Σάββατο 23 Μαρτίου 2013

And the Winner is...

Η αγαπητή κυρία Παλιοκόριτσο (αυτό που μόλις είπα δε στέκει γραμματικά σε καμία από τις 20 εκατομμύρια γλώσσες του σύμπαντος, συμπεριλαμβανομένων των Κλίνγκον και της γλώσσας που μιλάει ο Μπάγιεβιτς) με προσκάλεσε σε ένα μπλογκοπαίχνιδο. Αρχικά έλεγα να το κολλήσω κάπου σε μια άλλη κανονική ανάρτηση, αλλά μετά σκέφτηκα, "Ρε Θωμά, μην είσαι μαλάκας, ευκαιρία να κερδίσεις χρόνο να πούμε". Κι έτσι, επειδή οι σωστοί άντρες κρατάνε τις υποσχέσεις τους, και ειδικά τις υποσχέσεις τους προς γυναίκες, πάμε να δούμε what's the deal, my dear.


(Αυτό ήταν δωράκι για τον Γρηγόριο της Χίου. Ναι, του αρέσει η Σακίρα. Ωχ, μήπως έπρεπε να το κρατήσω μυστικό; Σόρι).
  1. Γιατί δημιούργησα το μπλογκ μου;
    Ήταν μια κρύα νύχτα του χειμώνα...αρχίδια. Ήταν 23 Μαΐου του 2009 (ναι, το θυμάμαι, τι σας κόφτει εσάς;) και ο μικρός τότε Thomas the Barbarian αντί να διαβάζει για τις εξετάσεις της Β' Γυμνασίου μαλακιζότανε στο ίντερνετ. Ο λόγος που το δημιούργησα ήταν για να έχω κάτι να κάνω σε στιγμές βαρεμάρας (δεν είχα εντρυφήσει ακόμα στην ιερή τέχνη της αυτοϊκανοποίησης). Θυμάμαι επίσης ότι η πρώτη ανάρτηση που έφτιαξα δειλά δειλά και με φόβο θεού (νομίζω αυτό ανήκει στον Master G) είχε να κάνει με το Ελλάδα Έχεις Ταλέντο, που σημαίνει ότι για άλλη μια φορά φταίει η τελεόραση. Δε χαίρεστε;
    Ε, και μετά από ενάμιση χρόνο περίπου δημιούργησα και αυτήν εδώ την παπαριά που βλέπετε, για να ανοιχτώ σε νέες αγορές, αλλά κυρίως γιατί το Pathfinder το είχαν εγκαταλείψει όλοι και είχαν μείνει εφτάμιση αρχαιολάτρες, οκτώμιση χριστιανοταλιμπάν και 2000 μπλογκ του τύπου "TA KALYTERA ANEKDOTA", "XRHSIMES SYMBOULES GIA TO SPITI" και "PATTY VS ANTONELLA" που σήμερα είναι πλέον group στο Facebook.
  2. Ποια μπλογκ επισκέπτομαι συνήθως;
    Τον Χωστήρα, γιατί ο άνθρωπος είναι θεός και μέγας και γαμιάς των πέντε ηπείρων και όταν σου λέει "γαμώ τη μάνα σου" εσύ του λες "θα στην έδινα, αλλά έχει περίοδο σήμερα, οπότε πάρε την αδερφή μου".
    Τον Kenpachi aka Der Kanzler aka Elric aka The Love Symbol aka The Artist formerly known as Prince, γιατί κανείς δεν είναι καλύτερος στο να αποκεφαλίζει λεκτικά aristerous.
    Τον Μέγα Άλζα, γιατί είναι ο Μέγας Άλζας.
    Τον Tommy Stark, γιατί τα λέει ωραία παρόλο που δεν έμαθε ποτέ να γράφει ελληνικά.
    Την Κυρία με το Κ κεφαλαίο Δάφνη Χρονοπούλου, για όταν θέλω να πάθω σοβαρό κοινωνικό προβληματισμό και γιατί ποτέ κανείς δε μου είχε μιλήσει πιο πριν σε πληθυντικό ευγενείας (εγώ τα θυμάμαι και τα εκτιμώ αυτά).
    Τον Πρόεδρο του ΑΠΙ, γιατί αν δεν μπορεί ένας αλκοολικός να συλλάβει την έμπνευση και να την αποτυπώσει σε ξεκωλιαστικά αστείες αναρτήσεις τότες ποιος μπορεί.
    Τον Μάστερ, γιατί θέλω να μάθω αν πήδηξε τελικά τη Μαριάννα.
    Την The Writer, γιατί και η οπτική της Θεωρητικής είναι ενδιαφέρουσα.
    Τον Φάε ένα Μαλάκα, αν και τα τελευταία του είκοσι οχτώ άρθρα έχουν χαλάσει και μάλλον δε θα τον ξαναδιαβάσω ποτέ.
    Τον Master G, γιατί αν δε γνωρίζεις το έργο του Μεγάλου Ενός δεν μπορείς να αξιώνεις να λέγεσαι μπλόγκερ.
    Τον Περίνιο, γιατί δίνει έναν αέρα φρεσκάδας και Ίμπιζα και ΠΟΤΕ ΘΑ ΓΡΑΨΕΙΣ ΓΑΜΩ ΤΟ ΧΑΤΖΗΓΙΑΝΝΗ ΜΟΥ, ΜΕΧΡΙ ΚΙ Ο MASTER G ΕΓΡΑΨΕ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΣΕΝΑ!
    Τον Κάνθαρο, γιατί είναι ο μόνος Αρειανός που δε με εμπνέει να τον δείχνω με το δάχτυλο και να γελάω, κι αυτό είναι σημαντικό κατόρθωμα.
    Το Παλιοκόριτσο, γιατί μ'αρέσει η λέξη "γρόθος".
    Και μερικοί άλλοι που δε μου'ρχονται τώρα. Αν παρεξηγηθήκατε, ξυδάκι.
    Τα λινκς είναι εκεί δεξιά, ξεκουνηθείτε να τα ψάξετε, τεμπελχανάδες.
  3. Ποια είναι τα αγαπημένα μου θέματα;
    Πούτσα, ξύλο, πούτσα και ξύλο στον πουσταρά το θρύλο, αίμα, δάκρυα κι ιδρώτας, κλείσιμο μιας πόρτας, θα σου κάνω μακαρόνια με κιμά για να φας, λεκτικά ξεκωλιάσματα πολιτικών, μουσικών, δημοσιογράφων και λοιπών ηλίθιων σελέμπριτι, μουσική αλλά δεν κάνει να γράφω για αυτά σύμφωνα με τη Διάσκεψη της Χίου που πραγματοποίησε ο Μάστερ με τον εαυτό του, και γενικά ό,τι μου κατέβει στην κούτρα, αρκεί να βγάζει γέλιο. Δεν μπορώ να διαβάζω απέραντα κατεβατά χωρίς να σκάσει λίγο το χειλάκι μου. Αν μου άρεσε αυτό το πράγμα, θα ήμουν Θεωρητική, και-μαντέψτε-δεν είμαι.
  4. Μια λέξη που χρησιμοποιώ πάντα στο μπλογκ:
    Δεν κατανοώ γιατί με κοιτάτε έτσι, ρε παιδιά, εγώ δεν έχω τέτοια πράγματα, δε χρησιμοποιώ τις λέξεις πάντα, χωρίς κανένα λόγο και μέχρι να παραμορφωθεί το νόημά τους. Μήπως έχετε εσείς κάποιο αντιπαράδειγμα να αντιπαραθέσετε;
    Μα, ναι. Πώς ήταν δυνατόν να το παραβλέψω; Τώρα που είδα αυτό το βίντεο αμέσως συνειδητοποίησα τη σκληρή και ζοφερή αλήθεια. Η λέξη, λοιπόν, που χρησιμοποιώ πάντα στο μπλογκ μου είναι το "και τέθοια".

    Τώρα εσύ ας πούμε γιατί ξίνισες έτσι; Μήπως είχαμε επέτειο και την ξέχασα;
    ...αμάν...
Και τώρα πρέπει να παραδώσω το βραβείο σε πέντε άτομα, έτσι; Λοιπόν, το δίνω στον Stefanos Max, γιατί Στέφανε τα λες πολύ ωραία, θες να γίνεις μέλος στο μπλογκ μου και να παίξεις το καινούριο μου μπλογκοπαίχνιδο;
(μπα, δεν είναι πια αστείο, γιατί ο κυνηγός μελών Stefanos Max μετατράπηκε σε Shinobi με ελληνικά γράμματα και χωρίς τον Καρρά.)
Επίσης το δίνω στον Τζέρεμι Κλάρκσον, γιατί αν σε πληρώνουν για να οδηγάς πανάκριβα αυτοκίνητα και να γκρινιάζεις πάει να πει ότι είσαι fuckin awesome, mate.
Ο τρίτος που παραλαμβάνει το βραβείο είναι η συμμαθήτριά μου η Θεοδώρα, γιατί παρ'όλο που έχει φάει πετριά να μπει στη ΣΥΔ και της αρέσει ένας από τους "NSYNC meets Hannah Montana" Big Time Rush μη με ρωτήσετε ποιος είπαμε βλέπω ντροπιαστικά πράματα στην τελεόραση αλλά όχι κι έτσι, παρ'όλα τα ελαττώματά της λοιπόν είναι ο μόνος άνθρωπος εκεί πέρα μέσα που μπορώ να συνεννοηθώ.
Το τέταρτο βραβείο πάει στη Lady Gaga, γιατί και ποιος δε θέλει να μάθει τι σκατά μυαλά κουβαλάει ένας άνθρωπος που φοράει ένα κιλό κόντρα μοσχαρίσια κι ένα βάτραχο στο κεφάλι και βγαίνει έξω σα να μην τρέχει τίποτα.
Και το πέμπτο βραβείο θα πάει στον πρώτο που θα μου απαντήσει στα επόμενα δέκα δευτερόλεπτα τις εξής τρεις ερωτήσεις: α) ποια διάσημη τραγουδίστρια θέλω να γαμήσω (Hint: όχι τη Hayley Williams), β) σε ποιον ανήκουν τα σκήπτρα του γαμιά της Κρήτης και γ) πώς πέθανε ο τελευταίος Πόντιος ποδοσφαιριστής. Τηλεφωνήστε τώρα στο 9011696969, χρέωση 28 απιθανικομμύρια δολάρια Ζιμπάμπουε ανά περιστροφή ηλεκτρονίου.
Αυτά, και μάλλον πρέπει να πάω να διαβάσω γιατί τα εικοσάρια δε γράφονται από μόνα τους, αν με χρειαστείτε θα παίζω Angry Birds.

42 σχόλια:

  1. Ανώνυμος23/3/13 10:31

    Η συχνότερη λέξη στις αναρτήσεις σου είναι Μπιγιονσέ κι άσε τις μαλακίες σ'εμάς!

    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όχι μωρέ, αν και το Whenever, Wherever δε μου αρέσει και τόσο.

    Εγώ τώρα τι πρέπει να το κάνω το δωράκι;

    Μόνο να γράψω μη μου ζητήσεις γιατί είπαμε ότι δε θα γράψω ξανά μέχρι να ξαναβρώ τον εαυτό μου. Το εννοώ αυτό.

    Στην κατάσταση που είμαι, πάντως, αν πηδήξω τη Μαριάννα, θα αυτοκτονήσω από τη χαρά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε σ'αρέσει, λεβέντη μου; Δεν πειράζει, στις επόμενες αναρτήσεις θα σου βάλω κι όλα τα υπόλοιπα. Εσύ τώρα με προκαλείς να σου πω "βάλ'το στον πάτο σου", αλλά δεν το κάνω γιατί έχω επίπεδο. Ξεκίνα να ψάχνεις τον εαυτό σου, γιατί δεν την παλεύουμε. Και καλά, μην τρελαίνεσαι τόσο.

      Διαγραφή
  3. Τα κορίτσια της θεωρητικής είμαστε ενδιαφέροντα απ' οποιαδήποτε άποψη. :p

    Η απονομή μ' άρεσε ιδιαιτέρως,αλλά δεν θ' αποκαλύψω με ποιον απ' όλους γέλασα περισσότερο,για να εντείνω την αγωνία του κοινού.

    Καλημερούδια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, θα έλεγα τώρα, αλλά τέλος πάντων.
      Υ.Γ. Άσε τις αγωνίες και τις μαλακίες και λέγε.

      Διαγραφή
    2. Με τον Max φυσικά και μετά με την Θεοδώρα,η οποία μου κάνει κομματάκι κακόγουστη...

      Διαγραφή
    3. Ότι είναι κακόγουστη είναι, αλλά τουλάχιστον δεν ακούει Παντελίδη.

      Διαγραφή
  4. Τελικά ή μόνη που της έδωσαν το βραβειάκι και κότσαρα το κωλοάρκουδο το ροζουλί ήμουν εγώ??χαχαχαχαχα....Χαίρομαι που δεν το ξαναείδα από τότε σε κανέναν σας,θα έβγαζα φλούμπες.
    Φιλιά και πάντα τέθοιααααα ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιγά μη βάλουμε και κανένα ροζουλί αρκούδι. Εμείς είμεθα άντρηδοι, κυρία μου.

      Διαγραφή
  5. γιατί δημιούργησες το μπλογκ σου: για να σε προσέξει ο μπαμπάς-Master G.

    ποια μπλογκ επισκέπτεσαι συνήθως: όποια κι αν επισκέπτεσαι, είσαι γάϊδαρος γιατί δεν κρατούσες ποτέ ένα δωράκι από ζαχαροπλαστείο

    ποια είναι τα αγαπημένα σου θέματα: εύκολο, λεωφορεία και αγαμία

    μια λέξη που χρησιμοποιείς στο μπλογκ σου: "επίπεδο" λόγω έλειψης.


    μικρέ επαναλαμβάνω, για κάποιον που λέει ότι δεν έχει έμπνευση τα πας υπερβολικά καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις απόλυτο δίκιο. Πετάγομαι μέχρι τον Τερκενλή να σου φέρω ένα τσουρέκι, για να θυμάσαι πώς έχεις κάνει τ'αρχίδια μου.

      Διαγραφή
    2. να είναι με κάστανο για να θυμάσαι το κανονικό μέγεθος που έχουν τα αρχιδάκια σου χωρίς Χωστήριο πρηξοπούτσι!

      Διαγραφή
    3. Τα αρχίδια μου, καημένε μου, δε θα τα πιάνεις στο στόμα σου.

      Διαγραφή
    4. αχαχαχαχαχαχαχαχαχχαχαχαχαχαχαχαα!!!!

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος23/3/13 11:48

      Το κακό είναι ότι μόνο ο Χωστήρας τα πιάνει...

      Διαγραφή
    6. χαχαχααχαχαχαχαχαχαχαχαχαα!!!!

      με γαμήσατε κι οι 2, παρτούζα με πήρατε!!

      αν ήμαστεν φιλακή θα σας έβαζα να μου κάνετε πρώτα γλυφομούνι

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος23/3/13 11:52

      Αυτοί οι ρομαντισμοί που θές αν ήμασταν φυλακή δεν περνάνε!

      Διαγραφή
    8. αν μας πιάσει τελικά καμιά δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος τότε μην ανησυχείς, οι φαντασιώσεις μου πάνω στα κορμάκια σας θα βγούνε πραγματικότητα

      Διαγραφή
    9. Ανώνυμος23/3/13 12:04

      Αν μας πιάσει η δίωξη το τελευταίο που θα σε απασχολεί θα είναι το κορμάκι μου, τώρα ο Θωμάς που είναι μικρός, άτριχος και αγνός στη φυλακή θα είναι κελεπούρι. Θα πρέπει να έχεις το νου σου!

      Διαγραφή
    10. Και ποιος σου είπε ότι είμαι άτριχος.

      Διαγραφή
  6. Παίζει πάντως να έχεις χρησιμοποιήσει την λέξη "Χατζηγιάννης" περισσότερος από την "Μπιγιονσέ". Ε και τι έγινε...που λέει ο αλλος ο Οικονομοπουλος.
    Φχαριστώ που με διαβάζεις και είσαι ο πρώτος που το λεώ αύριο το πολύ μεθαύριο έχω έτοιμο θεματάκι Κλασσικο Περίνιο μίσους-οργής. Έχω κάποιες πινελιές ορθογραφίας που πρέπει να τσεκάρω και να χώσω κανά 2 τσόντες κάπου στο ενδιάμεσο.

    Για μένα μην ξαναδιαβάσεις Χωστήρα γιατί λέει για την μάνα σου ενώ δεν κοιτάει την δικιά του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, όχι, καημένε μου, που επειδή εσύ έχεις τη γκέι εμμονή σου με το Χατζηγιάννη θα τη φορτώσεις και σε εμάς. Και κανόνισε να μας λες ψέματα για το κλασικό Περίνιο.

      Διαγραφή
    2. ναι....τόσο κλασσικός που ο Μπετόβεν πήγε κι έβαλε ένα βιολοντσέλο στο γκώλο του όταν έμαθε ότι ο Περής βγάζει κλασσικό άρθρο

      Διαγραφή
    3. Θα σε πάω Έμα και όχι αίμα κανόνησε...

      Διαγραφή
    4. Τον γάμησες απ'τα αυτιά τον Μπετόβεν. Γι'αυτό κουφάθηκε.
      Υ.Γ: ΩΩΩΩΩ! ΤΙ ΤΟΥ ΕΙΠΕ! ΠΡΟΣΒΟΛΑ! ΤΟ 1/ΝΑ (Ν του Avogadro) ΝΑ ΜΟΥ ΕΛΕΓΕ!

      Διαγραφή
    5. μιλάει ο Βάζελος και ο ΜΠΑΟΥΓΚ, η πριγκιπέσσα της Θεσσαλονίκης

      Διαγραφή
    6. Ίσα μωρή πρώην τρελοκοτσιδού !

      Διαγραφή
    7. Δεν είμαι ΜΠΑΟΥΓΚ.

      Διαγραφή
  7. Επισκέπτεσαι το blog της the writer γιατί είναι θεά. Άσε τα σάπια περί της οπτικής της Θεωρητικής. Κι ας κάνει λίγο σπάνια ποστς γιατί δεν θέλει να γράφει βλακείες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έπρεπε να το διορθώσεις. Θα σε ρωτούσα "γιατί η Writer μιλάει για τον εαυτό της στο τρίτο ενικό" και θα είχε πιο πολύ φάση (2000π rad τουλάχιστον).

      Διαγραφή
    2. Θωμά, παιδί μου, τώρα θα την μάθεις την writer; Δεν ξέρεις πως το κορίτσι είναι πολύ πολύ ψωνάρα;
      *πιο πολλή φάση. Μουχαχαχα, σε διόρθωσα!

      Διαγραφή
    3. Μουαχαχαχα, επίτηδες το έκανα.

      Διαγραφή
  8. Ούτε εσύ ρε πούστη έβαλες το ροζ αρκουδάκι; Θα το πάρω δικό μου και θα το κάνω σαν τα μούτρα μου! Θα δείτε!

    Υ.Γ.: Αν σου καθότανε η Μπιγιονσέ επί πληρωμή μέχρι πόσα λεφτά θα έδινες; Της μονόπολης δε μετράνε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 3 ευρώ και κάτι εισιτήρια που έχω στην τσέπη μου.

      Διαγραφή
  9. Βρίσκεσαι σε τεράστια φόρμα!

    Τα σέβη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτι που μάλλον δεν μπορούμε να πούμε για τον Άρη.
      ΧΑ! I'm on fire λέμε.

      Διαγραφή
  10. H λέξη που χρησιμοποιείς περισσότερο στο μπλογκ είναι το "Αυτά," (μαζί με το κόμμα) από το κλείσιμο...
    Καλό διάβασμα, καλά εικοσάρια, καλή υποτροφία.
    Την παρέλαση τη γλίτωσες εφέτο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο, αλλά αν δεν έχωνα τη Μπιγιονσέ δε θα ήταν τόσο αστείο. Την παρέλαση δεν τη γλίτωσα γιατί θα φέρω την ένδοξη γαλανόλευκη στα στιβαρά μου μπράτσα, κάτι που δε με χαλάει κιόλας (ο υποχρεωτικός εκκλησιασμός πρωινιάτικο απ'την άλλη...).

      Διαγραφή
  11. Να κι ένας άνθρωπος που εκτιμά την ευγένεια
    όσο και τα εμπνευσμένα blogs.

    Καλό διάβασμα Θωμά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ξέρετε, πολλές φορές συμβαίνει τα σχόλια να είναι ακόμη πιο έξυπνα, εύστοχα ή ουσιαστικά από την εγγραφή καθεαυτή. ΟΧΙ ΕΔΩ. Αν σας έρθει καμιά εξυπνάδα, κρατήστε την για τον εαυτό σας.