Κυριακή, 21 Ιουλίου 2013

Μια νέα φιλοσοφική θεωρία

Τις προάλλες διάβαζα το μυθιστόρημα "Ο Θείος Πέτρος και η Εικασία του Γκόλντμπαχ", στο οποίο η υποθετική μαθηματική ιδιοφυΐα Πέτρος Παπαχρήστου προσπαθεί αποτυχημένα να λύσει την Εικασία του Γκόλντμπαχ ένα από τα δυσκολότερα μαθηματικά προβλήματα όλων των εποχών.
Είναι πολύ λιγότερο βαρετό από όσο φαντάζεστε, γιατί δεν απαιτεί να ξέρεις παραπάνω από τα μαθηματικά του γυμνασίου για να καταλάβεις τι γίνεται. Για την ιστορία, η Εικασία λέει ότι κάθε ζυγός αριθμός γράφεται ως άθροισμα δύο πρώτων αριθμών. Χαράς το πράμα. Το ζουμί της υπόθεσης, όμως, και αυτό που θα μας απασχολήσει σήμερα, είναι μια λεπτομέρεια του βιβλίου.
Όταν είναι 18 χρονών, ο υποθετικός Πέτρος στέλνεται στη Γερμανία για να μαθητεύσει δίπλα στον πραγματικό Καραθεοδωρή. Εκεί φιλοξενείται από μια οικογένεια Γερμανών, των οποίων η κόρη γοητεύεται από το παιδί-θαύμα και αναλαμβάνει να του "μάθει γερμανικά". Σε κάποια φάση, όμως, αυτή φεύγει και παντρεύεται έναν στρατιωτικό. Τότε ο Πέτρος αποφασίζει ότι για να την ξανακερδίσει πρέπει να μείνει στην ιστορία ως ο Μεγαλύτερος Μαθηματικός Όλων των Εποχών, αποδεικνύοντας την Εικασία.
Και φτάνουμε στη διατύπωση της νέας φιλοσοφικής θεωρίας: υπάρχει μια κινητήρια δύναμη πίσω από την κοινωνία, μία βαρύτητα που τραβάει τον κοίλο κύλινδρο από το θέμα Δ3 της Φυσικής στις Πανελλήνιες (20 καθαρό, ευχαριστώ πάρα πολύ) στο κεκλιμένο επίπεδο του χρόνου, μια πυρηνική κάψουλα που κινεί το USS Enterprise της ανθρωπότητας (είδα το Star Trek προχθές, ήταν άλλα 8 ευρώ που δε χρειαζόταν να είχαν βγει από την τσέπη μου). Κι αυτή η δύναμη είναι το Μουνί.
Αυτή η λέξη γράφτηκε με κεφαλαία γιατί δε συμβολίζει, στα συμφραζόμενα αυτής της ανάρτησης, το γυναικείο αναπαραγωγικό όργανο, αλλά αυτήν ακριβώς την αφηρημένη έννοια της κινητήριας δύναμης που τραβάει την ανθρωπότητα προς τα μπρος. Επειδή όμως μερικοί μπορεί να προσβληθούν από τη χρήση χυδαίων λέξεων, κι εγώ αυτό το σέβομαι απόλυτα σαν και τον Πρωθυπουργό μας γαμώ το κεφάλι μου μαλάκα, στη συνέχεια της ανάρτησης η δύναμη αυτή θα αναφέρεται ως "το Μεγάλο Μ" και η θεωρία ως "Μιισμός".
Σκεφτείτε το λίγο: για τον μέσο άντρα, η αναζήτηση της επόμενης ερωτικής συντρόφου σε γενικές γραμμές εξαντλείται σε δύο βυζιά κι έναν κώλο.
Φυσικά, δεν είναι όλοι οι άντρες έτσι και υπάρχουν κι άλλες παράμετροι που λαμβάνονται υπόψιν. Που χου, οι ποδοφετιχιστές κοιτάνε και τα πόδια. Αν έχουν ωραίο πεντικιούρ, δεν ξέρω. Αλλά εν πάση περιπτώσει το ζουμί είναι αυτό.
Τις γυναίκες, όμως, πρέπει να τις εντυπωσιάσεις για να σου ανοίξουν την καρδιά τους και τα πόδια τους. Κι αυτό προσπαθεί να κάνει ο άντρας: να εντυπωσιάσει. Κι έτσι καταλήγουμε ότι τα πάντα στην κοινωνία γίνονται για το Μεγάλο Μ.
Φυσικά, το παράδειγμα του μυθιστορήματος με την Εικασία του Γκόλντμπαχ ήταν παρατραβηγμένο, γιατί λίγες γυναίκες έχουν την απαιτούμενη μενταλιτέ για να εκτιμήσουν τη μαθηματική ιδιοφυΐα στην επιλογή συντρόφου κι εγώ προσωπικά δεν ξέρω καμία, γιατί αν ήξερα δεν θα ήμουν εδώ τώρα. Ναι, μόλις αυτοχρίστηκα μαθηματική ιδιοφυΐα, υπάρχει πρόβλημα;
Υπάρχουν, όμως, και πιο χειροπιαστά παραδείγματα. Για παράδειγμα, η ενασχόληση με τη μουσική. Σε γενικές γραμμές αυτοί που μαθαίνουν μουσικά όργανα χωρίζονται σε δύο κατηγορίες: αυτοί που ξεκινάνε πριν τα δώδεκα κι αυτοί που ξεκινάνε μετά τα δεκαπέντε (από τα δώδεκα μέχρι τα δεκαπέντε είναι απασχολημένοι με το να την παίζουν εικοσιέξι φορές τη μέρα, να χρησιμοποιούν τη λέξη "μαλάκα" εφτά φορές σε κάθε πρόταση και να πλένονται μία φορά το χρόνο).
Αυτοί που ξεκινάνε πριν από τα δώδεκα είναι συνήθως επειδή οι γονείς τους αποφάσισαν ότι τα βλαστάρια τους πρέπει να έχουν μουσική παιδεία, άσχετα αν των ίδιων η παιδεία φτάνει μέχρι Λεπά και Λαίδη Άντζελα. Αυτοί που ξεκινάνε μετά τα δεκαπέντε εμπίπτουν στην περίπτωση του Μιισμού.
-Μα γιατί; Ποτέ δεν είναι αργά για να ανακαλύψει κανείς τη μαγεία της μουσικής δημιουργίας.
Και πώς, άραγε, το 99% αυτών διαλέγει την κιθάρα, η οποία είναι έξι χορδές καθαρής και ασυμπύκνωτης καύλας, είτε ηλεκτρική, είτε ακουστική, ή ακόμα και το χειριστήριο του Guitar Hero?
-Ίσως γιατί η κιθάρα μαθαίνεται πιο εύκολα και δεν είναι σαν το πιάνο ή το βιολί που πρέπει να εξασκείσαι διακόσια χρόνια για να φτάσεις σε αξιοπρεπές επίπεδο.
Και πώς, άραγε, το 99% αυτών μαθαίνει να παίζει μέχρι τρία ακόρντα, που είναι χρήσιμα για να παίζεις Πυξ Βλαξ και Κατσιμυξαίους που αρέσουν στις γκόμενες, και απολύτως άχρηστα για οποιαδήποτε μορφή σοβαρής καλλιτεχνικής δημιουργίας;
-Γιατί, δεν υπάρχουν άνθρωποι που δημιούργησαν καλλιτεχνικά με αυτά τα τρία ακόρντα;
Όπως;
-...ε...
-...ναι, εντάξει, για άλλη μια φορά έχεις δίκιο.
Φυσικά, αυτό δε σημαίνει ότι κι αυτός που ξεκίνησε από μικρός, με επίπονη και κουραστική εξάσκηση χρόνων, δεν ονειρεύεται κάπου στο βάθος του μυαλού του δόξες, μεγαλεία και τις εκατοντάδες γκρούπι των Βαν Χέιλεν να τρέχουν ξοπίσω του, ουρλιάζοντας, με σκισμένα καλσόν και μουσκεμένα βρακάκια, αλλά αυτός αν μη τι άλλο έχει τη μουσική παιδεία για να δημιουργήσει.

Ένα άλλο παράδειγμα είναι η ύπαρξη της ΚΝΕ. Στον εικοστό πρώτο αιώνα μου Χου που ζούμε, που η ΕΣΣΔ είναι πια παρελθόν, η κομμουνιστική Κίνα είναι πιο καπιταλιστική από όσο θα φιλοδοξούσαν ποτέ να είναι οι ΗΠΑ και το μόνο κατάλοιπο είναι η Βόρεια Κορέα, η οποία χρησιμεύει μόνο για να τη δείχνει ο δυτικός κόσμος με το δάχτυλο και να γελάει, δεν μπορεί να υπάρχει λογικός άνθρωπος που να θεωρεί τον κομμουνισμό βιώσιμη επιλογή.
Άλλωστε, ο ίδιος ο Μιισμός καταδικάζει την οποιαδήποτε μορφή αταξικής κοινωνίας. Όταν υπάρχει μπροστά σου το Μεγάλο Μ, που τραβάει όλη την κοινωνία μπροστά, θα κάτσεις να είσαι ίσος με όλους τους υπόλοιπους; Ας καγχάσω. Ο Μιισμός αντιπροσωπεύει την ελεύθερη αγορά. Δεν ξέρω κατά πόσον επιτρέπει τον κρατικό παρεμβατισμό, αυτό θα το καθορίσουν οι οικονομολόγοι της νέας σχολής που θα δημιουργηθεί.
Αλλά οι γυναίκες, επειδή είναι ευαίσθητες; ηλίθιες; δεν ξέρω, βρίσκουν κάτι στη θεωρία του "όλοι είναι ίσοι", ιμάτζιν ολ δε πίπολ και τέθοια, που τους κάνει κάπως, και υιοθετούν τη θεωρία, τουλάχιστον μέχρι να μεγαλώσουν και να καταλήξουν στη ΝΔ ή στο ΣΥΡΙΖΟΚ για να τις βολέψει στο δημόσιο επειδή η σχολή Κοινωνικής Παπαρολογίας που επέλεξαν παίζοντας Τζόκερ με το μηχανογραφικό τους προσφέρει ακριβώς μηδέν προοπτικές εργασίας οπουδήποτε αλλού.
Και σε ρωτάω, αγαπητέ μαλλιά άπλυτε Κνίτη, γιατί ακριβώς γράφτηκες στην ΚΝΕ;
Ακριβώς.
Μετά υπάρχει και το χιούμορ. Ο Τζέρεμι Κλάρκσον, που όλοι τον έχετε δει και δεν μπορείτε να τον κατηγορήσετε ότι περνάει και μουσκεύει γυναικεία βρακάκια στο διάβα του, έχει δηλώσει ότι ανέπτυξε το χιούμορ ακριβώς σαν μηχανισμό για να βρει ποτέ καμιά γκόμενα. Βέβαια ο Τζέρεμι Κλάρκσον έχει πει πολλές μαλακίες. Τον άνθρωπο που, όντας Βρετανός, δήλωσε ότι η ελληνική κουζίνα είναι απαίσια, λίγο δύσκολα θα τον εμπιστευτώ για επίκληση στην αυθεντία. Αν αναλογιστούμε, όμως, ότι οι περισσότεροι μεγάλοι κωμικοί είναι κακάσχημοι as hell, εκτός από μένα φυσικά που είμαι ψηλός ξανθός και τα λοιπά, το πράμα έρχεται και δένει.
Ή οι σούζες με τα μηχανάκια. Σε τι ακριβώς εξυπηρετεί το skill του να μπορείς να οδηγήσεις μια μηχανή στην πίσω ρόδα;
-Αν σου φύγει η μπροστινή μήπως;
Αυτό το ενδεχόμενο, το να σου φύγει η μπροστινή ρόδα, μου φαίνεται πιο απίθανο κι από το να μου τηλεφωνήσει σήμερα το Brazzers να μου πει ότι με θέλουν για συμπρωταγωνιστή της Lisa Ann στο "Η Μιλφάρα κι ο Πρωτάρης #86". Αλλά ακόμα κι αν με καμαρώσετε με τη Lisa στα τέσσερα βρεθείς ξαφνικά χωρίς μπροστινή ρόδα, το πιθανότερο ενδεχόμενο δεν είναι να το σηκώσεις στην πίσω ρόδα και να το πας λαμπάδα μέχρι το επόμενο συνεργείο σαν να μην τρέχει τίποτα, αλλά να αρχίσεις να σκούζεις σαν κοριτσάκι "ΑΑΑΑΑΑΑΑ, ΜΟΥ ΕΦΥΓΕ Η ΜΠΡΟΣΤΙΝΗ ΡΟΔΑΑΑΑΑΑ!" και να καρφωθείς στην πρώτη κολόνα.
Όμως κάποιες γυναίκες, και δεν είναι και λίγες, θα σκεφτούν, "α, για κοίτα, αυτός ο τυπάς μπορεί και κάνει σούζες, μια ικανότητα που είναι εντελώς τελείως άχρηστη και ρισκάρει ανά πάσα στιγμή να πέσει πίσω με το κεφάλι και να πεθάνει ή να μείνει ανάπηρος για όλη του τη ζωή. ΤΟΝ ΘΕΛΩ! ΤΩΡΑ!"
Όμως το χαρακτηριστικότερο παράδειγμα είναι το sixpack. Το sixpack, αγαπητοί φίλοι, δε χρησιμεύει σε τίποτα. Ίσα ίσα που το να έχεις κοιλιά χρησιμεύει περισσότερο, γιατί έχεις αποθέματα λίπους να κάψεις σε περίπτωση που βρεθείς στην έρημο χωρίς φαΐ.
Επιπλέον, το sixpack απαιτεί κι άλλες θυσίες. Άπειρο χρόνο στα γυμναστήρια, χρόνο τον οποίο θα μπορούσες να αξιοποιήσεις δημιουργικότερα διαβάζοντας, παίζοντας ένα βιντεοπαιχνίδι ή κοιτώντας στον απέναντι τοίχο τη μπογιά να στεγνώνει. Επίσης απαιτεί να επιλέξεις εθελοντικά να μην τρως τίποτα που να είναι νοστιμότερο από το χαρτί, ενώ οι πιο βιαστικοί παίρνουν και χάπια με διάφορες παρενέργειες, που χου βλάβες στο συκώτι, κακή καρδιακή λειτουργία και μικρότερο πουλί.
Όμως αρέσει στις γυναίκες. Να το μας, πάλι, το Μεγάλο Μ! Είναι μια υποσυνείδητη έλξη προς τον γυμνασμένο, ο οποίος θεωρητικά θα μπορεί να της παρέχει καλύτερα το δεύτερο από τα Τρία Π του Μάστερ Τζι (Παροχή, Προστασία, Πούτσος).
Φυσικά, τη σήμερον ημέρα που υπάρχουν τα πυροβόλα όπλα, τα οποία σκοτώνουν εξίσου γραμμωμένους και μπούληδες, το sixpack δεν έχει απολύτως καμία πρακτική σημασία. Αλλά είναι από αυτές τις προϊστορικές μπούρδες που έχουν καταγραφεί απαράγραπτα στο συλλογικό ασυνείδητο της ανθρωπότητας.
Και μετά αρχίζουν οι αποτριχώσεις για να φαίνεται καλύτερα η γράμμωση, τα μπλουζάκια με V για να φαίνεται καλύτερα η αποτρίχωση, τα περιοδικά του Κωστόπουλου και τα Men's Health να συμβουλεύσουν με τι γυαλιά ηλίου θα συνδυάσεις καλύτερα το V, τα κλαμπ που προτείνουν τα περιοδικά του Κωστόπουλου και τα Men's Health, οι φωτογραφίες στο Facebook για να δείξεις πόσο γαμάτα πέρασες στα κλαμπ, τα ακριβά κινητά για να βγάζεις τις φωτογραφίες που ανεβάζεις στο Facebook, η προσπάθεια εύρεσης δουλειάς σαν γιατρός ή δικηγόρος ή μηχανικός για να βγάζεις λεφτά και να παίρνεις ακριβά κινητά και τέλος πάντων με κάποιον τρόπο έρχεται και κάθεται εκεί απάνω όλο το κοινωνικό οικοδόμημα.
Βέβαια το οικοδόμημα αυτό είναι σαν την πολυκατοικία της Ιπποδρομίου στο σεισμό του 78: έχει σοβαρά θέματα στατικότητας, επειδή κάποιος μαλάκας ζαχαροπλάστης έκοψε την κολόνα στο υπόγειο για να χωρέσει το μηχάνημά του. Καλά, ίσως όχι ακριβώς έτσι. Πάντως το οικοδόμημα αυτό είναι καταδικασμένο κάποια στιγμή να καταρρεύσει κάτω από το βάρος της ίδιας του της ματαιότητας.
Τι είπα ΠΑΛΙ ο πούστης.
Μέχρι τότε, βέβαια, δε σωζόμαστε.
Επομένως, κορίτσια, μην ξανακούσω να παραπονιέστε για περιορισμένο κοινωνικό ρόλο και ανδροκρατία και δεν ξέρω γω τι. Τώρα ξέρετε όλη την αλήθεια. Μη με ευχαριστείτε, ήταν υποχρέωσή μου.
Αυτά, και να προσέχετε με τα μηχανάκια. Άιντε. Δε θέλει και πολύ να σκοτωθείτε.

47 σχόλια:

  1. Πωωωωω... από που να αρχίσω...

    Φίλε Θωμά: Πρώτον, τα περισσότερα παιδιά που ξεκίνησαν μουσική επειδή τα έβαλαν οι γονείς τους την έχουν βαρεθεί, συνεχίζουν μόνο γιατί τα αναγκάζουν και γιατί δεν αξίζει να πάει ο κόπος τους χαμένος. Λίγα πραγματικά συνεχίζουν να ασχολούνται.

    Επίσης όσοι ξεκινήσαμε στα 15 δε σημαίνει ότι ξεκινήσαμε για να βγάλουμε γκόμενα. Κανείς δεν κάθεται να μάθει αρμονία και αντίστιξη μόνος του, μέσα στα νεύρα για ώρες ολόκληρες κάθε μέρα, για δυόμισι χρόνια, επειδή κάτι δεν καταλαβαίνει, μόνο και μόνο για να βγάλει γκόμενα. Αν ήθελα να βγάλω γκόμενα θα ασχολούμουν μόνο με διασκευές. Απλά πολλοί τα παράτησαν όταν άρχισαν να δυσκολεύουν τα πράγματα, και συνέχισαν να παίζουν μόνο για να βγάζουν γκόμενες.

    Και φυσικά υπάρχει και ένα ποσοστό, μεγαλούτσικο αλλά σίγουρα μειοψηφία, που ξεκίνησε μόνο για να βγάλει γκόμενα.

    Tι πρόβλημα έχεις με εμάς τους αναρχικούς που πιστεύουμε στην κοινωνία της ισότητας;

    Όσον αφορά το χιούμορ, μιας και έχεις όρεξη και διαβάζεις, θα σου στείλω με mail κάποια βιβλία που μπορεί να σου αλλάξουν τη ζωή. Που μόνο ένα αφορά το χιούμορ, αλλά τώρα το θυμήθηκα.

    Διότι εκεί κυρίως διαφωνώ. Γενικά η άποψή σου είναι λίγο υπεραπλουστευμένη.

    Πρώτον, τα αρσενικά και τα θηλυκά έχουν διαφορετικές απαιτήσεις από το σύντροφό τους, και δεύτερον και χειρότερον, στηρίζουν τις απόψεις τους για τις απαιτήσεις του αντίθετου φύλου στις δικές τους.

    Σε μία λίγο λιγότερο απλουστευμένη άποψη ο Master G εισήγαγε τη θεωρία των τριών Π, από την οποία επίσης λείπουν σημαντικά τμήματα.

    Διότι, αν δεν το ξέρεις, οι γυναίκες επίσης θέλουν να κάνουν σεξ. Μάλιστα (κι αυτά είναι επιστημονικό δεδομένο) περισσότερο από τους άντρες. Αυτό που τις περιορίζει από το να το εκφράσουν όσο οι άντρες είναι οι εξελικτικοί μηχανισμοί αυτοπροστασίας, οι κοινωνικοί περιορισμοί και φυσικά, στην περίπτωση που μιλάμε για ποθητή γυναίκα, η μεγαλύτερη ευελιξία επιλογών.

    Η ειρωνεία σε αυτό είναι ότι οι άντρες έχουν αυστηρότερα κριτήρια από τις γυναίκες. Απλά διάφοροι παράγοντες όπως οι παραπάνω κάνουν τις γυναίκες πιο περιορισμένες όσον αφορά τις επιλογές τους. Δηλαδή είναι ευκολότερο κάποιος να πληροί τα κριτήρια μιας γυναίκας απ' ότι κάποια να πληροί τα κριτήρια ενός άντρα. Απλά τα χαρακτηριστικά που θέλει μια γυναίκα είναι πιο δυσδιάκριτα από αυτά που θέλει ένας άντρας, συνεπώς απαιτείται ποιοτικός έλεγχος, κι εκεί είναι που τα σκατώνουμε όλοι.

    Επίσης φυσικά υπάρχουν τρομερές παραλείψεις στη θέση που παρουσίασα, αλλά σχετικά αυτές δεν αφορούν το περιεχόμενο της ανάρτησης.

    Τέλος, για να σου φύγει η μπροστά ρόδο πρέπει να είσαι ή υπερβολικά άτυχος, ή απελπιστικά ηλίθιος. Αλλά και να σου φύγει, μάλλον θα εκτιναχθείς μπροστά όπως θα πέφτει το μηχανάκι, πολύ πριν προλάβεις να κάνεις σούζα ή να στουκάρεις σε κολόνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό που μου αρέσει στο ακροατήριό μου είναι ότι γράφω πέντε μαλακίες για να γελάσουμε και πυροδοτώ σοβαρές κοινωνικές αναλύσεις. Γουστάρω άπειρα. Επίσης ξέρω ότι και οι γυναίκες θέλουν επίσης να κάνουν σεξ και ότι δεν παίζει να σου φύγει η μπροστινή ρόδα όσο γιος του Μητσοτάκη και να είσαι. Στα υπόλοιπα με καλύπτεις, κυρίως στη μουσική που δεν έμαθα ποτέ.

      Διαγραφή
    2. Συμφωνώ σε αρκετά σημεία με το Γρηγόρη,αλλά βαριέμαι να το αναλύσω περαιτέρω.

      Διαγραφή
    3. Όταν ξεβαρεθείς πες μας.

      Διαγραφή
    4. Απλά παρουσιάζεις σε μεγάλο βαθμό τη θέση του μέσου αρσενικού, και αυτή η θέση αδιαφορεί τελείως για τις ευθύνες των ανδρών στο κοινωνικό μπουρδέλο, πράγμα που με εκνευρίζει κάπως.

      Διαγραφή
    5. Με τις ευθύνες του μέσου αρσενικού θα ασχοληθώ σε κάποια άλλη στιγμή που δε θα έχει τόση ζέστη και σε διαβεβαιώ, όταν έρθει εκείνη η ώρα, πέτρα πάνω σε πέτρα δε θα μείνει.

      Διαγραφή
    6. Μερικές ιστορικές πληροφορίες που αναιρούν τα περί sixpack:

      Ως τις αρχές του 1980 που βγήκαν οι συγκεκριμένοι ήρωες (για άνδρες) και χτίστηκε η βιομηχανία του Βodybuilding κανένας (αλλά κανένας) γυναικοκατακτητής δεν είχε το γυμνασμένο ξυρισμένο κ.λ. σώμα που νομίζετε. Δείτε τους Rock Stars τότε: αποστεωμένοι. Το Ροντόλφο Βαλεντίνο (καχεκτικός, τον σκότωσαν στο ξύλο σε μπαρ), τον Πικάσσο (τέρας), τον Byron (κουτσός-κοντός), ακόμα και τον πρώτο James Bond που ήταν για τότε γυμνασμένος μα τώρα τον βλέπουμε και γελάμε στις ερωτικές σκηνές. Μη συνεχίσω, με καταλάβατε.

      Όσο για το Μεγάλο Μ ναι, το κυνηγάτε διότι.... χμ... θέλετε να κατακτήσετε το μυστήριο της Ζωής, τη Μητέρα του κόσμου σας, την Anima σας.

      Κι εμείς τα ίδια,- έχει δίκιο ο Γρηγόρης. Δεν ψάχνουμε βέβαια το Μ.Μ. (όλες) αλλά ποθούμε να ανακηρυχθούμε σε Μεγάλο Μ. της καρδιάς σας (έστω και για μια βραδιά).

      Και να που πάλι πήραμε στα σοβαρά το κωμικό σου άρθρο. Τώρα που το σκέφτηκα παρά λίγο να σβήσω το σχόλιο..

      Διαγραφή
    7. Καλά, το ξυρισμένο είναι καινούριο, σαφώς, αλλά και πάλι.

      Διαγραφή
  2. Με δεδομένη την ομολογία του Murray των Maiden ότι έμαθε κιθάρα γιατί κάποιος που ήξερε κιθάρα του έτρωγε όλα τα πιπίνια θα συμφωνήσω μαζί σου και θα διασκεδάσω με την τσατίλα του Master από πανώ!

    Επίσης το μεγάλο Μ πάντα θα εξουσιάζει τις ζωές μας όσο κι αν κάποιοι πασχίζουν για να αποδείξουν το αντίθετο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού το είπε ο Murray των Maiden εγώ δεν έχω να πω τίποτε άλλο. Βέβαια θέλω να ακούσω απόψεις κι από τον Χάμετ, τον Φαν Χάλεν, τον Σλας και τον Ρίτσι Σαμπόρα.

      Διαγραφή
    2. Να είσαι ολιγαρκής και γιατί προσπαθείς να αυτοακυρωθείς???

      Διαγραφή
    3. Γιατί, νομίζεις ότι ο Χάμετ, ο Φαν Χάλεν, ο Σλας κι ο Σαμπόρα δεν ψάχνονταν να βρουν γκόμενες;

      Διαγραφή
  3. Παρεμπιπτόντως, qu'est que c'est, δηλαδή que est que c'est θα πει "τί είναι". Εσύ θες το qui est que c'est, δηλαδή "Ποιος είναι"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεγκζέρω γαλλικά, όπως έλεγε το τραγούδι το έβαλα.

      Διαγραφή
    2. Πάντως ο Γρηγόρης δίκιο έχει. Δεν πήρα το Sorbonne B2 για να το κρεμάσω στον τοίχο.

      Διαγραφή
    3. Καλά βρε les Nazis de grammaire, μη με φάτε κιόλας.

      Διαγραφή
  4. Λοιπόν Θωμά αν βελτιώσεις σε κάποια σημεια τη φρασεολογια σου και εκδώσεις την παραπάνω θεωρία, την οποία αναπτύσσω και εγώ παραλληλα με σένα αλλά ήσουν πιο γρήγορος στη διατύπωση εσύ,αν λεω τη βελτιώσεις και την εκδώσεις νομιζω θα προκαλέσεις τον ίδιο πάταγο που έκανε ο Λεβιάθαν του Χομπς το 1651 στο τομέα της πολιτικής φιλοσοφιας!!

    Μετά από αυτό ανιψιέ σε δέχομαι στη μεγάλη οικογένεια μας!!Συγχαρηρήρια,με συγκινείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω ότι δε χρειάζεται πια να πω τίποτε άλλο.

      Διαγραφή
    2. Σου κοψε κανεις τη γλώττα;

      Διαγραφή
    3. Όχι, αποστομώθηκα.

      Διαγραφή
  5. Δεν ξέρω γιατί μα το ποστ αυτό μου θύμισε κάπως το "Ελ Μανιφέστο" του Τρισμέγιστου.
    Διαφωνώ, όμως, στο κομμάτι για αυτούς που μαθαίνουν κιθάρα. Δεν μαθαίνουν όλοι κλασική κιθάρα. Πολλοί αρχίζουν την ηλεκτρική που με την ηλεκτρική δεν παίζεις Κατσιμιχαίους και τέθοια. Το γενικεύεις πολύ.
    Κατά τ' άλλα συμφωνώ περί του ότι εμείς, οι γυναίκες (πλην εξαιρέσεων) βρίσκουμε ωραία πράγματα όπως το V και το sixpack τα οποία μόνο ωραία δεν είναι. Και αυτά δεν θα γνώριζαν τόση επιτυχία αν δεν υπήρχαν οι γυναίκες να τους δίνουν σημασία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν και δεν είμαι άξιος να συγκριθώ με τον Παμμέγιστο, έχεις δίκιο. Ελπίζω να μη συμπεριλαμβάνεις και τον εαυτό σου όμως στις θαυμάστριες του V.

      Διαγραφή
    2. Συγγνώμη, πάμε πάλι: Σε ποια αρέσει το V μπλουζάκι στους άντρες;;; Εγώ ως τώρα δεν ξέρω καμία. Πολλές που το ανέχονται, ή να το θεωρούν αδιάφορο, αλλά καμία που να το προτιμά από τα κανονικά μπλουζάκια.

      Ρε γελοίε, εσύ το είδες το mail μου;

      Διαγραφή
    3. Το είδα ρε καμένε, και απαντάω ότι μέχρι να τα διαβάσω όλα αυτά θα ξεκινήσουν τα μαθήματα στη σχολή και θα πρέπει να διαβάζω εκατό τόνους μαθηματικά την ημέρα.

      Διαγραφή
    4. Χαχαχα,όντως,σε ποιες αρέσει το V;

      Τώρα,σχετικά με όσα είπε ο Γρηγόρης παραπάνω... Δε συμφωνώ στ' ότι οι άντρες έχουν αυστηρότερα κριτήρια απ' τις γυναίκες. Μάλλον το αντίθετο. Δεν είναι τυχαίο ότι θα συναντήσεις έναν έξυπνο άνδρα με μια χαζή γυναίκα,ενώ μια πολύ έξυπνη μ' έναν πολύ ηλίθιο άνδρα,ποτέ. Ή τέλος πάντων,σπανιότατα. Γρηγόρη,δεν ξέρω τι απαιτήσεις έχεις απ' την αγαπημένη σου,αλλά μην κρίνεις εξ ιδίων τα αλλότρια,μιλάμε για τον μέσο όρο. Τα κριτήριά μας καθορίζονται με βάση τις δικές μας δυνατότητες και με το τι έχουμε εμείς οι ίδιοι να προσφέρουμε στο αντίθετο φύλο. Μπορεί να γοητευτείς από κάποιον που θεωρείς "άφταστο",όμως θα καταλήξεις με κάποιον στα κυβικά σου.

      Τέλος,καλέ μου Θωμά,αν ποτέ αποκτήσεις sixpack,γίνεις σφίχτης και σου την πέσει καμιά τύπισσα που θα θαμπωθεί απ' τα κάλλη σου,κοίτα μη δαγκώσεις τη λαμαρίνα μαζί της! Όχι τίποτ' άλλο,πάντα θα υπάρχει κάποιος πιο γυμνασμένος και θα στο φάει το κελεπούρι.

      Διαγραφή
    5. Για να αποκτήσω εγώ sixpack θα πρέπει να ευθυγραμμιστούν όλοι οι πλανήτες και να θυσιάσω μια δεκαεννιάχρονη παρθένα στο Σατανά Σάββατο βράδυ με πανσέληνο.

      Διαγραφή
    6. Σε καγκούρισες αρέσουν τα V. Κι αυτό το είδος αναπαράγεται με ταχείς ρυθμούς.

      Διαγραφή
    7. Ε,σε περίπτωση που γίνουν όλα αυτά.

      Διαγραφή
    8. Κι εμάς τι μας νοιάζουν οι καγκούρισσες;

      Διαγραφή
    9. Κατερίνα, όμως, γυναίκα με άσχημο άντρα θα δεις, όπως και γυναίκα με ηλίθιο, αν είναι και η ίδια ηλίθια. Το άνδρας με άσχημη είναι το σπανιότερο, γι' αυτό λέω ότι έχουμε αυστηρότερα κριτήρια. Είναι το εμφανισιακό κομμάτι.

      Θωμά, τα δύο που σου είπα να διαβάσεις σίγουρα, είναι δύο εβδομάδες το πολύ

      Διαγραφή
    10. Ε,η ηλίθια με τον ηλίθιο θα πάει και αντιστρόφως. Τα "κυβικά" που είπα προηγουμένως... Για το εμφανισιακό κομμάτι μιλούσες; Ίσως είστε πιο απαιτητικοί,δεν μ' έχει απασχολήσει το ζήτημα για να ξέρω,αλλά όχι ότι δε συναντάς άντρες με άσχημες! Παίζει ρόλο και το προσωπικό,υποκειμενικό γούστο.

      Διαγραφή
    11. Όσο γι'αυτό, κάτι θα έχει να σας πει και η Ιωάννα, αλλά καλύτερα να μην το πει.

      Διαγραφή
    12. Εγώ πάλι είχα τη πεποίθηση ότι η Ιωάννα με το V αναφερόταν στο μυωδες τριγωνάκι των πλευρών που οδηγεί στον πούτσο.

      Διαγραφή
  6. Ανώνυμος21/7/13 18:00

    Γιατι ρε φιλε τα λες αυτα ;
    Εχεις αισθηση η απλα κρινεις απο τα μπιτς παρτυ που ο καθε πικραμενος κραταει μια κιθαρα και παιζει δυο ακορντα ;
    Για να φτασεις σε επιπεδο να παιζεις Μουσικη μεσω της κιθαρας και οχι απλα κιθαρα, πρεπει οι χορδες να βαφουν απο το αιμα των δαχτυλων σου και τα δακρυα σου να ποτισουν την ταστιερα αν καταλαβαινεις τι εννοω.
    Κατα τα αλλα-ναι- η πραγματικοτητα του μεσου αντρα περιστρεφεται γυρω απο το νιμου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε βλέπω πού ακριβώς διαφωνούμε.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος21/7/13 18:22

      Κοιταξε για να μην λεμε και μαλακιες.
      Ο ανθρωπος πρεπει να αρχισει την εκμαθηση ενος οργανου γυρω στα 15 γιατι τοτε εχει την καταλληλη νοημοσυνη ωστε να απορροφηση και να επεξεργαστει τις πληροφοριες.
      Παρε παραδειγμα απο τους φτασμενους.
      Οι περισσοτεροι κιθαριστες αρχισαν να παιζουν γυρω στα 15.
      Πριν τα 12 ειναι καθαρα χασιμο χρονου,γαιτι τις περισσοτερες φορες-το λες και μονος σου-οι γονεις βαζουν τα παιδια με το ετσι θελω να μαθουν.
      Αλλωστε το ξερεις, με το ζορι δεν γινεται τιποτα.

      Διαγραφή
    3. Και εξακολουθώ να μη βλέπω πού διαφωνούμε.

      Διαγραφή
    4. Υποθέτω οτι όλοι όσοι αναστατωθήκατε με την παρατήρηση οτι "οσοι παίζουν κιθάρα πάνω απο τα 15 το κάναν για γκόμενα", μάλλον παίζετε κιθάρα και ξεκινήσατε μετά τα 15. Χτύπησες ευαίσθητη χορδή Thomas.

      Ανωνυμε, αναφέρεσαι στην κιθάρα που σαν όργανο ειναι εύκολο να ξεκινήσει ο καθένας. Όχι οτι ο καθένας μπορεί να γινει καλός, αλλα ο καθένας μπορεί να ξεκινήσει. Οποτε ναι, ίσως στα 15 να μπορείς να ξεκινήσεις κιθάρα. Πιανο και βιολί όμως, όπως πολύ σωστά αναφέρει ο μελλοντικός επιστήμονας (μπραβο με κάνεις περήφανο) αν πας να το πιάσεις στα 15 σου δίνω ένα 70% το λιγότερο να το παρατήσεις στον πρώτο μήνα, γιατί ειναι πολύ πολύ δυσκολότερα. Αν όχι στον πρώτο μήνα, λίγο μετά τα 15 έρχονται πανελλήνιες και θα τα παρατήσεις τότε, ειναι εγγυημένο. Τα παιδάκια ξεκινάνε να ξέρεις πιανο απο τα 5, όχι για να αποροφήσουν πληροφορίες, αλλα για να μάθουν τα χέρια να κινούνται, να αποκτήσεις ρυθμό και μουσικό αυτί και θέλει πολύ πολύ εξάσκηση. Αυτά χρειάζονται σε όλα τα όργανα μεν, αλλα ειναι πολύ σημαντικά στα δύσκολα όργανα και στην θεωρία και αρμονία που μαθαίνεις αργότερα. Δεν θέλω να στο παιξω έξυπνος και στα λέω αυτά, αλλά τυχαίνει να παίζω κιθάρα απο τα 18, και πιανο απο τα 5, και τώρα πάω και για βιολί αμαλάχει στα 34 (που σχεδόν αποκλείεται να μάθω). Και ναι ξεκίνησα το πιάνο στα 5 γιατί με γράψαν οι γονείς μου, και τους ευγνωμονώ για αυτό.

      Αυτα.

      Διαγραφή
    5. Alzas the Great has spoken. Δε μένει να πω τίποτε άλλο.

      Διαγραφή
  7. Αναρωτιεμαι γιατι τιτλοφορεις την αναρτηση σου μια νεα φιλοσοφικη θεωρια οταν μαλιστα υπαρχει κ τραγουδι της γνωστης αοιδου -δν θυμαμαι πώς τη λενε- " το νινι σερνει καραβι". Κ οταν επισης υπαρχει κ η αντιστοιχη λαικη ρηση με μερικη παραφραση του ανωτερω τραγουδιου (οκ το αντιθετο ισχυει αλλα γουατεβα..)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί ήθελα να δώσω έναν σοβαρότερο τόνο στη συζήτηση ας πούμε να πούμε.

      Διαγραφή
  8. Τύπωσέ το, μοιρασέ το - οδηγός καθυστερημένων...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι εννοείς; Οδηγός προς τους καθυστερημένους για να γίνουν νορμάλ ή οδηγός προς τους νορμάλ για να γίνουν καθυστερημένοι;

      Διαγραφή
  9. Έξοχο κείμενο με ορθολογική ροή σκέψης και άπιαστο μηχανισμό κριτικής ικανότητας. Άσε την εναλλαγή Παντελίδη - Van Halen. Κορυφαία!

    Ξέρεις τι δεν μπορώ; Τον μουνοειλωτισμό. Και δυστυχώς πολλές γυναίκες εκεί έξω, για να μην πω οι περισσότερες, έχουν σκατά στο κεφάλι τους, διότι κάπου/κάποτε έμπλεξαν με κάτι τσουτσέκια που δεν τους χαλούσαν χατήρι. Αυτοί οι άνδρες χαλάνε την πιάτσα.

    Επίσης, επίτρεψέ μου να σχολιάσω και κάτι ακόμα. Οι μεταφραστικοί μηχανισμοί των γυναικών εννοούν ως ''καλό παιδί'' εκείνο που της κάνει όλα τα χατήρια, δεν αντιδρά, δεν φέρνει αντίρρηση και λοιπά. Δηλαδή τον μουνοείλωτα (βλέπε παραπάνω). Η πικρή αλήθεια είναι ότι οι γυναίκες δεν θέλουν γνήσιο αρσενικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η εναλλαγή Παντελίδης-Van Halen είναι κάτι σαν τον συνδυασμό "σουφλέ σοκολάτας με παγωτό". Κρύο με καυτό.

      Διαγραφή

Ξέρετε, πολλές φορές συμβαίνει τα σχόλια να είναι ακόμη πιο έξυπνα, εύστοχα ή ουσιαστικά από την εγγραφή καθεαυτή. ΟΧΙ ΕΔΩ. Αν σας έρθει καμιά εξυπνάδα, κρατήστε την για τον εαυτό σας.