελικά. Σε λίγο θα μας λες κι εσύ για υδατάνθρακες τόσο καμένος που είσαι.
      Πι-ες: Ψόφος στη Βιολογία και την Έκθεση.
      Πι-ες 2: Καλλιρρόη; Κεσκεσέ Καλλιρρόη και τι απέγινε η Μαριάννα;

      Διαγραφή
    2. Με δύο "ρ" γράφεται η καλλιρρόη;;;

      Η Καλλιρόη είναι μια κοπέλα που πάει δευτέρα λυκείου. Θα τολμούσα να πω ότι είναι η πιο έξυπνη κοπέλα που ξέρω προσωπικά. Μια εργασία της μάλιστα είχε βραβευθεί στη Θεσσαλονίκη στις αρχές του μήνα, αν θυμάμαι καλά.

      Η Μαριάννα ζει και βασιλεύει και ο καινούριος μου κολλητός (ο πρώτος της) λέει ότι θέλει να την ξαναπηδήξει γιατί του τη σπάει ο γκόμενός της.

      Διαγραφή
    3. Εξαπανέκαθεν γραφόταν με δύο ρ η Καλλιρρόη, αγράμματε (μην πεις τίποτα για το εξαπανέκαθεν, είναι στυλιστική άποψη).
      Υ.Γ. Οι Χιώτες τελικά πάνε δυο-δυο;

      Διαγραφή
  7. Το θέμα δεν είναι οι δια(σ)τροφικές σου συνήθειες...


    Είναι τρέντι όπως είπες η υπεράσπιση των γκέι. Παλιότερα ήταν τρέντι η υπεράσπιση των δασών και του περιβάλλοντος γενικότερα ναούμ και να δούμε ποιο θα είναι το επόμενο (πιθανότατα η υπεράσπιση των μετροσέξουαλ μεταλλαγμένων πιγκουίνων της Αυστρίας)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πάντως ήδη υποστηρίζω τους μετροσέξουαλ μεταλλαγμένους πιγκουίνους της Αυστρίας.

      Διαγραφή
  8. Ανώνυμος30/3/13 14:24

    Με ζάλισες μεσημεριάτικα.
    Ξεκίνα γράφε για τη Μπιγιονσέ πάλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κανένα κοκτέιλ χαπιών μήπως ; Δεν παίζει κάτι έχει πιει.
    Αυτό για τον Καραμανλή το έχω ακούσει και εγώ. Και για τον προηγούμενο τον συγχωρεμένο επίσης... Λευτερία στις αδερφάρες πολιτικάτζες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νερό, καφέ, κανένα τσαγάκι άμα είμαι άρρωστος και πολλά, μα πολλά πορτοκάλια. Α! Το πρωί τρώω κορνφλέικς με γάλα 3,5%. Μάλλον αυτό μου την κάνει τη δουλειά. Θα παίρνω το λάιτ.

      Διαγραφή
  10. Άσε την αγγλική γλώσσα ήσυχη! Σε διαβάζει μια μέλλουσα φοιτήτρια Αγγλικής Φιλολογίας! Anyway, έχεις bonus points από εμένα για την αναφορά στον Διπρόσωπο.
    Πάλι καλά που έσβησα το Facebook. Δεν θα άντεχα να βλέπω την Σάρα και την Μάρα να γράφει status σε στυλ "Kai oi gay exoun dikaiwmata".
    Γιατί ανέβασες βίντεο της Lady Gaga; Γιατί μου το κάνεις αυτό; Γιατί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είμαι πολύ κρύος σήμερα, πάω να κάνω βουτιά στο τζιν λεμόνι μου να το πιω μετά...

      Διαγραφή
    2. Έλα ρε συ, μην το λες. Ήμουν στο τσακ να γελάσω.
      Α, μιας που σε βρήκα εδώ, το παρακάτω φοβερό, μοναδικό κι ανεπανάληπτο ποστ περιέχει αναφορά στο όνομα σου.
      http://whatmakesmeabitchvol2.blogspot.gr/2013/03/the-art-of-being-attention-whore.html

      Διαγραφή
    3. Είναι φοβερό, μοναδικό και ανεπανάληπτο επειδή αναφέρει το όνομά μου (οκ, φτάνει για σήμερα, πάω να ξεράσω)

      Διαγραφή
    4. Επειδή εσύ είσαι ανώμαλη δε θα σταματήσουμε εμείς να λέμε την αλήθεια. Το βίντεο της Lady Gaga είναι μία δήλωση περιφρόνησης προς το κατεστημένο που θέλει αισθητικά ωραία βίντεο κλιπ και πιθανότατα μια ένδειξη κατά Φρόιντ ότι είμαι ομοφυλόφιλος και θέλω να γαμήσω τη μάνα μου (ναι, και τα δύο).
      Ευτυχώς που έχουμε και τον Πρόεδρο του ΑΠΙ πάντως να αποτρέπει το φαινόμενο του θερμοκηπίου.

      Διαγραφή
  11. Ανώνυμος30/3/13 16:35

    Συμπέρασμα που επιβεβαίωνεται συνεχώς στη καριέρα μου:Οι πανελλαδικές βλάπτουν σοβαρά την υγεία του μυαλού και του σώματος!Κόψε τις αντεε!

    Και σου προτείνω να μη κόψεις τη πολύ παρέα με τη φίλη σου τη Θεωδόρα!Σου προτείνω αντιθέτως να την αυξήσεις!Τα βασανιστικά βράδια των πανελλαδικών μπορεί να χρειαστεί παρηγοριά αν δεν έχει γράψει καλά!!Ορίστε και προξενιό σου κάνω!:Ρ:Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. *την πολλή παρέα.
      Για το προξενιό με την Θεοδώρα έχεις δίκιο πάντως. Να δεις που εδώ υπάρχει ένας έρωτας μεγάλος!

      Διαγραφή
    2. Η φίλη μου η Θεοδώρα μάλλον θα σας έσφαζε και τους δυο μαζί αν άκουγε αυτά που λέτε, και μετά θα έσφαζε κι εμένα, όχι κι αδικαιολόγητα εδώ που τα λέμε γιατί κάνω ό,τι περνάει απ'το χέρι μου για να της σπάσω τα νεύρα.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος31/3/13 04:51

      Βιαζόμουν...

      Εδώ υπάρχει πολύ μεγάλος έρωτας συγγραφεύς αλλά ο μικρός μπαρπα Θωμάς προτιμά τη καλύβα του αντί να της ορμήσει!

      Γιατι τι λεμε;;Λογικά πράγματα!!
      Αν δεν της θες εσύ να μας την γνωρίσεις όταν έρθετε εδώ για εκδρομη ρεε να δουμε τι σόι φίλες έχεις!!!!
      Αιντε και μετά γκρινιάζεις δεν έχεις γκόμενα!Αντε βουυυρ τα βράδια των πανελλαδικών!Αν πέσουν δύσκολα θέματα όλο και κάποια θα κλαίει,οπότε πήγαινε και σκούπισε της τα δάκρυα!ΣΚούπισε τα δάκρυα επισης στη Θεωδόρα!!Το φιλικό είναι αλλιως!!:Ρ

      Διαγραφή
    4. Κατ'αρχήν σταμάτα να γράφεις Θεωδόρα, Θεοδώρα είναι το σωστό. Και κατά δεύτερον, ας πούμε χοντρικά ότι πρώτα θα πετάξουν οι σαρδέλες και μετά θα γίνει αυτό που λες.

      Διαγραφή
    5. Κατά πρώτον, δε μας είπες αν η Θεοδώρα βλέπεται. Κατά δεύτερον εγώ την αντιπάθησα γιατί ξέρω μόνο μια Θεοδώρα και μου τη σπάει. Ενφέν, κατα τρίτον ξέρεις από που βγαίνει το "οι Χιώτες πάνε δυο-δυο";

      Διαγραφή
    6. Χμ. Η Θεοδώρα βλέπεται αν δε σε ενοχλούν τα πέντε-έξι-δέκα κιλά παραπάνω (καλά, μη φανταστείς ότι αλλάζει το βαρυτικό πεδίο της γης, γεματούλα είναι). Εμένα προσωπικά δε με ενοχλούν, αλλά η συγκεκριμένη είναι λίγο προκατειλημμένη προς αυτή τη σκέψη. Και όχι, δεν ξέρω από πού βγαίνει αυτό για τους Χιώτες.

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος31/3/13 13:36

      Θεωδορα,Θεωδορα,Θεωδορα!!!Ακούς εκεί θα κάνουν παρατήρηση σε τριτοδεσμίτη για την ορθογραφία του!
      Οι σαρδέλες πετάνε καημένε απ' το τηγάνι στο στομάχι μου όταν είμαι σπίτι!!Αντε,αντε!!

      Αντεεε ρε άμα έχει γλυκό προσωπάκι προχώρα!Αν δεν πετύχει τουλάχιστον θα της έχεις σπάσει τα νεύρα αρκετά!!Μεγάλο σπάσιμο σου λέω!

      Διαγραφή
    8. Άμα εγώ ο πρωτοδεσμίτης (πρώτη δέσμη δεν ήταν η σημερινή θετική;) ξέρω καλύτερη ορθογραφία από τον τριτοδεσμίτη, τότε κάτι πάει στραβά με τον τριτοδεσμίτη. Άμα της σπάσω τα νεύρα αρκετά μάλλον θα φάω ξύλο, και δέρνει άσχημα.

      Διαγραφή
    9. Τι, σε δέρνει; Η μοναδική κοπέλα που προσπάθησε ποτέ να με δείρει

      Αυτό. Απλώς έκανα άμυνα. Ομολογώ ότι δεν ξέρω πως να το χειριστώ. Σίγουρα όσο έχω τον έλεγχο δε θα φτάσει να βαράει, αλλά υπάρχουν και περιπτώσεις που ακόλουθοί της της δίνουν αυτό το δικαίωμα.

      Αυτό για τους Χιώτες βαστάει από Ντουρκοκρατίας, όποτε οι Ντούρκοι βαριόταν να περπατήσουν και ανάγκαζαν τους Χιώτες να τους πάρουν στην πλάτη τους. Οπότε οι ΧΙώτες επινόησαν το κόλπο να πηγαίνουν δυο δυο και όταν βλέπουν Ντούρκο να καβαλάει ο ένας τον άλλον, μέχρι να φύγουν από το οπτικό πεδίου του Ντούρκου.

      Ναι κυρίες και κύριοι από τεμπελιά εφευρέθηκε και αυτό.

      Διαγραφή
    10. Όχι εμένα ρε, γενικότερα.

      Διαγραφή
    11. Ανώνυμος31/3/13 22:47

      Ο τριτοδεσμίτης όμως όλη την ώρα δουλεύει(τον κόσμο σίγουρα άλλους δεν ξέρω) και είναι κουρασμένος!

      Να γίνεις πιο ευέλικτος να τις αποφεύγεις τις βαριές!!Εντέλει αν βλέπεις ότι σε φιλά πάρτην και φίλα την!Όλες γουστάρουν κάτι τέτοια!

      Διαγραφή
    12. Ρε Πόντιοι όλοι σας, τι δεν έχετε καταλάβει τόση ώρα; ΑΥΤΗ είναι που δε με θέλει. Και στην τελική εμένα ποιος σου είπε ότι με χαλάνε τα δέκα κιλά παραπάνω.

      Διαγραφή
    13. Ανώνυμος2/4/13 13:27

      Κάντην να σε θέλει!Δείξε πλευρές του χαρακτήρας σου που δεν τις ξέρει και είναι καλές!!!Το πολύ πολύ μέθυσε την,ηχογράφησε την να σου λέει ότι σε λατρεύει και μετά χρησιμοποιήσε το σαν πειστήριο!!Είναι η σύγχρονη εκδοχή του σε παίρνω στη σπηλιά μου τραβώντας τη γυναίκα από τα μαλλιά!!Ουγκ!

      Διαγραφή
    14. Ναι, δε νομίζω. Σήμερα αμφισβήτησε ότι μπορώ να γράψω 100 στις Πανελλήνιες, οπότε δεν την έχω φίλη και θα το πω και στη μαμά της.
      Υ.Γ. Αν δεν τη γαμήσω δε θα με αφήσετε σε ησυχία, ε;

      Διαγραφή
    15. Ανώνυμος3/4/13 01:44

      Ε ακόμη καλύτερα!!Πωπωπωω τι τυχερός!Εφόσον δεν είστε πια φίλοι δεν μπορεί να σε βλέπει σα φίλο επομένως ο δρόμος είναι ανοιχτος!

      ΥΓ:Μπαααα!!Και μετά θα βρούμε κάποια άλλη για να περάσει ο χρόνος όσων κωλοβαράνε.εεεμ εννοώ δουλεύουν τον κόσμο σκληρά!!Ξέρεις τώρα,χαλλλαρα!

      Διαγραφή
    16. Βασικά η κοπέλα δε με ενδιαφέρει, οπότε δεν καταλαβαίνω καν γιατί το συζητάμε τόση ώρα.

      Διαγραφή
    17. Ανώνυμος3/4/13 15:28

      Γιατί βαριέμαι και πρέπει να πω καμια μαλακία για να περάσει η ώρα!!
      Άντε και γαμπρος!

      Διαγραφή
  12. έχεις λίγο άγχος ή εγώ έχω το πρόβλημα που αναρωτιόμουν αν υπάρχει κάπου τελεία σε αυτό το χείμαρρο σκέψεων??
    ωραίο τραγουδάκι πάντως του φρέντι..
    γεια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποτέ μου δε θεώρησα απαραίτητες τις τελείες. Ο Φρέντι είναι θεός.

      Διαγραφή
  13. Έλα ρε πούστη μου, Μητσοτάκης και Barney στην ίδια ανάρτηση;
    Κατα τ' άλλα
    I don't have no time for no monkey business =
    I have time for no monkey business ή
    I don't have time for monkey business ή
    I have no time for monkey business

    Και στις τρεις περιπτώσεις, το νόημα είναι ότι ο Freddie δεν έχει χρόνο για μαλακίες,
    οπότε δεν έχεις χάσει επεισόδια με την Αγγλική, καλά το πας, συνέχισε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πού τον είδες το Μητσοτάκη ρε;

      Διαγραφή
    2. τον είδε την ώρα που διάβαζε (ο Μητσοτάκης) το μπλογκ σου εχθές

      Διαγραφή
    3. Όπως μπαίνεις στην παράγραφο
      "Α, φυσικά. Επίσης, με ένα λάικ θα σώσετε τα παιδάκια στην Αφρική...",
      τρίτη αράδα, τέρμα δεξιά
      (αλλά 'νταξ', κατανοώ, έχεις και τις εξετάσεις, απ' το πολύ το διάβασμα των σχολικοφροντιστηριακών, ξεχνάς τα δικά σου
      Τhomas: "Μα δεν διαβάζω, λέμε"
      elPre: "Το καταλάβαμε, πίσω στο διάβασμα τώρα")

      Διαγραφή
    4. Μα δεν διαβάζω, λέμε.

      Διαγραφή
    5. Το καταλάβαμε, πίσω στο διάβασμα τώρα

      Διαγραφή
  14. Στο τσακ είμαι να σβήσω το facebook με τις παπαριές που βιώνουν διαβάζοντας τα μάτια μου. Πόσταρε ένας φωτογραφία δυο να φιλιούντε και πλάκωσε πληθωρα χιμπαντζιδων να τους στολίζουν με κάθε λογής ονόματα. Μόνο το facebook ρε πούστη μου. Suck my motherfucking homosexual dick, bitches.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. *Να φιλιούνται (όταν συμφωνώ και δεν έχω κάτι άλλο να πω ψάχνω να βρω τα γραμματικά και ορθογραφικά λάθη των άλλων, μη με παρεξηγάς, με δέρνανε μικρό).

      Διαγραφή
    2. Ναι, my bad. x'D Μη και δεν κάνω γραμματικο λαθος σε μπλογκ.. :p

      Διαγραφή
  15. Απαντήσεις
    1. Πάρε τηλέφωνο στο 9011696969, την πιο hot τηλεφωνική παρέα για μοναχικά αγόρια.

      Διαγραφή
    2. Παίρνω και μιλάει...

      Διαγραφή

Ξέρετε, πολλές φορές συμβαίνει τα σχόλια να είναι ακόμη πιο έξυπνα, εύστοχα ή ουσιαστικά από την εγγραφή καθεαυτή. ΟΧΙ ΕΔΩ. Αν σας έρθει καμιά εξυπνάδα, κρατήστε την για τον εαυτό σας.